http://www.hs.fi/politiikka/Tv-maksun tilalle Yle-vero monelle lisälasku/a1305551397712
"Veron suuruudeksi kaavaillaan 50–140 euroa vuodessa tulonsaajaa kohden.
Kahden työssäkäyvän aikuisen perhe maksaisi 280 euroa. Tämä on selvästi enemmän kuin ensi vuonna 252 euroon nouseva kotitalouskohtainen tv-maksu.
Yksin asuville uusi vero merkitsisi säästöä ja täysin tuloton ei maksaisi mitään.
Yle-veroa ei voisi jättää maksamatta samaan tapaan kuin nykyistä tv-maksua."
Sinkkujen tv-maksu putoaa vähintään puoleen
9
129
Vastaukset
- tttazv
Minä en pysty vastaanottamaan tv-lähetyksiä. Kiitos tästä ylimääräisestä kuluerästä.
- hälpätihämmä
Lisää veroja vain. En omista televisiota, enkä käytä mitään ylen palveluita. Ei mitään yleisiä veroja, maksu käytön perusteella. Pitäisi olla et ne maksaa, jotka käyttää. Sinkut elämä on muutenki jo tarpeeksi kallista tässä sossulandiassa. En ymmärrä logikkaa, että sen joka makaa kotona pitäisi saada kaikki sama kuin työssä käyvän, vain siksi et on olemassa ja löhöää kotona.
- tavis
Mitenköhän maksu sitten kohdistuu jos on muksuja muttei puolisoa... Pitäiskö olla luukkuasukki, jottei tulot sotke laskuoppia. Tuommoisia veroja ei taatusti löydy kun suloisesta Suomestamme.
Hankin itselleni hienon tauluTV:n viime vuonna. Sitä ennen oli pelkkä CRT-laite, eli kuvaputkella. En ole katsonut TV:tä yli puoleen vuoteen kertaakaan. Viimeksi katsoin kai jääkiekkoa muutaman kerran keväällä. Johtopäätös on että TV taitaa olla ihan turha.
"Yksin asuville uusi vero merkitsisi säästöä ja täysin tuloton ei maksaisi mitään."
Sopii minulle. Pätäkkää löytyy, vaan tuloja ei ole. On monesti ideaalitilanne tällainen.- ..."
"Tuloton ei maisaisi mitään"
Lasketaanko työttömyyskorvaukset tuloiksi? Entäs jos on niin rikas, että ei tarvitse tuloja? - tornipöllö?
Minulle sopisi ihan mainiosti tuo tilanne. Nyt maksan täyden tv-lupamaksun vuosittain ja tämä muutos tarkoittaisi maksun pienentymistä noin satasella.
Toisaalta nykyinen tv-lupamaksu (252 e) ei ole sekään ihan mahdottoman hintainen, sillä se tekee kuitenkin kuukautta kohti vain 21 e. Kyllä sitä kuitenkin tulee seurattua urheilukisoja, linnanjuhlia, luontodokumentteja, brittidekkareita jne. Samoin radiota tulee kuunneltua päivittäin. - Miksi pitää maksaa
kun ei kato YLE:n ohjelmia. Mä katson vaan Maikkaria, Nelosta ja Subia. Niiltä tulee hyvää ohjelmaa kuten Salkkarit
- Ny rillataan!
hyvä hyvä
- .......
Oma TV-maksuni/Yle-veroni nousee nykyisestä 0 eurosta 140 euroon. Eikä minulla ole edes televisiota, enkä käytä Ylen tuottamia palveluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1136969KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3956657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei663362Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282909Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092504Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään422057- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257