Tunteet sekaisin

surullinen

Eli pakko tästä johonkin on purkautua.
Olen asunut avoliitossa useamman vuoden.Mies oli/on minulle ensimmäinen.Muuten meillä menee ihan jees,muta en halua että minuun kosketaan seksistä puhumattakaan.Kundin pitäisin mieluusti kaverina.Erosta ollaan puhuttu,mutta minä olen ainoa joka sitä toivoo.Kundi haluaa yrittää vielä.Kynnys lähtemiseen on suuri.Pelottaa etten pärjää yksin.Että kukaan ei enää huolisi..Yksin ei ole koskaan tarvinnut olla...Meillä on muutama iso koira ja pelottaa etten pärjää yksinään niitten kanssa.En rahallisesti,henkisesti enkä fyysisesti.Erottaa koiria ei voi.Ja niistä minä en luovu.
Lisäksi olen ihastunut erääseen toiseen mieheen.Mitään ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan.En edes pysty olemaan samassa huoneessa hänen kanssaan,kun tuntuu että halkean...Silti mielessäni vain hän...

Ketuttaa,kun kaikki muut on niin p*run onnellisia...Voin sanoa suoraan että olen kateellinen onnellisille ihmisille.
Luulen että aloitin suhteen liian nuorena(16v).Olis ihanaa jos saisin edes kerran vielä tuntea olevani vasta-rakastunut.Perhoset kutittelisi vatsanpohjaa ja...olisin onnellinen...
Mutta tässä sitä ollaan,en voi tehä sitä(jättää)nykyistä.Se on ihana ihminen,sitä en kiellä,mutta...jokin mättää...
Pitää kai vaan unohtaa ja yrittää hymyillen eteenpäin...

4

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sade

Me elämme vain kerran ja vain lyhyen ajan. Mikäli et ole onnellinen, haaskaat vain lyhyttä aikaasi. Elämän tulisi mielestäni olla onnellista aikaa!

• jokuM

tekisi ihan hyvää asua yksinään sen aikaa, että huomaat pärjääväsi yksinään, niin sen jälkeen sinun ei tarvitse roikkua suhteessa vain yksinäisyyden pelossa. yksin asuessa on paljon etujakin koska voi tehdä normaali rutiinit siten kuin haluaa, eikä tarvitse ottaa muita huomioon.

Yksin asuessa myös ihastumisiin voi suhtautua realistisemmin ja katsoa reilummin onko ihastumisessa mahdollisuuksia enempääkin.

Veikkaisimpa jopa niin, että kun olet asunut yksin sen aikaa, että huomaat pärjääväsi hyvin yksinkin, sinulla on malttia etsiä sellainen kumppani, ettei sitä heti tarvitse vaihtaa.

Reilusti vaan omille siiville!

• naikkonen

Mä en usko että tämä kirjoittaja roikkuu suhteessa vain sen takia että pelkäisi olla yksin vaan sen takia että rakastaa häntä mutta miettii tollaisia siksi että on jäänyt jotain kokematta mitä muut on ehkä kokenut enemmän.
        Mutta ei ne silti ne kukasta kukkaan ja ns. kokeneet ole välttämättä yhtään sen onnellisempia, en usko että sinäkään olisit, joskus vain miettii tuollaisia. Ehkäpä jopa ne kelle sinä olet tavallaan kateellinen onkin todellisuudessa sinulle kateellisia.
        Ja ne suhteet usein mitkä näyttävät päällepäin helvetin onnellisilta yms. onkin todellisuus kotona yhtä helvettiä.
        Mutta en tietenkään sano että jää ihmeessä roikkumaan huonoon suhteeseen tai näin mutta sanon vaan että pidä miehestäs kiinni jos se on sulle hyvä ja teillä menee hyvin. Ei sellaisia miehiä löydy tosta noin vaan (uudestaan).
        Tsemppiä.
        Ja älä pohdi asoita liikaa se turruttaa ajatuksen juoksun ja paisuttelee ajatuksen uskomattomiin mittasuhteisiin.

• Ollikko vaiko eikö olli

Mulle kävi just noin mutta olin vaan siinä miehen roolissa. Vituttaa sitten muuten vähän saatanan paljon! Yritä miettiä asiaa vielä vähän pidemmälle. Jos nykyinen miehesi on ihana ja rakastat tätä niin miksi jättää. Ei ole reilua sellainen peli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe