Do-Mi-Nutzissa avautui yksi paikka uudelle laulajalle 1-alttoäänten rivistössä!
Do-Mi-Nutz -ryhmässä laulaa 16 eri-ikäistä ja erilaista naista, joita yhdistää halu laulaa yhdessä ja kehittyä ryhmänä. Pääpaino on kevyehkössä musiikissa, mutta taivumme tarvittaessa myös kirkkokeikoille.
Kevään 2012 ohjelmistossa on elokuvamusiikkiaiheinen konsertti.
Do-Mi-Nutz harjoittelee ja esiintyy ilman johtajaa, mikä asettaa omat vaatimuksensa laulajille. Sovitamme myös suurimman osan ohjelmistosta itse. Meriitteinä mainittakoon suurlähetystön kutsu konsertoimaan Lontooseen jouluna 2010 sekä Tampereen Sävelen 2011 ensikertalaisina 3 hopealeimaa.
Ryhmään pyrkivältä edellytämme kohtuullista nuotinlukutaitoa, kykyä opetella stemmat itsenäisesti, sekä vahvaa sitoutumista ryhmän yhteisiin tavotteisiin. Tarjoamme laadukkaita lauluelämyksiä mukavassa porukassa, sekä omien taitojen ja taipumusten mukaan mahdollisuutta vaikuttaa ryhmän ohjelmistoon ja toimintaan. Harjoitusaika on tiistaisin 18-20.
Jos olet etsimämme rohkea nainen, ota yhteyttä sähköpostitse: dominutz [at] gmail.com. Do-Mi-Nutz ry:n jäseneksi pääset koelaulun ja koeajan jälkeen.
www.dominutz.fi
Tamperelainen a cappella -lauluryhmä Do-Mi-Nutz etsii 1-alttoa
Do-Mi-Nutz
1
177
Vastaukset 1
- Loiloti
Voi itku, asuisinpa lähempänä! Kuulostaa niiiiiiin mun jutulta :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811515
- 841322
- 1041048
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9721Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.104613Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30591Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557