hyvä deittisivusto?

**ttu mitä touhua

Onko kellään kokemusta hyvästä deittisivustosta? Oon pitänyt pari kuukautta profiilia suomi24:ssä ja voi jeesus sitä porukkaa mitä siellä pyörii...harva siellä on edes ns tositarkoituksella hakemassa kumppania.

Olen siis 30v mies ja etsin suurinpiirtein ikäistäni naista...oon kinnostunut vain ilmaisista deittisivustoista. Niin hullu en ole että tästä maksaisin.

suomi24:ssä naisia vain murto-osa miehiin nähden. Onko jollain sivustolla parempi tilanne?

Ja se tärkein kysymys! Miehet! Oletteko löytäneet netin kautta fiksua naista?
Sori vaan naiset, mutta kun olen viestitellyt muutaman kanssa, niin...sanoisinko että huonot on markkinat... :)

97

27966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+6

      Se on vähän niin, että noilla deittisivustoilla noista naisista yleensäkin vain hyvin pieni osa on sellaisia, jotka yleensäkään ovat kiinnostavia. Yleensä homma kaatuu jo ulkonäköön. Ei taida olla mitenkään harvinaista, että mies saa pyöriä deittisivustoilla sopivaa naista etsimässä jopa vuosia, mutta sitä vaan ei löydy. Jos olet jostain naisesta kiinnostunut, hän ei useinkaan ole sitten sinusta kiinnostunut ja päinvastoin.

      Ehkä kannattaisi unohtaa nämä deittisivustot ja etsiä sitä naista muualta. Voihan se tietysti olla niinkin että sinnikkyys nettideittailussa lopulta palkitaan, ei sitä voi tietää.

      • seuraa101

        Deittisivuston valinta riippuu muutamasta tekijästä. Eniten siihen vaikuttaa oma ikä ja se, minkälaista seuraa haluaa löytää. Parikymppiselle seksiseuran perässä juoksevalle nuorukaiselle ei välttämättä sovi sama sivusto kuin nelikymppiselle parisuhdetta toivovalle deittailijalle. Suosio on aika hyvä mittari sille, kuinka hyvä deittisivusto on. Ei se tietenkään kaikkea kerro, mutta antaa aika hyvän kuvan kuitenkin. Jos tuhannet ihmiset käyttävät jotain palvelua vuosi toisensa perään, ei se ihan toimimaton voi olla. Sen vuoksi, jos deittisivusto on hakusessa, kannattaa katsoa suosituimpien sivustojen listaa. http://www.nettideittailu.com/suomen-suosituin-deittisivusto/ on yksi hiljattain päivitetty lista. Löytyy sivustot sekä seksiseuran että parisuhteen hakuun. Noista on hyvä valita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Senkin vähän kiinostavan osan naisia kimpussa miehiä pinoksi. Oma tuore kokemus, välttävä näköinen minua vanhempi nainen teki aloitteen, välimatkaa oli jonkin verran, meni tovi vain vihreä merkki loistaa, vaan ei minulle viestiä ole tullut. Oletan et nainen kompastui vanhanaikaiseen, miehiä paljon ja kiinostavaa miestä seuraa pian jälleen uusi kiinostava mies. En ryhdy kilpailemaan naisen suosiosta treffit24llä koska siinä leikissä päänsä likaämäriin vasta kunnolla pohjia myöten työntääkin


      • Anonyymi
        seuraa101 kirjoitti:

        Deittisivuston valinta riippuu muutamasta tekijästä. Eniten siihen vaikuttaa oma ikä ja se, minkälaista seuraa haluaa löytää. Parikymppiselle seksiseuran perässä juoksevalle nuorukaiselle ei välttämättä sovi sama sivusto kuin nelikymppiselle parisuhdetta toivovalle deittailijalle. Suosio on aika hyvä mittari sille, kuinka hyvä deittisivusto on. Ei se tietenkään kaikkea kerro, mutta antaa aika hyvän kuvan kuitenkin. Jos tuhannet ihmiset käyttävät jotain palvelua vuosi toisensa perään, ei se ihan toimimaton voi olla. Sen vuoksi, jos deittisivusto on hakusessa, kannattaa katsoa suosituimpien sivustojen listaa. http://www.nettideittailu.com/suomen-suosituin-deittisivusto/ on yksi hiljattain päivitetty lista. Löytyy sivustot sekä seksiseuran että parisuhteen hakuun. Noista on hyvä valita.

        Ja tuolla listalla olevista suurin osa on täyttä huijausta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

        Kunnonllinen virustorjuntaohjelma ilmoittaa tuosta hespac sivustosta näin:
        Uhka löydetty
        Tämä internet-sivu sisältää mahdollisesti vaarallista sisältöä.
        Uhka: JS/Adware.Agent.AF sovellus
        Pääsy sivulle on estetty. Tietokoneesi on turvallinen.
        Ei kannata mennä ainakaan huonolla tietoturvalla.


      • Anonyymi
        seuraa101 kirjoitti:

        Deittisivuston valinta riippuu muutamasta tekijästä. Eniten siihen vaikuttaa oma ikä ja se, minkälaista seuraa haluaa löytää. Parikymppiselle seksiseuran perässä juoksevalle nuorukaiselle ei välttämättä sovi sama sivusto kuin nelikymppiselle parisuhdetta toivovalle deittailijalle. Suosio on aika hyvä mittari sille, kuinka hyvä deittisivusto on. Ei se tietenkään kaikkea kerro, mutta antaa aika hyvän kuvan kuitenkin. Jos tuhannet ihmiset käyttävät jotain palvelua vuosi toisensa perään, ei se ihan toimimaton voi olla. Sen vuoksi, jos deittisivusto on hakusessa, kannattaa katsoa suosituimpien sivustojen listaa. http://www.nettideittailu.com/suomen-suosituin-deittisivusto/ on yksi hiljattain päivitetty lista. Löytyy sivustot sekä seksiseuran että parisuhteen hakuun. Noista on hyvä valita.

        On suuri bisnes nuo deittisivustot ja myös niitä mainostavat "joppari" kuten tuo http://www.nettideittailu.com/suomen-suosituin-deittisivusto/
        löykkäävät mainoksiaan joka paikkaan. Noita deittisivustoja on kymmenkun samalla ohjelmalla tehtyjä, saman yrityksen kyhäämiä, vain eri osoitteissa, siellä ei juurikaan oikeita profiileita, kauniita naisia kyllä rahaa keräämässä yritykselle.


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://tier.loverevenue.com/tiny/X6lHW
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


    • peilistä katsoo

      Itselläni on taas sitten hyviä kokemuksia Suomi24sta. Olen kylläkin nainen, mutta olen kaksi kumppania löytänyt treffipalstan kautta. Molemmat tuli loppujen lopuksi helposti, kummallakaan kerralla en käynyt muiden kanssa treffeillä vaan natsasi heti näiden kanssa. Tämän viimeisen kanssa toivotaan, että lopullisesti :).

      Itsekin ajattelin aluksi, että ei helkutti, tästä ei tule mitään, mutta en edes sitten vastaillut sellaisille jotka eivät olleet kiinnostavia, pidin vaan profiilia siellä. Päätin, että katselen ihan rauhassa, ei se profiili mitään siellä maksa.

      Ehdottomasti laita kuva jos sitä ei vielä ole! En vastannut ikinä kuvattomille, kun se on jotenkin vaivalloista aina sitä spostia pyytää ja odotella. Mielestäni jos oikeasti on halua niin sen naaman voi kyllä sinne laittaa. Ja varsinkin kun pitää profiilin rehellisenä eikä yritä esittää mitään maailmanmiestä, niin ei ole mitään menetettävää. Itse ajattelin, että jos joku tuttu tämän nyt näkee niin siinähän se lukee selkeästi millainen olen, eikä siitä mitään uutta ja erikoista minusta pysty vääntämään.

      Ei kannata hermostua, kyllä sieltä saattaa jotain löytyäkin. Kuitenkin uusia profiileja tulee kokoajan ja vanhoja poistuu.

      Oma löytöni on tasokas ja kaikin puolin normaali, kuten minäkin, joten ei siellä pelkkiä kummajaisia pyöri :). Ihan kivoja ihmisiä, jotka ei jaksa etsiä etsimällä.

      • ghlkö

        Vieläkö olette yhdessä?


      • Anonyymi
        ghlkö kirjoitti:

        Vieläkö olette yhdessä?

        Ei tietenkään. Lähestymiskiellot annettu. Puhelinnumerot vaihdettu kuin lukotkin.
        Muutettu toiseen osoitteeseen ja otettu toinen nimi. Maasta muutto harkinnassa. mutta ihan normaaleja ollaan.


      • Anonyymi

        olen hakenut suomi 24 lähinnä juttuseuraa olosuhteista johtuen.. ei ole kuvaa ollu profiilissa mut olen kertonut et tarvittaessa kuva löytyy ja kuvia on vaihdettu. Tosi mukavia naisia on löytynyt juttukavereiksi ja kuvat vaihdeltu. itse 53 v mies ja naiset olleet väliltä 23-45 v. Jutut synkkaa ja muutamien kanssa juttelen säännöllisesti . On todella ollut muutamia jotka haluaisi enemmänkin mut oma tilanne tällä hetkellä se että kun ulkomailla töissä niin ei sit ole helppo alkaa rakentaa enempää. Ihan todella kivoja ihmisiä ja mukava jutella. Soitellaan ja käytetään muutamaa pikaviestintä . Omalta kohdalta sanoisin et kyllä löytyy ihan kivaa seuraa. Itsestähän se on kiinni millaisen kuvan vastapuolelle antaa. Se vanha sanonta kohtele toista niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Tai paremminkin niin metsä vastaa kuin sinne huudat pitää paikkansa. Jos törkeilee toiselle niin ei tuu vastauksiakaan. Itselle useimmat vastaavat jotain kuitenkin ja mä hyväksyn jos toinen(nainen) sanoo et en ole juuri sitä mitä hän hakee. Täytyy olla kohtelias. Se ainakin mun kohdalla on aina toiminut. tällä hetkellä pisimään kestäneet olleet jo yli 8 kk. ja pääosin ihan joka päivä jotain jutellaan.


    • 13+4

      Kyllä niihin viesteihin pitäisi vastata aina jotain, vaikkei olisi kiinnostunut. Kaikista idioottimaisinta on just jättää vastaamatta!

      Just tyypillistä naisille, annetaan profiilin vaan olla ja odotetaan että miehet tekevät aloitteen. Aktiivisuutta naiset! Käykää lukemassa miesten ilmoituksia!

      Jostain syystä minunkin profiilissani käy vain itseäni vanhempia naisia, joista en ole kiinnostunut.

      • 1+6

        Eivät miehetkään vastaile naisille joista eivät ole kiinnostuneita.

        Ja miehistäkin yleensä vain ne vanhemmat miehet joista en ole kiinnostunut käyvä jostakin syystä profiilissani. Jos näille kaikille alkaa nassukohtaisesti latelemaan sori et ole tyyppiäni niin siinähän sitten ihmettelet kun joka ukko riitauttaa sen asian ihan kuin he päättäisivät naisen puolesta kuka on tämän tyyppiä ja kuka ei.

        Ikään perustuva rajoitus toimii onneksi kyllä. Mutta silti ne yli-ikäiset jaksavat laitella flirttejään. Miksi heistä jokainen kuvittelee aina olevansa joku poikkeus sääntöön? Taitaa olla sama ilmiö kuin että jokainen mies kuvittelee olevansa keskimääräistä parempi autonkuljettaja...


      • hehj
        1+6 kirjoitti:

        Eivät miehetkään vastaile naisille joista eivät ole kiinnostuneita.

        Ja miehistäkin yleensä vain ne vanhemmat miehet joista en ole kiinnostunut käyvä jostakin syystä profiilissani. Jos näille kaikille alkaa nassukohtaisesti latelemaan sori et ole tyyppiäni niin siinähän sitten ihmettelet kun joka ukko riitauttaa sen asian ihan kuin he päättäisivät naisen puolesta kuka on tämän tyyppiä ja kuka ei.

        Ikään perustuva rajoitus toimii onneksi kyllä. Mutta silti ne yli-ikäiset jaksavat laitella flirttejään. Miksi heistä jokainen kuvittelee aina olevansa joku poikkeus sääntöön? Taitaa olla sama ilmiö kuin että jokainen mies kuvittelee olevansa keskimääräistä parempi autonkuljettaja...

        Etsit ilmeisesti liian nuorta miestä.


      • aijjaaa
        hehj kirjoitti:

        Etsit ilmeisesti liian nuorta miestä.

        Niin että naisille samanikäset on liian nuoria...? Nuoremmille naisille sen sijaan ois kelvattava mitkä vaan papsut.. Jep jep.


      • Anonyymi
        1+6 kirjoitti:

        Eivät miehetkään vastaile naisille joista eivät ole kiinnostuneita.

        Ja miehistäkin yleensä vain ne vanhemmat miehet joista en ole kiinnostunut käyvä jostakin syystä profiilissani. Jos näille kaikille alkaa nassukohtaisesti latelemaan sori et ole tyyppiäni niin siinähän sitten ihmettelet kun joka ukko riitauttaa sen asian ihan kuin he päättäisivät naisen puolesta kuka on tämän tyyppiä ja kuka ei.

        Ikään perustuva rajoitus toimii onneksi kyllä. Mutta silti ne yli-ikäiset jaksavat laitella flirttejään. Miksi heistä jokainen kuvittelee aina olevansa joku poikkeus sääntöön? Taitaa olla sama ilmiö kuin että jokainen mies kuvittelee olevansa keskimääräistä parempi autonkuljettaja...

        Tuo käy naisiinkin kaikki naiset kuvittelevat olevansa keskimääräistä parempia naisia.
        Ja kuvittelevat olevansa myös poikkeuksia sääntöön.


      • Anonyymi

        Jos tulee sata viestiä ja niissä suurin osa on että moi eikä muuta tai että oot pantavan näkönen niin huvittaako niihin vastata. ei.


    • "itseäni vanhemmat"

      No siinäpä se. Jos kelpaa 10 v nuorempi, mutta ei esim. 2 v. vanhempi nainen, niin itse en ainakaan ole sellaisesta miehestä kiinnostunut.

    • 100% totuus

      Ei netissä ole fiksuja naisia jotka tosissaan hakevat miestä.

      • ööh ja ääh

        Sanoin eräälle miehelle että olen tosissani hakenut miestä netistä. Tämä sanoi että olen katkera.

        Ei siis saa hakea. Mutta kun ei voi olla hakemattakaan.


    • aikamoista pään seinään hakkaamista tää nettideittailu tuntuu olevan. ne jotka itseäni kiinnostaisivat eivät ole minusta kiinnostuneet ja vice versa.
      Joskus sitten osuu kohilleen joka tuntuu paperilla olevan ihan kiinnostava. Mutta livenä ei sitten ole minkäänlaista kipinää.

      • Anonyymi

        Minkälaista seuraa etsit?? Iältään ja muutenkin. Oot sentään käynyt tapaamassa ihmisiä et kyllä se kipinä vielä löytyy😉😉 tsemiä vaan ja jos sovin sun kriteereihin mitä etsit niin mieluusti tapaisin sut kun monet vaan pelleilee eikä ole tosissaan. Vastaa mulle ja kerro mitä haluat/etsit ja jos sovin sun ajatuksiin niin olisi kiva tavata.. Laita tänne viestii mulle jos haluat.


    • peilistä katsoo

      Kyllähän se tietysti olisi kohteliasta vastata kaikille, mutta kuten jo edellä mainittiin, naisille tulee kohtuullisen paljon viestejä miehiltä ja itse kun on kuvan kanssa liikkeellä ei liikene ymmärrystä kuvattomille hakijoille :(. Se vaan lähinnä ärsyttää kun viestissä lukee 'jos kiinnostuit niin vastaile'. Itse en ikävä kyllä pysty kiinnostumaan ilman kuvaa, koska ulkonäkö on iso iso tekijä ihmisten välisessä alkuinnostuksen luomisessa, vaikkei sitten loppupeleissä olisikaan se isoin asia mitä toisessa katsoo.

      Ja kuten tosiaan edellä jo sanottiinkin, välillä kun vastailin kiitos ei:tä osalle viestittelijöistä, sieltä saattoi tulla takaisin aika kamalaa kommenttia. Siksi ei tullut useinkaan vastattua mitään, paitsi tietysti jos oli kiinnostusta.

      Isoin miinus oli silti se kuvattomuus. Kun oli kymmenen viestiä odottamassa niin alkoi ärsyttää kun yksi toisensa jälkeen kuvaton ja aina sai laittaa saman vastauksen 'voitko laittaa kuvasi osoitteeseen se ja se', sitten odotella ja miettiä kuka tämäkin oli jne jne. Eli kuvia kehiin ihmiset hyvät jos haluatte aktiivista kanssakäymistä naisten kanssa deitin puolella!!

      • rfa4eft

        Vastauksien saaminen naisilta ei ole millään tavalla kuvasta kiinni kuin ehkä sinun kohdallasi. Maailma vain ei ole tasa-arvoinen paikka kumppanin haussa, eikä netti ole tästä poikkeus eli toiset osaa herättää huomion ja toiset ei . :)

        Itse yleensä skippasin tuollaiset, koska heidän luonteestaan tahtoi saada aina kovin kärsimättömän kuvan. :)


    • yhteen.fi

      Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.

      uusi tyylikäs, suomalainen ja luotettava sivusto, joka on selkeämpi ja halvempi kuin esim. e-kontakti on yhteen.fi

      http://www.yhteen.fi/

    • Hei

      Ilmaista lounasta ei taida olla eli hyvin harvoin ilmainen on hyvää. Nettideittailussa ilmainen sivusto tarkoittaa käytännössä moderoimatonta eli profiilitekstit ja kuvat julkaistaan ilman tarkastusta.

      Maksullisissa saiteissa profiilitekstit ja kuvat esitarkastetaan mikä vaatii oikeita ihmisiä tekemään em. työtä. Tämä taasen vaatii sen, että sivuston tulee olla maksullinen.

      Toisaalta maksun ei tarvitse olla karsiakseen suurimman osan epäasiallisista ilmoittajista.

      Deittisivustoja on monenlaisia ja paras löytyy kokeilemalla. Sivustossa kannattaa kiinnittää huomiota mm. siihen, onko hinnat esitelty selkeästi, onko (suomalaista) asiakaspalvelua, onko kyseessä kertamaksu vai toistuvaislaskutus, jne.

      Ja kyllä, netin kautta voi löytää kumppanin. Suurin perisynti profiiliteksteissä (sekä miehillä, että naisilla) on niiden huonous, liian lyhyitä, paljon kirjoitusvirheitä. Kuva toki auttaa paljon mutta hyvä profiiliteksti pelastaa kuvan puuttumisenkin.

      Eli: Kirjoita hyvä profiiliteksti. Tarkista se kirjoitusvirheiden varalta. Lue profiilitekstisi muutamaan kertaan uusiksi. Päivitä profiilitekstiäsi. Kerro lyhyesti itsestäsi ja siitä mitä haet.

      Onnea kumppanin etsintään :)

    • Hei keskustelijat,

      Pieni korjaus edelliseen: maksuttomassa Suomi24 Treffeissä profiileja ja kuvia moderoidaan. Myös käyttäjillä on mahdollisuus ilmiantaa asiattomia profiileja tai torjua itselle epämieluisia henkilöitä. Suomi24 Treffit on myös suomalainen palvelu ja meillä on töissä suomalaisia asiakaspalvelijoita.

      Se, onko palvelu omia tarpeita vastaava, jääköön jokaisen itse päätettäväksi. Joillain tärppää, toisilla ei. Tässä muutamia onnistumisia:
      http://treffit.suomi24.fi/premium User/stories.do

      Niistä toisenlaisista kokemuksistakin löytyy varmasti tietoa tältä palstalta.

      Menestyksekästä treffailua toivottaa,
      Elina
      Suomi24

    • Deittailijat

      http://www.deittipalvelut.net/
      Tuolta löytyy hyviä deittisivustoja. Itse ainakin olen löytänyt fiksuja naisia netistä. Kyllä mukavia naisia löytyy, kunhan vain jaksaa olla itse aktiivinen. En usko, että sukupuolijakauma vaihtelee merkittävästi eri deittisivustojen välillä. Naisia tuntuu olevan kaikissa deittipalveluissa selvästi miehiä vähemmän.

      • !!!

        Mielestäni joka palstalla pitäis olla kunnon sheriffit jotka suodattais nämä kukeliskuuhihhulit jo kättelyssä!


    • 2+1

      Onko kellään kokemusta Romanssi.fi-sivustosta? On kotimainen ja ilmainen ainakin, mahtaako olla aktiivinen sitä en tiedä.
      Be2 huijaa liittymään ilmaiseksi, mutta toimii just kuten e-kontaktikin, ei saa mitään viestitystä aikaiseksi ilman maksuja. Aika höh. Sivuilla on kyllä mukavan oloisia ihmisiä ja siksikin harmittaa kun ei voi vastata kenellekään. Ja aika kalliita ovat mielestäni.

    • 9+4

      kovin on hiljaista ja tylsän oloista suomi24 treffit. täytyis löytää parempi sivusto.

      • kuollutta on.

        Meni vaan huonommaks nimenvaihdon ja pakkorekisteröinnin myötä. Kun profiilissa ei saa edes mainita sähköpostia jotta joku palstan ulkopuolinenkin vois ottaa yhteyttä, niin on aika selvää että yhteydenottojen määrä on olematon, kun itselle sopivia ehdokkaitakin löytyy yhden käden sormilla laskettava määrä (lue: 1). Tosta sivusta tuli ihan samanlaista tyhjänpäivästä tusinatavaraa kun nää muutkin romanssit ja deitille yms. joihin pitää rekisteröityä yhteydenottoo varten. Ei mitään järkee.. no, ihan sama.. lojukoon profiili siellä toistaseks kunnes seuraa löytyy.


    • Mimmi2013

      24treffit on ihan kuollut paikka. Sivu ei päivity ja ihmisiä ei liiku, niin kuin ennen uudistusta. Plääh!

    • haloo tyttö...

      Deitille.fi-sivustolla käy ainakin kova kuhina. Hieman hämmentävää on ukkomiesten osuus ja tarjolla oleva seksilelujen ostomahdollisuus ???? Täh!

    • että silleen

      No sen verran voin sanoa että Suomi24 on kohtuu hyvä, jos vertaa esim seuraajokaisella.fi sivustoo, siellä on 90% kuvattomia liikenteessä, sivu muuten on kohtuu edullinen mutta en suosittelis, ellei haluais juuri kuvattomana siellä olla!

    • Jark0

      www.datingsiteasia.com

    • alastonsuomi.com

      alastonsuomi.com

    • boogie3

      Uusi sivusto/yhteisö, vain aikuisille ja kansainvälinen.

      Sivustolla saa laitettua kuvat ja videot itsestäsi, on chatit,
      forumit, blogit, voi laittaa omia tavaroita myyntiin, ostaa
      muilta tavaroita, on työpaikka ilmoitukset.
      Jos olet vaikkapa harrasteleva muusikko, voit laittaa sinne tekemäsi musiikin
      myyntiin.

      Kyseessä on kokonainen sosiaalinen yhteisö.
      Kielinä tällä hetkellä englanti ja venäjä, kieliä on tulossa lisää.
      Esim. suomen kielen käyttöä ei ole myöskään kielletty.

      Käy tsekkaamassa 14 päivän kokeilujaksolla näet ja kokeilet
      asioita, jotka muualla maksaa maltaita.

      Ilmainen kokeilu näyttää olevan kestoltaan 14 päivää ja yksi
      kk maksaa 2€, 2 kuukautta 3€ ja kolme kuukautta 5€.

      Kampanja myös voimassa, 100 ihmistä saa ilmaisen
      30 päivän jäsenyydeen automaattisesti rekisteröitymisen
      yhteydessä.

      Kyse ei ole pelkästään mistään deittailu sivustosta vaan
      kokonaisesta sosiaalisesta yhteisöstä, jossa on paljon
      potentiaalia ja mahdollisuuksia.

      Kaikki jäsenyydet loppuu automaattisesti, jos sitä ei erikseen uudista.
      Jäsenyys poistetaan automaattisesti 120 päivän päästä rekisteröitymisestä.
      Jäsenyyden voi myös kokonaan piilottaa, sekä sen voi
      jälkikäteen aktivoida näkyviin uudestaan.

      http://odonlinedating.com/od/index.php

      Ps.Sivusto on hiljattain avattu, rekisteröidy ja seuraa tilannetta.
      Oman profiilin saa näkymään yleisesti, jäsenille, ystäville tai pelkästään itselle.

    • R.SikaMies

      Maksullisten deittisivujen mainostilapaikka tämä keskustelu ilmeisesti. No omista kokemuksistani. Olen tavannut netin kautta ison liudan naisia - valitetavasti tosin siinä 'ei-niin-vakavassa' mielessä. Kokemuksen perusteella, suomi24 kautta saa erittäin helpolla deittiseuraa, mutta ei treffipalvelun kautta vaan chatin kautta. Trefien kautta naiset ovat huomattavasti empivämpiä. Mikä vaikuttaa kaikken parhaiten on viestin rakenne ja sen pituus ja se kuinka paljon kirjoittaa. Pitkä kuvaava viesti herättää aina mielenkiintoa.
      Aikoinaan käytin paljon deitti.nettiä, kun se oli ilmainen ja sitä kautta tapasin huomattavasti helpommin naisia sekä oman ilmoituksen perusteella kuin vastaamalla.
      Maksulliset eivät oikein houkuta, koska suurimmassa osassa niitä pyritään houkuttelemaan miehiä rekisteröitymään kertomalla valheita sivustossa. tälläkin palstalla mainostettu seuraajokaiselle.fi haiskahtaa pahasti rahankeräys operaatiolta.
      Mutta jos on vakavasti liikkeekkä niin vaikka romanssi.fi on varmaan hyvä ilmainen saitti. Eli siellä jopa ei vakavasti liikkeellä oleva saa paluu vastauksia. Tosin sivusto on tarkoitettu nimenoon vakavan seuran etsijöille ja sieltä oikeasti saa kenkää, jos näin ei ole. Kokemukseta voin kertoa. Mutta sitäkin kautta ehdin tavata muutaman naisen. Joten mikään sivusto ei lopulta ole turvallinen, jos ehdottomasti haluaa tavata oikean prinssin.
      Tosin elämä ei muutenkaan ole mikään turvallinen paikka.
      Hyviä treffiseuran hakuhetkiä
      t:
      R.

      • Mäen Anna

        Jos haet vain seksiseuraa, niin minkä ihmeen takia sitten edes yrität oleilla jossain romanssi.fissä tai pähkäilet sitä miten jollain sivustolla naiset empivät.

        Kyllä seksiseuraa aina saa, sitä voi ihan aidosti hakea ihan sillä omalla nimikkeellään. Eikä tarvitse siihen sekoitella mitään romansseja tai treffejä. Minulle ainakin treffit tarkoittaa tapaamista, mutta ei seksiä. Eri asia on jos käytetään termiä seksitreffit!


      • huokaisee
        Mäen Anna kirjoitti:

        Jos haet vain seksiseuraa, niin minkä ihmeen takia sitten edes yrität oleilla jossain romanssi.fissä tai pähkäilet sitä miten jollain sivustolla naiset empivät.

        Kyllä seksiseuraa aina saa, sitä voi ihan aidosti hakea ihan sillä omalla nimikkeellään. Eikä tarvitse siihen sekoitella mitään romansseja tai treffejä. Minulle ainakin treffit tarkoittaa tapaamista, mutta ei seksiä. Eri asia on jos käytetään termiä seksitreffit!

        Luepa paremmin mihin vastaat. Tyhmä vastaus kertoo enemmän kirjoittajasta kuin asian sisällödtä


    • aasialainen sivusto

      Minullakin on ollut suomi24 sivulla profiili. Enkä ole löytänyt naista ja yleensä ne naiset siellä ovat kummallisia. Jos profiilissasi on yksikin "virhe", miksi et heille kelpaa, he antavat pakit.

      Mutta tässä on sivusto mistä saat seuraa 100% varmasti. Ja naiset on erittäin mukavia, aitoja, kauniita ja heillä on hyvät elämän arvot ja varmasti pitävät sinusta hyvää huolta, myös sängyssä. Ei rupsahtaneita läskiper*eitä, joilla on aina pää kipee, kuten suomi24 on täynnä. Mutta jos joku kysyy rahaa, niin älä lähetä, siellä on nimittäin huijareitaki joukossa.

      http://www.dateinasia.com/

      Itse löysin elämäni naisen sieltä.

      • aasialainen sivusto

        Täytyy sen verran korjata että olen toki tapaillut muutamia suomi24 kautta, mutta mitään vakavampaa suhdetta heidän kanssa ei ole pystynyt luomaan..

        dateinasia on ilmainen.


    • tyhjän nyhjääjä

      Eiks nämä ole periaatteessa kaikki samanlaisia, sillä jos olisi joku tietty yks
      hyvä, niin sinnehän ne kaikki olis menneet ja kyllä se sana ois kiirinyt.

      Olen kokeillut myös maksullisia ja yhtä tyhjästä nyhjäämistä oli niissäkin.

    • Don Komia

      Siis suominaine on sitä mitä se on, aivan sama minne deittipalstalle menet.
      Mies on suominaiselle koira.
      Suominainen
      - voi vaatia kuvaa mieheltä ilman omaa kuvaa.
      - voi vaatia puh.numeron ilman että itse antaa sitä
      - vaatii komeaa ulkonäköä vaikka itse on ruma
      Jos mies ei toimi naisen ehdolla, homma stoppaa välittömästi siihen. Suominainen on synonyymi itsekyydelle.

      • !!!!

        Totta!


      • Tuomazzz

        Niin on osa suomimiehistäkin ;)


      • Se on sitä suomalaisten käytännöllisyyttä.


    • hempsukka92

      Kannattaa kokeilla hakea kunnon juttuseuraa vaikka http://kontaktit24.com ja kokeilla löytyykö mieleen olevaa :)

    • sonnipossu69

      öhöm olen gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy läppä oli :)

    • ...

      .

    • nopsaaada3

      Nopsatreffiä tullu ite käytettyä, luotettava ja ominaisuuksiltaan varmaan parhain deitti sivu.. Mitä tulekaan tähän luotettavaan treffi sivustoon se on luotettava sen takia, koska siellä on varmistettuja ja tarkistettuja profiileja suurinpiirtein kaikille.

      Eli jos vanhempikin herrasmies haluaa etsiä itselleen nopeasti luotettavaa seuraa nuoremmasta naikkosesta niin suosittelen kokeilemaan..

      http://www.nopsatreffit.net

    • miisa2

      Mun on pakko sanoa tuosta kuvattomuudesta sen verran, että monilla on hyvä syynsä olla laittamatta kuvaansa koko kansan pällisteltäväksi. Esimerkiksi mulla se on työ. Työskentelen terveydenhuollossa ja kun ei ikinä voi tietää jospa vaikka potilaitanikin sivustolla pyörii....ei kauhean kiva. Mukavalle, useamman viestin lähettäneelle kyllä kuvan mielelläni laitan, kuvaa vastaan.
      Kysmys ei ole todellakaan muusta, kuitenkaan peili ei ole kohdallani särkynyt, saati kukaan karkuun juossut.

    • deittailija

      Mä tykkään edate.fi:ssä, kun siellä voi valita kaverit joille julkaisee kuvia. Kaveripyynnöt kuten facessa ja sitten vaan kuvia jakoon tuolle ryhmälle. Tai sit kuvan voi laittaa salasanan taa ja salasanan voi antaa kenelle haluaa. Näin varmistuu, ettei ainakaan kukaan puolituttu ole sitä katselemassa. Tuo sivusto löytyy siis osoitteesta: http:// www.edate.fi

    • asd123123
      • enpä usko

        Noinko huutava pula siellä on porukasta kun pitää tänne tulla mainostaan?


    • julio

      olisko OkCupid mitään, yllättävän paljon virolaisia miehiä ja naisia

    • visitor2

      Menin sivustolle B2, ja nyt on ongelmana miten saan sen sopimuksen varmasti päättymään. En voi syyttää sivustoa törkyiseksi, enkä ole saanut yhtäkään törky viestiä, en vaan opi olemaan siellä, se on itselleni paljon vastemielisempää kuin luulin, eikä tunnu mitenkään luontevalta.Asiakaspalvelu ei vastaa kyselyihini ja maksoin jäsenyyteni VISA:lla, niin pelkään että se jatkuu.

      Onko kellään neuvoa?

    • Tässäratkaisu
      • Tää pannari on kyl ihan ihme paikka, esim omassa paikkakunnassa (kaupunki oikeastaan) on naurettavan olematon/huono/inactive valikoima miehiä (omasta mielestä en oo huonoimmast pääst ja kuva kuvaus löytyy) ja sitten samasta paikkakunnasta oleville naisille jos lähetän jonkun hauskan jutun tai kysymyksen jne ni a) lukee mut ei välttämättä vastaa mitään vaikka ei ole viestirajoitusta b) edes aina käy vilkasee profiilii c) jos vastaa niin ei lue mun vastausta d) ei kovin aktiivisesti tunnu kiinnostavan muutenkaan lukea viestejä vaikka etenis pidemmäl e) mitä he siellä edes tekee? Rupeen koht homoks saatana


    • MyllyKetoRin

      Suositelkaa jotain kansaenvälisiäkin sivuja joissa on ja on myös mahdollisuus hakea suomalaisia seurantarvitsijoita? Vai onko kaikki suomalaiset pitkälti näissä tunnetuimmissa palveluissa?

    • Uusisivusto

      ainoat.fi Suomalainen, ilmainen ja monipuolinen

    • Sulava89

      Frinder on varmaan parhain tällä hetkellä

    • Anonyymi

      Hyvää deittisivustoa ei ole olemassakaan. Samat ihmiset joka sivustolla välttelemässä toisiaan. Voi olla että suurimpana ongelmana on miesten 3-5 kertainen määrä suhteessa naisiin.

    • Anonyymi

      Somedeitissä tuntuu olevan aika tasaisessa suhteessa kumpaakin sukupuolta. Toisaalta se johtaa isompaan tarjontaan eikä kaikille tule heti vastattua.
      https://somedeitti.com/?p=3

      • Anonyymi

        Suoli24 treffit täynnä itseensä kyllästyneitä ylipainoisia Naisia.Hirveitä vaatimuksia Mieheltä.Itse ovat mitä ovat monta kersaa saat kaupanpäälle.Ei kiitos sellaiseen suhteeseen en lähde ikinä.


    • Anonyymi

      Aikuistensuomi.com toiminut ainakin tähän asti moitteetta. Enemmän naisia suhteessa miehiin ( tai sitten miehille ei näy kuin ne miehet jotka etsivät miehistä seuraa ).

    • Anonyymi

      Paratiisi. Chat on täyttä huijausta,rahastavat feikki naisilla.älkää edes kokeilko

    • Anonyymi

      Treffit24ltä ei saa naista itsellensä kaveriksi, ei niin mitenkään. Ei mitenkään. Ties 70 vuotiaillakin sielä kriteerit haetulle miehelle niin kovat ett on vaikka yllättäen housut kintussa lähdettävä yön selkään kun on niin väärä niin väärä sopimaton.

      • Anonyymi

        Ostetusta lisäpalvelusta sen verran JOSKUS apuja herätteenä todellisuuteen havaitessa mukavan tuntuisen naisen pitävän täyttä kuhinaa toisienkin miehien kanssa. Voiko rahaa paremmin enää käyttää ettei mitään vastinetta saa.


      • Anonyymi

        Kyllä saa varmasti. Itse löytänyt aina mitä olen kulloinkin hakenut.(olen mies 56 v) Kannattaa
        miehen kiinnittää huomio ensinnäkin siihen omaan profiiliin eli kertoa reilusti mut siistiä kieltä käyttäen mitä hakee. Asiallinen profiili ja sit sitä haettua ikäluokkaa katsellen lähettää asiallisia viestejä niin kyllä nainen yleensä vastaa jos vähänkään kiinnostaa.
        Jos ei viikon sisällä oel tullut vastausta niin sit matka jatkuu.
        En ole tarkkaan laskenyt mut noin 70% naisista vastailee mun viesteihin.
        Kannattaa muistaa sekin että erittäin moni nainen sanoo että viestejä tulee todella paljon ja siksi on hyvä koettaa panostaa siihen ekaan viestiin niin että erotut joukosta.
        Ja älä koskaan tee sitä virhettä ett jos ei tuu vastausta parin vuorokauden sisällä niin missään tapauksessa ei kannata alkaa morkata mitenkään kyseistä henkilöä. Mä joskus oon kysynyt vain siististi että : moi. Laitoin sinulle viestiä pari päivää sitten, oletko nähnyt sen? sit tulee useimmiten vastauskin. Eli malttia mukaan myös.


    • Anonyymi

      Varmaan kaikki tietää iskurin? Onko iskuri-treffit.com niiden uusi palvelu? Peukut sille, entinen iskuri alkoi olemaan vähän turhan 90 lukua :D

      • Anonyymi

        Ennen oli paljon parempi, ykkönen kaikista ja todellakin toimi, ei kannattaisi korjata jos vikaa ei ole. Iskurin käyttöni loppui uudistukseen (eli sivuston pilaamiseen), ja niin näyttää tehneen moni muukin.


    • Anonyymi

      Kaipaan oikea suhdetta

    • Anonyymi

      Mä tiedän muutamia kavereita jotka on löytänyt kivaa seuraa täältä. Samoin itse olen löytänyt todella mukavia ihmisiä(naisia).
      Juuri vasta yksi tuttu kertoi löytäneensä jonkun aikaa sitten tosi miellyttävän ihmisen jonka kans jutut synkkaa.
      Oli käynyt kukkakaupassa ja kertoi naiselle että hän voi poiketa siellä ja kertoo kassalla nimensä nii saa kukkakimpun mukaan.
      Samaa ole itsekin harrastanut ja muutama tosi upea juttukaveri on saanut hakea
      paikkakunnan kukkakaupasta kimpun hänen lempikukkiaan.
      Eli pieni huomiointi tuo myös hyvää mieltä molemmille.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nää on näitä samoja joissa monessa pyörii samat naiset.
        Koronan jälkeen minusta koko deittikuvio lopahti.
        En maksaisi listauksen yhdestäkään palvelusta enää senttiäkään. Jonkinlainen pohjanoteeraus on mm e-kontakti.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aikuisten treffit sivusto on täysin kusetusta,se selvisi minulle ,turha laittaa rahoja sinne.Mitään tapaamisia ei kyllä saa järjestettyä,viestiä kyllä houkutellaan laittamaan,ja aina joku on vastaamassa,Täysin rikollista toimintaa,niinkuin varmaan suurelta osin muiltakin vastaavilta sivuilta.

      • Anonyymi

        Tämä pitää paikkaansa aikuistentreffit.fi palvelusta. Mihille jokainen viesti maksaa ja naisille on kuukausimaksullinen palvelu. Miehen profiililla löytyy ainoastaan palvelun omia naisprofiileja ja kun teet naisprofiilin, niin sinun miesprofiili kyllä löytyy palvelusta, mutta et kyllä löydä tätä luomaasi naisprofiilia hakemallakaan. Täytyy kyllä sanoa, että melkoista kusetusta kyllä koko palvelu. Käyttöehtoihin tuo oli piilotettu hyvin tuonne yhteen kohtaan, että sydämellä merkatut profiilit ovat tällaisia palvelun luomia profiileja joiden kanssa voi keskustella, mutta heitä ei voi deitata. Hahhaa. Käyttöehdoissa lukee myös että ei saa tehdä toista tiliä tai on rikkomus, jolloin tilisi lakkautetaan. Aika hyvä kusetus oli koko sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pitää paikkaansa aikuistentreffit.fi palvelusta. Mihille jokainen viesti maksaa ja naisille on kuukausimaksullinen palvelu. Miehen profiililla löytyy ainoastaan palvelun omia naisprofiileja ja kun teet naisprofiilin, niin sinun miesprofiili kyllä löytyy palvelusta, mutta et kyllä löydä tätä luomaasi naisprofiilia hakemallakaan. Täytyy kyllä sanoa, että melkoista kusetusta kyllä koko palvelu. Käyttöehtoihin tuo oli piilotettu hyvin tuonne yhteen kohtaan, että sydämellä merkatut profiilit ovat tällaisia palvelun luomia profiileja joiden kanssa voi keskustella, mutta heitä ei voi deitata. Hahhaa. Käyttöehdoissa lukee myös että ei saa tehdä toista tiliä tai on rikkomus, jolloin tilisi lakkautetaan. Aika hyvä kusetus oli koko sivu

        ....palvelun luomia naisprofiileja! Siis joku ko. firman työntekijäkö siellä hoitaa viestittelyä?

        Onko tämä edes laillista. Ja sivut on kun jonkun alakoululaisen tekemät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....palvelun luomia naisprofiileja! Siis joku ko. firman työntekijäkö siellä hoitaa viestittelyä?

        Onko tämä edes laillista. Ja sivut on kun jonkun alakoululaisen tekemät.

        Näistä olen itsekin kuullut. Niin kutsuttuja bottiprofiileja, joilta et saa ikinä takaisin tykkäyksiä. Halutaan vain näyttää palvelussa olisi muka käyttäjiä. Siksi kannattaakin valita rehti deittisovellus. Mikäköhän sellainen mahtaisi olla?


    • Anonyymi

      Aikuisten-Treffit palvelun takana oleva firma on kuulema ostanut kymmenillä tuhansilla euroilla mainoksia suomalaisilta sisällöntuottajilta. Jotkut mainostaa näitä paskoja sivuja tutustumatta ite palveluun.

    • Anonyymi

      Hauska huomata että jo reilu kymmenen vuotta sitten on menty metsään ihan samalla tavalla kuin tänä päivänäkin, kehitystä parempaan ei ole tapahtunut. Pikemminkin päinvastoin, syyttely/syyllistämien on vielä paljon selkeämpää tänä päivänä. Monenkin asian ihmettely henkilökohtaisesti olisi jäänyt paljon vähemmälle jos olisi tutustunut ensin näihin vanhempiin ketjuihin. No jälkijunassa se viisastuminen aina vähäsen tulee...jos tulee :)

    • Anonyymi

      Ei ole sivustosta, mutta sovelluskesta on. Bumble ja suosittelen sitä kaikille.

    • Anonyymi

      Onko kellään mitään kokemuksia juicu-adult.com sovelluksesta?

    • Anonyymi

      Aikuisten-treffi.com:sta olen kyllä itse löytänyt seuraa. joutu vähän maksamaan mutta kyllä siellä oli oikeita naisia. ainakin yksi hehe :D Jännä kuulla että monilla on ollut noin negatiivisia kokemuksia! :)

      • Anonyymi

        Outos.


    • Anonyymi

      deittisivusto ContaLook

    • Anonyymi

      Treffit24 toivoton paikka mut kummiakin sattuu, kymmenen vuoden huuhailu palkittiin treffit24lla. Sain kirjoitella kyllkiseen kiinnostavan hyvän näköisen naisen kanssa oli lainaus kuin elokuvissa käsikirjoituksesta legenda Kari Grand aivan hemmetin kuivan aution maan jälkeen rohtuneille huulille keidas. Nauraa saa vapaasti.

      • Anonyymi

        Naisille tiedetysti ylitse vuotavaa tarjonta, niin varmasti tälläkin mut tiedän pitemmältä aika väliltä ettei ollut mikään kangastus mainospostin sivuilta. Niitä treffit24llä on. Tiedä sitten jatkoa, jaksaako, on niin järjestely juttu. Helpompaa jos olisi naapuri.


    • Anonyymi

      Ymmärrän

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuvan kaunis Georgialainen kaunotar lähestyi minua suomi24 treffeillä. Kohta alkoi pyytämään rahaa lentolippua varten. Laitoin hänelle pari tonnia. 👨🏼‍🦱

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe