Kiusaus uskottomuuteen (tositarina)

Metro

Olen seurustellut avovaimoni kanssa nyt 1,5 vuotta. Hän on todella kaunis ja tunnen valtavaa himoa häntä kohtaan. Rakastan häntä yli kaiken enkä halua pettää häntä koskaan, koska en itse (eikä hänkään) voisi sietää suhdettamme enää uskottomuuden jälkeen.

Muut naiset eivät ole kiinnostaneet minua suhteemme aikana, kunnes pari paivää sitten koin jotain absurdisuudessaan todella pelottavaa.

Menin lounaalle erääseen ravintolaan keskustassa, olin yksin.
Läheisessä pöydässä istui nainen joka katseli minua säännöllisesti - itse en asialle tässä vaiheessa uhrannut juurikaan huomiota. Menin hakemaan ruokaa seisovasta pöydästä ja kuinka ollakkaan satuimme tiskille yhtä aikaa. Katsoin häntä vasta nyt kunnolla - hänellä oli kauniit kasvot, hoikka vartalo, upeat sääret ja pitkät tummat hiukset. Muodot paljastava paita, Polviin ulottuvat nyörisaappaat ja tumma skottimini saivat hänet näyttämään todella haluttavalta. Vaikka emme vaihtaneet sanaakaan, nainen antoi Selvästi ymmärtää että oli kiinnostunut minusta eroottisesti.
Hän sai minut kiihottumaan, olihan hän nainen josta voisin fantasioda. Tunsin kuinka veri pakeni päästäni ja järki sen myötä. Hillitsin toki itseni, mutta en tiedä miten olisi käynyt jos hän olisi tullut pöytääni ja ehdottanut seksiä. Hänessä oli minuun joku maaginen vetovoima, jollaista en ollut kokenut ennen.

Olen naisiin vetoava mies ja naiset lähestyvät minua usein. En ole kuitenkaan kokenut aiemmin mitään halua muihin kuin avovaimooni sen jälkeen kun olemme tavanneet. Olen ehdottomasti yhden naisen mies ja uskon ikuiseen rakkauteen, varsinkin nykyisen suhteeni osalta.

Tässä valossa ajateltuna tuo himo jota tunsin täysin ventovierasta ihmistä kohtaan on todella pelottavaa ja järjetöntä. Se saa ajattelemaan olenko sittenkään miehenä tarpeeksi vahva voittamaan evoluution lait pitkällä tähtäimellä?
Jos muilla on samantyylisiä kokomuksia, olisi kiva kuulla niistä sukupuoleen (tai mihinkään muuhunkaan) katsomatta.

10

2583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N44

      Minulle tapahtui vähän samantapainen juttu:
      Olen yli 20 vuotta ollut saman miehen kanssa, muut eivät ole kiinnostaneet, perhettäkin on.
      Tapasin sattumalta noin vuosi sitten itseäni huomattavasti nuoremman miehen ja tunsin heti suurta halua suudella häntä. Jonkin aikaa juteltuamme suutelinkin häntä... ja polvet meinasivat pettää! Tunne oli uskomaton, vielä nytkin tulee hiki pintaan muistellessa. Asia ei edennyt tämän pitemmälle, mutta en saanut häntä mielestäni. Meni puoli vuotta, ennenkuin hyväksyin, etten voi koskaan tavata häntä uudelleen.
      Tällä pienellä tapahtumalla on kuitenkin ollut huolestuttavia seurauksia: Olen menettänyt täysin mielenkiintoni omaan mieheeni, mikään ei enää tunnu miltään. Haluan vielä korostaa, etten ole koskaan näiden vuosien aikana pettänyt miestäni, jollei nyt tätä yhtä suudelmaa lasketa. Jos tämä nuori mies tänään ottaisi yhteyttä, lähtisin mitään kyselemättä.

      • jokuN

        Ihastuin varoittamatta itseäni vanhempaan mieheen. Tapasimme muutaman kerran ja olimme puolisen vuotta yhteydessä lähes päivittäin. Oma hankala tilanteeni esti itseäni lähtemästä liitosta tuolloin. Mies oli sinkku. Itsellä pitkä suhde, jossa oltu nuoresta saakka, sekä lapset.

        Tämän kokemuksen jälkeen en ole puolisoani enää halunnut. Syystä että: Tämän vanhemman miehen jälkeen liitto on alkanut tuntua lähinnä äiti-poika-suhteelta, ja vaikka muuten toimeen keskenämme tulemme, niin tunnepuoli on todella ahdistava. Seksi on kuitenkin itselleni terveellä tavalla tärkeä asia. "Mielummin kokonaan ilman kuin kylmässä suhteessa". Ainoalta ratkaisulta tuntuu siis ero, vain pienen pienet lapsemme jarruttavat lopullista päätöstä, vielä.

        Päivä kerrallaan mennään ja yhdessä ollaan toistaiseksi toistemme kärsivällisyyden varassa, niin kauan kuin sitä riittää.


      • Miisu

        On se kyllä aina niin kummallista, miten yksi ainoa täysin tuntematon ihminen voi romuttaa kaiken vuosien yhdessäolon aikana rakennetun vain olemalla olemassa. Niin vähän arvoa annetaan puolisolle siinä tilanteessa, yhteisille hetkille, lupauksille, lapsille, vuosien liitolle... Ja minkä takia? Hetken huuman? Jonkun idiootin gigolon/hutsun takia? Miksi niin moni uhraa kaiken tuntemattoman eteen? Häh? Luopuu koko aiemmasta elämästään (koska niinhän siinä käy, kun kiinni jää) kun vain tuo tuntematon hetken antaisi? En tajua. Täytyy olla kyllä toooosi ihmeellisen arvokkaita ja täydellisiä ihmisiä nämä tuntemattomat. En minä kyllä moiselle avioliittoani uhraisi...


      • Kokenut
        Miisu kirjoitti:

        On se kyllä aina niin kummallista, miten yksi ainoa täysin tuntematon ihminen voi romuttaa kaiken vuosien yhdessäolon aikana rakennetun vain olemalla olemassa. Niin vähän arvoa annetaan puolisolle siinä tilanteessa, yhteisille hetkille, lupauksille, lapsille, vuosien liitolle... Ja minkä takia? Hetken huuman? Jonkun idiootin gigolon/hutsun takia? Miksi niin moni uhraa kaiken tuntemattoman eteen? Häh? Luopuu koko aiemmasta elämästään (koska niinhän siinä käy, kun kiinni jää) kun vain tuo tuntematon hetken antaisi? En tajua. Täytyy olla kyllä toooosi ihmeellisen arvokkaita ja täydellisiä ihmisiä nämä tuntemattomat. En minä kyllä moiselle avioliittoani uhraisi...

        Sillä elämä on ihmeellistä. Kun vähiten odottaa se tilanne usein iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Vaikka kuinka pyristelisi tilannetta vastaan tai haluaisi palata entiseen, se ei välttämättä ole mahdollista.

        Henkinen sekoaminen on lähellä kun toisessa vaakakupissa painaa oma rakas tuttu ja turvallinen puoliso perhe, toisessa kiihko ja elämän/kokeilunhalu. Kumpaan kallistuu ja miten tilanteen hoitaa, riippuu ihan ihmisestä itsestään.

        Eikä sitä voi kukaan tajuta ennenkuin omalle kohdalle sattuu.


      • jokuN
        Miisu kirjoitti:

        On se kyllä aina niin kummallista, miten yksi ainoa täysin tuntematon ihminen voi romuttaa kaiken vuosien yhdessäolon aikana rakennetun vain olemalla olemassa. Niin vähän arvoa annetaan puolisolle siinä tilanteessa, yhteisille hetkille, lupauksille, lapsille, vuosien liitolle... Ja minkä takia? Hetken huuman? Jonkun idiootin gigolon/hutsun takia? Miksi niin moni uhraa kaiken tuntemattoman eteen? Häh? Luopuu koko aiemmasta elämästään (koska niinhän siinä käy, kun kiinni jää) kun vain tuo tuntematon hetken antaisi? En tajua. Täytyy olla kyllä toooosi ihmeellisen arvokkaita ja täydellisiä ihmisiä nämä tuntemattomat. En minä kyllä moiselle avioliittoani uhraisi...

        en ollut tyytyväinen liitossani, kun ihastuin tähän vanhempaan mieheen. Kohdallani ei ollut kysymys hetken hurmasta, vaan pidempiaikaisesta tutustumisesta muista lähtökohdista.
        Jos liitto olisi ollut kunnossa, niin tuskin olisinkaan ihastunut. Siinä syy, eikä siinä ole mielestäni mitään kummallista.

        "En minä kyllä moiselle avioliittoani uhraisi..." .. näin itse kukin ajattelee naimisiin mennessään ja niin kauan kuin suhde toimii, mutta tilanteet muuttuu, ihmiset muuttuu, suhde muuttuu... joku toinen ihminen voi sittenkin ajan myötä osoittautua itselle sopivammaksi ja puoliso "vääräksi" valinnaksi. Tämä on elämää.


      • Nimi Merkki
        Miisu kirjoitti:

        On se kyllä aina niin kummallista, miten yksi ainoa täysin tuntematon ihminen voi romuttaa kaiken vuosien yhdessäolon aikana rakennetun vain olemalla olemassa. Niin vähän arvoa annetaan puolisolle siinä tilanteessa, yhteisille hetkille, lupauksille, lapsille, vuosien liitolle... Ja minkä takia? Hetken huuman? Jonkun idiootin gigolon/hutsun takia? Miksi niin moni uhraa kaiken tuntemattoman eteen? Häh? Luopuu koko aiemmasta elämästään (koska niinhän siinä käy, kun kiinni jää) kun vain tuo tuntematon hetken antaisi? En tajua. Täytyy olla kyllä toooosi ihmeellisen arvokkaita ja täydellisiä ihmisiä nämä tuntemattomat. En minä kyllä moiselle avioliittoani uhraisi...

        .. sitten kun sinäkin kohtaat sen yhden niistä monista, jotka sinulle on tässä maailmassa tarkoitettu, niin tiedät, että sitä tunnetta EI VOI JÄRJELLÄ käsitellä. Ne tunteet ja voimat ovat meille tarkoitettuja siihen elämänvaiheeseen. Odota, niin tunnet sen jonain päivänä...


    • Minä nainen

      Voi taivas, en siis olekkaan yksin näine ongelmineni. Naimisissa olen, lapsiakin ja kotielämä jotenkin mallillaan. Mutta sydän asuu muualla. Jossakin vanhassa elokuvassa sanottiin: mutta minähän lähdin pois hänen luotaan, mutta jalkani veivät minut takaisin, en minä nostanut käsiäni hänen kaulalleen, ne nousivat itsestään...
      Emme pääse ihastukseni kanssa toisistamme eroon, palaamme aina monien eropäätösten jälkeen yhteen salaisiin hetkiimme. Ja palaamme koteihimme kaipaamaan hetkiämme. Ehkä joskus, kun molempien lapset ovat isoja, saamme olla toistemme omat myös maailman silmissä.

    • pillu

      Taisit kuvitella, toiveajattelua !

    • Mr. Rautahermo

      on muutamia kuvauksen mukaisia tilanteita. Työni puolesta matkustan paljon ja hotelleissa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. vaimoni kanssa olemme olleet yhdessä viidettä vuotta, enkä koskaan ole ollut uskoton. Ei edes pienintä suukkoa tai vastaavaa. Ongelmani on lähinnä siinä, että vaikka luotankin vaimooni 99,99 prosenttisesti silloin tällöin kalvaa se pieni mahdollisuus. Entä jos vuosien uskollisuus ja hienojen kokemusten käyttämättä jättäminen menisi hukkaan.

      Olen jonkinverran mustasukkaista sorttia (ei, en soittele vartin välein tarkistussoittoja mutta olen kova murehtimaan vaikka myöhään lipsahtavia "tyttöjen iltoja")

      Tuntuu joskus, että pitäisi antaa periksi luonnolle. Tuntuu siltä, että täydellisestä uskollisuudesta ei juuri kiitosta heru. En ainakaan muista, että vaimo olisi koskaan sanallakaan maininnut arvostavansa uskollisuuttani. Päinvastoin kaveriporukassa saattaa tulla hiljaista hekottelua tyyliin: et voi olla tosissasi ettetkö koskaan ole käynyt vieraissa.

      Ehkä se on niin, että olisi helpompaa käydä reilusti vieraissa.Tietysti varovaisesti, ettei jää kiinni. Ehkä nää mietteet juontuu heikosta itsetunnosta ja mustasukkaisuudesta. Hemmetti että tällaiset ajatukset voi kuluttaa ihmistä

    • Anonyymi

      Värvää toki itsellesi kakkoskuski. Ei se ketään kiusaa jos käyt välillä kastautumassa muidenkin naisten jalkoväleissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe