Kävin juuri ostamassa aamiaistarpeet paikallisesta supermarketista. Pari pulloa punkkua, bratwurstin ja hammastahnaa. Hinta kassalla 5,49€. Jään odottelemaan päivää, kun samat tykötarpeet löytyy lähi-Alepastani tai -Siwasta ja samaan hintaan.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 39
Vanhimmat
Pari pulloa punkkua aamiaiseksi? Pitää joskus kokeilla tota.
Äläp cissi aloita juopottelua Ratikan tapaan
tai tulen vetään sua eestä ja takaan
Hullu-Anselmi ei raivoraittiina sen enempää saa kuin pysty vetämään ketään edestä eikä takaakaan. Vissiin saanut viimeksi Eewarilta vuonna 2006, jolloin Eewari muuttui frigidiksi.
Täytyy totuuden nimissä tunnustaa, että jätin punkun killittämisen iltapuhteeksi. Eikä nytkään parane mitään kotikumaria vetää, jos meinaa taas huomenna olla reippaana kymmeneltä liikenteessä. Tuntuu tosin nousevan hyvin päähän reilun 8 tunnin kävelemisen jälkeen.
Eli olet jossain ulkomailla ja palstalet sielläkin ?
Kyllä olen. Tallinnaonminun tropiikki ja halpamaa.
Ps. matkustin jäniksenä vessaan piiloutuneena hihihi--halvempaa
Älä kuseta, et sinä ole koskaan käynyt kotikuntasi rajojen ulkopuolella.
No tietysti. Mitä hotellihuoneessa pitäisi illalla tehdä? Harva jaksaa nusia ja häsiäkään tuntikaupalla ilta toisensa jälkeen.
Ilmeisesti telkkarin katsominen olisi paljon ylevämpää.
Ratikka kadehtii taas sitäkin, kun olen ollut Euroopan ulkopuolellakian enemmä, kuin Ratikka kehä3:n sisällä ja kiertänyt koko maapallon kaksikinkertaa
BUAHAHAHAAHAAAAA
Miten sä oikein oot palstavahtimisiltaan ehtinyt?
Ihailtavaa. Ei voi oikein muutakaan sanoa...
Sanos muuta. Vähän sama kuin vaikkapa joulunpyhinä. Jostain syystä lahjakirjan lukeminen tai pleikkarin pelaaminen on hyväksyttävää, mutta netissäroikkuminen kaamea synti. Noh, kukin tavallaan.
Eikö se kumivaimo mitään välitä, jos Ratikka maksunaista nusee
Siinä paljastui se japsivaimomyyttikin
BUAHAHAHAAAAA
vara-zzy vahtii palsta
Tuskin löytyy koskaan. Saksassa on toki halpaa, mutta onpa vähä tehokkaampi infrakin millä sen toteuttaa. Suomessa se ei koskaan tule olemaan mahdollista(ellei täällä joskus asu about 60 miljoonaa ihmistä).
Ehkä syy löytyy kuitenkin K/S-kartelllista.
Osittain johtuu siitäkin. Mutta jos täällä olis se 55 miljoonaa ulkomaalaista niin olis muitakin isoja ketjuja.
Sitäpaitsi verottaja pitää huolen, että halvinkin punkkupullo maksa Handelissa jo yksistään tuon 5,49€.
Tavallisesti kierrän alkoholiveroakin tekemällä kiljua viinanhimooni
Sitäkö sinä, Anselmi, niille pulimummoille juotat, että edes vähän läheisyyttä saisit osaksesi?
Voi Ratikka-poju, jospa tietäisit totuuden
Joo - samoin siwasta puuttuvat 5 euron huorat ja pilkkapalkalla vihamiehen hoitelevat siivoojat. Kokki, puutarhuri ja kodinhoitaja vaativat aivan kohtuuttomia korvauksia ja ilman noita elämä on tosi kurjaa. Mitä lääkkeitä sä syöt tohon masennukseen?
Mitä suosittelet? Minusta tuntuu aika ajoin, että useammallakin kirjoittajalla on paremmat lääkkeet ja vissiin hauskempaa kuin minulla.
Toi punkku toimii vaan nousuvaiheessa - krapula vaan pahentaa tilaa - varsinkin jos muistaa miten kallista se oli. Mä olen yrittänyt itseni ruoskimista jokaisen kalliin maksullisen naisen jälkeen, mutta silti vaivun nopeasti alakuloon, kun muistan miten halpaa kaikki oli Thaimaassa. Eli ei mulla oikein ole noin valtavaan masenukseen lääkettä.
Mitä lääkkeitä sä syöt tohon masennukseen?
Olipa halpaamatkalaukullinen Tau Vin pulloja. Nyt oksentelen kotonaKalliossa jaoksentelen. On niin ihanaa olla kännissä
Mä löysin talvitakin taskusta vuoden vanhan ravintolakuitin:
- Pitsa 2 kpl
- 0,5 L olut 2 kpl
- 0,5 L siideri 2 kpl
- 0,5 L siideri 1 kpl
Yhteensä 20,90€ (eikä kysessä ollut mikään "pikaruokala/lähiöpitseria")
Tuohon ei pysty Suomessa edes ählämipitseriat.
.
Kreikassa kuuluukin olla suomituristille halpaa koska meidän rahat on jo siellä
.
Ymmärsinkö oikein, että Saksassa siis?
Tuo elintarvikkeiden halpuus on sielläkin juu yllättävää. Noh, etenkin tuo viini tietysti.
Se, että eläminen monessa maassa on niin halpaa verrattuna Suomeen houkuttelee esim. suomalaisia työttömiä. Pakko myöntää, että yksikin kaverini lensi joskus halpalennolla etelämmäs ja sai hommattua asumisen halvalla. Mikäs siellä elellessä lämmössä muutaman Suomen kylmimmän kuukauden ja nostellessa sieltä käsin työttömyyskorvausta, joka siellä onkin jo ihan ruhtinaallinen raha..
Joo, tiedän, ei niin sais tehdä :/
Useat pieneläkeläiset menevät Thaimaan talveksi.
Siellä 600€ eläkeläinen on porho.
Oleskeluluvan saa kolmeksi kuukaudeksi, mutta ei tarvitse, kuin käväistä Burman puolella saa leimat passiin
Kyllä kai ulkomaillakin saa olla työttömänä, jos vaikka "etsii" sieltä maasta töitä? Noin muutenhan sitä ei saisi yhden työttömyys vuoden aikana olla, kun kerran viikon verran ulkomailla. Menettämättä päivärahaa.
Toisaalta aika holhoamista.
Muistaakseni toiseen EU-, vai oliko se ETA-maahan saa mennä 3 kuukaudeksi työnhakuun nauttien työttömyyskorvausta. Mutta siihen liittyy monenmoista kommervenkkiä ja luulen 99% ulkmailla majailevan työttömän olevan siellä ilman lupaa, jolloin ei oikeasti ole oikeutettu työttömyyskorvaukseen.
Korjatkoon, jos joku tietää asiasta paremmin.
Tämmönen linkki mollilta löytyy aiheesta.
http://www.mol.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/02_tyonhaku_ulkomailta/07_sosturva_tyotturva/index.jsp
Itekin olen miettinyt mm. työhrjottelua/työskentelyä EU:ssa kotimaan ulkopuolella. Houkuttais kyllä jossain kohtaa kokeilla.
Tekeehän moni töitäkin pimeänä siellä--palkka ei ole häävi, mutta työkkärin tai eläkkeen lisäksi sa sen kax pulloa. muttei viiniä kaljatuopp maksaa noin 20centtiä
Että vara.Kroisos Ratikka joisi itsen halki ahneuttaan
Pitäsi olla kamelin juomatavat:DDDDDDDD
minen kyllä ikkään totu tuohon ajatukseen että jostain superista sais tyyliin punkkua.
Niinhän Sleepy Sleeperskin lauloi 80-luvulla, että "Kaljaa kioskeihin". Asian mahdottomuudella naureskeltiin silloin ja kuinkas kävikään: 90-luvulla kepulia sai lähes joka kiskasta.
Ihminen tottuu muutoksiin vaikkei ennalta uskoisikaan moiseen. Ja eihän se tietenkään pakota uskovaisia ja muita raittiina raivoja ostoksille.
Tein onneksi matkapäiväkirjan Tallinnan miniristeilystäni,
kun viinipullot veivät muistin kokonaan.
Tässä se on videolla nyt:
http://www.youtube.com/watch?v=8CsTn-8s0L8
Vaippa-Anselmi ei vissiin todellisuudessa ole koskaan päässyt Aurajokea pidemmälle, joten Tallinnakin olisi vissiin elämys vailla vertaa.
Noin muuten Juoppis on aina ollut yksi suosikkikirjoistani. Näytelmänkin kävin TTT:ssä katsomassa, vaikkei kirjan veroinen ollutkaan.