Teetkö aloitteita?

tehomies

Tilannehan on sellainen että miesten on tehtävä aloitteita saadakseen naissseuraa tai muuten jää takuuvarmasti ilman , kun taas naisten ei tarvitse muuta kun odottaa kiinnostavaa miestä ja blokata ei kiinnostavat tyypit pois.

Teetkö lainkaan aloitteita ja minkälainen olisi oltava hyvä ja asiallinen aloite?

13

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM:lle jämät

En tee, koska nainen on 99% todennäköisyydellä käytetty huora.

• ....

Naisten voitto.

• nöösi_poika

Teen aloitteita, jotka johtavat tosin pakkeihin!

Aloitteita eli pakkeja on tälle vuodelle kirjattuna yli 5 kpl. Yksikään aloite ei siis johtanut kuin pakkeihin.

P.S. Kaikki aloitteet on tehty selvänä, ns. päiväsaikaan. Ei mitään humalassa yösekoiluna, jolloin onnistumisprosentti varmaan onkin pieni. Vai onko se sittenkin juuri toisinpäin?

• Jos nykyisellä tyylilläsi tulee jatkuvasti lunta tupaan, niin kannattaisi varmaan sitten kokeilla jotain muuta vaihtoehtoa. Ainakin minä olen löytänyt suurimman osan heiloistani baarista ja kännissä. Ja aivan turha väittää, etteikö sieltä muutakin löytyisi kuin yhdenillansuhteita.

• Eikö Naiset

Halua olla Miesten kanssa kun eivät tee alotteita?

• No ei tosiaan

Eivät, nainen pitää aina juottaa tolkuttomaan humalaan ja lahjoa, kiristää tai uhkailla, ennenkuin se suostuu antamaan. Katso vaikka miten panomiehet lähtevät baareista, ämmät on kunnolla tillintallin ja raahataan puoliväkisin kämpille pantaviksi.

• Tarkoitin
        No ei tosiaan kirjoitti:

Eivät, nainen pitää aina juottaa tolkuttomaan humalaan ja lahjoa, kiristää tai uhkailla, ennenkuin se suostuu antamaan. Katso vaikka miten panomiehet lähtevät baareista, ämmät on kunnolla tillintallin ja raahataan puoliväkisin kämpille pantaviksi.

Kylläkin suhdetta enkä mitään panemista.

• ghjghjghjghj

En tee aloitteita koska en halua antaa naiselle siitä tulevaa vallan tunnetta.

Yleensä jos satun tekemisiin naisen kanssa se on sellaista tunnustelevaa juttelua ja jos kiinnostus on molemmin puoleista niin sitten on.

Mutta se että menisin tuntemattoman naisen juttusille baarissa iskemään häntä, niin ei...

• Minä olen aina kuvitellut, että se aloite tehdään tunnustelevalla juttelulla, josta selviää molemminpuolinen kiinnostus. Onko tässä joku ristiriita?

• .....
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä olen aina kuvitellut, että se aloite tehdään tunnustelevalla juttelulla, josta selviää molemminpuolinen kiinnostus. Onko tässä joku ristiriita?

Ei ristiriitaa, ainoastaan yllä olevan kommentoijan kokemattomuus.

• Komea mies

Minulle naiset tekee usein alotteita.

• jblawz

Kyllä teen joskus aloitteita. En käy baareissa joten teen niitä ihan arkitilanteissa. En tee enää yhtä paljon kuin ennen. Olen kyllästynyt siihen, koska yleensä nainen on aina joko varattu tai joku vihainen sekopää joka suuttuu jos häntä lähestyy.

• Enpä juuri itse tee yhtään aloitteita... vaikka varmaan pitäis tehdä erään kohdalla joka on katsellut ja käyttäytynyt jännällä tavalla mua kohtaan aika pitkään, eilen viimeksi totesin asian.

Mut tuosta ettei naiset tee aloitteita, niin oot kyllä ap pahasti väärässä... ainakin mun kokemukset osoittavat tuon tiedon erittäin valheelliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe