Teetkö aloitteita?

tehomies

Tilannehan on sellainen että miesten on tehtävä aloitteita saadakseen naissseuraa tai muuten jää takuuvarmasti ilman , kun taas naisten ei tarvitse muuta kun odottaa kiinnostavaa miestä ja blokata ei kiinnostavat tyypit pois.

Teetkö lainkaan aloitteita ja minkälainen olisi oltava hyvä ja asiallinen aloite?

13

129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM:lle jämät

      En tee, koska nainen on 99% todennäköisyydellä käytetty huora.

      • ....

        Naisten voitto.


    • nöösi_poika

      Teen aloitteita, jotka johtavat tosin pakkeihin!

      Aloitteita eli pakkeja on tälle vuodelle kirjattuna yli 5 kpl. Yksikään aloite ei siis johtanut kuin pakkeihin.

      P.S. Kaikki aloitteet on tehty selvänä, ns. päiväsaikaan. Ei mitään humalassa yösekoiluna, jolloin onnistumisprosentti varmaan onkin pieni. Vai onko se sittenkin juuri toisinpäin?

      • Jos nykyisellä tyylilläsi tulee jatkuvasti lunta tupaan, niin kannattaisi varmaan sitten kokeilla jotain muuta vaihtoehtoa. Ainakin minä olen löytänyt suurimman osan heiloistani baarista ja kännissä. Ja aivan turha väittää, etteikö sieltä muutakin löytyisi kuin yhdenillansuhteita.


    • Eikö Naiset

      Halua olla Miesten kanssa kun eivät tee alotteita?

      • No ei tosiaan

        Eivät, nainen pitää aina juottaa tolkuttomaan humalaan ja lahjoa, kiristää tai uhkailla, ennenkuin se suostuu antamaan. Katso vaikka miten panomiehet lähtevät baareista, ämmät on kunnolla tillintallin ja raahataan puoliväkisin kämpille pantaviksi.


      • Tarkoitin
        No ei tosiaan kirjoitti:

        Eivät, nainen pitää aina juottaa tolkuttomaan humalaan ja lahjoa, kiristää tai uhkailla, ennenkuin se suostuu antamaan. Katso vaikka miten panomiehet lähtevät baareista, ämmät on kunnolla tillintallin ja raahataan puoliväkisin kämpille pantaviksi.

        Kylläkin suhdetta enkä mitään panemista.


    • ghjghjghjghj

      En tee aloitteita koska en halua antaa naiselle siitä tulevaa vallan tunnetta.

      Yleensä jos satun tekemisiin naisen kanssa se on sellaista tunnustelevaa juttelua ja jos kiinnostus on molemmin puoleista niin sitten on.

      Mutta se että menisin tuntemattoman naisen juttusille baarissa iskemään häntä, niin ei...

      • Minä olen aina kuvitellut, että se aloite tehdään tunnustelevalla juttelulla, josta selviää molemminpuolinen kiinnostus. Onko tässä joku ristiriita?


      • .....
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä olen aina kuvitellut, että se aloite tehdään tunnustelevalla juttelulla, josta selviää molemminpuolinen kiinnostus. Onko tässä joku ristiriita?

        Ei ristiriitaa, ainoastaan yllä olevan kommentoijan kokemattomuus.


    • Komea mies

      Minulle naiset tekee usein alotteita.

    • jblawz

      Kyllä teen joskus aloitteita. En käy baareissa joten teen niitä ihan arkitilanteissa. En tee enää yhtä paljon kuin ennen. Olen kyllästynyt siihen, koska yleensä nainen on aina joko varattu tai joku vihainen sekopää joka suuttuu jos häntä lähestyy.

    • Enpä juuri itse tee yhtään aloitteita... vaikka varmaan pitäis tehdä erään kohdalla joka on katsellut ja käyttäytynyt jännällä tavalla mua kohtaan aika pitkään, eilen viimeksi totesin asian.

      Mut tuosta ettei naiset tee aloitteita, niin oot kyllä ap pahasti väärässä... ainakin mun kokemukset osoittavat tuon tiedon erittäin valheelliseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      172
      3024
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1318
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1002
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      956
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      94
      863
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      53
      834
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      797
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      775
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      764
    10. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      760
    Aihe