Mitä tehä ku mua juodaan, oon nimittäin Miia Mansikka. Tää mun poikaystävä on tosi ällö, mitä teen???
Mansikkaaaaa
12
594
Vastaukset
- ghae
No jou takas.
- yki¨'yöp¨'logå
7989iö0mkp4gi0m,5käu5kï8öpyhjkågb
- Miia Mansikka tarvii
yki¨'yöp¨'logå kirjoitti:
7989iö0mkp4gi0m,5käu5kï8öpyhjkågb
MItä? Ettekö voi auttaa?
- gnia
fuck
- LOL
LOL
- kakka
ei helvetti vittun saatanan perkele auttakaa
- bfdhadhaghghjhgf
mulkut, mä oon gniaeoåh
- Moii
Mä oon Pasi Päärynä ja multa löytyy kaverit Olli Omena ja Bertti Banaani.Me ajateltiin et jos meidän yhditäisi samaan kulhoon niin meistä tulisi todella hyvä heldemäjälkiruoka.Myös Anni Ananas haluaisi tuoda makua soppaan.Joten,miten on,kulhossa tavataan...
- mansikkaaaa
Ok, käyhän sen vastaa lisää kultsi ;)
- Pasi Päärynä
Heii Mansikka.Missä viivyt,me muut kun ollaan jo Linnan boolimaljassa ;D
- mansikkainenmiia
Pasi Päärynä kirjoitti:
NO kirjotellaan täälä lisää mä tuun kulhoon 29.9
- mansikkainenmiia
Pasi Päärynä kirjoitti:
Moro mitäs Pasi Basso päärynälle joko on malja tyhjä vai vieläkö on villihevosia? Vieläkö danssii sikan danssii? Mahtusiko Mansu Mansikka Pasi paskahousupäärynän viereen?? Mää en löytänyt maljaan 5 vuotta sitten joten kerro vitun paska misssä olet?! Jos henki on kalis =) XOXO: MANSU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601772Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411491Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11875- 67840
- 76739
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 52531
- 38514
- 55486