Miten saada nainen ihastumaan täysillä?

Mindpulator

Mitkä asiat naisilla on niitä, joilla ne saa ihastumaan ja laittamaan myös paljon tunnetta peliin? Miten saada nainen ihastumaan niin, ettei nainen kykene juuri muuta ajattelemaan kuin tätä miestä?

Eli naiset voisivat kertoa, mitä on tapahtunut, jotta ihastumisen tunne on syntynyt ja miehet taas jakaa näkemyksiään siitä, kuinka miehen pitää tilanteissa toimia.

Eli tavoitteena ei ole saada naista iskettyä sänkyyn ja saada naiset niin vahvasti koukkuun, että niistä tulee jahtaajia :)

63

22323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri:niin

      Kemia.

    • biologia

      ja miksei ole tarkoitus saada sänkyyn sittenhän ne vasta jahtaavatkin kun ovat ensin antaneet?!

    • friidu321

      Muhun näyttää toimineen tällainen: Tuttu mies katsoo aina pitkään, jopa hieman törkeästi välillä, eli riisuu katseellaan. Punastuu usein ja tuntuu isossakin porukassa keskittyvän juuri muhun kun puhuu. Toisinaan ei kiinnitä mitään huomiota. Tulee usein lähelle ja sitten taas ei kiinnitä laisinkaan huomiota. Ja tätä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Uskon jo, ettei tämä mies ole yhtään kiinnostunut minusta ja parempi olisi unohtaa koko tyyppi, mutta odotas vaan kun taas ollaan jossain jossa on mukana alkoholia niin roikun ihan naurettavalla tavalla tämän miehen perässä ja hän taas tulee vähän vastaan ja sitten ei mitään tai mikä vielä pahempaa flirttailee toisten naisten kanssa! Tuo mies tekee mut hulluksi! Selvinpäin pystyn vastustamaan paremmin... Ja tiedän senkin, etten todellakaan ole ainoa nainen jolle tekee tätä ja silti en vaan pysty vastustamaan.

      • Mindpulator

        Kiitos kiitos!

        Erittäin hienosti ja rehellisesti kirjoitettu viesti. Arvostan! Toimisko tuo myös yhtä hyvin, vaikka mies ei juurikaan punastuisi?


      • friidu321
        Mindpulator kirjoitti:

        Kiitos kiitos!

        Erittäin hienosti ja rehellisesti kirjoitettu viesti. Arvostan! Toimisko tuo myös yhtä hyvin, vaikka mies ei juurikaan punastuisi?

        Ehkä... toisaalta toi punastuminen saa ainakin jonkinlaisia toiveita itelle, että mieskin voisi ehkä olla kiinnostunut musta. Vaikka enpä usko, kunhan kiusaa. Olisi kai hän muuten jo tullut kunnolla vastaan, etenkin viime kerran jälkeen kun roikuin hänen perässään koko illan vaikka olisin saanut kenet tahansa muun miehen silloin... Minä kuitenkin toivoisin sitä ihan viimeisintä aloitetta mieheltä, oma kiinnostukseni ei ole voinut jäädä enää epäselväksi.


      • 20vee

        Itse olen juuri tuon kertomuksen kaltainen mies. Nainen jää koukkuun, mutta olen myös itse koukussa naiseen, mutta en ole varma omista tunteistani, joten en uskalla edetä, pelkureita kai olemme. Nyt kun nainen yrittää melkein unohtaa minut, niin lyön lisää löylyä kiukaalle ja nainen on mukana ja yrittää viedä "suhdetta" eteenpäin. Todellinen syy miksi minunlaiset miehet eivät heittäydy täysillä peliin sattaa hyvinkin johtua pienestä viasta joko luonteeseen tai ulkonäköön liittyen tai jos epäilee ettei oma sosiaalinen piiri, esimerkiksi kaverit, ole täysin tyytyväisiä uuteen heilaan. Omamme ilmeisesti huonon itsetunnon, mutta kykenemme kuitenkin iskemään naisia.


      • Nainen4

        Itselleni on turn-off, kun näen, että mies on kiinnostunut muista naisista. En lähde kilpailemaan muiden naisten kanssa, jos mies ei itse osoita, että valitsisi juuri kaikista naisista juuri minut. Soutaminen ja huopaaminen saa minut luovuttamaan. En pidä pelailusta yhtään. Miehen täytyy jotenkin osoittaa, että arvostaa minua. Arvostus ja kunnioitus on hyvä lähtökohta syvemmälle kiinnostukselle. Kohtelias, ystävällinen ja älykäs mies on aina kiinnostava.

        En kyllä ymmärtänyt, että haluatko, että naisista tulee vain sinun jahtaajiasi, mutta et halua heidän kanssaan seksiä. Tämä vaatii kyllä, että tapaat jotain naista pidemmän aikaan säännöllisesti. Itse ainakin jossain vaiheessa kun olen ihastunut haluan jutella miehen kanssa syvällisesti ja siinä vaiheessa käy ehkä hyvin selväksi, että mies ei halua oikeastaan mitään muuta kuin pelata. Silloin kiinnostukseni lopahtaisi. Pelkkä seksi nyt ei kiinnosta minua lainkaan, vaan se mies itse ja parisuhde hänen kanssaan. Ei kukaan viitsi jahdata toista, jos huomaa, että toisen saaminen on mahdotonta.


      • Anonyymi
        20vee kirjoitti:

        Itse olen juuri tuon kertomuksen kaltainen mies. Nainen jää koukkuun, mutta olen myös itse koukussa naiseen, mutta en ole varma omista tunteistani, joten en uskalla edetä, pelkureita kai olemme. Nyt kun nainen yrittää melkein unohtaa minut, niin lyön lisää löylyä kiukaalle ja nainen on mukana ja yrittää viedä "suhdetta" eteenpäin. Todellinen syy miksi minunlaiset miehet eivät heittäydy täysillä peliin sattaa hyvinkin johtua pienestä viasta joko luonteeseen tai ulkonäköön liittyen tai jos epäilee ettei oma sosiaalinen piiri, esimerkiksi kaverit, ole täysin tyytyväisiä uuteen heilaan. Omamme ilmeisesti huonon itsetunnon, mutta kykenemme kuitenkin iskemään naisia.

        Yksi asia kyllä häiritsee jutussasi: mitä helvetin väliä kavereittesi mielipiteillä on jos seukkaat jonkun kanssa! Oletko ihan kakara.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Just toisiin naisiin saattaa toimia mutta omalla kohdalla tuollainen mies ei voisi vähempää kiinnostaa. Kohtelias sivistynyt joka tulisi juttelemaan niin siitä asiat yleensä menee eteenpäin mutta mistään yhden illan jutuista ei olekaan kohdallani kyse vaan pitkistä suhteista.


      • En ole nainen, mutta miehenä olen huomannut, että toisten naisten huomio miestä kohtaan saa ainakin jotkut naiset villiksi, kuten friidu tuossa osuvasti mainitsikin. Ehkä siinä sitten naiselle tulee jonkinlainen kilpailuvietti, tai mitä se lienee.


    • hyyihhhhh

      Minulla on käynyt sama kuin sinulla. Siksi en tuu enään ikin ihastumaan kenenkään mieheen. Niin paljon paskaa tullut vastaan. Ja vaikka mies ois kuinka komea, herrasmies tai fiksu ei tarkoita mitään.

      Ne unohtaa sinua heti kun näkevät alkaa taas toi vitun tujottelu ja flirttailu. Sit heti ku ite tekee askelen eteenpäin nää pelästyvät.

      Huh huh, koittakaa jo oppia, naiselle sanotaan suoraan. Haluan panna sua, olen rakastunut sinuun TAI ei kiinnosta paskakaan.

      Ette voi jättää jokainen nainen pulassa. Henkistä pahoinpitelyä. Jotkut naiset ovat valmiita tekemään mitä tahansa että ne saa juuri sinut.

      • olen väärässä mutta

        mitä ****** mää ainaski välittäsin naisesta josta tykkään enkä vaa välttelis :O sanoiin suoraan oon rakastunusuhu ja eteenpäin mut viel vapail teil kuljen


    • 34g35g

      ja tätähän kaikki miehet odottavat, että juuri nainen tekee kaiken.

      • Anonyymi

        Ja sitten ihmetellään kun Suomi poika jää lehdelle soittelemaan.


    • Mille Peljoona

      No eikohän se tavoite ole saada kiinnostava nainen iskettyä sänkyyn.

      Lisää seksuaalista tavaraa keskusteluun. Ei mitään liian silmilleiskevää, mutta tee selväksi, että täältä pesee ja linkoaa.

      Toinen on, että jos on hauska ja kiinnostava, niin naiset tapaavat tykätä.

      • expimp

        yhdyn mielipiteeseen, tosin itse tuon sen seksuaalisen tavarani keskusteluun non-verbaalisesti. Joku röyhkeä läppä oikeaan väliin voi tehota tai pilata mutta keskustelua sen varaan en rakenna.

        Tietyt tytöt saa koukkuun kyllä olemalla mukava, kiltti ja nynny ja siitä on kokemusta myös. Baarissa jo paljon nähneisiin se ei yleensä pure.

        Tuo yksi tyttö kuvaili hyvin. Epävarmuus tehoaa aina jos siihen liittyy vahva kiinnostus. Myös parisuhteessa. Kestää hetken oppia päästämään irti naisista tai jopa työntämään pois olematta epävarma.


    • Isokoura

      Voin miehenä kertoa,että kun näkee hyvin kauniin naisen,pitää mennä sen taakse ja puristella sen tissejä,se tykkää siitä kovasti,eikä tartte sen kummempia edes jutella.

      • Haarahieronta

        Toinen hyvä konsti on työntää käsi sen haaroihin ja vähän hinkata. Sillä mehut herahtaa housuihin ja homma on selvä.


      • Anonyymi
        Haarahieronta kirjoitti:

        Toinen hyvä konsti on työntää käsi sen haaroihin ja vähän hinkata. Sillä mehut herahtaa housuihin ja homma on selvä.

        Kerjäät selvästi korvapuustia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerjäät selvästi korvapuustia

        Tai syytettä seksuaalisesta häirinnästä kun kajoaa tisseihin ilman lupaa ja syytettä raiskauksesta kun menee genitaalialueelle kourimaan.


    • tyrni

      jooo.o....ei muuta kun melaa vaan heti kun on valmis pala.......mieletöntä seksiä....siitä ne naiset tykkää....vaikka yrittäväkin olla hyyyvin siveellisiä....munaa ne haluaa aivan samallalailla kun me miehet sitä billua...näin se vaan on...turha lässyttää mitään muuta.

    • tyttönen

      Itsevarmuus, juttelu kahden kesken jos mahdollista (jos ollaan muuten isommassa porukassa, esim. röökillä), kaksimielisten juttujen lisäys keskusteluun huomaamatta ja flirttailu. kohteliasuus (esim. juhlissa tarjoaa juomaa yms.) ja huomaavaisuus.

    • nainen jo aikuinen

      Ystävällisyys, kohteliaisuus, auttavaisuus, herrasmiesmäisyys, hymyily ja huomioonottaminen, ehkä kevyt flirttikin.

      • gonzo-journalisti

        Nuo toimi ehkä 70-luvulla, mutta nykyään pitää olla enemmän "ihana sika".


      • nainen jo aikuinen
        gonzo-journalisti kirjoitti:

        Nuo toimi ehkä 70-luvulla, mutta nykyään pitää olla enemmän "ihana sika".

        No minä olenkin omituisen vanhanaikainen, enkä pidä sikailijoista, lääppijöistä tai pelimiehistä. :D

        Ihastukseni kohde on käyttäytynyt edellisessa viestissäni kuvailemani lailla ja helposti olen puoli vuotta haikaillut miehen perään vaikka tapaamisia on ollut vain joitakin ja nekin "virallisia", eli mies oli asiallinen, mutta hyvinkin ystävällinen.


      • Dino Rex
        nainen jo aikuinen kirjoitti:

        No minä olenkin omituisen vanhanaikainen, enkä pidä sikailijoista, lääppijöistä tai pelimiehistä. :D

        Ihastukseni kohde on käyttäytynyt edellisessa viestissäni kuvailemani lailla ja helposti olen puoli vuotta haikaillut miehen perään vaikka tapaamisia on ollut vain joitakin ja nekin "virallisia", eli mies oli asiallinen, mutta hyvinkin ystävällinen.

        Joo, toi toimii hyvin jos on itsevarma. Ihan samalla tavalla sellainen taikatemppu kuin "ole oma itsesi" toimii jos olet itsevarma. Itsevarma pask*ainen saa tiettyjä naisia, itsevarma herrasmies saa toisia naisia. Mitään arvoa itsessään noilla mainitsemillasi asioilla ei yleisesti ottaen ole, kohtelias nynny päätyy suomi24:n sinkut palstalle valittamaan sitä kun naiset haluavat vain kus*päitä.


      • Anonyymi

        Toinen aikuinen nainen komppaa. eli juurikin näin:

        Ystävällisyys, kohteliaisuus, auttavaisuus, herrasmiesmäisyys, hymyily ja huomioonottaminen, ehkä kevyt flirttikin.


    • Kebabelain1

      Sanot et housusta löytyy 23cm.

      • LukenutNainen

        Itse asiassa sen ei tarvitse olla noin pitkä. Keskimäärin riittää että 6cm menee sisälle. Sen paksuus on tärkeämpi kuin pituus. G-piste naisella sijaitsee n. 6cm, alle tai yli hiukan.
        Turha kehuskella pituudella. Liian pitkä voi jopa tuottaa naiselle tuskaa ja saa hänet pihistelemään jatkossa.


      • makuasioita

        Tähän on pakko kommentoida, että tässäkin on kyse makuasioista. Itse nautin eniten, jos välineistöllä on jonkin verran pituutta, mutta ei mieluusti hirveästi paksuutta. Venytys ei tunnu hyvältä ja pitkällä erilaiset asennot onnistuvat paremmin. Uskoisin, että kaiken kokoisille ja mallisille löytyy kyllä omat faninsa. Ja niin kliseistä kuin se onkin, vanha sanonta "ei se koko, vaan miten sitä käyttää" pätee.


    • Saimaansaarentorppa

      Miehen/pojan vitsikkyys esittäminen ja ulkonäkö

    • omgd

      No mun mielipide on et meet sen lua ja puhut tai tuijotat olet hänen luonaan

    • pellepeloton69

      Kun on hänen luonaan rupee hinkkaa sen haarojen väliin niin sänkyyn mennään

      • hinkhink

        Hinkkaamalla saada ihastumaan? No ei kyllä ihan onnistu.


    • manmankemkat

      Mannapuuroa, mansikkaa, kemiaa, katseita.

    • pettynyt.M

      Itse olen yrittänyt jo pari kertaa tapailussa naisen kanssa saada naista ihastumaan mutta olen epäonnistunut kun naisilta on tullut pakit jo 1-3 kk kuluttua ekasta tapaamisesta.
      Olen kohdellut naisia niin hyvin kuin pystyn ja naiset ovatkin sanoneet että olen hyväsydäminen luotettava ja mitälie. Ei vaan riitä..
      Pitäisi olla parempi keskustelija, hauskempi. Pitäisi olla enemmän keskusteltavaa.

      • Sosiaalisuus

        Juu, naiset on vaativia. Pitää olla komea, sosiaalisesti lahjakas, vitsikäs, osata viihdyttää naista, eiä varakkuuskaan ole pahitteeksi.
        No mitäs tää sit on, kun kaupungilla näkee nuoria pareja, jotka kulkevat toistensa seurassa mitään, vaan nainen kipittää edellä ja mies perässä.
        Missä on se vaadottu sosiaalisuus, ei tuo kyllä sosiaaliselta näytä minkään vertaa, kun ei edes puhuta toistensa kanssa, että mitä sosiaalisuutta tuo nyt on.


    • almostnaistenmies

      mä oon itsekkin yrittänyt kokeilla vaikka mitä konsteja esimerkiksi, ollu kiltti ja kohtelias avannut ovia ja kertonut mukavia juttuja, mutta joka ainoan kerran kun mä olen kysynyt heitä ulos tai baariin tai jotain niin ne sanoo että ei ole kiinnostunut olemaan mun kaa siviilissä. Kaikki mun kanssa koulussa ja töissä olevat naiset sanovat mulle aina että sä oot kiva ja mukava kaveri ja sulla on hyvät jutut ja mä oon koulussa suosittu mutta sitten kun mä yritän pyytää jotakin tyttöä ulos mun kanssa niin mä oon yhtä kiinnostava kuin kastemato. mä olen itse hulluna naisiin et mitä kauniimpi ja kurvikkaampi ja mukavampi sen parempi ja joskus on vaikeaa pitää homma hallinnassa kun meinaa vähän ns. mopo karata. Niin mitä mun pitäisi tehdä jotta saisin naiset kiinnostumaan musta?

      • mammanpoikanen

        No jos asiat ei tule luonnostaan, niin se näyttää vähän samalta, kuin isältä lainattu puku.


      • M377

    • heippap

      Ihastuin mieheen n. kuukausi sitten. Olen ollut sinkkuna yli 2 vuotta enkä ole tänä aikana vielä kertaakaan ihastunut näin vahvasti. Tutustuin mieheen nettideittailun kautta. Juttelimme ensin lyhyesti siellä, minkä jälkeen sovimme puhelintreffit. Samalla viikolla minulla oli puhelintreffejä ja treffejä muidenkin kanssa. Puhuttuani puhelimessa tämän miehen kanssa, päätin perua kaikki muut treffit. Tämän miehen kanssa puhuessa puhelimessa tuli tunne, että on todella kiinnostava mies kyseessä. Odotin innolla treffejä ja minua vähän hermostuttikin mennä treffeille, vaikka yleensä en jännitä treffejä, koska olen tottunut treffailija.

      Treffeillä oli kemiaa. Keskustelu sujui vaivattomasti. Miehellä oli tilannetajua ja hän oli kivaa seuraa. Mies oli älykäs, sosiaalisesti taitava sekä silmää miellyttävä. Hän ei ollut kuitenkaan kovin tyylikäs eikä hän ollut niin huomaavainen jossain asioissa, kuin olisi voinut olla. Tämä ei kuitenkaan minua häirinnyt vaan ihastuin mieheen täysin. Itselläni on tietynlainen miesmaku, vaikka olenkin yrittänyt laajentaa treffailua myös niihin miehiin, jotka eivät ole varsinaisesti miesmakuni mukaisia. Tämä mies oli miesmakuani vastaava, joten siksi varmasti häneen niin vahvasti ihastuin.

      Mies ei kuitenkaan kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä. Tämä on valitettava tosiasia.

      • tunneTutuksi

        "Mies ei kuitenkaan kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä. Tämä on valitettava tosiasia. "
        No yleensä se on enemmän toisinpäin, että mies on kiinnostunut, mutta nainen taas ei.
        No sait ainakin maistaa sitä tunnetta, miltä se miehestä tuntuu, kun on kiinnostunut naisesta, mutta nainen taas ei ole.


      • Anonyymi
        tunneTutuksi kirjoitti:

        "Mies ei kuitenkaan kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä. Tämä on valitettava tosiasia. "
        No yleensä se on enemmän toisinpäin, että mies on kiinnostunut, mutta nainen taas ei.
        No sait ainakin maistaa sitä tunnetta, miltä se miehestä tuntuu, kun on kiinnostunut naisesta, mutta nainen taas ei ole.

        Juuri niin päin se on, että nainen on kiinnostunut, mutta mies ei. Minua eivät miehet paljoakaan ole lähestyneet, varmaan niiden joukossa on sitten niitä, jotka olisivat olleet kiinnostuneita. Mutta minulla ei ole siitä tietoa, koska eivät ole lähestyneet.


    • Anonyymi

      En kyllä tiedä miten musta sais tehtyä jahtaajan. Yritin tossa kovasti miettiä, mutta kun en mä lähtis jahtaamaan pelkän ihastumisen pohjalta. Kyllä mun pitäis rakastua, että alkasin jotenkin jahtaamaan. Se taas vaatii paljon yhdessäoloa ja juttelua, kädestäpitelyä ja silmiinkatselua. Jotenki sillonkin jos mies alkais pelailla jotain ja ottaa etäisyyttä jne. niin en mä kovin montaa kertaa alkais perään kysellä. Mielummin menisin pois, antasin periksi ja nuolisin haavani. Ja jos mies siinä alkais näyttää kiinnostusta muille naisille, niin vielä suuremmalla syyllä poistuisin kuvioista. Mä olen aika herkkä sille jos koen, että toista ei kiinnosta. En rupee riitelemään, lähden vaan menemään. Sillon jos parisuhteesta puhutaan, niin toki kyselen perään ja olen huolissani jos toinen häipyy.

    • Anonyymi

      Moi sain tänään pillua noilla neuvoilla

    • Anonyymi

      miten saan pillua

    • Anonyymi

      Valta , julkisuus ja raha avaa reidet 100% varmuudella.

    • Anonyymi

      miten saada nainen

    • Anonyymi

      haloo vastatkaa

    • Anonyymi

      Ei ketään saa ihastumaan tilaamalla. Kyllä ihminen itse osoittaa itse sen. Itse olen mies ja tiedän mille tuntuu kun nainen ihastuu ja tiedän kun itse ihastuu. Tiedän mille tuntuu kun joutuu pettymään ja tuottamaan pettymyksen.

      Joskus nainen on sanonut tunteensa ja viimeisin on ilman suurempia sanoja tullut kiehnääminen.

    • Anonyymi

      Sulla pitaa Olla Iso muna. Paljon varallisuutta, Tai vankilatausta, Olla agressiivinen, narsistinen

    • Anonyymi

      Naisen saa kun Kay kusella kun nainen nakee is on munan, niin varmasti saa seksi a. Meillapain Ita Suomessa toimi aina

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä voin kertoa. Treffeillä tarjoa naiselle kahvit. Se tekee vaikutuksen. Ole kiinnostunut, katso silmiin ja kuuntele. Esitä vastakysymyksiä. Jos on yhtäläisyyttä jonkin asian suhteen, sano ajattelevan samoin. Pidä hyvät käytöstavat, älä yritä pussata ekoilla treffeillä. Sano, että olet kiinnostunut toisesta. Ja kerro, minkälaista kumppania haet. Ole kohtelias. Nuo asiat ainakin vaikuttaa ihastumiseen, kun ulkonäkö, kemiat menee yksiin. Joskus on ollut hyvännäköinen henkilö, mutta kemiat ei toimi, eikä toisella ole tapoja, niin tunteet kuolee. Suuri moka on, jos menet kahville, ja otat kahvin sijaan lounaan, vaikka puhe on ollut kahvista. Etkä tarjoa mitään, vaan toinen ottaa kahvin ja itse lounaan, niin tulee kuva kitsaasta tyypistä, ja on noloa syödä lounasta kahvitreffeillä.

      Kun tapaat useita kertoja, niin vie kukkia, tai joku lahja.

    • Anonyymi

      EI MITEKÄÄN. HUMALASSA. KYLLÄ ME TÄSTÄ SELVIÄMME JA ASTUMME SITTEN.

    • Anonyymi

      Ole komea ja naisen fetissien mukainen ja osaa käyttäytyä auttavasti.

    • Anonyymi

      Tuoksu. Ei hajuvesi, vaan miehen ominaistuoksu. Jos se on huumaava, ulkonäöllä ei ole mitään väliä.

    • Anonyymi

      Jos on Isot Munat saa naisia

    • Anonyymi

      Voi sua ressukkaa etkö ny kehdannu kysyä suoraan jot kuinka naisen saa niin ihastumaan että tältä saa pillua jo ensitapaamisella ni ei tarttis sun tuhlata rahaa turhiin treffeihin kun jäät kuitenkin ilman mu onnea ehkä löydät sen latvalahon jolta sinäkin saat

    • Anonyymi

      Se on vähän sama asia kuin Fifassa/EAFC että kemia tulee olla hyvä eli ainakin 15-30 eikä ole siellä 10-0 välissä ja rating tietysti kannattaa olla hyvä 😂🙈

    • Anonyymi

      Naiset ovat niin helppoja, että vaikea välillä pitää pokkaa... Riittää kun vain kertoo heille kuinka kauniita he ovat ja kuinka he ansaitsevat parempaa. Muutama ruusu ja he ovat valmiita jättämään tylsät miehensä ja lähtemään mukaani. Pidän aikani hauskaa ja siirryn seuraavaan 🤣

    • Anonyymi

      Sexi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4257
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2404
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1494
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1170
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe