Läheisimmät hengelliset joululaulunne?

musa on parasta

Joululauluja on monenlaisia. On niitä kilkati kilkati tip tapeja; ja sitten niitä, joiden pauloihin voi jäädä ja jotka ovat syvällisiä, ja aikaa kestäviä.
Mitkä on teidän suosikkejanne? Itse laitan tähän vain muutaman valtavasta joulumusiikkikokoelmastani:
- Taivas sylissäni: suosittelen sellaisia kuin Eila Pienimäki (uusi levytys tältä vuodelta) tai Tuija Laine. Molemmat vetävät laulun tyylikkäästi ja hartaudella. Carola Häggkvististä voi olla montaa mieltä, mutta tämä laulu on aivan upea, ja ehkä tuleva jouluklassikko, ellei jo ole. Hieno myös Carolan esittämänä.
- Heinillä härkien kaukalon: yksi parhaista on Tapio Heinosen herkkä tulkinta. Ne viime vuosien rock-versiot on ihan kamalia! Eikö mikään ole enää pyhää?!
- Varpunen jouluaamuna: en tiedä onko Johanna Kurkela levyttänyt, mutta youtubesta löytyy hieno versio, joka on jostain tv-ohjelmasta.
- Jouluyö, juhlayö: Karoly Garam ja hänen pehmeä äänensä; se on siinä!

3

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus syntyi tallii

mä oon uskossa, en mä kuuntele joululauluja?

• Ox

Ehdottomasti tämä:

Melanie Thornton Wonderful Dream live in Leipzig 24.11.2001
      http://www.youtube.com/watch?v=zAQ3ZyIfJoA

Upea esitys, joka sai jälleen kerran kyyneleet silmiini. Melanie Thornton kuoli lento-onnettomuudessa vain muutama tunti esityksen jälkeen.

• Ox

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2129
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2052
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1491
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      121
      1426
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      459
      1272
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1053
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      886
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      226
      794
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      357
      785
    Aihe