Läheisimmät hengelliset joululaulunne?

musa on parasta

Joululauluja on monenlaisia. On niitä kilkati kilkati tip tapeja; ja sitten niitä, joiden pauloihin voi jäädä ja jotka ovat syvällisiä, ja aikaa kestäviä.
Mitkä on teidän suosikkejanne? Itse laitan tähän vain muutaman valtavasta joulumusiikkikokoelmastani:
- Taivas sylissäni: suosittelen sellaisia kuin Eila Pienimäki (uusi levytys tältä vuodelta) tai Tuija Laine. Molemmat vetävät laulun tyylikkäästi ja hartaudella. Carola Häggkvististä voi olla montaa mieltä, mutta tämä laulu on aivan upea, ja ehkä tuleva jouluklassikko, ellei jo ole. Hieno myös Carolan esittämänä.
- Heinillä härkien kaukalon: yksi parhaista on Tapio Heinosen herkkä tulkinta. Ne viime vuosien rock-versiot on ihan kamalia! Eikö mikään ole enää pyhää?!
- Varpunen jouluaamuna: en tiedä onko Johanna Kurkela levyttänyt, mutta youtubesta löytyy hieno versio, joka on jostain tv-ohjelmasta.
- Jouluyö, juhlayö: Karoly Garam ja hänen pehmeä äänensä; se on siinä!

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus syntyi tallii

mä oon uskossa, en mä kuuntele joululauluja?

• Ox

Ehdottomasti tämä:

Melanie Thornton Wonderful Dream live in Leipzig 24.11.2001
      http://www.youtube.com/watch?v=zAQ3ZyIfJoA

Upea esitys, joka sai jälleen kerran kyyneleet silmiini. Melanie Thornton kuoli lento-onnettomuudessa vain muutama tunti esityksen jälkeen.

• Ox

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7204
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3133
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      33
      2345
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      24
      1910
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1898
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10