Joululauluja on monenlaisia. On niitä kilkati kilkati tip tapeja; ja sitten niitä, joiden pauloihin voi jäädä ja jotka ovat syvällisiä, ja aikaa kestäviä.
Mitkä on teidän suosikkejanne? Itse laitan tähän vain muutaman valtavasta joulumusiikkikokoelmastani:
- Taivas sylissäni: suosittelen sellaisia kuin Eila Pienimäki (uusi levytys tältä vuodelta) tai Tuija Laine. Molemmat vetävät laulun tyylikkäästi ja hartaudella. Carola Häggkvististä voi olla montaa mieltä, mutta tämä laulu on aivan upea, ja ehkä tuleva jouluklassikko, ellei jo ole. Hieno myös Carolan esittämänä.
- Heinillä härkien kaukalon: yksi parhaista on Tapio Heinosen herkkä tulkinta. Ne viime vuosien rock-versiot on ihan kamalia! Eikö mikään ole enää pyhää?!
- Varpunen jouluaamuna: en tiedä onko Johanna Kurkela levyttänyt, mutta youtubesta löytyy hieno versio, joka on jostain tv-ohjelmasta.
- Jouluyö, juhlayö: Karoly Garam ja hänen pehmeä äänensä; se on siinä!
Läheisimmät hengelliset joululaulunne?
3
196
Vastaukset
- Jeesus syntyi tallii
mä oon uskossa, en mä kuuntele joululauluja?
- Ox
Ehdottomasti tämä:
Melanie Thornton Wonderful Dream live in Leipzig 24.11.2001
http://www.youtube.com/watch?v=zAQ3ZyIfJoA
Upea esitys, joka sai jälleen kerran kyyneleet silmiini. Melanie Thornton kuoli lento-onnettomuudessa vain muutama tunti esityksen jälkeen.- Ox
Viimeinen haastattelu esiintymisen jälkeen:
"Because ... We all know that tomorrow is not promised. You know. it's ... We have to give the most that we possibly can from all our gifts and talents from God. ... "
http://www.youtube.com/watch?v=fcKuAsR64bo&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747204Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 332345
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241910- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101559
- 521558