On se sääli kun ei käytä alkoholia....

melankoliabsolutisti

..eikä sitten tule baareissa notkuttua, siellä kun kuulemma tapaa ihmisiä. Näin olen ainakin ymmärtänyt, sanokaa ihmeessä jos olen väärässä.
Jos olisi mahdollisuus viettää aikaa jonkun kanssa mieluummin lähtisin syömään ja viettämään aikaa, tai kävelemään yhdessä, tai vain lojuttaisiin sohvalla katselemassa elokuvaa.
Ja kun on vielä nuori eikä ole ikinä tuntenut tarvetta alkoholille tai baari illoille... "niin kyllähän siinä jää suuri osa nuoruttaa kokematta". .. ja paljon muutakin.
Mutta ehkä tuurilla kohtaan joskus jonkun jossain, sattumalta kävelee kadulla vastaan... jonkun samanhenkisen...

17

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgfdgdf

      Kyllä baarissa voi juomattakin olla. Juomatta voi olla, mutta jos ei pidä juhlimisesta ja hauskanpidosta, aika tylsältä ihmiseltä vaikuttaa.

      • 9+17

        ...ja hauskaahan ei voi mitenkään muuten pitää?


      • hoohoohoo

        et kai sitten itse ole koskaan kokeillut olla selvinpäin, kun muut juovat ..?
        eihän sitä pysty selvinpäin katselemaan & kuuntelemaan. dokaamisessa ei ole mitään hauskaa.


      • Kalja viina ja känni
        9+17 kirjoitti:

        ...ja hauskaahan ei voi mitenkään muuten pitää?

        Ilo ilman viinaa on teeskentelyä, näin sanoi jo mummovainaa. Eikä baarissa kestä olla selvinpäin, ei niitä kännihorinoita jaksa kuunnella jos ei itse ole samassa tilassa.


      • Kalja viina ja känni kirjoitti:

        Ilo ilman viinaa on teeskentelyä, näin sanoi jo mummovainaa. Eikä baarissa kestä olla selvinpäin, ei niitä kännihorinoita jaksa kuunnella jos ei itse ole samassa tilassa.

        Riippuu seurasta missä jaksaa humalaisiakin katsella. Kaikista ei onneksi humalassakaan tule ihan tolloja. Mä olen ollut kuppiloissa 95% käynneistä selvinpäin. Ehkä sen 5 prossaa käynniestä humalassa, jos sitäkään.

        Seura tekee illasta hauskan, ei juoma.


    • teetotaller

      Baari =/= ainut paikka, jossa tapaa ihmisiä.
      Juominen =/= pakollista baareissa.

    • kyllä mä baareissa käyn, vaikken sielä muuta juokaan kun jaffaa ja kahvia.
      Käyn just siitä syystä, et siel tapaa ihmisiä, vaikken mitään treffiseuraa sielt haekaan.

      Ja onhan se kiva kuunnella hyvää musiikkia ja tanssiakin välillä joskus muuallakin kun kotona :))

      • Valkoiset valheet

        "vaikken mitään treffiseuraa sielt haekaan"

        Hehhehhehhehheh. Niin taas, varmaan uskotaan joo. Entäs panoseuraa, höhöhöhöhöhöhöööö...


    • oma ihanne

      on sellainen kotona viihtyvä "halinalle," jonka kanssa voi kokkailla, löhöillä, käydä lenkillä ja joskus ehkä baarissa. On plussaa, jos mies on vähääkään taiteellinen, musikaalinen ja aatteellinen.
      Tykkään että mies on jonkun verran introvertti, eikä kuin mikäkin naantalin aurinko kaikille tutuntutuille ja ventovieraille, ja aina mennä viilettämässä ympäri kaupunkia.

      • ...,.

        Kunpa tällaisia naisia olisi suurin osa, niin voisin jonkun joskus löytää.


    • ujomies..

      Eipä siitä alkoholistakaan ole kauheesti hyötyä, kun baarit on täynnä lähinnä bilehileitä, umpiekstroverttejä ja pintaliitohoroja niin ei tuollaisille naisille kelpaa ujo ja rauhallinen mies, enkä minäkään kovin mielelläni ottaisi tuollaista naista.

    • suomihuora=15nussima

      Baareissa ei ole kuin käytettyjä huoria. Joilla on vielä häpydä odottaa asiakaspalvelua heitä nussimaan pyrkiviltä miehiltä, koska eivät kehtaa antaa rahasta käytettyä huoranvittuaan.

    • Baarissa selvinpäin käy muitten känninen örinä tylsäksi. Ja aina lähistölle ilmestyy joku kauheessa juubassa huojumaan joka ei enää järkevää lausetta saa aikaseksi. Senpä takia menen baariin vain hyvässä seurassa ja hyvin harvoin.

    • Hmm. Käytetty huora... En kyllä itse käyttäisi tuota termiä monestakaan naisesta.

      Jos naisella on ollut 15 seksikumppania niin onko se paljon? Itse olen mies. Minusta tuo on kyllä aika kohtalainenkin määrä loppujen lopuksi. Oletetaan, että nainen on 35-vuotias niin se tarkoittaisi 1 mies/vuosi alkaen kaksikymppisestä. Eli aika vähän. Jos noista olisi vaikka pari-kolme miestä pidempiaikaisia suhteita, puolenkymmentä opiskeluaikojen säätöjä, muutama yhdenyön tuttavuus niin eihän noista jää kuin muutama lyhyempi suhdeviritys.

      Eli minun mielestäni 30-40 -vuotiaalle naiselle 15 seksikumppanuutta on aika tavallinen määrä. Jos joku mies odottaa, että täysi-ikäisen, aikuisen naisen pitäisi olla asperiini polvien välissä odottamassa Sitä Oikeaa niin voin vastata, että Hei Haloo!

      • Lurpslurps lips lips

        Maistuuko edellisten käyttäjien jämät hyvältä, selkärangaton vitunnuolija?

        Kyllä 15 käyttäjää tarkoittaa sitä, että nainen ei kelpaa muuhun kuin pallien paineentasausastiaksi. Puolisokseni en mokomaa loppuunkäytettyä horatsua huolisi.

        Eikä 30-40 v. naisella muutenkaan tee mitään. Vanha harppu sellainen on.

        Meikäläiselle vähänkäytetty tai mieluummin käyttämätön teininainen, kiitos.


      • Minusta tuo 15 on paljon. Minkään ikäiselle, mutta toki makuja on monia. :-)


    • Ei baareissa tarvi käydä ja notkua löytääkseen elämänkumppanin. Mä en ole koskaan tykännyt baareissa ja ravintoloissa pörräämisestä, vaikka toki olen kaverien kanssa niissä joskus käynyt. Työnkin puolesta jonkin aikaa.

      Mutta ainuttakaan miestä en ole baarista tai ravintolasta elämääni napannut. Olen aina ajatellut, että sieltä tuskin läydän sellaista jollaisen kanssa oikeasti viihtyisin. Tietty ehkä olis voinut löytää, mutta oma valinta oli ettei kiinnostanut niistä paikoista edes etsiä. Kun en niissä mestoissa viihdy itsekään.

      Silti on miehiä elämään löytynyt. Aina juoposta raittiiseen. Mutta se raittius kun miellyttää itseä enemmän, niin sille tielle olen jääny. :-)


      Ihmisiä voi tavata niin monenlaisissa paikoissa ja tilanteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe