Loma-/ pelireissu tiedossa tammikuussa ja tarkoitus on ostaa uudet mailat
Floridasta. Aiemmin golf juttuja on osteltu pääosin Edwin Watss ketjun liikkeistä,
Tiedätkö Sinä jonkin/joitakin muita golf liikkeitä, niin vois hieman vertailla niin
valikoimaa kuin hintojakin. Kiitos.
Mailat Floridasta
1
152
Vastaukset
- zatzat
Liikkeitä ja myymäläketjuja on vaikka kuinka. Yksi suosittu ostotapa tuntuu oleva netistä tilaaminen ja toimitus hotelliin. Sekin kuulemma onnistuu. En haluaisi olla kilpailevan sivuston jatkuva mainostaja, mutta osoitteesta www.golfpiste.com ja sieltä forum ja osio joko välineet tai matkailu ja hakuun sopivia sanoja kuten tietty ainakin Florida ja mailat tms. Pitäisi löytyä hyviäkin vinkkejä ja erilaisia toimintatapoja ja jopa ohjeita tullien suhteen. Muistan ainakin siellä asioista lukeneeni. Omat kokemukseni jenkeistä ovat niin kaukaa, että tiedot vaatisivat päivityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848