En pelaa tennistä itse, mutta olen jonkin verran seurannut lajia televisiosta maailman huippupelaajien pelejä. Kiinnostaisi tietää, miten on sellaisen asian laita, että yrittääkö huippupelaaja jokaisella ykkössyötöllään ässää tosissaan? Entä miten on kakkossyötön laita. Syöttöjen lukumäärään nähden on jäänyt sellainen käsitys, että onnistuneita ässäsyöttöjä tulee silloin tällöin. Kakkossyötöllä ässiä en muista nähneeni ainakaan paljoa. Miten on asian perusteiden tai valmennuksen kannalta kanta ässäsyöttö-yrityksiin?
En tiedä tilastoja, joten en osaa nimetä maailman ässäsyöttäjien ykköstä, mutta mikä tekee syötöstä onnistuneen ja mikä ei? Pelissähän ei tarvitsisi muuta kuin syöttää ässiä voittaakseen tai syöttää ässiä suurella onnistumisprosentilla.
Ässäsyötöt
2
492
Vastaukset
- sssds
ei syötössä yritetä aina ässäsyöttöä, joskus syötetään ykkössyöttä kohti vastustajaa, joskus syöttöruudun reunaan niin että pallo kiertää kierteestä johtuen kohti vastustajaa.
Syöttö yritetään syöttää niin että se johtaisi pisteen voittamiseen. - sdghshfh
"Syöttö yritetään syöttää niin että se johtaisi pisteen voittamiseen."
Näinhän se menee. Suora ässäsyöttö ei yleensä ole se päätavoite vaan pikemminkin vastustajan pakottaminen suoraan virheeseen (palautus verkkoon/rajojen ulkopuolelle) tai vähintään heikkoon palautukseen, jonka pystyt sitten itse tappamaan keskeltä kenttää peruslyönnillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027