En pelaa tennistä itse, mutta olen jonkin verran seurannut lajia televisiosta maailman huippupelaajien pelejä. Kiinnostaisi tietää, miten on sellaisen asian laita, että yrittääkö huippupelaaja jokaisella ykkössyötöllään ässää tosissaan? Entä miten on kakkossyötön laita. Syöttöjen lukumäärään nähden on jäänyt sellainen käsitys, että onnistuneita ässäsyöttöjä tulee silloin tällöin. Kakkossyötöllä ässiä en muista nähneeni ainakaan paljoa. Miten on asian perusteiden tai valmennuksen kannalta kanta ässäsyöttö-yrityksiin?
En tiedä tilastoja, joten en osaa nimetä maailman ässäsyöttäjien ykköstä, mutta mikä tekee syötöstä onnistuneen ja mikä ei? Pelissähän ei tarvitsisi muuta kuin syöttää ässiä voittaakseen tai syöttää ässiä suurella onnistumisprosentilla.
Ässäsyötöt
2
580
Vastaukset
- sssds
ei syötössä yritetä aina ässäsyöttöä, joskus syötetään ykkössyöttä kohti vastustajaa, joskus syöttöruudun reunaan niin että pallo kiertää kierteestä johtuen kohti vastustajaa.
Syöttö yritetään syöttää niin että se johtaisi pisteen voittamiseen. - sdghshfh
"Syöttö yritetään syöttää niin että se johtaisi pisteen voittamiseen."
Näinhän se menee. Suora ässäsyöttö ei yleensä ole se päätavoite vaan pikemminkin vastustajan pakottaminen suoraan virheeseen (palautus verkkoon/rajojen ulkopuolelle) tai vähintään heikkoon palautukseen, jonka pystyt sitten itse tappamaan keskeltä kenttää peruslyönnillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875