mistä halvimmat ripsien pidennykset!!

fashion

otsikko kertoo kaiken :)

kiitos!

13

3178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä halvin

Kokeile semmoista paikkaa kuin La Perla kauneushoitola katajanokalla www.laperlakauneushoitola.com

• ripset 2012

hirveän hintainen. Koita tilkankadun liikkeitä, hki

• fashion

Minna asun itse sipoon lähellä! millä hinnalla teet ripsienpidennyksiä? :)

• FakeandLovesIt!

Tallinnassa paras hinta-laatusuhde! Suomessa aivan ylihinnoiteltuja ja monissa paikoissa amatöörejä tekemässä jotka pahimmassa tapauksessa pilaavat omat ripsesi useaksi kuukaudeksi.. (itselleni näin kävi, kesti 4kk saada omat ripset suht hyvään kuntoon kun amatööri liimaili pidennyksiä n.10-15 ripseä yhteen kun tarkoitushan olisi laittaa yksi keinoripsi yhteen omaa ripseä) Tallinnassa uudet ripset 30-40€, huolto 18-30€, ja siellä tytöt tekevät ammattitaidolla todella tarkkaa työtä! Päiväristeilyllä pääsee sinne halvimmillaan 10-15€ eli tulee halvemmaks kun laittaa ripset Suomessa!

• FakeandLovesIt!

Ja kerrotaanpa siis vielä kyseinen paikka Suomessa ettei kukaan sinne eksy (ellei ole jo paikkaa suljettu kun oli menny konkurssiin jo kerran aiemmin): Studio New One, Tampere. Tyttö hankki asiakkaita citydeal-tarjouksella ja pilasi useiden tarjouksen perässä menneiden ripset kuukausiksi. Kannattaa hieman etukäteen selvittää aina jos on menossa uuteen paikkaan! Opin tämän kantapään kautta.. Kyllähän ne ripset takaisin kasvaa, mutta siinä valitettavasti menee aika pitkään.

• Mariiiiiiiiiiiiia

Olen käyny yhen tytön luona Keravalla laittaa ripsii.. Käyttäkää ihmiset googlea ni löydätte! Löysin ilmotuksen suomi24 tori.fi:stä tekee hyvää työtä 35e. Mä oon ollu ainakin tyytyväinen ja menen vielä uudestaan:))

• kosmetologi

kuka voi tehdä ripsienpidennykset 35e laillisesti?? Taitaa olla pimeetä hommaa..

• Anonyymi

Tekeekö vielä oisko mahdollista saada yhteystiedot?

• punapää88

offerium ja city deal antaa halpoja ripsienpidennystarjouksia.

• jokuvaan123456789

www.ripsiteknikko.simplesite.com 50€ laitto 30€ huollot! :)

• Anonyymi

Katuharjoista saa hyvät ripset ja pituuden voi valita itse. Leikkaa vaan pidemmät karvat tai lyhyemmät.
      On halpaa ja värejä voi muuttaa.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2406
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1984
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1841
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1671
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1575
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      118
      1439
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1175
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      175
      1169
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1123
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1080
    Aihe