otsikko kertoo kaiken :)
kiitos!
mistä halvimmat ripsien pidennykset!!
13
3092
Vastaukset
- ehkä halvin
Kokeile semmoista paikkaa kuin La Perla kauneushoitola katajanokalla www.laperlakauneushoitola.com
- ripset 2012
hirveän hintainen. Koita tilkankadun liikkeitä, hki
- fashion
Minna asun itse sipoon lähellä! millä hinnalla teet ripsienpidennyksiä? :)
- FakeandLovesIt!
Tallinnassa paras hinta-laatusuhde! Suomessa aivan ylihinnoiteltuja ja monissa paikoissa amatöörejä tekemässä jotka pahimmassa tapauksessa pilaavat omat ripsesi useaksi kuukaudeksi.. (itselleni näin kävi, kesti 4kk saada omat ripset suht hyvään kuntoon kun amatööri liimaili pidennyksiä n.10-15 ripseä yhteen kun tarkoitushan olisi laittaa yksi keinoripsi yhteen omaa ripseä) Tallinnassa uudet ripset 30-40€, huolto 18-30€, ja siellä tytöt tekevät ammattitaidolla todella tarkkaa työtä! Päiväristeilyllä pääsee sinne halvimmillaan 10-15€ eli tulee halvemmaks kun laittaa ripset Suomessa!
- FakeandLovesIt!
Ja kerrotaanpa siis vielä kyseinen paikka Suomessa ettei kukaan sinne eksy (ellei ole jo paikkaa suljettu kun oli menny konkurssiin jo kerran aiemmin): Studio New One, Tampere. Tyttö hankki asiakkaita citydeal-tarjouksella ja pilasi useiden tarjouksen perässä menneiden ripset kuukausiksi. Kannattaa hieman etukäteen selvittää aina jos on menossa uuteen paikkaan! Opin tämän kantapään kautta.. Kyllähän ne ripset takaisin kasvaa, mutta siinä valitettavasti menee aika pitkään.
- Mariiiiiiiiiiiiia
Olen käyny yhen tytön luona Keravalla laittaa ripsii.. Käyttäkää ihmiset googlea ni löydätte! Löysin ilmotuksen suomi24 tori.fi:stä tekee hyvää työtä 35e. Mä oon ollu ainakin tyytyväinen ja menen vielä uudestaan:))
- kosmetologi
kuka voi tehdä ripsienpidennykset 35e laillisesti?? Taitaa olla pimeetä hommaa..
- Anonyymi
Tekeekö vielä oisko mahdollista saada yhteystiedot?
- punapää88
offerium ja city deal antaa halpoja ripsienpidennystarjouksia.
- jokuvaan123456789
www.ripsiteknikko.simplesite.com 50€ laitto 30€ huollot! :)
- Anonyymi
Katuharjoista saa hyvät ripset ja pituuden voi valita itse. Leikkaa vaan pidemmät karvat tai lyhyemmät.
On halpaa ja värejä voi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389