Voi helvetti ! Onkohan vaimo käynyt lukemassa täällä näitä sukkahousujuttuja !
Vastaukset 21
- Vesikelit
Nehän on näillä keleillä just sopivat
- joonasgg
En tosin tiedä pukkia paketit taisi mennä sekaisin sain mahtavan silkki topin japitsi alkkareitt ,ja kahdert punaiset rintsikat .tyttö ystävä vain vaati niita päälleni .onhan nekin joululahjat
- jussi104
joonasgg kirjoitti:
En tosin tiedä pukkia paketit taisi mennä sekaisin sain mahtavan silkki topin japitsi alkkareitt ,ja kahdert punaiset rintsikat .tyttö ystävä vain vaati niita päälleni .onhan nekin joululahjat
No, kai panit päälles. Niin minä ainakin olisin tehnyt. Mitäs pahaa siinä nyt sitte olis?!
Olishan se joka tapauksessa yks tapa osoittaa että pidät hänestä ja hänen huumoristaan. Elämässä tarvitaan usein leikkimieltä värittämään tavallista arkipäivää. - teija -73
jussi104 kirjoitti:
No, kai panit päälles. Niin minä ainakin olisin tehnyt. Mitäs pahaa siinä nyt sitte olis?!
Olishan se joka tapauksessa yks tapa osoittaa että pidät hänestä ja hänen huumoristaan. Elämässä tarvitaan usein leikkimieltä värittämään tavallista arkipäivää.meillä ainakin pukeudutaan välillä asusteisiin tuo kummasti uutta virettä seksiin. esim ukolleni ohuet ihon väriset sukkahousut ja itselleni esim. musta sukkahousuasu joka peittää koko kroppani.
- Kotiukko
Minäkin siivoilen tänään 40 denin ihonvärisissä Norlynin tukisukkahousuissa.
- kakspuolinen
Minä sain vaimolta lahjaksi 50 den mustat Norlynin semi-opaque sukkikset,
ja halusin totta kai kokeilla ne heti kun näin paksuja sukkahousuja ei minulla ole aiemmin ollut, toki nyt vaihdoin takaisin 15 denieriin, toistaiseksi, säästä johtuen :-) - Kotiukko
Kyllä sukkikset ovat poikaa näillä keleillä. Minäkin paljon siivoilen kotona niin jalat tykkää olla tukisukkahousuissa. Ja samalla oon vaimolle vähän silmänilona ;)
- Onnekas Pekka
Onneks olkoon Reiska. Ei muuta ku sukkahousut jalkaan ja menoks !
- Teemu33
Minäkin sain kahdet mustat sukkahousut lahjaksi. Toiset 20den ja toiset 40den.
Ei siinä ole mitään hävettävää, jos miehelläkin on sukkahousut ja lisäksi paljon paremmatkin vielä pitkiin kalsareihin verrattuna.
Joskus tullut pidettyä shortsienkin kanssa kesällä ja talvella ihan ulkona ollessa,
jos vaan sää sallinut.
Nytkin sisällä ollessa jalassa on mustat ohuet sukkahousut
ja siniset farkkushortsit.
Vaimo vastaavasti pitää sukkahousuja aina hameen kanssa.- HenriPV36v
Moikka,
Sama homma täällä, pidän sukkiksia paljonkin ja melkein joka päivä. 15...60 deniin ja niitä alkaa olla vaatekomerossa jo jonkin verran. Samaa mieltä, että paremmat ovat kuin kalsarit, tuntuu iholla paremmalta.
Kotona pidän ihan normaalisti ja mikä sen kivempaa kuin vaimon kanssa sohvalla vierivieressä satiinisukkikset lämmittäen :)
- Kotiukko
Mullakin on välillä hame kun noi farkut on liian kuumat sukkisten kanssa. useimmiten oon ihan t-paidassa ja sukkiksissa kotosalla.
- Kotiukko
Jalkavaivainen kun oon niin tukisukkikset on kova sana.
- m47m
kyllä sukkahousut sopii miehellekkin,mulla vaimo hyväksyy kun välillä käytän sukkahousuja,ei se mitään vaikka ne kiihottaa kun ne on jalassa se vaan tuntuu niin hyvälle kun on ihana puristus etumuksella, ja näyttävät hyvälle mulla vaimo sanoo et kivasti näkyy pullotus ja sopii hyvin mulle jalkaan eli näyttävät hyvälle,minusta on kiihottavaa olla ne jalassa ja kun peilistä katselen itsee niin kyllä ne kivalle näyttää saa mut kovaksi kun katson,ja kun vaimo viellä kehuu niin tunnen miten kovenen ja kiihotun hirveesti,mut sit on ihanaa runkata kovaa kuumaa kalua,toisinaan vaimo tekee mulle sen sanoo et nautin hirveesti kun mulla sukkahousut jalassa ja kulli kovana,,saan aika äkkiä orkut kun tekee niin toisinaan runkkaa mua sukkahousujen päältä ja laukeen housujen sisään,,,mut se on ihanaaa,,,,
- ???
Mikä kumma saa miehen kiihottumaan siitä että pitkissä kalsareissa on yhteenkudottuna jalkaterätkin. Nykyisillä miesten kalsareilla puristus on samanlainen kuin sukkahousuissa, siitä se ei ainakaan voi johtua.
- m47m
otin äsken lääkkeeni ja nyt rauhotun ja luen luontokirjaa ja sitten nallepuh on hyväkirja, mut paras kirja on hoitajan tuoma respti jotaluen usien illalla..ihanaa..
- Amar-mies
Mutta... millaiset kengät kesällä shortsien ja sukkisten kanssa...?
- .
Kumisaappaat.
- saapajalkakatti
Sa-Int-maiharit. Toimii.
- Amar-mies
Kun kysyy ja itse vastaa... http://nelly.com/fi/kengät-naiset/kengät/arkikengät/nelly-white-label-100306/tinna-lif-203280-14/
- .
Pitää olla aika pienijalkainen mies koska koot loppuu numeroon 41.
- Amar-mies
Onhan näitä... http://www.kenkaliike.fi/tuote/nilkkurit-remonte-adora-ruskea/0003859/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472