Minua hieman häirtitsee, että mieheni näyttää 40-vuotiaana nuoremmalta kuin tavatessamme 15-vuotta sitten.
Kaikki ystäväni ihmettelevät, että kuinka mieheni voi olla noin komea ja hyvin säilynyt, vaikka ikää on yli 40-vuotta. Tavallaan olen ylpeä miehstäni, mutta on siinä toinenkin puoli.
Mieheni käy parturissa 3-viikon välein ja lenkkeilee ja käy salilla 4-5 kertaa viikossa. Nyt joulunakin kun suvun muut miehet vetävät kaljaa ja syövät kinkkua, niin oma mieheni joi viiniä ja söi kohtuudella.
Tietyt asiat häiritsevät minua suhteessammme. Mieheni ostaa sellaisa miesten kasvomutanaamioita ja käy säännöllisesti mikrohiomassa kasvonsa ja samalla nypittää kulmakarvansa. Hän myös ajelee alapäänsä ja kainalonsa.
Hän seuraa muotia ja ostaa aina tyylikkäitä paitoja ja pukuja. Partavedet hän valikoi huolella ja nyt esim. on käytössä Dior Intense Homme. Mies silittää itse vaatteensä ja pesee itse vaatteensa, enkä minä edes saa pestä hänen Bossin paitojaan.
Minua häiritsee kaupassa kun kaikki 15-55-vuotiaat naiset katselevat miestäni ja punastelevat kun hän hymyilee valkaistuilla hampaillaan. Vaatekauppaan en edes suotu menemään hänen kanssaan, kun siellä menee monta tuntia ja kaikki ne naismyyjät parveilevat siinä ympärillä.
Minä tahtoisin jo 40-vuotiaana rupsahtaa rauhassa ja vain olla, mutta mieheni olemus pakottaa minutkin panostamaan ulkomuotooni.
Kaiken lisäksi hän on upoea isä ja lapsemme ihannoivat isäänsä ja hän viettää aikaa heidän kanssaan.
Seksuaalisesti hän on todella aktiivinen ja ostaa minulle alusvaatteita ja Sänkykorkkareita ja aina huolehtii minun tyydyttämisestäni.
Ehkä nainen ei oikeasti ole koskaan tyytyväinen siihen mitä hänellä on, koska haaveilen hielle haisevasti kaljamahasta joka käyttää verkkareita ja farkkuja.....
Metroseksuaali mies
17
1754
Vastaukset
- taidatollamies
"Ehkä nainen ei oikeasti ole koskaan tyytyväinen siihen mitä hänellä on, koska haaveilen hielle haisevasti kaljamahasta joka käyttää verkkareita ja farkkuja....."
sai kuulostamaan ihan miehen kirjoittamalta.
Mutta kuitenkin. SINÄ et osaa olla tyytyväinen, älä yleistä naisia tässä asiassa. - elwa
Vaihdetaanko? Multa saat pierevän ja haisevan paskamahan vaihdossa.
- vaihtari?
OMG..Anna mulle toi ukkos..
- toooosii hyvääää
Niin, sänkykorkkarithan nimenomaan naisen fantasiaa, eivätkä miehen... Busted, kiva stoori, mutta kirjoittaja on mies. Lisäksi jokanaisen haaveissahan on myös rupsahtaa rauhassa ilman mitään panostusta ulkonäköön: vaikka kilojakin olisi tullut, harvassa on ne naiset, jotka ei mitenkään panosta.
15-55-vuotiaat varmaan katsoisivat, etenkin 15-vuotiaat sellaisen vanhan sedän häikäiseviä hampaita :D
Mikä pointti tässä koko kirjoituksessa edes on?
Ai niin, nainen ei ole koskaan tyytyväinen, paitsi että kirjoittaja on mies.
Oletko sä niitä siistejä kilttejä miehiä ja tämä sun tapasi ruikuttaa kun ei kotoota tulla hakemaan, koska olet ihan varma että saamattomuutesi ei johdu mitenkään sinusta eikä saamattomuudestasi vaan rentut ja hielle haisevat kaljamahat on oikeasti haettu kotonta eikä heillä muuta olekaan: sinä olet kiltti, siisti ja hyvä mies ja ei vaan kelpaa. Joo, joo, kuultu jo, mutta kiva että yrität keksiä luovia tapoja ruikuttaa, nyt vielä kun samalla mielikuvituksella panostat omaan elämääsi, niin saatat joskun jotain saadakin.- lusbeth
Mietitäänpäs hetki.....
"Seksuaalisesti hän on todella aktiivinen ja ostaa minulle alusvaatteita ja Sänkykorkkareita ja aina huolehtii minun tyydyttämisestäni"
Miksi tämä ei saisi olla miehen fantasia? Kyllä parisuhteessa mieskin saa tehdä asioita, jotka kiihottavat häntä ja siinä samassa palvelvat naista.
- luppisika
Aivan hirveää!! Itsestään huolehtiva mies, joka ei anna naisen rupsahtaa!!!!
Miten käy kaikkien suomalaisten lyhyt hiuksisten selluperseiden, jos tämä yleistyy? Mitä seuraavaksi? Naisille korkokengät??? APUA!!!!!!- dr. öckert
Suomalaiset naiset ovat taistelleet vuosikymmeniä oikeudestaan olla tasa-arvoisia.
Nyt tämä tasa-arvo on saavutettu ja suomalaiset naiset näyttävät ihan samoilta kuin suomalaiset miehet.
Suomalaiset naiset ovat lyhyt hiuksisia ja selluperseisiä ja juovat kaljaa ruuan kanssa.
Eläköön tasa-arvo ja suomalainen nainen!!!! - käytetty martta
dr. öckert kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat taistelleet vuosikymmeniä oikeudestaan olla tasa-arvoisia.
Nyt tämä tasa-arvo on saavutettu ja suomalaiset naiset näyttävät ihan samoilta kuin suomalaiset miehet.
Suomalaiset naiset ovat lyhyt hiuksisia ja selluperseisiä ja juovat kaljaa ruuan kanssa.
Eläköön tasa-arvo ja suomalainen nainen!!!!En tiedä missä maassa sinä elät, et ainakaan Suomessa.
Mielipiteistäsi päätellen en lainkaan ihmettele, että olet ilman naista.
Muualla maailmassa ei ole selluliittia ja lyhyitä hiuksia, eihän?
Kaljaa myydään vain miehille, niinhän? - NaisilleOlutta
käytetty martta kirjoitti:
En tiedä missä maassa sinä elät, et ainakaan Suomessa.
Mielipiteistäsi päätellen en lainkaan ihmettele, että olet ilman naista.
Muualla maailmassa ei ole selluliittia ja lyhyitä hiuksia, eihän?
Kaljaa myydään vain miehille, niinhän?Suomalainen nainen on vuosien varrella ansainnut oikeutensa linttaan astuttuihin Pomarfin-kenkiinsä ja reiden sisäosasta kuluneisiin farkuihin, kun reidet hankaavat yhteen ja luusto ei enään kestä naisen painoa.
- käytetty martta
NaisilleOlutta kirjoitti:
Suomalainen nainen on vuosien varrella ansainnut oikeutensa linttaan astuttuihin Pomarfin-kenkiinsä ja reiden sisäosasta kuluneisiin farkuihin, kun reidet hankaavat yhteen ja luusto ei enään kestä naisen painoa.
Varsinainen älyn säkenöivä helmi näköjään avannut sanaisen arkkunsa..
Mienköhän kommenttisi liittyi keskusteluun?
Tiedoksi: jos ihmisen luusto ei kestä kannatella ihmisen painoa, niin ihminen ei kävele. Näin ollen farkutkaan eivät kulu.
Tiedoksi: ei ole olemassa sanaa "enään". Oikea muoto on enää.
Tuo pikku virhe paljastaa niin paljon... - 23443432
dr. öckert kirjoitti:
Eläköön tasa-arvo ja suomalainen nainen!!!!No miehethän ne ovat opettaneet naiset sellaisille tavoille. Mitäs siellä iniset?
- Simo Vaatehuoneelta
käytetty martta kirjoitti:
Varsinainen älyn säkenöivä helmi näköjään avannut sanaisen arkkunsa..
Mienköhän kommenttisi liittyi keskusteluun?
Tiedoksi: jos ihmisen luusto ei kestä kannatella ihmisen painoa, niin ihminen ei kävele. Näin ollen farkutkaan eivät kulu.
Tiedoksi: ei ole olemassa sanaa "enään". Oikea muoto on enää.
Tuo pikku virhe paljastaa niin paljon...Ota Martta kaljaa ja pieraise, niin pääsee vähän tuota painetta ulos.
- Metroseksuaali?
Juokseeko se niinku metron perässä ja yrittää kiksauttaa sitä?Outo tyyppi.
- Mennään metrolla
Mun mies on samanlainen, paitsi nuorempi... eikä nypitytä kulmakarvojaan :D And I love it!
- Onnellinen oot
Mulle toi mies kelpa ihan sopivasti, itse osaa tehda kaikki, ja myös osta korkareitta, mulle pita osta itse, ja Aina yrritaan tehda oma mies onnellinen, mutta mies tyytyvaonen ja Minä ei paljon...
- Kullipeseläski
Onnellinen oot kirjoitti:
Mulle toi mies kelpa ihan sopivasti, itse osaa tehda kaikki, ja myös osta korkareitta, mulle pita osta itse, ja Aina yrritaan tehda oma mies onnellinen, mutta mies tyytyvaonen ja Minä ei paljon...
Samaa mieltä mä olen aina tuudutta nainen, saa palkaksi huuto. Ja kiukku.
- näkeehänsen
Vitsit mikä provo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740