Vinkkejä nuoren tytön nopeaan laihdutukseen!?

lihava

Joo eli kaipaisin ohjeita laihdutukseen, mikä myös antaisi tuloksia, mitä pikemmin sen parempi (; Minussa on noin 30kg ylipainoa.... että se tippuu varmaan aika nopeaa pois ku sen saa vauhtiin :D

8

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v tyttö

Käykää 4 kertaa viikossa reippaalla lenkillä ja 3 kertaa viikossa 200 selkä- ja vatsalihasliikettä. Ruokavalioon enemmän vihanneksia kuin perunaa ja pastaa, ruisleipää vaalean tilalle. Välipalaksi hedelmiä. EI OLLENKAAN HERKKUJA (sipsiä,karkkia, vanukkaita eikä muita sokeripommeja)! Syökää 5 kertaa päivässä ja kaksi näistä kerroista on lämmin ateria.

Tota mä oon noudattanu (mulla ei oo kyl koskaa ollu ylipainoo) ja lähtenh nyt 2kg.

• ogitsuu

ei ku juokseemaan

• Unhohda tuo

Ruokavalio kuntoon. Terveellistä, monipuolista ja riittävästi. Sopivasti liikuntaa. Lihaskuntoa ja aerobista sopivassa suhteessa.

"mitä pikemmin sen parempi" = täydellinen epäonnistuminen ja lihominen.

Mitä hitaammin, sen parempi = terve kokonaisvaltaisesti hyvin voiva ihminen, jolla on kaunis vartalo.

Kilo kuukaudessa on hyvä. Jos painoa on kymmeniä kiloja liikaa, alkuun voi lähteä jopa kilo viikossa. Paria kiloa voi joutua tiputtamaan jo useamman kuukauden.

Jos haet hyvän näköistä vartaloa, pitää treenata ihan kunnolla. Esim. 3-4 kertaa punttisalia ja saman verran tunnin kävelyä viikossa. Tai crossfittia monta kertaa viikossa. Treeni ei hyödytä, jollet syö tarpeeksi paljon ja huolehdi levosta (lepopvät ja pitkä yöuni).

Lihas ja neste lähtevät kyllä, mutta laihtumista ei tapahdu jos sekoaa pikadieetteihin. Päin vastoin, väärin laihduttamalla olet läskipitoisempi vaikka paino onkin pudonnut. Laiha löysä läski. Ja jatkossa lihot helpommin kuin aikaisemmin.

• Terveenä.hoikaksi

Tämä oli hyvä yhteenveto asiasta! Olen tullut samaan tulokseen, että kun syö ravintorikasta itselleen sopivan määrän, ja treenaa vaihtelevasti, niin hoikistuu, vaikka paino olisi vain pari kg:a kuukaudessa.

• Jokuvaab

Oon 13v tyttö ja oon normipainonen mut silti mä näytän läskiltä😭

• Laiha----kko

Ite oon 11v ja syksyllä 2015 painoin 55kg ja nyt painan ( 1.8) 40,4kg. Et kyl sitä painoo on lähteny reilu vuodessa 15,1kg. Oon syöny terveellisesti, paljon hedelmii vettä tms. Oon pituudeltaan 155cm

• hoit_su

Olet jo alipainoinen.

• Laiha----kko

Syö paljon hedelmiä, vihanneksiä, vähärasvaista jauhelihaa ( 9,5-10% ) vähärasvaisia maitotuotteita ym. Katso aina tuote selosteet, että mitä ne sisältää. Esim light tuotteissa on tätä ns. Epäterveellistä makeitusainetta aspartaami, että käytä mielummin sokeripitoisia kun light. Mutta kohtuudella! Itse painoin syksyllä 2015, 55kg ja nyt 1.8 40,4kg noita ohjeita suunnilleen käyttäen. Tarkkailin myös hiilarin määrää, rasvan määrää, sokerin määrä ym.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9529
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      387
      1960
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      371
      1950
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      435
      1645
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1638
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1365
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1150
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1096
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1052
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      1008
    Aihe