Vinkkejä nuoren tytön nopeaan laihdutukseen!?

lihava

Joo eli kaipaisin ohjeita laihdutukseen, mikä myös antaisi tuloksia, mitä pikemmin sen parempi (; Minussa on noin 30kg ylipainoa.... että se tippuu varmaan aika nopeaa pois ku sen saa vauhtiin :D

8

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v tyttö

      Käykää 4 kertaa viikossa reippaalla lenkillä ja 3 kertaa viikossa 200 selkä- ja vatsalihasliikettä. Ruokavalioon enemmän vihanneksia kuin perunaa ja pastaa, ruisleipää vaalean tilalle. Välipalaksi hedelmiä. EI OLLENKAAN HERKKUJA (sipsiä,karkkia, vanukkaita eikä muita sokeripommeja)! Syökää 5 kertaa päivässä ja kaksi näistä kerroista on lämmin ateria.

      Tota mä oon noudattanu (mulla ei oo kyl koskaa ollu ylipainoo) ja lähtenh nyt 2kg.

    • ogitsuu

      ei ku juokseemaan

    • Unhohda tuo

      Ruokavalio kuntoon. Terveellistä, monipuolista ja riittävästi. Sopivasti liikuntaa. Lihaskuntoa ja aerobista sopivassa suhteessa.

      "mitä pikemmin sen parempi" = täydellinen epäonnistuminen ja lihominen.

      Mitä hitaammin, sen parempi = terve kokonaisvaltaisesti hyvin voiva ihminen, jolla on kaunis vartalo.

      Kilo kuukaudessa on hyvä. Jos painoa on kymmeniä kiloja liikaa, alkuun voi lähteä jopa kilo viikossa. Paria kiloa voi joutua tiputtamaan jo useamman kuukauden.

      Jos haet hyvän näköistä vartaloa, pitää treenata ihan kunnolla. Esim. 3-4 kertaa punttisalia ja saman verran tunnin kävelyä viikossa. Tai crossfittia monta kertaa viikossa. Treeni ei hyödytä, jollet syö tarpeeksi paljon ja huolehdi levosta (lepopvät ja pitkä yöuni).

      Lihas ja neste lähtevät kyllä, mutta laihtumista ei tapahdu jos sekoaa pikadieetteihin. Päin vastoin, väärin laihduttamalla olet läskipitoisempi vaikka paino onkin pudonnut. Laiha löysä läski. Ja jatkossa lihot helpommin kuin aikaisemmin.

      • Terveenä.hoikaksi

        Tämä oli hyvä yhteenveto asiasta! Olen tullut samaan tulokseen, että kun syö ravintorikasta itselleen sopivan määrän, ja treenaa vaihtelevasti, niin hoikistuu, vaikka paino olisi vain pari kg:a kuukaudessa.


    • Jokuvaab

      Oon 13v tyttö ja oon normipainonen mut silti mä näytän läskiltä😭

    • Laiha----kko

      Ite oon 11v ja syksyllä 2015 painoin 55kg ja nyt painan ( 1.8) 40,4kg. Et kyl sitä painoo on lähteny reilu vuodessa 15,1kg. Oon syöny terveellisesti, paljon hedelmii vettä tms. Oon pituudeltaan 155cm

      • hoit_su

        Olet jo alipainoinen.


    • Laiha----kko

      Syö paljon hedelmiä, vihanneksiä, vähärasvaista jauhelihaa ( 9,5-10% ) vähärasvaisia maitotuotteita ym. Katso aina tuote selosteet, että mitä ne sisältää. Esim light tuotteissa on tätä ns. Epäterveellistä makeitusainetta aspartaami, että käytä mielummin sokeripitoisia kun light. Mutta kohtuudella! Itse painoin syksyllä 2015, 55kg ja nyt 1.8 40,4kg noita ohjeita suunnilleen käyttäen. Tarkkailin myös hiilarin määrää, rasvan määrää, sokerin määrä ym.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe