Mitä kohtalon ironiaa :/

alkavakyynisyys

Huh nyt rupeaa tulemaan jo kyyneliä ison miehen silmistä. Olisi ollut tapaaminen tietyn ihmisen kanssa jota olin odottanut jo monta kuukautta, mutta nyt tapaaminen kaatui siihen, että puhelimeen ei saanut yhteyttä, kun yritin soittaa.
Viimeksi ennen häntä piti nähdä eräs henkilö, mutta hänelle tuli äkillinen este ja eikä päässyt.
Näitä tallaisia tapauksia on nyt sattunut eri ihmisiltä jo niin monta peräkkäin että rupean jo uskomaan, että mikä kirous minua seuraa :/
Ja oikeasti kumpikin osapuoli on näissä halunneet nähdä mielellään ja sovittu ja suunniteltu kaikki, mutta joka kerta tulee viime hetken este.
Nykyään olen jo niin kyyninen kun tällainen tilanne tulee, että halutaan nähdä, niin sovin kyllä ajan, mutta tiedän, että se ei kuitenkaan toteudu.
Nyt ajattelin luopua koko hommasta. Sen tiedän että vika ei ole minun ulkonäössä, luonteessa tai jutuissa. On vaan tullut ties mitä esteitä toiselle.
En kuitenkaan halua uskoa, että naiset kusettavat esim monta viikkoa näkemisellä ja miten niitä olisi sattunut niin perä jälkee, että näkemiset vetää vesiperän tai sitten alan tehdä jo ennätyksiä valehtelevien naisten osalta.
Kyllä tässä alkaa täytyä olla joku kolmas voima, vaikka henkimaailman juttuihin en usko, mutta kyllä tämä rupeaa mietityttämään.

3

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sensu-elli

Pitkä välimatka vai miksi olette odotelleet kuukausia?

Kannattaa tavata mahdollisimman pian ellei välimatka ole este.

• kirotut nettinaiset

Kuulostaa täysin normaalilta, kun näiden nettinaisten kanssa on tekemisissä, aina tulee jotakin sotkua naisten taholta, siksi kai sinkkuja ovatkin, mikään ei luonnaa, on täysiä tunareita ja henkisenpuolen ongelmia heillä.

Ei kannata suhtautua heihin liian vakavasti, jos treffeille lähden, olen varannut aina samalle reissulle jotakin omaa tekemistä ja menoa, pelkän naisen takia ei kannata kilometriä pidempään matkata.

• kadonneetdeitit

No joo, ei kannata ajaa pelkkää p*rallia, sillä vaikka seuralainen saapuiskin
      jossain vaiheessa paikalle, niin se tapaaminen johtaa harvoin mihinkään sen
      enenpään.

On vain hölmöä ajaa pitkä matka todetakseen tuo. Useinmiten valehtelu jo
      profiilissa, tai kaunistelu viestitellessä johtaa tähän.

Ap: on käynyt tosi huono tuuri, tai mikälie, mutta jos treffit sopii, niin totta
      hitossa sinne pitää saapua. Näitä puljaajia netissä riittää, joten ei mitään uutta
      sinänsä.

Tosin itsestä riippumattomat esteet ymmärtää, sehän on selvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      324
      1856
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1294
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      81
      986
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      904
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe