Miehet, ketkä yleisesti ihaillut naiset ovat sellaisia, joiden kauneutta ette ole koskaan ymmärtäneet? Mitkä ovat mielestänne ne seikat, jotka vaikuttavat mielipiteisiinne?
Keiden naisten kauneutta et ymmärrä?
188
3560
Vastaukset
- Nainen______________
En ole mies, mutta vastaanpa silti... Toisen ketjun keskustelun perusteella miehet eivät ymmärrä, miksi Kate Mossia pidetään kauniina. Minä olen yrittänyt selittää siellä syytä siihen, mutta ei mene ilmeisesti jakeluun... Ei sitten niin millään.
Ilmeisesti syynä on, että hän ei näytä katuhuoralta? Jos näin ei ole, niin miehet kertokoot syyn siihen, että miksi pitävät kyseistä naista "komeana" ja "ei naisellisella tavalla kauniina" -jos nyt joku ylipäänsä edes kauniina pitää.
Miehet ON tyhmiä! Opiskelkaa vaikka taidetta, niin tajuatte viimein mitä ns. symmetrinen kauneus tarkoittaa, älkääkä aina arvostelko kaikkea kullinne perusteella, sillä kun ei järkeä ole saati käsitystä kauneudesta sen enempää kuin naisten pilluilla.
Nussittavan ja huoran näköinen nainen on ilmeisesti kaunis, ja sellaiseksi tullaan sillä, kun blondataan tukka ja otetaan kunnon hiuslisäkkeet, laitetaan ainakin 2 kiloa meikkiä naamaan, mielellään silikonitissit jos ei omasta takaa löydy, huoravaatteet (mahdollisimman pienet ja paljastavat talvipakkasillakin), täytettä huuliin ja sellainen vajaaälyisen näköiseksi tekevä jäykkä törsöturpa-ilme naamalle joka sanoo "mä otan sulta suihin just nyt, jos maksat tarpeeksi." SE on TÄYDELLISTÄ KAUNEUTTA miesten mielestä. Tulipa selväksi viimein...- 3+112
Kate Mossin kasvot eivät ole erityisen kauniit, vaikka ovatkin symmetriset. Symmetriä on kauniuden edellytys, mutta ei kaikki symmetrinen ole automaattisesti kaunista. Huippumallien kasvoilta haetaan "sitä jotakin", jotain mikä saa ne erottumaan naapurintytöstä. Yleensä miesten kauneusihanne on kuitenkin juuri se naapurintyttö. Symmetrisillä kasvoilla ja tiimalasivartalolla varustettu naapurintyttö.
- et ymmärrä
Miksi otat asian noin henkilökohtaisesti? Onhan sinulle tuolla toisessa ketjussa yritetty asiaa selittää, mutta tuntuu, että sinulle asia ei mene jakeluun.
Moss ei ole naisellisella tavalla kaunis. Hänellä on liian voimakkaat ja erikoiset kasvojen piirteet ollakseen kaunis.
En muutenkaan ymmärrä, miksi joitain naisia niin suunnattomasti ärsyttää, jos miehet eivät yllättäen pidäkään jotain kolhoa huippumallia superkauniina. Se on biologiaa. Miesten mielestä pehmeällä tavalla kaunis nainen on yleensä kaunis. Naiset taas usein pitävät hieman voimakaspiirteisempiä naisia kauniina.
Muita naisia, joiden kauneutta en ole koskaan ymmärtänyt, ovat mm. Jennifer Lopez, Jennifer Aniston, Scarlett Johansson, Cameron Diaz. Nämä taas ovat vain minun mielipiteitäni eivätkä absoluuttisia totuuksia. Moss on taas sen näköinen nainen, ettei tuosta asiasta voi mitenkään edes kiistellä. Persoonallinen eikä kaunis. Piste. - Nainen______________
et ymmärrä kirjoitti:
Miksi otat asian noin henkilökohtaisesti? Onhan sinulle tuolla toisessa ketjussa yritetty asiaa selittää, mutta tuntuu, että sinulle asia ei mene jakeluun.
Moss ei ole naisellisella tavalla kaunis. Hänellä on liian voimakkaat ja erikoiset kasvojen piirteet ollakseen kaunis.
En muutenkaan ymmärrä, miksi joitain naisia niin suunnattomasti ärsyttää, jos miehet eivät yllättäen pidäkään jotain kolhoa huippumallia superkauniina. Se on biologiaa. Miesten mielestä pehmeällä tavalla kaunis nainen on yleensä kaunis. Naiset taas usein pitävät hieman voimakaspiirteisempiä naisia kauniina.
Muita naisia, joiden kauneutta en ole koskaan ymmärtänyt, ovat mm. Jennifer Lopez, Jennifer Aniston, Scarlett Johansson, Cameron Diaz. Nämä taas ovat vain minun mielipiteitäni eivätkä absoluuttisia totuuksia. Moss on taas sen näköinen nainen, ettei tuosta asiasta voi mitenkään edes kiistellä. Persoonallinen eikä kaunis. Piste.En ole väittänyt Mossia maailman kauneimmaksi. Minua ei ärsytä se, että joku ei pidä häntä kauniina, mutta se ärsyttää että te ette millään tajua, mitä kasvojen symmetria tarkoittaa ja mitkä on naisellisia piirteitä. Toiseen ketjuun vastasin ihan aluksi siksi, että sitä venäläistä tyttöä väitettiin symmetrisen kauniiksi, mitä hän ei ole -kylläkin naisellinen, mutta itseasiassa hänellä on miehekkäämpi leukakin kuin Mossilla, se on nimittäin aika leveä ja särmikäs ja onpa kuoppakin kärjessä... Hui. Hänessä ja hänen ylistämisessään ärsytti myös se, että hän on todella keinotekoinen ilmestys, enkä ymmärrä miten sellaista voi pitää kauniina.
Miten ihmeessä Mossin kasvoja voi sanoa voimakkaiksi tai liian erikoisiksi? Hänellä on sirot ja pyöreät kasvojen piirteet, pieni kapea pyöreämuotoinen leuka, ovaalin muotoiset kasvot, pieni nenä ja täyteläiset huulet alunperin ennen narkkaamista ja ryyppäämistä. Ne ON kaikki naisellisia piirteitä.
Myöskin se että hänen kasvonsa ovat symmetriset ja siis mittasuhteiltaan oikeanlaiset tarkoittaa sitä, että piirteet eivät millään voi olla liian erikoiset -tai no siinä mielessä, että hyvin harvalta sellaisia löytyy, mutta kun se "hankalan" ja kolhon ja komeankin näköinen erikoisuus olisi minun mielestäni esim. iso kotkannenä, matala otsa, todella lähellä toisiaan olevat silmät ja kulmikas leveä leuka -ja sellainenkin nainen voi kuitenkin olla kaunis!
Moss ei ole kolhon näköinen, ja minusta on hirveän kummallista kuinka miehet ajattelevat niin! Minä en henkilökohtaisesti pidä voimakaspiirteisiä naisia kauniina, vai onko esim. Brigitte Bardotkin voimakaspiirteinen ja maskuliinisen kolho ruma ämmä teidän mielestänne? Tai Marilyn Monroe? Entä Adriana Lima ja Tyra Banks, jotka on näköjään tässä ketjussa mainittu, sillä hekin ovat mielestäni kauniita... En pidä edes miesten kasvoissa hirmu terävistä ja särmikkäistä piirteistä. Minä olen vain yrittänyt selittää mitä symmetrinen kauneus tarkoittaa kasvoissa.
Ja niiltä naapurintytöiltä on turha etsiä niitä symmetrisiä kasvoja sillä harvemmin heillä sellaisia on, ne ovat todella, todella harvinaiset, mutta kauniskasvoisia tyttöjä heistä taatusti löytyy... Sen sijaan voin lohdutuksena kertoa, että paljon todennäköisemmin löydätte heiltä symmetriset rinnat ja vieläpä luomut! Yllätys, yllätys -rinnatkin voivat olla symmetriset, mutta se onki toinen tarina, josta ehkä parempi olla alkamatta juttusille teidän kanssanne, sillä miehillehän rintojen symmetria on varmaankin sama asia kuin suuri koko. ;)
Jätän tämän aiheen sikseen, mutta sanonpahan vain, että uskokaa pois -Kate Moss on naisellisella tavalla kaunis ja pehmyt piirteinen ja symmetrinen. Jos haluatte oikeasti tietää mitä symmetrinen kauneus tarkoittaa ihmisen kasvoissa ja kehossa, opiskelkaa taidetta. Kasvojen symmetria EI ole sama, kuin että molemmat puoliskot ovat saman näköiset. Silloinhan esim. jotain pitkän hevosennaaman omaavaa naista voidaan alkaa ylistää symmetrisen kauniiksi naiseksi, jos hänen molemmat naamanpuoliskonsa ovat saman näköiset.
Vielä teen sellaisen "tunnustuksen" että minua ärsyttää se, että miehet pitävät ilmeisesti huoran näköisiä naisia kauniina, sillä sellainen naiselle tulee mieleen siitä toisessa ketjussa kehutusta venäläisestä, ja jos ei näytä sellaiselta tai pidä sitä kauniina, on vain kateellinen suomimursu tai kolhon miehekäs ja ties mitä, joka ottaa asiat liian henkilökohtaisesti... Nyt jätän tämän jankkaamisen sikseen, sillä se ei johda mihinkään. - 18+114
Nainen______________ kirjoitti:
En ole väittänyt Mossia maailman kauneimmaksi. Minua ei ärsytä se, että joku ei pidä häntä kauniina, mutta se ärsyttää että te ette millään tajua, mitä kasvojen symmetria tarkoittaa ja mitkä on naisellisia piirteitä. Toiseen ketjuun vastasin ihan aluksi siksi, että sitä venäläistä tyttöä väitettiin symmetrisen kauniiksi, mitä hän ei ole -kylläkin naisellinen, mutta itseasiassa hänellä on miehekkäämpi leukakin kuin Mossilla, se on nimittäin aika leveä ja särmikäs ja onpa kuoppakin kärjessä... Hui. Hänessä ja hänen ylistämisessään ärsytti myös se, että hän on todella keinotekoinen ilmestys, enkä ymmärrä miten sellaista voi pitää kauniina.
Miten ihmeessä Mossin kasvoja voi sanoa voimakkaiksi tai liian erikoisiksi? Hänellä on sirot ja pyöreät kasvojen piirteet, pieni kapea pyöreämuotoinen leuka, ovaalin muotoiset kasvot, pieni nenä ja täyteläiset huulet alunperin ennen narkkaamista ja ryyppäämistä. Ne ON kaikki naisellisia piirteitä.
Myöskin se että hänen kasvonsa ovat symmetriset ja siis mittasuhteiltaan oikeanlaiset tarkoittaa sitä, että piirteet eivät millään voi olla liian erikoiset -tai no siinä mielessä, että hyvin harvalta sellaisia löytyy, mutta kun se "hankalan" ja kolhon ja komeankin näköinen erikoisuus olisi minun mielestäni esim. iso kotkannenä, matala otsa, todella lähellä toisiaan olevat silmät ja kulmikas leveä leuka -ja sellainenkin nainen voi kuitenkin olla kaunis!
Moss ei ole kolhon näköinen, ja minusta on hirveän kummallista kuinka miehet ajattelevat niin! Minä en henkilökohtaisesti pidä voimakaspiirteisiä naisia kauniina, vai onko esim. Brigitte Bardotkin voimakaspiirteinen ja maskuliinisen kolho ruma ämmä teidän mielestänne? Tai Marilyn Monroe? Entä Adriana Lima ja Tyra Banks, jotka on näköjään tässä ketjussa mainittu, sillä hekin ovat mielestäni kauniita... En pidä edes miesten kasvoissa hirmu terävistä ja särmikkäistä piirteistä. Minä olen vain yrittänyt selittää mitä symmetrinen kauneus tarkoittaa kasvoissa.
Ja niiltä naapurintytöiltä on turha etsiä niitä symmetrisiä kasvoja sillä harvemmin heillä sellaisia on, ne ovat todella, todella harvinaiset, mutta kauniskasvoisia tyttöjä heistä taatusti löytyy... Sen sijaan voin lohdutuksena kertoa, että paljon todennäköisemmin löydätte heiltä symmetriset rinnat ja vieläpä luomut! Yllätys, yllätys -rinnatkin voivat olla symmetriset, mutta se onki toinen tarina, josta ehkä parempi olla alkamatta juttusille teidän kanssanne, sillä miehillehän rintojen symmetria on varmaankin sama asia kuin suuri koko. ;)
Jätän tämän aiheen sikseen, mutta sanonpahan vain, että uskokaa pois -Kate Moss on naisellisella tavalla kaunis ja pehmyt piirteinen ja symmetrinen. Jos haluatte oikeasti tietää mitä symmetrinen kauneus tarkoittaa ihmisen kasvoissa ja kehossa, opiskelkaa taidetta. Kasvojen symmetria EI ole sama, kuin että molemmat puoliskot ovat saman näköiset. Silloinhan esim. jotain pitkän hevosennaaman omaavaa naista voidaan alkaa ylistää symmetrisen kauniiksi naiseksi, jos hänen molemmat naamanpuoliskonsa ovat saman näköiset.
Vielä teen sellaisen "tunnustuksen" että minua ärsyttää se, että miehet pitävät ilmeisesti huoran näköisiä naisia kauniina, sillä sellainen naiselle tulee mieleen siitä toisessa ketjussa kehutusta venäläisestä, ja jos ei näytä sellaiselta tai pidä sitä kauniina, on vain kateellinen suomimursu tai kolhon miehekäs ja ties mitä, joka ottaa asiat liian henkilökohtaisesti... Nyt jätän tämän jankkaamisen sikseen, sillä se ei johda mihinkään.Aikaisemmin olen vähän sympannut sinua tässä ristiretkessäsi, mutta nyt astut jo jankkaamisen puolelle. Lue vaikka tuolta lisää feminiinisyyden ja maskuliinisuuden eroista (huom. kaikki kuvat eivät ole ns. työpaikkaturvallisia): http://www.femininebeauty.info/feminine-vs-masculine
Et voi lähteä siitä ajatuksesta, että symmetria olisi automaattisesti kaunista ja feminiinistä. Myös Brad Pittin kasvot ovat hyvin symmetriset, mutta naisen kasvot ne eivät ole. Kate Moss ei suinkaan ole sieltä maskuliinisimmasta päästä huippumalleja, mutta ei hän myöskään ole mikään naisellisuuden ruumiillistuma. Korkeat poskipäät, kohtalaisen voimakkaat leukaperät, lommoposket, ulkonevat kulmat jne. ovat kaikki miehisiä piirteitä.
Myös tämä saattaa kiinnostaa sinua: http://www.infoniac.com/science/fertile-women-dislike-beautiful-faces.html
Ja koita myös muistaa se, että ei ole sinun asiasi arvottaa sitä mitä miehet pitävät kauniina. Eivät miehetkään hauku sinua sen takia että pidät tai et pidä kehonrakentajafysiikasta, vaikka se miehen mielestä on tai ei ole maskuliinisuuden ja miehisen komeuden huippu. - jmop
18+114 kirjoitti:
Aikaisemmin olen vähän sympannut sinua tässä ristiretkessäsi, mutta nyt astut jo jankkaamisen puolelle. Lue vaikka tuolta lisää feminiinisyyden ja maskuliinisuuden eroista (huom. kaikki kuvat eivät ole ns. työpaikkaturvallisia): http://www.femininebeauty.info/feminine-vs-masculine
Et voi lähteä siitä ajatuksesta, että symmetria olisi automaattisesti kaunista ja feminiinistä. Myös Brad Pittin kasvot ovat hyvin symmetriset, mutta naisen kasvot ne eivät ole. Kate Moss ei suinkaan ole sieltä maskuliinisimmasta päästä huippumalleja, mutta ei hän myöskään ole mikään naisellisuuden ruumiillistuma. Korkeat poskipäät, kohtalaisen voimakkaat leukaperät, lommoposket, ulkonevat kulmat jne. ovat kaikki miehisiä piirteitä.
Myös tämä saattaa kiinnostaa sinua: http://www.infoniac.com/science/fertile-women-dislike-beautiful-faces.html
Ja koita myös muistaa se, että ei ole sinun asiasi arvottaa sitä mitä miehet pitävät kauniina. Eivät miehetkään hauku sinua sen takia että pidät tai et pidä kehonrakentajafysiikasta, vaikka se miehen mielestä on tai ei ole maskuliinisuuden ja miehisen komeuden huippu.Huh huh millaista kamaa oli tuo ensimmäisen linkin sivu... Harvoinpa onnistuu edes netissä lukemansa jälkeen tuntemaan itsensä rumaksi niin monella erilaisella tavalla. En olekaan ennen ajatellut, että pienten rintojeni, kulmikkaan lantioni, vyötäröttömyyteni ja leukaperieni lisäksi minulla on myös ruma otsa.
- Nainen______________
18+114 kirjoitti:
Aikaisemmin olen vähän sympannut sinua tässä ristiretkessäsi, mutta nyt astut jo jankkaamisen puolelle. Lue vaikka tuolta lisää feminiinisyyden ja maskuliinisuuden eroista (huom. kaikki kuvat eivät ole ns. työpaikkaturvallisia): http://www.femininebeauty.info/feminine-vs-masculine
Ja koita myös muistaa se, että ei ole sinun asiasi arvottaa sitä mitä miehet pitävät kauniina. Eivät miehetkään hauku sinua sen takia että pidät tai et pidä kehonrakentajafysiikasta, vaikka se miehen mielestä on tai ei ole maskuliinisuuden ja miehisen komeuden huippu.Aikeenani oli jo lopettaa omalta osaltani tämän keskustelu, sillä jankuttamiseksi se meni... Pakko kuitenkin vielä vastata sinulle.
Tiedän varsin hyvin, että miehen ja naisen kasvojen kauneus ja symmetrisyys arvioidaan hiukkasen eri tavalla, kuten myös vartaloiden, mutta eipä siitä enempää... Mossin kasvot ovat kuitenkin nimenomaan symmetriset ja oikeat mittasuhteet omaavat naisen kasvot. Korkeat poskipäät muuten kuuluvat naisellisiin ja iän kaiken ihannoituihin ja haluttuihin piirteisiin.
Minun asiani ei ole arvottaa sitä mitä miehet pitävät kauniina, enkä ole sellaista sanonut, ettei esim. sitä venäläistä Alenaa (tai mikä nimensä nyt onkaan) saisi pitää kauniina, tai että kaikkien pitäisi pitää Kate Mossia kauniina. Sanoin vain että Mossin kasvot ovat symmetrisellä tavalla kauniit ja minusta hän on kauniimpi kuin se Alena, josta on oikeasti aika vaikea edes ottaa selkoa, kun on niin paksussa meikissä ja kaikin tavoin luonnoton.
Vielä ihmettelen tuota väitettä Mossin ulkonevista kulmista, lommoposkista ja voimakkaista leukaperistä. Lommoposket hänellä näyttää olevan joissain kuvissa lähinnä valaistuksella luotuina, mutta luonnostaan ei ole ja ulkonevia kulmia ei todellakaan ole, saati voimakkaita leukaperiä:
http://media4.onsugar.com/files/2011/12/51/1/286/2862078/23e1bd041e04522f_a_560x375.preview.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-JsBJLTDWUCE/ThMDxNc1qqI/AAAAAAAACZs/jTuNfBWv2Jk/s400/kate moss 2.jpg
Sen sijaan tässä on nainen, jolla on leveät leukaperät ja jossain määrin miehekkäät kasvonpiirteet. Silti hän on kaunis, ja monen mielestä varmaan kauniimpi kuin Kate Moss:
http://www.exposay.com/celebrity-photos/jennifer-garner-gq-annual-hollywood-issue-party-C2O20D.jpg
Ja tässä vielä se ihanainen Brad Pitt ja hänen leukaperänsä ja kasvonsa vertailun vuoksi:
http://www.picgifs.com/celebrities/b/brad-pitt/celebrities-brad-pitt-973133.jpg
Minusta tosin tämä nainen on miehekkäämpi ilmestys kuin Brad... Ja kyllä, hän on ihan aidosti nainen ja syntynyt naiseksi, ja jos joku ei tunnista kuka on kyseessä niin se on Angelica Huston. Mielestäni tämä on esimerkki miehekkäästä ja komeasta naisesta, eikä hänkään ole ruma:
http://4.bp.blogspot.com/_W7wZl7NYv0k/TQkr2H_6g5I/AAAAAAAAAxM/QlgmmJXT9X4/s1600/image.jpg
Nyt saa minun osaltani riittää tämä, ja jos joku on sitä mieltä, että Kate Moss on kirveellä veistetty romuluinen äijä, niin ihan vapaasti... - smbklnfgl
Aikeenani oli jo lopettaa omalta osaltani tämän keskustelu, sillä jankuttamiseksi se meni... Pakko kuitenkin vielä vastata sinulle.
Tiedän varsin hyvin, että miehen ja naisen kasvojen kauneus ja symmetrisyys arvioidaan hiukkasen eri tavalla, kuten myös vartaloiden, mutta eipä siitä enempää... Mossin kasvot ovat kuitenkin nimenomaan symmetriset ja oikeat mittasuhteet omaavat naisen kasvot. Korkeat poskipäät muuten kuuluvat naisellisiin ja iän kaiken ihannoituihin ja haluttuihin piirteisiin.
Minun asiani ei ole arvottaa sitä mitä miehet pitävät kauniina, enkä ole sellaista sanonut, ettei esim. sitä venäläistä Alenaa (tai mikä nimensä nyt onkaan) saisi pitää kauniina, tai että kaikkien pitäisi pitää Kate Mossia kauniina. Sanoin vain että Mossin kasvot ovat symmetrisellä tavalla kauniit ja minusta hän on kauniimpi kuin se Alena, josta on oikeasti aika vaikea edes ottaa selkoa, kun on niin paksussa meikissä ja kaikin tavoin luonnoton.
Vielä ihmettelen tuota väitettä Mossin ulkonevista kulmista, lommoposkista ja voimakkaista leukaperistä. Lommoposket hänellä näyttää olevan joissain kuvissa lähinnä valaistuksella luotuina, mutta luonnostaan ei ole ja ulkonevia kulmia ei todellakaan ole, saati voimakkaita leukaperiä:
http://media4.onsugar.com/files/2011/12/51/1/286/2862078/23e1bd041e04522f_a_560x375.preview.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-JsBJLTDWUCE/ThMDxNc1qqI/AAAAAAAACZs/jTuNfBWv2Jk/s400/kate moss 2.jpg
Sen sijaan tässä on nainen, jolla on leveät leukaperät ja jossain määrin miehekkäät kasvonpiirteet. Silti hän on kaunis, ja monen mielestä varmaan kauniimpi kuin Kate Moss:
http://www.exposay.com/celebrity-photos/jennifer-garner-gq-annual-hollywood-issue-party-C2O20D.jpg
Ja tässä vielä se ihanainen Brad Pitt ja hänen leukaperänsä ja kasvonsa vertailun vuoksi:
http://www.picgifs.com/celebrities/b/brad-pitt/celebrities-brad-pitt-973133.jpg
Minusta tosin tämä nainen on miehekkäämpi ilmestys kuin Brad... Ja kyllä, hän on ihan aidosti nainen ja syntynyt naiseksi, ja jos joku ei tunnista kuka on kyseessä niin se on Angelica Huston. Mielestäni tämä on esimerkki miehekkäästä ja komeasta naisesta, eikä hänkään ole ruma:
http://4.bp.blogspot.com/_W7wZl7NYv0k/TQkr2H_6g5I/AAAAAAAAAxM/QlgmmJXT9X4/s1600/image.jpg
Nyt saa minun osaltani riittää tämä, ja jos joku on sitä mieltä, että Kate Moss on kirveellä veistetty romuluinen äijä, niin ihan vapaasti...Naama on kolmiulotteinen. Korkeilla poskipäillä voidaan tarkoittaa poskipäiden sijaintia leuan ja hiusrajan välillä tai poskipäiden sijaintia takaraivon ja nenänpään välillä. Jälkimmäinen on maskuliinista ihan samalla tavalla kuin kulmien ulkoneminen on maskuliinista (=maskuliinisissa kasvoissa silmät istuvat syvemmällä kuopissaan). Kate Mossin poskipään luut tulevat voimakkaammin ulos ja luovat mm. sen lommoposkisen efektin, joka on maskuliinista pyöreyden ollessa feminiinistä.
- kdflkbndfklndf
smbklnfgl kirjoitti:
Naama on kolmiulotteinen. Korkeilla poskipäillä voidaan tarkoittaa poskipäiden sijaintia leuan ja hiusrajan välillä tai poskipäiden sijaintia takaraivon ja nenänpään välillä. Jälkimmäinen on maskuliinista ihan samalla tavalla kuin kulmien ulkoneminen on maskuliinista (=maskuliinisissa kasvoissa silmät istuvat syvemmällä kuopissaan). Kate Mossin poskipään luut tulevat voimakkaammin ulos ja luovat mm. sen lommoposkisen efektin, joka on maskuliinista pyöreyden ollessa feminiinistä.
Niin ja vielä se piti sanomani, että fakkiudut liikaa siihen symmetrisyyteen. Toisessa keskustelussa joku toinen väitti vastaan, mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että Mossilla on symmetriset kasvot. Ne etäisyydet ja suhteet eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että kasvot olisivat kauniit. Kauniit kasvot ovat aina symmetriset, mutta symmetriset kasvot eivät ole aina kauniit.
- kjdbkjbdfkbvf
kdflkbndfklndf kirjoitti:
Niin ja vielä se piti sanomani, että fakkiudut liikaa siihen symmetrisyyteen. Toisessa keskustelussa joku toinen väitti vastaan, mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että Mossilla on symmetriset kasvot. Ne etäisyydet ja suhteet eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että kasvot olisivat kauniit. Kauniit kasvot ovat aina symmetriset, mutta symmetriset kasvot eivät ole aina kauniit.
Ja lisätään nyt vielä sekin, että pidän kyllä Mossin kasvoja ihan hyvän näköisinä, eli ei tarvitse siihenkään tarttua, mutta missään nimessä ne eivät ole esimerkki kauniista kasvoista, joka tulisi kysyttäessä mieleen. Ja tämä saa minunkin osaltani riittää tästä.
- Nainen______________
kjdbkjbdfkbvf kirjoitti:
Ja lisätään nyt vielä sekin, että pidän kyllä Mossin kasvoja ihan hyvän näköisinä, eli ei tarvitse siihenkään tarttua, mutta missään nimessä ne eivät ole esimerkki kauniista kasvoista, joka tulisi kysyttäessä mieleen. Ja tämä saa minunkin osaltani riittää tästä.
En minä ole väittänyt, että ollakseen kaunis pitää olla täysin symmetriset kasvot, tai että Moss on maailman kaunein nainen, koska hänen kasvonsa ovat niin symmetriset, kuin ne ihmisellä voivat olla. Minusta hän ON kaunis, mutta EI maailman kaunein. Toisessa ketjussa laitoin esimerkiksi Mossia kauniimmasta naisesta Brigitte Bardotin, jonka kasvot eivät ole täysin symmetriset. Minä en edelleenkään ymmärrä, mitä maskuliinista Mossin kasvoissa on -poskipäissä tai yhtään missään, mutta samapa tuo... Ja nyt ei enää tästä enempää -lupaan! ;)
- Jepujee---
En minä ole väittänyt, että ollakseen kaunis pitää olla täysin symmetriset kasvot, tai että Moss on maailman kaunein nainen, koska hänen kasvonsa ovat niin symmetriset, kuin ne ihmisellä voivat olla. Minusta hän ON kaunis, mutta EI maailman kaunein. Toisessa ketjussa laitoin esimerkiksi Mossia kauniimmasta naisesta Brigitte Bardotin, jonka kasvot eivät ole täysin symmetriset. Minä en edelleenkään ymmärrä, mitä maskuliinista Mossin kasvoissa on -poskipäissä tai yhtään missään, mutta samapa tuo... Ja nyt ei enää tästä enempää -lupaan! ;)
Poskipäistä: http://www.femininebeauty.info/fashion-model-cheekbones
Yllättäen myös Kate Moss on päässy vertailukuviin. - Joopajoo
Jepujee--- kirjoitti:
Poskipäistä: http://www.femininebeauty.info/fashion-model-cheekbones
Yllättäen myös Kate Moss on päässy vertailukuviin.No on tosi äijä toi Kate Moss, iha miehen näkönen! Siis oikeasti... Piti tarttua sitten poskipäihin, kun ei viikset ja parta kasva? Kukaan ei ole täydellinen, mutta lähes täydellinen voi olla.
- idislisti
Hahaha... sun jutut on kauniita ja ihania. Toi luuranko sen sijaa, kenestä tekstissäs puhut ei.
En voi mitenkää sanoo, että pitäisin jotaa epänaisellista naista kauniina vaikka olis kuinka täydellisesti manipuloidut hiukset ja kuvat ja kaikki. - oddity is cool
et ymmärrä kirjoitti:
Muita naisia, joiden kauneutta en ole koskaan ymmärtänyt, ovat mm. Jennifer Lopez, Jennifer Aniston, Scarlett Johansson, Cameron Diaz. Nämä taas ovat vain minun mielipiteitäni eivätkä absoluuttisia totuuksia. Moss on taas sen näköinen nainen, ettei tuosta asiasta voi mitenkään edes kiistellä. Persoonallinen eikä kaunis. Piste.Jennifer Anistonilla on melkein rumat piirteet. Hänellä on varmasti erittäin kovatasoinen ulkonäkö-tiimi. Tyyppiesimerkki, kuinka alan ammattilaiset osaavat "taikoa":jotkut jopa pitävät Anistonia kauniina, hän on vain hyvin laitettu.
Sarah Jessica Parker on myös mielestäni "vähemmän-viehättävä". Hänen nenänsä näyttää peenikseltä :(.
Suomalaisista en ymmärrä Vappu Pimiän näkemistä kuumana tai kauniina. Se näyttää enemmänkin minipossun ja hamsterin mutaatiolta (kattokaa sen suuta kun se puhua tohottaa ja puuskuttaa kuin porsas).
Ja kate moss ei ole kaunis perinteisessä mielessä. Hän oli juuri aikanaan se eka huippumalli, joka ei ollut perinteisessä mielessä kaunis tai edes mallien kokoinen. Mossin jälkeen muitakin outoja on sitten catwalkeilla astellut ihan buumiksi asti. - ???
oddity is cool kirjoitti:
Jennifer Anistonilla on melkein rumat piirteet. Hänellä on varmasti erittäin kovatasoinen ulkonäkö-tiimi. Tyyppiesimerkki, kuinka alan ammattilaiset osaavat "taikoa":jotkut jopa pitävät Anistonia kauniina, hän on vain hyvin laitettu.
Sarah Jessica Parker on myös mielestäni "vähemmän-viehättävä". Hänen nenänsä näyttää peenikseltä :(.
Suomalaisista en ymmärrä Vappu Pimiän näkemistä kuumana tai kauniina. Se näyttää enemmänkin minipossun ja hamsterin mutaatiolta (kattokaa sen suuta kun se puhua tohottaa ja puuskuttaa kuin porsas).
Ja kate moss ei ole kaunis perinteisessä mielessä. Hän oli juuri aikanaan se eka huippumalli, joka ei ollut perinteisessä mielessä kaunis tai edes mallien kokoinen. Mossin jälkeen muitakin outoja on sitten catwalkeilla astellut ihan buumiksi asti.Catwalkeilla ja mainoksissa on jo kauan ollut sekä klassisen kauniita että noita persoonallisemman näköisiä, jotka herättävät huomiota outoudellaan, mikä on tarkoituskin. Tositeeveekielellä, "sä olet tosi editorial" :-) Ehkä juuri niin, että 90-luvun grunge-glamour-kasvo Kate Moss onkin ensimmäisiä heistä. Sittemmin tietysti mm. Saimi N/H, joka aina jaksetaan mainita tällaisissa keskusteluissa epäviehättäväksi.
Eipä ole Vappu Pimiän karisma purrut vielä tännekään. Onhan se harmiton :-) - woah
Nainen______________,
Tiivistit erittäin hyvin ajatukset, joita olen pohtinut. Miehet kiinnostuvat tyrkyistä ja halvoista naisista, mutta eivät klassisen kauniista ja tyylikkäistä naisista. - zx
Miksi kaikki naiset luulee, että miehet tykkää huorista, joilla on kaikki epäaitouden merkit? Onko teillä vähän vinksahtanut kuva miesten mielipiteistä? Ei toki...
- Jyrkkä mielipide
Pitäisikö minun alkaa pitämään Kate Mossia kauniina joidenkin helvetin tilastojen takia?
Sori, ei toimi. Minun omat aistimukseni ja mieltymykseni määräävät yksin sen ketä naista pidäjn kauniina ja ketä en. En taatusti ala ketään naista pitämään kauniina sen takia, että joku sanoo että kyllä hän on. - OMGNOOB
"Miehet ON tyhmiä! Opiskelkaa vaikka taidetta, niin tajuatte viimein mitä ns. symmetrinen kauneus tarkoittaa, älkääkä aina arvostelko kaikkea kullinne perusteella, sillä kun ei järkeä ole saati käsitystä kauneudesta sen enempää kuin naisten pilluilla. "
Naiset ON tyhmiä! Me emme ole naisia, eikä meidän tarvitse alkaa naisten tavalla ajattelemaan kauneudesta tai yhtään mistään muustakaan.
Yritä vässykkä tajuta, naiset ja miehet eivät ole samanlaisia, miehen seksuaalisuus saa enemmän virikkeitä visuaalisesta stimulaatiosta,
etkö tätä yksinkertaista asiaa tajua?
Ja jos haluat lähteä miesten seksuaalisuutta halveksimaan, tuomitsemaan ja miehiä syyllistämään, koska emme ajattele ja tunne kuin sinä, niin ymmärrät varmaan itsekin kuinka naurettava olet.' - encephalon
jmop kirjoitti:
Huh huh millaista kamaa oli tuo ensimmäisen linkin sivu... Harvoinpa onnistuu edes netissä lukemansa jälkeen tuntemaan itsensä rumaksi niin monella erilaisella tavalla. En olekaan ennen ajatellut, että pienten rintojeni, kulmikkaan lantioni, vyötäröttömyyteni ja leukaperieni lisäksi minulla on myös ruma otsa.
till jmop jos meinaat greta carbo (kuvassa) joka oli hintti, lesbo, mm.
Ei ole mitään rinnallasi. ET ole ruma, pienet rintasi ovat KAUNIIT, kuin lantiosi,
vyötärösi, kaikki... olet kaunis nainen... viehättävä sait minut värisemään...
tulikin aivan kaikki päinvastoin..mitä sanoit...
ajattelin....voi kumpa voisin rutistaa tuota NAISTA...kerran..
Vaatimattomuutesi teki sinusta...kauneimman maan päällä...
Jos voisin edes koskettaa sinua...
Mitä enemmän lukee sinua.........
Pidä aina itsesi NAISENA...jotakin sinusta säteilee..nuo muutama sanasi vain..
Kuuntelen mami1801 kaunis on luoksesi kaipuu.... ja luvallasi...
ajattelemaan sinua...viimeksi Andre Rieu Russian walz
jos vaivun oikein sentimentaaliksi niin Kicsit szomorkas Nemeth Jozsef
En kyllä tajua miten näin kävi.......
- 11+119
En ole ikinä ymmärtänyt Jennifer Lopezin hehkutusta enkä varsinkaan sen takapuolen hehkutusta. Mun mielestä sillä on aina ollut kasvoihin nähden huono (läski) perä eikä ne kasvotkaan ole mitenkään erityisen kauniit edes parhaimmillaan. Kuitenkin sitä hehkutettiin superkauniina ja sitä perää jonain superahterina ja muodokkaiden pyllyjen kuningattarena. Asiaa ei yhtään paranna se, että se tuli Suomessakin varsinaisesti julkisuuteen 30-vuotiaana ja sitä hehkutusta jatkui 40-vuotiaaksi. En voi ymmärtää.
Myös Madonna ja Lady Gaga ovat sellaisia ilmestyksiä, jotka eivät oikeasti ole allekirjoittaneen mielestä edes vähän nättejä, mutta joita on pidetty seksisymboleina. Madonnasta löytyy googlen kuvahaulla pari sellaista ok-näköistä kuvaa 1980-luvulta, mutta ei yhtään kaunista. Sillä on yksinkertaisesta rumat kasvot, rumat hampaat, nuorena liian lyhyt tukka ja vanhana kuvottava kuihtunut fysiikka, jota se vielä kehtasi esitellä MTV:llä jossain helvetin trikoissa. Muistan kun sitäkin groteskia esitystä hehkutettiin rohkeana ja Madonnaa huippukuntoisena ja itse ajattelin, että saisi sekin mummo jo vetäytyä iälleen sopivaan rooliin.
Nyt tästä saa sen kuvan, että kritiikkini kohdistuisi naisen ikään, mutta se ei ole tarkoitus. Se vaan tuntuu olevan niin, että kaikki tällaiset "koko kansan kauniit julkkikset" ovat jo vanhempaa osastoa. Ilmeisesti ne parikymppiset pimut eivät sitten vetoa naisiin eivätkä sen takia pääse iltapäivälehtien hehkutettavaksi niin kuin "Upeita bikinikroppiaan esittelevät" 40-50-vuotiaat Hollywoodjulkkikset, joista on kuvakollaaseja vähintään kerran kuukaudessa.
Nuoremmista kaunottarista täytyy sanoa, että suurin osa huippumalleista on vähemmän kauniita omissa silmissä. Pari poikkeusta tietysti löytyy kuten Adriana Lima ja Tyra Banks, mutta yleensä mallit ovat liian tikkumallisia ja leveäharteisia. Se laihuus ei sinänsä haittaa, vaan juurikin se luuston rakenne, jota kävelevältä vaatepuulta haetaan.- --------------------
Madonnalla on ollut jos jonkunlaisia hiustyylejä ja eri pituisia, aivan uran alussa melko pitkäkin.
Mallin muuten pitää olla pitkä mutta kapea, eli ei saa olla leveät hartiat. Adriana Lima ja Tyra Banks on kyllä kauniita, mutta Tyrahan on jo jotain 37 -vuotias ainakin, eikö se ole sun mielestä liian vanha?
Ehkä naistenlehdissä hehkutetaan 40 -50 -vuotiaiden upeita bikinikroppia siksi, kun se ikäluokka on lehtien kohderyhmää. Ei ne halua lukea jostain parikymppisistä bikinipimuista, kun ne on niiden omien lasten ikäluokkaa! Tulee äidilliset tunteet pintaan, eikä ne halua ajatella sen ikäisiä eli omia lapsiaan seksuaalisina olentoina, ei kai miehetkään? Vai onko miehet sitten järkiään jotain pervosetiä, jotka kyttää kulli pystyssä tytärtensä kavereita ja poikiensa tyttöystäviä?
Ärsyttääkö sua nyt vanhat naiset tai vanhemmat yli 30 -vuotiaat ja eikö ne voi olla kauniita ja seksikkäitä? Vai ärsyttääkö sua se niiden teinimäinen tyyli (Madonna) ja liian paljastavat vaatteet? Voisko ne olla seksikkäitä ja kauniita hieman peittävämmissä vaatteissa ja käyttäytyessään iälleen sopivasti? - 11+117
-------------------- kirjoitti:
Madonnalla on ollut jos jonkunlaisia hiustyylejä ja eri pituisia, aivan uran alussa melko pitkäkin.
Mallin muuten pitää olla pitkä mutta kapea, eli ei saa olla leveät hartiat. Adriana Lima ja Tyra Banks on kyllä kauniita, mutta Tyrahan on jo jotain 37 -vuotias ainakin, eikö se ole sun mielestä liian vanha?
Ehkä naistenlehdissä hehkutetaan 40 -50 -vuotiaiden upeita bikinikroppia siksi, kun se ikäluokka on lehtien kohderyhmää. Ei ne halua lukea jostain parikymppisistä bikinipimuista, kun ne on niiden omien lasten ikäluokkaa! Tulee äidilliset tunteet pintaan, eikä ne halua ajatella sen ikäisiä eli omia lapsiaan seksuaalisina olentoina, ei kai miehetkään? Vai onko miehet sitten järkiään jotain pervosetiä, jotka kyttää kulli pystyssä tytärtensä kavereita ja poikiensa tyttöystäviä?
Ärsyttääkö sua nyt vanhat naiset tai vanhemmat yli 30 -vuotiaat ja eikö ne voi olla kauniita ja seksikkäitä? Vai ärsyttääkö sua se niiden teinimäinen tyyli (Madonna) ja liian paljastavat vaatteet? Voisko ne olla seksikkäitä ja kauniita hieman peittävämmissä vaatteissa ja käyttäytyessään iälleen sopivasti?Malleilla on lähes aina leveät hartiat suhteessa lantioon. Kyse ei siis ole niinkään hartioiden absoluuttisesta leveydestä, vaan vartalon yleisistä mittasuhteista. Huippumallien kohdalla kun yleensä suositaan sitä poikamaista pitkää ja hoikkaa kolmiomaista fysiikkaa ja tiimalasivartalo on varattu bikini- ja alusvaatemalleille. Ei muuten ole sattumaa, että sekä Tyra Banks että Adriana Lima ovat juuri näitä SI Swimsuit issue ja Victoria's Secret osaston malleja.
"Vai onko miehet sitten järkiään jotain pervosetiä, jotka kyttää ***** pystyssä tytärtensä kavereita ja poikiensa tyttöystäviä? "
Eivät ole pervosetiä, mutta ei se nainen siitä rumene, että mies itse vanhenee. 18-vuotias mies pitää 18-vuotiasta naista kauniina ja 78-vuotias mies pitää 18-vuotiasta naista kauniina.
Ei mua ärsytä niissä vanhemmissa naisissa mikään, mutta jos nyt pitäisi listata absoluuttisesti vaikka 20 maailman kauneinta naista, niin tuskinpa siinä joukossa olisi yhtään yli 40-vuotiasta. Tämä nyt on selvää biologiaa eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa nokkiinsa. Tätä taustaa varten vaan ihmetyttää miksi niitä vanhempia naisia sitten nostetaan esiin seksisymboleina. Ketä varten sitä tehdään? Miksi 50-vuotias nainen haluaisi katsella jonkun seksikkään 50-vuotiaan naisen bikinikroppaa? Ja miehet taas haluaisivat mielummin katsella jonkun nuoremman naisen bikinikroppaa. - Nuorehko nainen
11+117 kirjoitti:
Malleilla on lähes aina leveät hartiat suhteessa lantioon. Kyse ei siis ole niinkään hartioiden absoluuttisesta leveydestä, vaan vartalon yleisistä mittasuhteista. Huippumallien kohdalla kun yleensä suositaan sitä poikamaista pitkää ja hoikkaa kolmiomaista fysiikkaa ja tiimalasivartalo on varattu bikini- ja alusvaatemalleille. Ei muuten ole sattumaa, että sekä Tyra Banks että Adriana Lima ovat juuri näitä SI Swimsuit issue ja Victoria's Secret osaston malleja.
"Vai onko miehet sitten järkiään jotain pervosetiä, jotka kyttää ***** pystyssä tytärtensä kavereita ja poikiensa tyttöystäviä? "
Eivät ole pervosetiä, mutta ei se nainen siitä rumene, että mies itse vanhenee. 18-vuotias mies pitää 18-vuotiasta naista kauniina ja 78-vuotias mies pitää 18-vuotiasta naista kauniina.
Ei mua ärsytä niissä vanhemmissa naisissa mikään, mutta jos nyt pitäisi listata absoluuttisesti vaikka 20 maailman kauneinta naista, niin tuskinpa siinä joukossa olisi yhtään yli 40-vuotiasta. Tämä nyt on selvää biologiaa eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa nokkiinsa. Tätä taustaa varten vaan ihmetyttää miksi niitä vanhempia naisia sitten nostetaan esiin seksisymboleina. Ketä varten sitä tehdään? Miksi 50-vuotias nainen haluaisi katsella jonkun seksikkään 50-vuotiaan naisen bikinikroppaa? Ja miehet taas haluaisivat mielummin katsella jonkun nuoremman naisen bikinikroppaa.Kauneus/komeus ja biologinen haluttavuus eivät käy aivan yks yhteen. Tottakai yleensä nuorempina ihmiset ovat yleisesti paremman näköisiä. Tässä ei ole eroa miehissä ja naisissa. Vasta viime aikoina naisetkin ovat alkaneet tämän myöntää, kun taloudellinen tasa-arvo alkaa yleistymään. Sitten on ajatonta kauneutta. Eli kaunis ihminen on mielestäni aina kaunis, iässä kuin iässä. Puhumattakaan karismaattisesta ihmisestä, jonka karisma vain kasvaa iän myötä. Varmaan siksi näissä kaunein/komein-äänestyksissä vanhemmat ovat valttia, koska he ovat olleet pidempään kuvioissa ja heidät tunnetaan, he ovat tavallaan ehtineet tehdä vaikutuksen suurempaan osaan porukasta kuin vasta aikuistunut tyttö/poika.
- kinsdoinsvlnsv
http://www.celebs.com/archives/jennifer-lopezs-huge-ass-in-a-bikini.html
Mun 55-vuotiaalla äidillä on suunnilleen yhtä "hyvä" perse kuin J-Lolla ja vartalo muutenkin aika lailla yhtä timmissä kunnossa. En tosiaan menisi hehkuttamaan Lopezin vartaloa minään huippuvartalona. Ikäisekseen toki hyvässä kunnossa, mutta ikäisekseen *tähdeksi* jopa vähän huonossa kunnossa. Vertailun vuoksi mainittakoon, että mm. Halle Berry, Sharon Stone, Michelle Pheiffer, Courteney Cox ja Salma Hayek ovat kaikki useamman vuoden vanhempia kuin J-Lo. - padviadfindf
Mutta hei...
"Tältä näyttää Stephanie Seymour, 43, bikineissä!"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/talta-nayttaa-stephanie-seymour-43-bikineissa/art-1288437979565.html?ref=ok-tf-promo4
- madonnasta
Madonnasta olen täysin samaa mieltä. Harvinaisen ärsyttävän näköinen muija. En kyllä koskaan ole kauniiksi ajatellutkaan.
- 18+7
Tyra Banks on sellainen nainen, jonka hehkutusta en ole koskaan tajunnut. Nuorempana pidin häntä jopa rumana. Nykyisin olen tottunut hänen naamavärkkiinsä.
- MiesJokaEiTajua
Yksi yliarvostettu "kaunis" ketä en tuu ikinä tajuumaan, on Aishwarya Rai. Mutta taitaa kuulua Kate Mossin kanssa siihen KATEgoriaan jotka ovat enemmänkin vain naisten mieleen ;) ainakaan mun kaveripiirissä, 20 vuotiaiden sällien keskuudessa noi ei tod. oo kuumaa kamaa. Toi Aishwarya on mun mielestä niin perus intialaismuija, ainakin ilman meikkejä ja leikkauksia tai mitäs minä niistä tiiän mutta ei vakuuta "kauneudellaan" ainakaan tän nuoruudenkuvan perusteella
http://images4.fanpop.com/image/photos/15500000/Aishwarya-Rai-a-year-before-she-entered-the-beauty-pageant-world-aishwarya-rai-15572739-270-198.jpg
Mutta eipä kyllä muutenkaan, ihan sama miten laitettu ja pyntätty ja photoshopattu kuva, niin ei vaan viisari värähdä :D- Jepujee---
Olen tuosta Aishwaryasta eri mieltä. Todella kaunis ja ennen kaikkea naisellinen. Ei ollenkaan samalla tavalla maskuliininen kuin esim. Kate Moss.
- pidän hänestä
Aishwarya on mielestäni hyvin kaunis nainen. Suorastaan parantunut vanhetessaan. Erityisesti silmät ovat aivan mielettömät.
http://2.bp.blogspot.com/_k2PEH3DQhGI/TGFAQ5RvjQI/AAAAAAAAAH8/Q7aOWj3shKU/s400/Aishwarya Rai Crazy Hot Photos (6).jpg
http://www.worldsladies.com/wp-content/uploads/aishwarya-rai20.jpg - joo hyi vittu
Jepujee--- kirjoitti:
Olen tuosta Aishwaryasta eri mieltä. Todella kaunis ja ennen kaikkea naisellinen. Ei ollenkaan samalla tavalla maskuliininen kuin esim. Kate Moss.
ihan kauheen näkönen äijä toi kate moss! siis älyttömän ruma ja miehekäs, hyi saatana, en panis vaikka maksettas!
http://fashionista.com/uploads/2011/04/Picture-125.png - Näin on!
joo hyi vittu kirjoitti:
ihan kauheen näkönen äijä toi kate moss! siis älyttömän ruma ja miehekäs, hyi saatana, en panis vaikka maksettas!
http://fashionista.com/uploads/2011/04/Picture-125.pngNiin on vartalo kuin 13-vuotiaalla pojalla. Kasvot kuin venäläisellä transseksuaalilla. Sellaisella mieheksi syntyneellä. Siis erittäin pantavan näköinen ilmestys, mutta ei tosiaan mikään naisellisen kauneuden malliesimerkki.
- <<<<<<<<<<<<<msnly,.
joo hyi vittu kirjoitti:
http://fashionista.com/uploads/2011/04/Picture-125.pngJos miehekäs on sopusuhtaisen vartalon ja rotusääret omaava nainen, niin silloin meikämies tykkää "miehekkäistä" naisista. Itsellä tosin on aika lailla toinen käsitys miehekkäistä naisista. Kate on uskomattoman kaunis!
- 6+9
<<<<<<<<<<<<<msnly,. kirjoitti:
Jos miehekäs on sopusuhtaisen vartalon ja rotusääret omaava nainen, niin silloin meikämies tykkää "miehekkäistä" naisista. Itsellä tosin on aika lailla toinen käsitys miehekkäistä naisista. Kate on uskomattoman kaunis!
Enpä tiedä. Mainoskuvissa ihan nätit kasvot, mutta kyllähän tuo vartalo jättää toivomisen varaa. Mallinuran jälkeen on kyllä saanut vähän lisää rasvaa tisseihin, mutta takapuoli on edelleen kuin miehellä. Eikä siinä mitään pahaa ole, tuollainen suora vartalotyyppi on n. 30 prosentilla naisista, mutta itse en sitä kyllä kutsu "uskomattoman kauniiksi". Oma käsitykseni uskomattoman kauniista on enemmän sitä tiimalasimallia. Laiha, mutta muodokas.
http://www.google.com/imgres?q=Kate Moss bikini&um=1&hl=en&safe=off&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=x9B8mI0zVsdhvM:&imgrefurl=http://www.popsugar.com/Kate-Moss-Bikini-Topless-Photos-St-Barts-8553299&docid=cpg27uf3NKWWJM&imgurl=http://media.onsugar.com/files/2010/05/21/2/192/1922398/9fba0e11cbf49c47_525moss.jpg&w=550&h=381&ei=PAz6TujaOYiG-waQ05zIAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=768&vpy=154&dur=1748&hovh=187&hovw=270&tx=69&ty=110&sig=103196282331956751452&page=1&tbnh=152&tbnw=203&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:19,s:0
- pari .
Lola Wallinkoski, Martina Aitolehti ja kaikki tämän kategorian naiset.
- Shole
Rihanna. Sillähä on ihan vauvan kasvot. Uma Thurman taas ei ole oikein millään asteikolla kaunis, mutta silti aivan älyttömän hyvän näköinen.
- Shole
Kotimaisista pitää mainita Anna Abreu. Taas lapsen naama.
- mies696
Julia Roberts. Mun mielestä ei mitenkään viehättävä.
- eri maku
scarlett johansson,tyra,beyonce.en ymmärrä mitä ihmiset noissa näkee
- Beautiful,.-,.-
Hyvä iho, kauniit silmät, kurvikas vartalo jne. mutta jos ei näe kauneutta ei sitä myöskään ymmärrä.
- gfdgfdgg
Kuka tahansa ylipainoinen nainen. En ymmärrä miten ylipainoista ihmistä voi pitää seksuaalisesti viehättävänä.
- gdsfdfsdgdffgf
Minäkään en naisena ymmärrä Julia Robertsin "kauneutta".
- loikujyhghjik
Jennifer Aniston. Jykevät leukaperät, pitkä jyhky leuka. Nenä oli valtava ennenkuin leikkaisi sen- minkä siis täysin ymmärrän!
- Cloetta...
Tarviiko toisten edes ymmärtää, kai se riittää että hyväksyy ja sietää sen, että makuja on monia. Kauneus on aina katsojan silmissä eikä absoluuttista kauneutta ole, samoin kuin ei muitakaan makuasioihin liittyviä yksiselitteisiä totuuksia.
Itsellä on kaksi aikuista poikaa ja vasiten kyselin heidän mielipidetään. Toinen totesi, että Cameron Diaz on kaunein nainen ja toisesta taas Catherine Zeta Jones. Mieheni on aina ihaillut Sophia Lorenin tyylisiä naisia. Eli jokaisella oma makunsa ja kyllä noista jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis. - näin on
En ole mies mutta vastaan silti. Ensimmäisenä mieleeni tulevat Anna Abreu, Salma Hayek ja Jennifer Aniston. Siinä sellainen kolmikko, joka ei ole kaunis. Sieviä naisia ovat, mutta en sanoisin kauniiksi. Kaikki kolme hukkuvat massaan.
- ödköhödffff
Miten ihmeessä Salma Hayek muka hukkuu massaan? En osaa sanoa valitsitko tarkoituksella tuon kuvauksen ko. naisesta vai oliko se vaan sellainen yleinen heitto, mutta omasta mielestäni se on ehkä kaikkein kauimpana siitä miten Salma Hayekia kuvailisin. Hayek nimenomaan ei huku massaan.
Vaikka jätettäisiin huomioimatta se, että ko. nainen on jo 45-vuotias ja siten jo ikänsä puolesta poikkeuksellisen kaunis maailman naisten joukossa ja vertaisryhmässään, niin hän on lisäksi meksikolainen latina, jonka perimästä ei ainakaan ulkonäön perusteella löydy intiaaniverta. Tämä seikka tekee hänestä poikkeuksen Väli-Amerikan ja Meksikon latinoiden joukossa, joissa on lähes aina mestitsiverta suvussa.
Lähin vertailukohta Hayekin ulkonäölle löytyisi Espanjasta, mutta Salma Hayekilla on siinäkin mielessä poikkeava ulkonäkö, että kasvonpiirteet ovat enemmän kuin pohjoisen blondilla väestöllä, mutta väritys kuin etelän tummilla enemmän koukkunokkaisilla espanjalaisilla, joita mm. Penelope Cruz edustaa (kasvoja vertaamalla ymmärrät heti mitä tarkoitan). Tämä koukkunokkaisuus (en tarkoita tätä rasistisesti) samoin kuin tummempi hipiä ja karvoitus tulevat osaltaan verenperintönä Iberian niemimaata vuosisatoja hallinneiden arabien ja berbereiden kautta. - 19+12
ödköhödffff kirjoitti:
Miten ihmeessä Salma Hayek muka hukkuu massaan? En osaa sanoa valitsitko tarkoituksella tuon kuvauksen ko. naisesta vai oliko se vaan sellainen yleinen heitto, mutta omasta mielestäni se on ehkä kaikkein kauimpana siitä miten Salma Hayekia kuvailisin. Hayek nimenomaan ei huku massaan.
Vaikka jätettäisiin huomioimatta se, että ko. nainen on jo 45-vuotias ja siten jo ikänsä puolesta poikkeuksellisen kaunis maailman naisten joukossa ja vertaisryhmässään, niin hän on lisäksi meksikolainen latina, jonka perimästä ei ainakaan ulkonäön perusteella löydy intiaaniverta. Tämä seikka tekee hänestä poikkeuksen Väli-Amerikan ja Meksikon latinoiden joukossa, joissa on lähes aina mestitsiverta suvussa.
Lähin vertailukohta Hayekin ulkonäölle löytyisi Espanjasta, mutta Salma Hayekilla on siinäkin mielessä poikkeava ulkonäkö, että kasvonpiirteet ovat enemmän kuin pohjoisen blondilla väestöllä, mutta väritys kuin etelän tummilla enemmän koukkunokkaisilla espanjalaisilla, joita mm. Penelope Cruz edustaa (kasvoja vertaamalla ymmärrät heti mitä tarkoitan). Tämä koukkunokkaisuus (en tarkoita tätä rasistisesti) samoin kuin tummempi hipiä ja karvoitus tulevat osaltaan verenperintönä Iberian niemimaata vuosisatoja hallinneiden arabien ja berbereiden kautta.Osaltaan Salma Hayekin poikkeavaa ulkonäköä selittää se, että hänen isänsä on libanonilainen ja edustaa (käsittääkseni) libanonin kristittyä väestönosaa, joka on etnisesti mielenkiintoinen sekoitus uutta ja vanhaa.
http://www.google.com/search?pq=lebanese christian&hl=en&cp=19&gs_id=3m&xhr=t&q=lebanese christians&client=firefox-a&hs=xwL&rls=org.mozilla:en-US:official&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1366&bih=677&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=wFYAT8CzCoGhOty_of0G - yrjööööö
ödköhödffff kirjoitti:
Lähin vertailukohta Hayekin ulkonäölle löytyisi Espanjasta, mutta Salma Hayekilla on siinäkin mielessä poikkeava ulkonäkö, että kasvonpiirteet ovat enemmän kuin pohjoisen blondilla väestöllä, mutta väritys kuin etelän tummilla enemmän koukkunokkaisilla espanjalaisilla, joita mm. Penelope Cruz edustaa (kasvoja vertaamalla ymmärrät heti mitä tarkoitan). Tämä koukkunokkaisuus (en tarkoita tätä rasistisesti) samoin kuin tummempi hipiä ja karvoitus tulevat osaltaan verenperintönä Iberian niemimaata vuosisatoja hallinneiden arabien ja berbereiden kautta.Salmankin nenää on leikattu.
www.laatukirurgia.fi/gallery/displayimage.php?album=19&pos=27
Järkyttävin noista "ennen-leikkausta"-kuvista on kuitenkin tuo Sarah Jessica Parker.
Voiko kukaan pitää tuota edes nättinä?
www.laatukirurgia.fi/gallery/displayimage.php?album=19&pos=28 - .....
yrjööööö kirjoitti:
Salmankin nenää on leikattu.
www.laatukirurgia.fi/gallery/displayimage.php?album=19&pos=27
Järkyttävin noista "ennen-leikkausta"-kuvista on kuitenkin tuo Sarah Jessica Parker.
Voiko kukaan pitää tuota edes nättinä?
www.laatukirurgia.fi/gallery/displayimage.php?album=19&pos=28En menisi takuuseen että Parkerin nenää on leikattu, jos on niin todella vähän. Katsoin jonkun leffan missä on parikymppinen ja hyvin samantapainen nenu on kuin nykyäänkin. tuossa vaikuttaa kyllä enemmän kuvan valaistus ja meikit, joilla vai saada ihmeitä aikaan (myös huonoon suuntaan).
- taasnainenvastaa
Minäkin olen nainen, vastaan silti. Onpa meitä monta. :D Niin, Marilyn Monroehan on aika lailla kaikkien aikojen kauneimpana ja seksikkäimpänä pidetty, ei ehkä nykyihanteiden mukainen. Omasta mielestäni kyllä aika lailla ihannenainen ulkonäöltään. Mieheni ei pidä häntä yhtään minään. Toinen, vähän eri kaliiberia toki, on Cameron Diaz. Häntä olen monen miehen kuullut haukkuvan suorastaan vastenmieliseksi tms. Minusta hän on aika persoonallisen nätti, varmasti keskivertoaista paljonkin paremman näköinen.
- nää must
Näiden naisten hehkutusta en ole koskaan oikein ymmärtänyt:
Kari Byron:
http://www.google.fi/search?q=eliza dushku&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=np&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8c79Tv6IJY2SOtugydwG&biw=1280&bih=905&sei=9M79TsLUD8iAOqu7mK8B#um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&tbm=isch&sa=1&q=kari byron&pbx=1&oq=kari byron&aq=f&aqi=g7g-S3&aql=&gs_sm=e&gs_upl=117242l120281l0l120569l10l10l0l3l3l0l234l1204l0.5.2l7l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=6a1120ec68fadcc8&biw=1280&bih=905
Eliza Dushku:
http://www.google.fi/search?q=eliza dushku&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=np&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8c79Tv6IJY2SOtugydwG&biw=1280&bih=905&sei=9M79TsLUD8iAOqu7mK8B
Sarah Jessica Parker:
http://www.google.fi/search?q=eliza dushku&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=np&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8c79Tv6IJY2SOtugydwG&biw=1280&bih=905&sei=9M79TsLUD8iAOqu7mK8B#um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&tbm=isch&sa=1&q=sarah jessica parker&oq=sara&aq=2&aqi=g10&aql=&gs_sm=c&gs_upl=20281l20939l0l24416l4l4l0l0l0l0l189l517l1.3l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=6a1120ec68fadcc8&biw=1280&bih=905
Jennifer Aniston:
http://www.google.fi/search?q=eliza dushku&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=np&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8c79Tv6IJY2SOtugydwG&biw=1280&bih=905&sei=9M79TsLUD8iAOqu7mK8B#um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&tbm=isch&sa=1&q=Jennifer aniston&oq=Jennifer aniston&aq=f&aqi=g10&aql=&gs_sm=e&gs_upl=30937l35000l2l35232l16l16l0l9l9l0l175l821l3.4l7l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=6a1120ec68fadcc8&biw=1280&bih=905
Mielestäni näistä kaksi jälkimmäistä näyttävät jotenkin miehekkäiltä ja muutenkin ovat kropaltaankin lähinnnä vain laihoja. Toki kauniit hiuse molemmilta löytyy.
Sitäkään en ole koskaan tajunnut miksi nörttipojat ihailevat Karia, kun mun silmään se on ihan tavis ja jopa keksivertoa rumempi.
Eliza myöskin on monen nuoren nörttipojan ihailema, mutta mun makuuni lähinnä vain tosi teennäisen ja leikellyn oloinen typy.- fslojf
Tuohon Kari Byronin viehättävyyteen liittyy nimenomaan luonne ja karisma. Älykäs ja charmantti nainen joka on myös ihan nätti, viehättää varmaan monia miessukupolven edustajia. Karsima tapaa tehdä monista perusnäteistä kauniita.
¨
Olen siis itse nainen, mutta tämän olen tajunnut kun ukko on seurannut kyseistä sarjaa, se on nimenomaan se naisen persoona ja iloisuus yhdistettynä perusnätteyteen. Kukapa mies ei haluaisi naista joka innostuu kun saa räjäytellä asioita tai tehdä hauskoja kokeita ;)
Aika kaukana perus suomalaisesta emännästä..
- twewtwtwtet
Tässäpä niitä :
Sienna Miller: http://www.accesshollywood.com/content/images/23/400x400bd/23857_sienna-miller.jpg
Julia Roberts: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQzNjU3MDczN15BMl5BanBnXkFtZTYwNzY2Njc4._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg
Sarah Jessica Parker: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/Sarah_Jessica_Parker_at_the_2009_Tribeca_Film_Festival_3.jpg/200px-Sarah_Jessica_Parker_at_the_2009_Tribeca_Film_Festival_3.jpg
Kate Moss: http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/04/kate_moss_smile_BM__557169g.jpg
Rihanna: http://www.blogmi.be/wordpress/wp-content/uploads/Rihanna_2011.jpg
Britney Spears: http://static.iltalehti.fi/viihde/britney2_1712tl_244_vi.jpg - mää vaan
Martina Aitolehti
Henna Peltonen
Pippa Middleton
Kate Moss
Scarlett Johansen
Cameron Diaz - 23gg
Saimi Hojo..Hyoi...novittuNousiainen
- huhuh!
Kauneus ei kai ole oikea sana tässä yhteydessä, mutta en ole koskana ymmärtänyt hehkutusta Jutta Gustafsbergiä koskien. Teennäinen kuin mikä.
- 16+6
Jenni Vartiainen.
- _Zanzibar_
Olen nainen, mutta vastaan silti: Eva Mendes, Eva Longoria, Penelope Cruz, Jessica Biel
Kauneus on, kuten sanottu, katsojan silmissä. Kate Moss on muuten mielestäni upea. - esimerkkierkki
Eva Longoria on yksi sellainen, jonka hehkutusta en ole koskaan tajunnut.
Ihan tavallisen, jopa vähän jyrsijämäisen näköinen:
http://images.google.com/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1024&bih=649&q=eva longoria&gbv=2&oq=eva l&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_sm=1&gs_upl=1693l2389l0l3622l5l5l0l0l0l0l59l277l5l5l0&gs_l=img.1.0.0l10.1693l2389l0l3622l5l5l0l0l0l0l59l277l5l5l0- mies36.,
Jos katsotte sen meikittömän kuvan, niin on kyllä ihan näätä. Ne kuvat joiden perusteella väitetään kauniiksi on todellinen esimerkki pakkelilla rapatusta ulkokuoresta.
- Meikki tekee ihmeitä
mies36., kirjoitti:
Jos katsotte sen meikittömän kuvan, niin on kyllä ihan näätä. Ne kuvat joiden perusteella väitetään kauniiksi on todellinen esimerkki pakkelilla rapatusta ulkokuoresta.
Totta, ei ikinä uskoisi että Eva Longoria on meikittä todella mitäänsanomaton, koska meikattuna hän näyttää todella kauniilta (kuten monet muutkin) mutta en odottanut sitä että se meikattu ja ei-meikattu versio ovat noin dramaattisen erilaiset.
- 17+8
Ihmettelin muuten vähän tuota alun keskustelua Kate Mossista ja hänen kasvojensa "symmetrisyydestään". Kate Mossilla ei mielestäni edes ole symmetriset kasvot, hänellä on jopa vähän epäsymmetrinen nenä, muutenkaan kasvot eivät ole varsinaisesti symmetriset, jos olen siis sen symmetrian käsitteen ymmärtänyt oikein
http://www.realbollywood.com/up_images/Kate-Moss122594.jpg
http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/04/kate_moss_smile_BM__557169g.jpg
ja älkää käsittäkö väärin, mielestäni hän on kaunis ja hauskannäköinen, mutta kasvot eivät ole symmetriset.- Kauniita ovat
Symmetria ei tarkoita pelkästään sitä, että esim. nenä on molemmilta puolin tismalleen saman muotonen (mitä Mossin nenä ei ole). Kasvojen symmetriasta kun puhutaan, niin se tarkoittaa sitä, että eri osat ovat oikean kokoiset, oikeassa kohdassa ja oikeassa suhteessa toisiinsa. Mossin kasvojen väitetään olevan tällaiset, ja se on matemaattisesti laskettukin. Ei se nyt välttämättä tarkoita sitä, että hän olisi poikkeuksellisen kaunis, mutta se tekee hänen kasvoistaan jollain tapaa miellyttävät ja kauniit kuitenkin -sellaiset joita on kiva katsoa. Jos hän olisi liian kummallisen näköinen, hän ei olisi päässyt kosmetiikkafirmojen mainoskasvoksi, sillä liian erikoiset kasvot eivät myy tuotetta. Vaikka hänen nenän muoto ja silmätkin on vähän erikoiset, niin noissa kasvoissa se on vaan hyvä juttu ja tekee hänestä kiinnostavemman näköisen, kuin että olisivat täydellisen kauniit. Kuvittele sitten nuo samat nenä ja silmät esim. Angelina Jolien kasvoihin... Angelinan kauneushan on paljolti kauniista silmistä, nenästä ja huulista johtuvaa. Jos hänellä olisi nuo osat rumemmat tai tavikset, tai jollain tapaa erikoiset, hän saattaisi olla jopa aika luotaan työntävä, kun leuka on melko maskuliininen muodoltaan. Kate Mossin kasvot taas ovat ovaalin muotoiset, ja se on kautta aikojen ollut se mitä ihannoidaan ja osa sitä miten kasvojen symmetrisyys määritellään, eli taas -kasvojen yläosa, keskiosa, alaosa, pituus leveys jne. ovat oikeat suhteessa toisiinsa.
- ....................
Kauniita ovat kirjoitti:
Symmetria ei tarkoita pelkästään sitä, että esim. nenä on molemmilta puolin tismalleen saman muotonen (mitä Mossin nenä ei ole). Kasvojen symmetriasta kun puhutaan, niin se tarkoittaa sitä, että eri osat ovat oikean kokoiset, oikeassa kohdassa ja oikeassa suhteessa toisiinsa. Mossin kasvojen väitetään olevan tällaiset, ja se on matemaattisesti laskettukin. Ei se nyt välttämättä tarkoita sitä, että hän olisi poikkeuksellisen kaunis, mutta se tekee hänen kasvoistaan jollain tapaa miellyttävät ja kauniit kuitenkin -sellaiset joita on kiva katsoa. Jos hän olisi liian kummallisen näköinen, hän ei olisi päässyt kosmetiikkafirmojen mainoskasvoksi, sillä liian erikoiset kasvot eivät myy tuotetta. Vaikka hänen nenän muoto ja silmätkin on vähän erikoiset, niin noissa kasvoissa se on vaan hyvä juttu ja tekee hänestä kiinnostavemman näköisen, kuin että olisivat täydellisen kauniit. Kuvittele sitten nuo samat nenä ja silmät esim. Angelina Jolien kasvoihin... Angelinan kauneushan on paljolti kauniista silmistä, nenästä ja huulista johtuvaa. Jos hänellä olisi nuo osat rumemmat tai tavikset, tai jollain tapaa erikoiset, hän saattaisi olla jopa aika luotaan työntävä, kun leuka on melko maskuliininen muodoltaan. Kate Mossin kasvot taas ovat ovaalin muotoiset, ja se on kautta aikojen ollut se mitä ihannoidaan ja osa sitä miten kasvojen symmetrisyys määritellään, eli taas -kasvojen yläosa, keskiosa, alaosa, pituus leveys jne. ovat oikeat suhteessa toisiinsa.
Moss on persoonallisen näköinen malli eikä mikään suuren luokan klassinen kaunotar. Malleilla ja mainoskasvoilla erikoinen tai hieman outo ulkonäkö on vain plussaa.
- Kauniita ovat
.................... kirjoitti:
Moss on persoonallisen näköinen malli eikä mikään suuren luokan klassinen kaunotar. Malleilla ja mainoskasvoilla erikoinen tai hieman outo ulkonäkö on vain plussaa.
Ja mitä tekemistä tuolla on sen asian kanssa, että hänen naamansa on jollain laskutoimituksellakin todettu symmetriseksi? Olen kuullut myös että Cate Blanchettilla olisi jokseenkin symmetriset kasvot, ja pidetäänkö häntä yleensä ottaen jonain mielettömänä kaunottarena? Eikö hän pikemmin ole ihan nätti? On olemassa vaikka kuinka paljon todella kauniita naisia, joitten kasvot eivät ole symmetriset. Ei symmetrisyys takaa sitä, että olis tyrmäävä kaunotar, mutta tekee kasvoista miellyttävät ja sellaiset että niitä on mukava katsoa. Mossista tekee erikoisen näköisen silmät, nenä ja suu, jotka ovat hieman erikoisen näköiset, mutta kuitenkin sopivan kokoiset ja sopivassa kohdassa hänen kasvoihinsa. Silmät, nenä ja suu ovat myös ne piirteet, jotka hänestä huippumallin tekivät juuri erikoisuutensa vuoksi. Se jos hänen kasvoissaan on jotain erikoista, ei kuitenkaan tarkoita sitä etteivät ne olisi rakenteeltaan ns. täydelliset.
- ???
Cameron Diaz
Gwyneth Paltrow
Eva Pigford
Kate Moss on viehättävä erikoisuuttaan ja epäsymmetrisyyttään - heroin chic.- just plain face
Mä en oo ymmärtäny JESSICA ALBAN "kauneutta". Siis mikä kohta siinä on kaunista?
- yökukkuja
just plain face kirjoitti:
Mä en oo ymmärtäny JESSICA ALBAN "kauneutta". Siis mikä kohta siinä on kaunista?
Ihmetellyt samaa. Nätti se on, ja seksikäs, mutta ei mikään ihmeellinen kaunotar todellakaan - ainakaan niin kaunis mitä annetaan ymmärtää. Saman "tasoisiin" tyttöihin törmää harva se päivä - niin Suomessa kuin ulkomailla. Varmasti joku alba-fani vetää pultit tästä, mutta annetaan kaikille oikeus omaan mielipiteeseen jooko.
- Kauniita ovat
yökukkuja kirjoitti:
Ihmetellyt samaa. Nätti se on, ja seksikäs, mutta ei mikään ihmeellinen kaunotar todellakaan - ainakaan niin kaunis mitä annetaan ymmärtää. Saman "tasoisiin" tyttöihin törmää harva se päivä - niin Suomessa kuin ulkomailla. Varmasti joku alba-fani vetää pultit tästä, mutta annetaan kaikille oikeus omaan mielipiteeseen jooko.
No en minä kyllä ole Jessica Alban tasoisia kaunottaria Suomessa nähnyt... Tuskinpa heitä tulee muuallakaan maailmassa vastaan. Olisi oikeasti kiinnostavaa tietää, että kuka sitten on mielestäsi kaunis, ja myös edellisen tyypin, jos Alba ei ole. Eiköhän hänestä kauniin tee kauniit ja isot silmät, pieni kaunis nenä ja täyteläiset huulet, sekä siro ja kaunis vartalo, jossa on muotojakin jonkin verran.
- yökukkuja
Kauniita ovat kirjoitti:
No en minä kyllä ole Jessica Alban tasoisia kaunottaria Suomessa nähnyt... Tuskinpa heitä tulee muuallakaan maailmassa vastaan. Olisi oikeasti kiinnostavaa tietää, että kuka sitten on mielestäsi kaunis, ja myös edellisen tyypin, jos Alba ei ole. Eiköhän hänestä kauniin tee kauniit ja isot silmät, pieni kaunis nenä ja täyteläiset huulet, sekä siro ja kaunis vartalo, jossa on muotojakin jonkin verran.
Niin no arvasin- alban kauneus tuntuu olevan jonkinlainen tabu fanien keskuudessa varsinkin jos sitä vähän ihmettelee. Siis onhan Alba todella nätti, mutta ei mielestäni mikään klassinen kaunotar. ja kauniita on mielestäni esim. Olivia Wilde tai Carla Bruni. Makuja on monia.
- yökukkuja
Kauniita ovat kirjoitti:
"No en minä kyllä ole Jessica Alban tasoisia kaunottaria Suomessa nähnyt... Tuskinpa heitä tulee muuallakaan maailmassa vastaan."
ja en tiedä missä keravalla elät- mutta paljon matkustaneena olen nähnyt "jopa" alban näköisiä ihmisiä maailmalla (suomessakin) ja paljon. Nätti se on, en sitä kiistä. Muttei mielestäni edelleenkään mikään ihmeellisen huikea kaunotar. - hmmm----
yökukkuja kirjoitti:
Niin no arvasin- alban kauneus tuntuu olevan jonkinlainen tabu fanien keskuudessa varsinkin jos sitä vähän ihmettelee. Siis onhan Alba todella nätti, mutta ei mielestäni mikään klassinen kaunotar. ja kauniita on mielestäni esim. Olivia Wilde tai Carla Bruni. Makuja on monia.
Hmm, no jos pitää tuon näköisistä naisista. Mun mielestäni nuo Wilde ja Bruni eivät ole kauhean erikoisen näköisiä. Ainakin melko leveät leukaperät molemmilla. En kyllä pidä Albaakaan minään huikeana kaunottarena. Mielestäni hänellä on hyvin teräväkärinen leuka.
- 7+15
yökukkuja kirjoitti:
No makuja on tosiaan monta. Olivia Wilde ja Carla Bruni edustavat kumpainenkin laatikkonaamaista ihmistyyppiä. Ei kovin viehättävää omasta mielestäni. Lisäksi Olivia Wilde on vielä persjalkainen. Onneksi hän sentään osaa näytellä.
Ja Jessica Alban tasoisia naisia ei todellakaan tule tuolla kaduilla ihan koko ajan vastaan. Jos nyt ajatellaan, että hän on kauneimmassa prosentissa vertaisryhmästään eli 20-30-vuotiaista naisista, niin siitä voi jokainen laskea kuinka monta yhtä kaunista naista vaikkapa Helsingissä on (vinkki: Helsingissä asuu n. 93 000 20-30-vuotiasta naista). - Kauniita ovat
yökukkuja kirjoitti:
No en minä ole mikään Alba fani, mutta mielestäni hän on todella huomiota herättävän kaunis nainen. Minusta hänestä tekee entistäkin kauniimman myös se, että hän vaikuttaa olevan aika "jalat maassa" -tyyppi, ja on jollain tavalla sen oloinen ettei ole pissa noussut päähän. Vaikka hiukset onkin välillä ties minkä väriseksi värjätyt, niin silti hän on jollain tapaa luonnollisemman oloinen kuin monet muut julkisuudessa olevat naiset. Ei häntä tarvi pitää kauniina, ja mielipiteitä saa olla monia. Kuitenkin on jotenkin outoa väittää, että hänen tasoisiaan päivittäin kävelee vastaan...
- wilde&bruni=kauniita
7+15 kirjoitti:
No makuja on tosiaan monta. Olivia Wilde ja Carla Bruni edustavat kumpainenkin laatikkonaamaista ihmistyyppiä. Ei kovin viehättävää omasta mielestäni. Lisäksi Olivia Wilde on vielä persjalkainen. Onneksi hän sentään osaa näytellä.
Ja Jessica Alban tasoisia naisia ei todellakaan tule tuolla kaduilla ihan koko ajan vastaan. Jos nyt ajatellaan, että hän on kauneimmassa prosentissa vertaisryhmästään eli 20-30-vuotiaista naisista, niin siitä voi jokainen laskea kuinka monta yhtä kaunista naista vaikkapa Helsingissä on (vinkki: Helsingissä asuu n. 93 000 20-30-vuotiasta naista).Laatikkonaamaista? Molemmat ovat toimineet ammattimalleina, että on ilmeisesti ihan alan ammattilaistenkin mielestä kauniita. Näyttäviä ja kuvauksellisia naisia - molemmilla täydelliset valokuvamallin kasvot. Mutta makuja on tietysti monia.
- 2+4
wilde&bruni=kauniita kirjoitti:
Laatikkonaamaista? Molemmat ovat toimineet ammattimalleina, että on ilmeisesti ihan alan ammattilaistenkin mielestä kauniita. Näyttäviä ja kuvauksellisia naisia - molemmilla täydelliset valokuvamallin kasvot. Mutta makuja on tietysti monia.
Ei kai se mallina toimiminen tarkoita sitä, että ei voisi olla laatikkonaama. Eikä se kyllä toisaalta tarkoita sitäkään, että henkilö olisi kaunis.
- kiinnostaa tietää
hmmm---- kirjoitti:
Hmm, no jos pitää tuon näköisistä naisista. Mun mielestäni nuo Wilde ja Bruni eivät ole kauhean erikoisen näköisiä. Ainakin melko leveät leukaperät molemmilla. En kyllä pidä Albaakaan minään huikeana kaunottarena. Mielestäni hänellä on hyvin teräväkärinen leuka.
Hei leuka-analysoija: kuka mielestäsi on kaunis?
- wilde&bruni=kauniita
2+4 kirjoitti:
Ei kai se mallina toimiminen tarkoita sitä, että ei voisi olla laatikkonaama. Eikä se kyllä toisaalta tarkoita sitäkään, että henkilö olisi kaunis.
Niin, no, luotan kuitenkin valokuvaajien ja kauneusalan ammattilaisten estetiikan tajuun. Tässä paljon puhuttu Kate Moss on mielestäni myös kaunis. Ja Liv Tyler. Ja Emma Watson. Ja Kristen Stewart. (Jos unohdetaan surkeat näyttelijän lahjat) Pidän siis monen näköisiä ihmisiä kauniina. Alba on mielestäni "vain " nätti. Eräs toinen kenen hehkutusta en ymmärrä on Angelina Jolie.
Kauneus näyttää todellakin olevan katsojan silmissä. - wilde&bruni=kauniita
Niin, no, luotan kuitenkin valokuvaajien ja kauneusalan ammattilaisten estetiikan tajuun. Tässä paljon puhuttu Kate Moss on mielestäni myös kaunis. Ja Liv Tyler. Ja Emma Watson. Ja Kristen Stewart. (Jos unohdetaan surkeat näyttelijän lahjat) Pidän siis monen näköisiä ihmisiä kauniina. Alba on mielestäni "vain " nätti. Eräs toinen kenen hehkutusta en ymmärrä on Angelina Jolie.
Kauneus näyttää todellakin olevan katsojan silmissä.Angelina Jolie näyttää mielestäni sammakolta. Tai ankalta. On nypistänyt nenänsä liian pieneksi ja huulet ovat liian paksut suhteutettuna muihin kasvonpiirteisiin. Vaikutelma on mielestäni vähän outo
Mutta joo, makuasioista on turha kiistellä. - näin se on
Laatikkonaamaista? Molemmat ovat toimineet ammattimalleina, että on ilmeisesti ihan alan ammattilaistenkin mielestä kauniita. Näyttäviä ja kuvauksellisia naisia - molemmilla täydelliset valokuvamallin kasvot. Mutta makuja on tietysti monia.
Molemmilla on miehekkäät laatikkomaiset leukaperät. Voi tosiaan toimia malleilla ja näyttää komealta miehellä, muttei ole naisella klassisen kauneuden ilmentymä.
- 13+6
2+4 kirjoitti:
Esim. Suvi Koponen on malli ja hänellä on laatikkomaiset maskuliiniset leukaperät:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGDVq_pR62eDXmGkpV8TuTQY3BlPG6BObhBF5RQVyV9QwTdcAQhNoN-sbq - wilde&bruni=kauniita
näin se on kirjoitti:
Molemmilla on miehekkäät laatikkomaiset leukaperät. Voi tosiaan toimia malleilla ja näyttää komealta miehellä, muttei ole naisella klassisen kauneuden ilmentymä.
Miehekkäät? Et kyllä nyt ole tosissasi. Molemmilla on täydelliset naiselliset poskipäät ja just sellaset hienot kuvaukselliset "kuopat" poskissa. Ja naiselliset kissamaiset piirteet. Tykkään.
- wilde&bruni=kauniita
näin se on kirjoitti:
Alban päässäkin voi nähdä laatikon.
- 14+14
Kauneus näyttää todellakin olevan katsojan silmissä.Minä luotan omaan estetiikan tajuuni koska se on ainoa, jolla on minulle merkitystä. Olivia Wilde on ollut joskus #1 Maximin listalla maailman kauneimmista naisista joten et ole yksin ajatustesi kanssa. Minä en kuitenkaan pidä häntä edes kauneimpana House M.D. -sarjan naisista (Jennifer Morrison ja Odette Annable ovat kauniimpia).
- 9+7
Miehekkäät? Et kyllä nyt ole tosissasi. Molemmilla on täydelliset naiselliset poskipäät ja just sellaset hienot kuvaukselliset "kuopat" poskissa. Ja naiselliset kissamaiset piirteet. Tykkään.
Monen mielestä ne hienot kuvaukselliset kuopat eivät ole mitenkään kauniit. Mutta jos niistä tykkää niin sitten varmasti pitää sellaisia kasvoja kauniina.
Jessica Alban kasvot eivät ole laatikkomaiset sillä tavalla kuin tässä tarkoitetaan. Ainoa tapa löytää niistä laatikko on muuttaa laatikkomaisuuden määritelmää jolloin se ei taas sitten pätisi Olivia Wildeen ja Carla Bruniin. Bottom line: Olivia Wilden ja Jessica Alban kasvot ovat hyvin erilaiset. - ammattivalokuvaaja
9+7 kirjoitti:
Monen mielestä ne hienot kuvaukselliset kuopat eivät ole mitenkään kauniit. Mutta jos niistä tykkää niin sitten varmasti pitää sellaisia kasvoja kauniina.
Jessica Alban kasvot eivät ole laatikkomaiset sillä tavalla kuin tässä tarkoitetaan. Ainoa tapa löytää niistä laatikko on muuttaa laatikkomaisuuden määritelmää jolloin se ei taas sitten pätisi Olivia Wildeen ja Carla Bruniin. Bottom line: Olivia Wilden ja Jessica Alban kasvot ovat hyvin erilaiset.Tuota kasvojen rakennetta on vähän vaikea arvioida valokuvan perusteella. Valokuvan 2-ulotteisuudessa voimakkaat tasoerot kasvoilla näyttävät hyvältä, mutta eivät välttämättä livenä. Toisenlaiset kasvot ovat paljon valokuvauksellisempia kuin toiset. Vaikutelma on videollakin usein melko erilainen saati sitten todellisessä live-näkemisessä. Valokuvissa tulee myös esille piirteitä, jotka eivät muutoin tulisi esille, esim. voimakkaat leukaperät eivät näytä hyvältä kuin tietyistä kuvakulmista. Livenä tuota eroa ei välttämättä edes tajua.
Olen valokuvaajana nähnyt vuosien varrella hyvin tavallisennäköisiä ihmisiä, jotka loistavat kuvissa mielettömällä tavalla. Samaten järkyttävän kauniita ihmiisiä, joista ei saa hyvää kuvaa tekemälläkään. Se, että saa taltioitua valokuvaan ihmisen kauneuden ja persoonan on todellista valokuvaajan ammattitaitoa. - wilde&bruni=kauniita
14+14 kirjoitti:
Minä luotan omaan estetiikan tajuuni koska se on ainoa, jolla on minulle merkitystä. Olivia Wilde on ollut joskus #1 Maximin listalla maailman kauneimmista naisista joten et ole yksin ajatustesi kanssa. Minä en kuitenkaan pidä häntä edes kauneimpana House M.D. -sarjan naisista (Jennifer Morrison ja Odette Annable ovat kauniimpia).
Olit mitä mieltä tahansa niin kaunis Olivia Wilde on kuitenkin - ja mielestäni jotenkin kiistämättömällä tavalla.
Kun Jessica taas on mielestäni lähinnä söpö.
Ehkä makuasioista voi sittenkin ja pitääkin kiistellä, koska ne eivät perustu faktoihin ;) - wilde&bruni=kauniita
7+15 kirjoitti:
Ja Jessica Alban tasoisia naisia ei todellakaan tule tuolla kaduilla ihan koko ajan vastaan. Jos nyt ajatellaan, että hän on kauneimmassa prosentissa vertaisryhmästään eli 20-30-vuotiaista naisista, niin siitä voi jokainen laskea kuinka monta yhtä kaunista naista vaikkapa Helsingissä on (vinkki: Helsingissä asuu n. 93 000 20-30-vuotiasta naista).Ja mitä tuohon pesjalkaväitteeseen tulee niin Alba (168cm) on kyllä lyhyempi kuin Wilde (170-171 cm) Tarkistin!
- wilde&bruni=kauniita
Ja mitä tuohon pesjalkaväitteeseen tulee niin Alba (168cm) on kyllä lyhyempi kuin Wilde (170-171 cm) Tarkistin!
*persjalkaväitteeseen
- aito persjalka
*persjalkaväitteeseen
Persjalkaisuus ei riipukaan pituudesta. Se tarkoittaa suhteettoman lyhyitä jalkoja verrattuna selkään.
- wilde&bruni=kauniita
aito persjalka kirjoitti:
Persjalkaisuus ei riipukaan pituudesta. Se tarkoittaa suhteettoman lyhyitä jalkoja verrattuna selkään.
Ajatella, aina oppii uutta. Ei Olivia kyllä persjalkakaan mielestäni ole - ainakaan mitenkään enemmän kuin Alba.
- kdnfgklnkldbnf
Ajatella, aina oppii uutta. Ei Olivia kyllä persjalkakaan mielestäni ole - ainakaan mitenkään enemmän kuin Alba.
Olivia Wilde:
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde body&hl=fi&client=firefox-a&hs=EbN&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=W8Aa3wWBFvlTZM:&imgrefurl=http://www.hollywoodactress.org/Olivia-Wilde-Height-And-Weight.php&docid=PijZ-_gfO2klpM&imgurl=http://www.hollywoodactress.org/images/Olivia-Wilde-Height.jpg&w=300&h=450&ei=cQtlT8fTDOTk4QTByKmnCA&zoom=1&iact=hc&vpx=988&vpy=83&dur=1727&hovh=275&hovw=183&tx=91&ty=104&sig=103238529128502108774&page=1&tbnh=154&tbnw=103&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:18,s:0
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde body&hl=fi&client=firefox-a&hs=EbN&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=PA13yQu_wBGBaM:&imgrefurl=http://chrissyfitness.blogspot.com/2010_07_01_archive.html&docid=jZy2sDjqwsPABM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_7sYaJP0RyU4/TDJn3NnItJI/AAAAAAAACzs/ZRCmD21Lnco/s1600/Olivia_Wilde_dogs.jpg&w=985&h=1390&ei=cQtlT8fTDOTk4QTByKmnCA&zoom=1&iact=hc&vpx=397&vpy=12&dur=581&hovh=257&hovw=182&tx=73&ty=48&sig=103238529128502108774&page=2&tbnh=150&tbnw=106&start=20&ndsp=28&ved=1t:429,r:1,s:20
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde cameltoe&um=1&hl=fi&client=firefox-a&hs=WNi&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=ihz9Y1JkAqomsM:&imgrefurl=http://i.imagehost.org/view/0405/olivia-wilde-spandex-cameltoe-122409_jpg&docid=6gBnmnoT-qsMIM&imgurl=http://i.imagehost.org/0405/olivia-wilde-spandex-cameltoe-122409_jpg.jpg&w=600&h=2108&ei=Ig1lT4fzAdPa4QSV6rjcBw&zoom=1&iact=hc&vpx=506&vpy=54&dur=170&hovh=400&hovw=113&tx=112&ty=189&sig=103238529128502108774&page=1&tbnh=150&tbnw=43&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:2,s:0
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde body&start=80&hl=fi&client=firefox-a&hs=rGi&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&addh=36&tbm=isch&tbnid=zmBjHUdQsUpaZM:&imgrefurl=http://www.gossiprocks.com/forum/famous-style/110123-olivia-wilde.html&docid=FFzfK0QnA0aNFM&imgurl=http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/08/wilde-pooch/olivia-wilde-pooch-passion-06.jpg&w=867&h=1222&ei=hQtlT7-iLqSC4gTPo4CzCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1137&vpy=166&dur=165&hovh=267&hovw=189&tx=144&ty=67&sig=103238529128502108774&page=4&tbnh=163&tbnw=116&ndsp=27&ved=1t:429,r:12,s:80
Jessica Alba:
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&hl=fi&client=firefox-a&hs=UIi&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=XmBiqW45zzecxM:&imgrefurl=http://www.losingweightzone.com/jessica-albas-diet-and-exercise-plan/&docid=NTxvd996qXUtRM&imgurl=http://www.losingweightzone.com/wp-content/uploads/2010/10/jessica-alba.jpg&w=297&h=401&ei=6gtlT63zOoaj4gSfnJz_Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=561&vpy=122&dur=489&hovh=261&hovw=193&tx=131&ty=140&sig=103238529128502108774&page=1&tbnh=146&tbnw=108&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&start=117&hl=fi&client=firefox-a&hs=mdN&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&addh=36&tbm=isch&tbnid=KYoSG8hV2BIq1M:&imgrefurl=http://jessicaalbaphotos.net/jessica-alba-has-never-been-comfortable-showing-off-her-body-but-the-money-helps-7424/jessica-alba-comfortable-showing-7424-2-jpg-3/&docid=Mi_gX-73s5eOEM&imgurl=http://jessicaalbaphotos.net/wp-content/uploads/2010/10/jessica-alba-comfortable-showing-7424-22.jpg&w=1200&h=1596&ei=DwxlT6vzObOM4gT68pHdBw&zoom=1&iact=hc&vpx=321&vpy=284&dur=1231&hovh=259&hovw=195&tx=110&ty=135&sig=103238529128502108774&page=5&tbnh=156&tbnw=117&ndsp=31&ved=1t:429,r:9,s:117
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&hl=fi&client=firefox-a&hs=UIi&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=tdSVuH_fEQpPuM:&imgrefurl=http://www.zimbio.com/Jessica Alba Body&docid=4L8-fsVshrycEM&imgurl=http://www4.pictures.zimbio.com/bg/Jessica and cash in Hawaii snzPNBfkXI7l.jpg?50911f1_alba_j_bauer_gr_16&w=368&h=594&ei=6gtlT63zOoaj4gSfnJz_Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=885&vpy=4&dur=980&hovh=285&hovw=177&tx=73&ty=154&sig=103238529128502108774&page=3&tbnh=155&tbnw=96&start=56&ndsp=29&ved=1t:429,r:26,s:56
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&start=241&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&addh=36&tbm=isch&tbnid=feZHJthA75MMEM:&imgrefurl=http://wrestnrelax.com/2007/07/12/jessica-alba-from-fantastic-four-looking-fit-and-hot/&docid=_rHlC77zcmDWKM&imgurl=http://wrestnrelax.com/wp-content/uploads/blogger/_NckaSydoEac/RpYsQYFCgsI/AAAAAAAABTA/6nMPPnDKhak/s400/78389_jessica_alba_dog_walk_3_big_122_491lo.jpg&w=291&h=400&ei=sAxlT5G4ILHT4QSf2ryICA&zoom=1&iact=hc&vpx=488&vpy=92&dur=2502&hovh=263&hovw=191&tx=109&ty=140&sig=103238529128502108774&page=9&tbnh=131&tbnw=95&ndsp=29&ved=1t:429,r:17,s:241 - wilde&bruni=kauniita
kdnfgklnkldbnf kirjoitti:
Olivia Wilde:
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde body&hl=fi&client=firefox-a&hs=EbN&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=W8Aa3wWBFvlTZM:&imgrefurl=http://www.hollywoodactress.org/Olivia-Wilde-Height-And-Weight.php&docid=PijZ-_gfO2klpM&imgurl=http://www.hollywoodactress.org/images/Olivia-Wilde-Height.jpg&w=300&h=450&ei=cQtlT8fTDOTk4QTByKmnCA&zoom=1&iact=hc&vpx=988&vpy=83&dur=1727&hovh=275&hovw=183&tx=91&ty=104&sig=103238529128502108774&page=1&tbnh=154&tbnw=103&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:18,s:0
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde body&hl=fi&client=firefox-a&hs=EbN&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=PA13yQu_wBGBaM:&imgrefurl=http://chrissyfitness.blogspot.com/2010_07_01_archive.html&docid=jZy2sDjqwsPABM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_7sYaJP0RyU4/TDJn3NnItJI/AAAAAAAACzs/ZRCmD21Lnco/s1600/Olivia_Wilde_dogs.jpg&w=985&h=1390&ei=cQtlT8fTDOTk4QTByKmnCA&zoom=1&iact=hc&vpx=397&vpy=12&dur=581&hovh=257&hovw=182&tx=73&ty=48&sig=103238529128502108774&page=2&tbnh=150&tbnw=106&start=20&ndsp=28&ved=1t:429,r:1,s:20
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde cameltoe&um=1&hl=fi&client=firefox-a&hs=WNi&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=ihz9Y1JkAqomsM:&imgrefurl=http://i.imagehost.org/view/0405/olivia-wilde-spandex-cameltoe-122409_jpg&docid=6gBnmnoT-qsMIM&imgurl=http://i.imagehost.org/0405/olivia-wilde-spandex-cameltoe-122409_jpg.jpg&w=600&h=2108&ei=Ig1lT4fzAdPa4QSV6rjcBw&zoom=1&iact=hc&vpx=506&vpy=54&dur=170&hovh=400&hovw=113&tx=112&ty=189&sig=103238529128502108774&page=1&tbnh=150&tbnw=43&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:2,s:0
http://www.google.fi/imgres?q=olivia wilde body&start=80&hl=fi&client=firefox-a&hs=rGi&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&addh=36&tbm=isch&tbnid=zmBjHUdQsUpaZM:&imgrefurl=http://www.gossiprocks.com/forum/famous-style/110123-olivia-wilde.html&docid=FFzfK0QnA0aNFM&imgurl=http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/08/wilde-pooch/olivia-wilde-pooch-passion-06.jpg&w=867&h=1222&ei=hQtlT7-iLqSC4gTPo4CzCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1137&vpy=166&dur=165&hovh=267&hovw=189&tx=144&ty=67&sig=103238529128502108774&page=4&tbnh=163&tbnw=116&ndsp=27&ved=1t:429,r:12,s:80
Jessica Alba:
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&hl=fi&client=firefox-a&hs=UIi&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=XmBiqW45zzecxM:&imgrefurl=http://www.losingweightzone.com/jessica-albas-diet-and-exercise-plan/&docid=NTxvd996qXUtRM&imgurl=http://www.losingweightzone.com/wp-content/uploads/2010/10/jessica-alba.jpg&w=297&h=401&ei=6gtlT63zOoaj4gSfnJz_Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=561&vpy=122&dur=489&hovh=261&hovw=193&tx=131&ty=140&sig=103238529128502108774&page=1&tbnh=146&tbnw=108&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&start=117&hl=fi&client=firefox-a&hs=mdN&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&addh=36&tbm=isch&tbnid=KYoSG8hV2BIq1M:&imgrefurl=http://jessicaalbaphotos.net/jessica-alba-has-never-been-comfortable-showing-off-her-body-but-the-money-helps-7424/jessica-alba-comfortable-showing-7424-2-jpg-3/&docid=Mi_gX-73s5eOEM&imgurl=http://jessicaalbaphotos.net/wp-content/uploads/2010/10/jessica-alba-comfortable-showing-7424-22.jpg&w=1200&h=1596&ei=DwxlT6vzObOM4gT68pHdBw&zoom=1&iact=hc&vpx=321&vpy=284&dur=1231&hovh=259&hovw=195&tx=110&ty=135&sig=103238529128502108774&page=5&tbnh=156&tbnw=117&ndsp=31&ved=1t:429,r:9,s:117
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&hl=fi&client=firefox-a&hs=UIi&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=tdSVuH_fEQpPuM:&imgrefurl=http://www.zimbio.com/Jessica Alba Body&docid=4L8-fsVshrycEM&imgurl=http://www4.pictures.zimbio.com/bg/Jessica and cash in Hawaii snzPNBfkXI7l.jpg?50911f1_alba_j_bauer_gr_16&w=368&h=594&ei=6gtlT63zOoaj4gSfnJz_Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=885&vpy=4&dur=980&hovh=285&hovw=177&tx=73&ty=154&sig=103238529128502108774&page=3&tbnh=155&tbnw=96&start=56&ndsp=29&ved=1t:429,r:26,s:56
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&start=241&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&addh=36&tbm=isch&tbnid=feZHJthA75MMEM:&imgrefurl=http://wrestnrelax.com/2007/07/12/jessica-alba-from-fantastic-four-looking-fit-and-hot/&docid=_rHlC77zcmDWKM&imgurl=http://wrestnrelax.com/wp-content/uploads/blogger/_NckaSydoEac/RpYsQYFCgsI/AAAAAAAABTA/6nMPPnDKhak/s400/78389_jessica_alba_dog_walk_3_big_122_491lo.jpg&w=291&h=400&ei=sAxlT5G4ILHT4QSf2ryICA&zoom=1&iact=hc&vpx=488&vpy=92&dur=2502&hovh=263&hovw=191&tx=109&ty=140&sig=103238529128502108774&page=9&tbnh=131&tbnw=95&ndsp=29&ved=1t:429,r:17,s:241Sori, mutta en näe persjalkaisuutta. Enkä myöskään laatikkonaamaisuutta. Paitsi ehkä vähän Albassa (tyyliin Jennifer Garner).
- wilde&bruni=kauniita
kdnfgklnkldbnf kirjoitti:
Olivia Wilde:
Jessica Alba:
http://www.google.fi/imgres?q=Jessica Alba body&start=241&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&addh=36&tbm=isch&tbnid=feZHJthA75MMEM:&imgrefurl=http://wrestnrelax.com/2007/07/12/jessica-alba-from-fantastic-four-looking-fit-and-hot/&docid=_rHlC77zcmDWKM&imgurl=http://wrestnrelax.com/wp-content/uploads/blogger/_NckaSydoEac/RpYsQYFCgsI/AAAAAAAABTA/6nMPPnDKhak/s400/78389_jessica_alba_dog_walk_3_big_122_491lo.jpg&w=291&h=400&ei=sAxlT5G4ILHT4QSf2ryICA&zoom=1&iact=hc&vpx=488&vpy=92&dur=2502&hovh=263&hovw=191&tx=109&ty=140&sig=103238529128502108774&page=9&tbnh=131&tbnw=95&ndsp=29&ved=1t:429,r:17,s:241Jännä muuten että Albakin kuvataan usein istuma-asennossa tai niin, että jalat eivät näy :)
- Eh...
Sori, mutta en näe persjalkaisuutta. Enkä myöskään laatikkonaamaisuutta. Paitsi ehkä vähän Albassa (tyyliin Jennifer Garner).
Anteeksi nyt kovasti, mutta kyllä tuo Olivia muistuttaa enempi kasvoiltaan Jennifer Garneria kuin Alba. Itseasiassa olen pitänyt heitä jopa aika saman tyyppisinä naisina aina...
http://www.bellenews.com/wp-content/uploads/2011/08/Jennifer-Garner-is-pregnant-with-the-third-child.jpg
http://www.glamour.com/beauty/blogs/girls-in-the-beauty-department/0505-date-night-olivia-wilde-eye-makeup_bd.jpg
Enkä ole sitten sitä mieltä, että Olivia olisi ruma, sillä ihan pirtsakan näköinen nätti nainen, mutta on sillä kieltämättä melko leveät ja särmikkäät leukaperät. Suorastaan terävät kasvonpiirteet, mutta silmät on oikein nätit. Alballa on kyllä paremmat mittasuhteet vartalossaan kuin tuolla Wildellä, eli aika persjalka Wilde on, mutta niin on moni muukin julkkis. - ldkn vfklnadfklvnkl
Sori, mutta en näe persjalkaisuutta. Enkä myöskään laatikkonaamaisuutta. Paitsi ehkä vähän Albassa (tyyliin Jennifer Garner).
Laatikko:
http://www.google.fi/imgres?q=laatikko&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=iHKeRdZ1Wd2YnM:&imgrefurl=http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00100467/&docid=gC2X9LXh_sxd9M&imgurl=http://www.ikea.com/fi/fi/images/products/pappis-kannellinen-laatikko__62464_PE169190_S4.jpg&w=500&h=500&ei=QrFlT47UNqKQ4gTykYmcCA&zoom=1&iact=hc&vpx=188&vpy=142&dur=2221&hovh=225&hovw=225&tx=116&ty=116&sig=112274690796510002555&page=1&tbnh=151&tbnw=151&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0
Olivia Wilde:
http://www.google.fi/imgres?q=Olivia Wilde&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=Z7Nmd_RRb8WbUM:&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Olivia_Wilde&docid=ukpWccYbhsit6M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6c/Olivia_Wilde_in_2010_Independent_Spirit_Awards_(cropped).jpg/220px-Olivia_Wilde_in_2010_Independent_Spirit_Awards_(cropped).jpg&w=220&h=262&ei=VLFlT6vyC-Gp4gTEhbz0Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=199&vpy=178&dur=137&hovh=209&hovw=176&tx=97&ty=93&sig=112274690796510002555&page=1&tbnh=134&tbnw=113&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0
Jessica Alba:
http://www.google.fi/imgres?q=jessica alba&num=10&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=9goyJaWdbmsO2M:&imgrefurl=http://www.homebunch.com/jessica-albas-house/&docid=SHdp0AqFY5BJsM&imgurl=http://www.homebunch.com/wp-content/uploads/Jessica-Alba_6.jpg&w=294&h=379&ei=XrFlT4z8GM3Y4QTRuLz0Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=178&vpy=160&dur=152&hovh=255&hovw=198&tx=117&ty=128&sig=112274690796510002555&sqi=2&page=1&tbnh=145&tbnw=112&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:0,s:0 - liukuperse
aito persjalka kirjoitti:
Lisäksi aidolla persjalalla on olemattomat pakarat. Jalat ja takapuoli jotenkin liukuvat yhteen, niin ettei voi selkeästi sanoa mistä toinen alkaa ja mihin päättyy.
- .........
ldkn vfklnadfklvnkl kirjoitti:
Laatikko:
http://www.google.fi/imgres?q=laatikko&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=iHKeRdZ1Wd2YnM:&imgrefurl=http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00100467/&docid=gC2X9LXh_sxd9M&imgurl=http://www.ikea.com/fi/fi/images/products/pappis-kannellinen-laatikko__62464_PE169190_S4.jpg&w=500&h=500&ei=QrFlT47UNqKQ4gTykYmcCA&zoom=1&iact=hc&vpx=188&vpy=142&dur=2221&hovh=225&hovw=225&tx=116&ty=116&sig=112274690796510002555&page=1&tbnh=151&tbnw=151&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0
Olivia Wilde:
http://www.google.fi/imgres?q=Olivia Wilde&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=Z7Nmd_RRb8WbUM:&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Olivia_Wilde&docid=ukpWccYbhsit6M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6c/Olivia_Wilde_in_2010_Independent_Spirit_Awards_(cropped).jpg/220px-Olivia_Wilde_in_2010_Independent_Spirit_Awards_(cropped).jpg&w=220&h=262&ei=VLFlT6vyC-Gp4gTEhbz0Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=199&vpy=178&dur=137&hovh=209&hovw=176&tx=97&ty=93&sig=112274690796510002555&page=1&tbnh=134&tbnw=113&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0
Jessica Alba:
http://www.google.fi/imgres?q=jessica alba&num=10&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=9goyJaWdbmsO2M:&imgrefurl=http://www.homebunch.com/jessica-albas-house/&docid=SHdp0AqFY5BJsM&imgurl=http://www.homebunch.com/wp-content/uploads/Jessica-Alba_6.jpg&w=294&h=379&ei=XrFlT4z8GM3Y4QTRuLz0Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=178&vpy=160&dur=152&hovh=255&hovw=198&tx=117&ty=128&sig=112274690796510002555&sqi=2&page=1&tbnh=145&tbnw=112&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:0,s:0http://www.thefashioninsider.com/dat/supermodels/Photo_11_730288acbbb2b95fc4ec06fa7d97d783.JPG
http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2011/05/olivia-wilde-hot11.jpg
Ihan hirveen maskuliinisia laatikkopäitä on.. Siis hyi. No ei vais, kauniita ovat. - Vielä jännempää
Jännä muuten että Albakin kuvataan usein istuma-asennossa tai niin, että jalat eivät näy :)
Vielä jännempää on se, että minä en ainakaan Wildesta löytänyt edes sellaista kuvaa, jossa hän seisoisi, vaan kaikissa oli makuulla tai istuallaan. Muutama paparazzin nappaama kuva sitten löytyi, jossa oli lenkillä koiransa kanssa, ja joo -todellinen persejalka. On sillä myös todella leveät ja terävät leukaperät, eli laatikkonaama. Tosin se hiuksilla saadaan aika usein peitettyä, ja se on sama kikka jota esim. Jennifer Aniston käyttää, leveän naamansa ja leukaperiensä piilottamiseen. Ei mahda mitään, mutta Wilde on todellinen laatikkonaama ja persejalka. Sehän taas ei sitä tarkoita, etteikö hän voisi olla kaunis, sillä kyllä hän on.
- Hyvä ihminen
......... kirjoitti:
http://www.thefashioninsider.com/dat/supermodels/Photo_11_730288acbbb2b95fc4ec06fa7d97d783.JPG
Ihan hirveen maskuliinisia laatikkopäitä on.. Siis hyi. No ei vais, kauniita ovat.Siis 'ittu toi toisen kuvan mimmi on aika nam! Taitaa vaan olla jo varattu mussukka! Toisaalta ehkä hieman häikäilemättömän näköinen myöskin. Hmm...
- Hyvä ihminen
......... kirjoitti:
http://www.thefashioninsider.com/dat/supermodels/Photo_11_730288acbbb2b95fc4ec06fa7d97d783.JPG
Ihan hirveen maskuliinisia laatikkopäitä on.. Siis hyi. No ei vais, kauniita ovat.Ne on noi siniset silmät varmaan. Nam!
- sin city
Jännä muuten että Albakin kuvataan usein istuma-asennossa tai niin, että jalat eivät näy :)
Ai kuten tässä?
http://www.youtube.com/watch?v=MZFJsUm0phA - Vastaus sinulle
just plain face kirjoitti:
Jessica Alballa on mielestäni kauneimmat silmät ja hymy mitä olen ikinä nähnyt. Äänikin on kaunis ja nauru.
- Nasduck
Arwenin.
Käsittääkseni hän on näyttelijä, jolla oli rooli elämässäni. - nnot so simple
Kusipäisyys, tupakointi, epäterveelliset elämäntavat, holtiton päihteidenkäyttö, rikollisuus, luottotietojen menetys, holtiton seksielämä, aivottomuus
Nuo kaikki asiat tekevät naisesta vähemmän kauniin.- grunge-glamour
Eli onko Kate Moss kaunis vai vähemmän kaunis? :-)
lisätään holtiton perheenperustaminen, holtiton valehtelu, holtiton pissipäisyys...
- Plain Jane
Jennifer Aniston, Cate Blanchett... aina jotkut ulkomaiset vaaleat kaunottaret, joiden piirteet ovat pohjoismaisen ihmisen silmään aika tavanomaisia eikä vaaleuskaan tuo sitä eksotiikkalisää :-)
- kaksisto
Minulle ei tule yhtäkään naista mieleen jota olisi hehkutettu kauniiksi vaikkei sitä ole, esim näitä Jennifer Anistoneja ei kai kukaan koskaan ole hehkuttanutkaan, hyvännäköisiä kyllä, mutta eipä missään maailoman kauniein nainen listoilla ole näkynyt.
Cameron Diaz EI olenätti, ja Gisele Buchen ei mielestään ole kaunis, hyvännäköinen kyllä, mutta ei yhtään naisellisne kaunis. Scarlett Johanssonilla on ärsyttävä naama, ei mielestäni sne hehkutuksne arvoinen, vaikka kai ihan peruskaunis onkin. Madonna on ruma.- ........
aniston on käsittääkseni aikoinaan keikkunut seksikkäimpien ja kauniimpien naisten listoilla. Ja Scarlett on niissä kai myös.
- tämä nainen
Scarlett Johansson on sellainen. Ymmärrän, että miehet rakastavat hänen tissejään, mutta naama ei jostain syystä miellytä. Johtuu ehkä liian ylhäällä olevista silmistä, kolhoista poskipäistä ja suhteettoman korkeasta alaleuasta.
- pohdintaa...
Tavallaan ymmärrän tuon Alba-väitteen. Hän on hyvin kliseisellä tavalla suloinen. Sanoisin, että melko naisellisella tavalla kaunis. Tai ehkä ennemminkin nätti. No miehille sillä tuskin on väliä, onko nätti vai kaunis vai mitä lie. Naisethan noita kauneusvertailuja tekevät omasta näkökulmastaan.
Tuollaisista Alban kaltaisista söpöläisistä jotenkin puuttuu sellainen sopiva särmä, joka rikkoo sen söpöyden. Esim. Angelina Jolien kaltaiset kaunottaret, joissa on jokin sellainen kiehtova juttu, joka erottaa heidät massasta. Maailma on täynnä nättejä tyttöjä, mutta erikoislaatuisia on harvassa. Omaan makuuni on ainakin vähän sellainen dramaattinen ja tietyllä tavalla kohtalokas kaunotar. Sellainen, jossa on charmia eikä vain sitä pikkunättiä söpistelyä. Mutta olenkin nainen. Miehille varmasti kelpaa kaikista parhaiten sellainen söpö naapurintyttö.- ...
Aivan, Alba on naapurintyttömäisellä tavalla söpö. Mutta ei ehkä mikään dramaattinen kaunotar.
Tässä Angelina Jolie ennen leikkauksia:
http://www.anvari.org/cols/Young_Angelina_Jolie.html
Tuossa on jotain samaa jopa kuin Albassa. Kauniimman Joliesta tekee mielestäni silmät ja kasvojen rakenne. Mutta Joliekaan ei ole klassisella tavalla kaunis. En tosin osaa sanoa kuka olisi. Mielessäni on tietty kuva, jota yksikään ainakaan nyt muistamani julkkis ei ole. Pitäisi piirtää :-)
Mutta Joliessa on kyllä jotain sellaista selittämätöntä särmää mistä puhuit.
Toisaalta hyvin monen näköiset on kauniita ja kuitenkin ihan eri tavalla. - 15+16
... kirjoitti:
Aivan, Alba on naapurintyttömäisellä tavalla söpö. Mutta ei ehkä mikään dramaattinen kaunotar.
Tässä Angelina Jolie ennen leikkauksia:
http://www.anvari.org/cols/Young_Angelina_Jolie.html
Tuossa on jotain samaa jopa kuin Albassa. Kauniimman Joliesta tekee mielestäni silmät ja kasvojen rakenne. Mutta Joliekaan ei ole klassisella tavalla kaunis. En tosin osaa sanoa kuka olisi. Mielessäni on tietty kuva, jota yksikään ainakaan nyt muistamani julkkis ei ole. Pitäisi piirtää :-)
Mutta Joliessa on kyllä jotain sellaista selittämätöntä särmää mistä puhuit.
Toisaalta hyvin monen näköiset on kauniita ja kuitenkin ihan eri tavalla.Toisaalta jos ajattelee klassisisia kaunottaria, niin hekin ovat yleensä "vain kauniita". Kaikki on niin neutraalia ja väritöntä. Ikään kuin ihmisen olemuksesta olisi karsittu kaikki kiehtovuus ja seksikkyys. Katsoo mistä kulmasta hyvänsä, niin ei löydy sellaisia kiehtovia seksuaalisia ornamentteja. Grace Kelly on klassinen kaunotar, tai ainakin kaikki, mitä ymmärretää klassisella kauneudenlla kulminoituu hänessä. Hän on varmaankin kaikkien ihmistewn mielestä kaunis. Mutta toisaalta, jotta olisi jotenkin erityisellä tavalla superkaunis, niin siinä pitäisi olla jotain, mikä erottaisi keskiverrosta, siitä asiasta, joka ei herätä ihmisissä mitään värinää suuntaan tai toiseen. Hirveää, kun kaikki nykyään leikellään samannäköisiksi. Ihmisistä veistetään sitten pois se kaikki särmä.
- kaikilla makunsa
Itsekin nainen ja allekirjoitan kirjoittamasi! Osaan kyllä nähdä monenlaiset ihmiset viehättävinä, mutta taidanpa pitää eniten juuri tuollaisista vähän dramaattisemmista ja vähän erikoisista, joita tässäkin keskustelussa on jo lueteltu käsittämättöminä (Angelina, Uma Thurman, Tyra, Salma Hayek jne.). Tietty voimakkuus, särmikkyys, dramaattisuus ja persoonallisuus kiehtoo eniten.
Mutta monet miehet ja mikseivät jotkut naisetkin preferoivat sellaista kissan- ja koiranpentumaista söötteyttä, naapurintyttömäisyyttä, mitä ainakin itse näen mainitussa Jessica Albassa.
Teoriassa kai pitäisi mieltää kauniimmiksi juuri sellaiset eteeriset, puhdaspiirteiset kaunottaret, joissa ei ole mitään eroottista - kuten mainittu Grace Kelly. - ****** *************
15+16 kirjoitti:
Toisaalta jos ajattelee klassisisia kaunottaria, niin hekin ovat yleensä "vain kauniita". Kaikki on niin neutraalia ja väritöntä. Ikään kuin ihmisen olemuksesta olisi karsittu kaikki kiehtovuus ja seksikkyys. Katsoo mistä kulmasta hyvänsä, niin ei löydy sellaisia kiehtovia seksuaalisia ornamentteja. Grace Kelly on klassinen kaunotar, tai ainakin kaikki, mitä ymmärretää klassisella kauneudenlla kulminoituu hänessä. Hän on varmaankin kaikkien ihmistewn mielestä kaunis. Mutta toisaalta, jotta olisi jotenkin erityisellä tavalla superkaunis, niin siinä pitäisi olla jotain, mikä erottaisi keskiverrosta, siitä asiasta, joka ei herätä ihmisissä mitään värinää suuntaan tai toiseen. Hirveää, kun kaikki nykyään leikellään samannäköisiksi. Ihmisistä veistetään sitten pois se kaikki särmä.
Tuo on nyt taas, suoraan sanottuna, tuollaista omituista metafyysistä skeidaa. "Kukaan ei ole riittävän kaunis, kenessäkään ei ole sitä jotain". Arvaan sinun kuvittelevan itsesi suurena ajattelijana, mutta todellisuudessa korkealentoisuutesi johtaa siihen että mitään ajatusta ei olekaan. Pelkkiä tahroja paperilla.
Alkuperäinen kysymys on "kenen naisten kauneutta et ymmärrä". Siihen vastaamista varten pitää toki miettiä yksittäisiä esimerkkejä. Jos sen sijaan pohdit kauneutta käsitteenä, niin ajattele sitä mieluummin niin, että se kattaa harvan, mutta olemassaolevan joukon. Vaikkapa 5% tai 1% kaikista ihmisistä kuuluu tähän kategoriaan kaunis. Jos siis päädyt luokitukseen, joka tuntuu mahdottomalta siirtää reaalimaailmaan, olet epäonnistunut ajattelijana. Virhe on sinussa eikä käsitteessä. - 15+16
****** ************* kirjoitti:
Tuo on nyt taas, suoraan sanottuna, tuollaista omituista metafyysistä skeidaa. "Kukaan ei ole riittävän kaunis, kenessäkään ei ole sitä jotain". Arvaan sinun kuvittelevan itsesi suurena ajattelijana, mutta todellisuudessa korkealentoisuutesi johtaa siihen että mitään ajatusta ei olekaan. Pelkkiä tahroja paperilla.
Alkuperäinen kysymys on "kenen naisten kauneutta et ymmärrä". Siihen vastaamista varten pitää toki miettiä yksittäisiä esimerkkejä. Jos sen sijaan pohdit kauneutta käsitteenä, niin ajattele sitä mieluummin niin, että se kattaa harvan, mutta olemassaolevan joukon. Vaikkapa 5% tai 1% kaikista ihmisistä kuuluu tähän kategoriaan kaunis. Jos siis päädyt luokitukseen, joka tuntuu mahdottomalta siirtää reaalimaailmaan, olet epäonnistunut ajattelijana. Virhe on sinussa eikä käsitteessä.No, oli tuo sitten metafyysistä skeidaa tai ei, niin henkilökohtaisesti pidän enemmän sellaisella tavalla kauniista naisista, joissa on jotain, mitä koko massalla ei ole. Uskon, että nuo valitsemani ihmiset myös mahtuvat siihen kategoriaan kaunis, koska se persoonallisuus ei ole mitenkään ylitsepursuavaa, vaan sopivaa ylevyyttä ja omaleimaisuutta. Kauneus on siinä suhteessa katsojan silmissä, että toisia kiehtovat ne normaalit pikkusievän kauniit ja toisia taas jotenkin vähän erikoisemmat, muttei kuitenkaan liian erikoiset. Huippukauneus on mielestäni eri asia kuin sellainen tappavan tasainen pikkunätti söpöläisyys.
- 10+11
15+16 kirjoitti:
No, oli tuo sitten metafyysistä skeidaa tai ei, niin henkilökohtaisesti pidän enemmän sellaisella tavalla kauniista naisista, joissa on jotain, mitä koko massalla ei ole. Uskon, että nuo valitsemani ihmiset myös mahtuvat siihen kategoriaan kaunis, koska se persoonallisuus ei ole mitenkään ylitsepursuavaa, vaan sopivaa ylevyyttä ja omaleimaisuutta. Kauneus on siinä suhteessa katsojan silmissä, että toisia kiehtovat ne normaalit pikkusievän kauniit ja toisia taas jotenkin vähän erikoisemmat, muttei kuitenkaan liian erikoiset. Huippukauneus on mielestäni eri asia kuin sellainen tappavan tasainen pikkunätti söpöläisyys.
Kauneus on ihmisistä puhuttaessa hyvin pitkälti seksualisoitunuttu. Sen takia heteronaisella ei tavallaan pitäisi olla asiaa arvioida naisten kauneutta kuten ei heteromiestenkään pitäisi arvioida miesten komeutta. Silloin puhutaan nimittäin ristiin. Vähän sama asia kuin jos arkkitehti ja kodinostaja puhuvat siitä millainen kämppä olisi paras.
- kauneusihanteet.
10+11 kirjoitti:
Kauneus on ihmisistä puhuttaessa hyvin pitkälti seksualisoitunuttu. Sen takia heteronaisella ei tavallaan pitäisi olla asiaa arvioida naisten kauneutta kuten ei heteromiestenkään pitäisi arvioida miesten komeutta. Silloin puhutaan nimittäin ristiin. Vähän sama asia kuin jos arkkitehti ja kodinostaja puhuvat siitä millainen kämppä olisi paras.
Tuo on ihan totta. Jos nyt katselee lähes poikkeuksetta naisten ihannenaisia, niin yleensä ne ovat vähän voimakaspiirteisempiä ja ainakin jollain tavalla maskuliinisempia kasvoistaan kuin ne miesten ihannoimat pyöreäkasvoiset nätit blondit, jotka naiset näkevät vain massaan uppoavina taviksina. Esim. itse pidän Kim Kardashiani todella hyvännäköisenä naisena, mutta mieheni mielestä hän muistuttaa transseksuaalia naamastaan :D. Omasta mielestäni taas Kiira Korpi on tosi tavallisen näköinen tyttö, mutta mieheni mielestä hän on Suomen kaunein nainen. Kai mulla on sitten taipumusta hakea naisista niitä juttuja, mitä ihannoin miehilläkin. Ja varmasti miehiäkin on moneen junaan.
Sama juttu on vähän miehillä eli miehet yleensä pitävät komeana sellaista ylibodattua ja isokokoista miestä, oli sitten millaisella naamataululla hyvänsä siunattu. Sitten ihmetellään, miksei olekaan sitä suurta suosiota naisten keskuudessa. Esim. mieheni mielestä Tony Halme ja Arnold Schwarzinegger ovat komeita, itseäni lähinnä oksettaa ajatuksin :D. - justjust
10+11 kirjoitti:
Ai että vain heteromiehet ja lesbot saavat arvostella naisten kauneutta? Ei se ihan noinkaan mene.
Absoluuttisessa kauneudessa on sitä paitsi olemassa tiettyjä yleismaailmallisia sääntöjä. - Renttu81
kauneusihanteet. kirjoitti:
Tuo on ihan totta. Jos nyt katselee lähes poikkeuksetta naisten ihannenaisia, niin yleensä ne ovat vähän voimakaspiirteisempiä ja ainakin jollain tavalla maskuliinisempia kasvoistaan kuin ne miesten ihannoimat pyöreäkasvoiset nätit blondit, jotka naiset näkevät vain massaan uppoavina taviksina. Esim. itse pidän Kim Kardashiani todella hyvännäköisenä naisena, mutta mieheni mielestä hän muistuttaa transseksuaalia naamastaan :D. Omasta mielestäni taas Kiira Korpi on tosi tavallisen näköinen tyttö, mutta mieheni mielestä hän on Suomen kaunein nainen. Kai mulla on sitten taipumusta hakea naisista niitä juttuja, mitä ihannoin miehilläkin. Ja varmasti miehiäkin on moneen junaan.
Sama juttu on vähän miehillä eli miehet yleensä pitävät komeana sellaista ylibodattua ja isokokoista miestä, oli sitten millaisella naamataululla hyvänsä siunattu. Sitten ihmetellään, miksei olekaan sitä suurta suosiota naisten keskuudessa. Esim. mieheni mielestä Tony Halme ja Arnold Schwarzinegger ovat komeita, itseäni lähinnä oksettaa ajatuksin :D.Minua ei viehätä pyöreät kasvot, vaan sirot kasvot, siinä on vissi ero. Näin olen huomannut muidenkin miesten ajattelevan. Pyöreät on liian lapselliset, voi olla ihan nätit, mutta ei kauniit. Siroihin kasvoihin kun yhdistää suuret mantelin muotoiset silmät ja sopivan täyteläiset huulet, sitten vielä kurvikas vyötärö-lantiosuhde ja pyöreä pylly niin meikäpojalta lähtee jalat alta ;)
- Näin se menee
justjust kirjoitti:
Ai että vain heteromiehet ja lesbot saavat arvostella naisten kauneutta? Ei se ihan noinkaan mene.
Absoluuttisessa kauneudessa on sitä paitsi olemassa tiettyjä yleismaailmallisia sääntöjä.Mutta henkilökohtaiset mieltymykset menevät kirkkaasti noiden sääntöjen ohi. Mieltymykset on 80% ja yleismaailmalliset kauneusihanteet loput 20%, olen tämän toistamiseen huomannut kun ihmiset arvoivat esimerkiksi julkkisten ulkonäköä.
- Amalia93
Reese Witherspoon. Olen aina ihmetellyt miten sellainen hehtaarileuka on niin nätin ja kauniin maineessa. Onhan hän pirtsakka, mutta minun mielestäni ei kovin kuvauksellinen. Toki tavallisten ihmisten joukossa hän olisi varmasti sieltä hyvännäköisimmästä päästä, ja varmasti pitäisin häntä nättinä IRL, mutta "täydellisessä" julkkismaailmassa hän on suorastaan hieman oudon näköinen.
Ja mielestäni jotkut näyttelijäkaunottaret kuten Jennifer Aniston ovat kauniimpia juuri liikkuvassa kuvassa kuin still-kuvissa. Hänessä on sellaista söpöä karismaa, vaikka leikeltyhän häntäkin on, ihan hämmästyin kun rupesin lueskelemaan ketkä kaikki Hollywood-tähdet ovat käyneet parantelemassa itseään kirurgisesti. Tuli sellainen olo, että onko kauniita ihmisiä oikeasti olemassakaan. - hyvännäköinen tavis
No tässäpä taas kerran tämä, Jennifer Aniston... kaipa tv-sarjoissa on useamminkin tuollaisia toisaalta hyvinhoidettuja, toisaalta hieman tavanomaisia, ehkä suurelle yleisölle samastuttavan näköisiä henkilöitä
http://www.voice.fi/uutiset/muoti-ja-kauneus/tallaisen-ulkonaon-saat-6000-eurolla-kuussa/5/36395?r=1- yksi syy
Siis eihän tuo Aniston ole millään tavalla erikoinen. Käsittääkseni jenkit vain ihailevat häntä, koska hän on hoikka, ja suurin osa jenkeistä läskejä. Onhan hän hyvännäköinen nainen ikäisekseen, mutta hän ei ole koskaan ollut mikään suuri kaunotar.
- totuuden torvi
yksi syy kirjoitti:
Siis eihän tuo Aniston ole millään tavalla erikoinen. Käsittääkseni jenkit vain ihailevat häntä, koska hän on hoikka, ja suurin osa jenkeistä läskejä. Onhan hän hyvännäköinen nainen ikäisekseen, mutta hän ei ole koskaan ollut mikään suuri kaunotar.
Aniston on aivan tavis. Joskus 20 vuotiaana hän näytti hieman paremmalle, mutta silloinkin hän oli keskiverron näköinen. Nykyään hän muistuttaa naamaltaan enemmän miestä kuin naista.
- hyvännäköinen tavis
yksi syy kirjoitti:
No oikeastaan jenkeissä on hyvin paljon sellaisia ihmisiä kuin hän (myös, läskien lisäksi) - hyvinhoidettuja, silti melko tavanomaisia, hoikkia ja pitkähiuksisia. Hän on aina ollut sellainen naapurintyttömäinen, kissan- tai koiranpentumainen - ihan viehättävä kaiketi, särmätön. Sellainenhan sopii hyvin tv-sarjoihin, siinä missä dramaattisemmat angelinat sopivat valkokankaalle.
Minusta hän on pelkästään naisellinen, juuri sillä tavanomaisimmalla tavalla (kommenttina alemmalle).
- Adele on kamala
Adele on oikeasti ihan liian tätimäisesti lihava makuuni. Joo laulaa hän kyllä osaa, mutta ei se hänestä silti nättiä tee.
- Adele on kaunis
Adele on kieltämättä ehkä hivenen ylipainoinen, mutta mielestäni hänellä on kauniit kasvonpiirteet.
- mies vastaa
Muutama kaunis kasvonpiirre ei riitä tekemään häntä kauniiksi. Kaksoisleuka ja turpea naama. Vartalokin on löysä ja tasaisen iso. Ei hot vaan not.
- ghfdgfjhj
mies vastaa kirjoitti:
Muutama kaunis kasvonpiirre ei riitä tekemään häntä kauniiksi. Kaksoisleuka ja turpea naama. Vartalokin on löysä ja tasaisen iso. Ei hot vaan not.
Olis hot jos laihduttaisi parikymmentä kiloa. Kauniit kasvot.
- Hyvä ihminen
Jennifer Lopez(Täynnä itseään), Salma Hayek(Ei niin paha, mutta yliarvostettu!), Jennifer Anishton, Julia Roberts(tylsä)... Vappu Pimiä, Britney Spiers(Hyi olkoon!)...
Scarlet Johansson sensijaan on aivan ihanan näköinen blondi, ei muuta. - millä asteikolla?!?
Kuka muka pitää Vappu Pimiää kauniina? En ymmärrä..
- mies -79
Vähän luolanaisen näköinen. Ei positiivisella tasolla.
- :-)
mies -79 kirjoitti:
Vähän luolanaisen näköinen. Ei positiivisella tasolla.
kuka on luolanaisen näköinen positiivisella tavalla?
- Kaunisko?
saimi hoyerin "kauneutta" en ymmärrä! Siinä on nainen joka ei ole mitenkään perin kaunis. Liian laiha, olemus vaikuttaa transseksuaalilta :D Kasvot rumat.
- normaali mies
Ihan mies alienin näköinen. En kanssa itse syty transu miehen näköisistä naisista.
- Lopputulos
Näistä vastauksista voisi päätellä että kauniita piirteitä ei ole jykevät leukaperät, iso korkea leuka, leveät hamsteriposket, pyöreät lapsenomaiset kasvot (Jessica Alba, Anna Abreu), kapea jyrsijäsuu, ja iso nenä, leveä nenä, päästä pottunenenä (Julia Roberts, Scarlett Johansson), tai tylsä otsan mukainen nenä (Jennifer Aniston, Jennifer Lopez), leveät hartiat, roteva rakenne, luisevuus, miehekkyys, poikamaisuus ja persjalkaisuus. Silmistä oli melko vähän kommenttia.
Eli olisiko kaunis ihannenainen kasvoiltaan siropiirteinen, suora- ja kapeanenäinen, täyteläiset huulet, vartaloltaan siro, mutta pehmeäpiirteinen ja kurvikas, sääret suhteessa pitkät?- .......
Jotenkin noin se varmaan on. Julia Robertsin naamassa ei kyllä häiritse nenä vaan apinamaisen leveä suu. Ja jotenkin oudot mittasuhteet.
- tintin style
Ja ilmeisesti naisten ja miesten viehtymyksessä on se jokin ero. Kuten ketjussakin mainittiin, viehätyn itsekin -naisena- voimakkaista piirteistä, joista miehet ei sitten niinkään.
Varmaan samalla tavalla naisetkin viehättyvät miehistä, joita muut miehet ei pidä erityisen komeina. Eräässä naisten nettigallupissa seksikkäimpien listalle nousi esim Samuli Edelmann, jota itsekin olen "fanittanut" teinistä (90-luvun alusta) saakka. Yleinen luulohan miehillä se, että komea mies on "pitkä ja tumma" tms. - Sikäriklybi
tintin style kirjoitti:
Ja ilmeisesti naisten ja miesten viehtymyksessä on se jokin ero. Kuten ketjussakin mainittiin, viehätyn itsekin -naisena- voimakkaista piirteistä, joista miehet ei sitten niinkään.
Varmaan samalla tavalla naisetkin viehättyvät miehistä, joita muut miehet ei pidä erityisen komeina. Eräässä naisten nettigallupissa seksikkäimpien listalle nousi esim Samuli Edelmann, jota itsekin olen "fanittanut" teinistä (90-luvun alusta) saakka. Yleinen luulohan miehillä se, että komea mies on "pitkä ja tumma" tms.http://www.infoniac.com/science/fertile-women-dislike-beautiful-faces.html
- 19+4
Kimberly Kardashian. Mun mielestä tosi hyväkroppainen, mutta mun mielestä sen naama ei ole erityisen kaunis.
- jusuttnin
naurettava keskustelu! täynnä epävarmoja ihmisiä haukkumassa kauniita ihmisiä rumiksi/ei-täydellisiksi. kattokaapa peiliin!
ps kaikki keskustelussa mainitut julkkikset = KAIKKI hyvännäköisiä. ootte varmaan niitä sen näkösiä ihmisiä keihin ei edes viitti kattoa kun kadulla näkee.- rockn
Ööh, lueppa keskustelun aloitus.
Itsekin olet varmaan sen näköinen, jota ei kadulla kehtaa katsoa.
Sori nyt jos et käsitä, mutta itsekin pidän tässä keskustelussa monia mainittuja suorastaan rumina, esim. saimi hoyeria ja vappu pimiää.
Kaikilla ei ole rima yhtä alhaalla kun sulla.
ja Makuasioita nää vaan oN! ei tartte kilahtaa. - utyutfyutyu
Ei kai tässä ketään ole rumaksi haukuttukkaan. Keskustellaan vain makuasioista.
Joskus on hyvä kyseenalaistaa vallalla olevia "tosiasioita"
- jamppi78
Johanna tukiainen
- Hyvä ihminen
Komppaan! Tukiaisen kauneutta en ymmärrä minäkään.
- vbnmvbmn
Hyvä ihminen kirjoitti:
Komppaan! Tukiaisen kauneutta en ymmärrä minäkään.
Kuka sitä muka kauniina pitääkään?
- mtr09im+´q
En ole osannut pitää Meg Ryania kauniina (tavallaan "hauskannäköinen") enkä Cameron Diazia.
Monesti missikisoissamme voittaa söpö nainen (kuten vaikka Armi Aavikko) - Tanja Karpela on mielestäni kaunis.
Erikoista on, että joskus persoonallisuus ja "rumuus" kääntyy "kauneudeksi", kuten Barbra Streisandilla.
Yleensä kaikki keskustelussa mainitut julkkisnaiset ovat joka tapauksessa viehättäviä, olivatpa kaunottaria, söpöjä, taviksi tai rumia.
Sitten on niitä, jotka ovat hot, vaikkeivat erityisen kauniita.
Mitä muuten olette mieltä Demi Mooresta?- dfälknkdfbnv
Demi Mooren kauneus oli aikanaan enemmän seksikkyyttä. Ei siinä ole mitään erityistä ulkonäöllisesti. Vastaavilla piirteillä varustettu nainen voisi elellä yksinhuoltajana tuossa naapurissa eikä kukaan kiinnittäisi siihen mitään erityistä huomiota.
- ghjgjlg
Mielestäni Demi Moore on aikalailla kaunis nainen
- dkkdkdkd
tiedätte ite et noi on kauniita mut yritätte parantaa omaa itsetuntoanne/oloanne sillä että uskottelette ettei ne oo kauniita, itsellenne ja muille. kai se niinki menee:)
- ei kaikkien mielestä
Rauhoitu nyt.
- mies.
huoh..todella turha keskustelunaihe..taitaa vaan jotkut pikku pissaliisat haluta jotain pönkitystä itsetunnolleen sanomalla että ;"kate moss ja muut anorektikot ovat maailman kauneimpia ja jos ette oo samaa mieltä ni haistakaa vittu".
mutta ihan sama mulle.
kate moss on mun mielestä tosin ihan yliarvostettu..sehän on narkkari ja ties mitä muita mömmöjä vetää. Malli on joo, mutta eipä ole kovin kummoisen näköinen ellei sitten ole 2cm kerros pakkelia naamassa.
tykkään ite klassisista ja hiukka muodokkaamista kaunottarista, joista näkee että ovat naisia..nykyajan "ihanteen" mukaiset "kaunottaret" eivät ole lainkaan mieleeni..naisella kuuluu olla tissiä, reittä , pakaraa ja persettä..ei liikaa mutta sopivassa määrin esim. "tiimalasivartalo".. - zx
Megan Fox. Kyseinen nainen näyttää koppavalta omiin silmiini. Yliarvostettua.
- 26
- Martina Aitolehti
- Megan Fox
- Kate Moss
- Cameron Diaz
- Jennifer Aniston- Tsupaluu
Jennifer Anisto ihan taviksen näköinen. Seksikkyyttä hänestä en pysty löytämään edes väkisin. Cameron Diaz on kääkähtänyt.
- getreal!
surullista miten te suomalaiset naiset kadehditte ulkomaalaisia naisia.
suomesta,jos jostain,ne rumat naiset tuleekin!
huhh, hävettää olla suomalainen
miten kukaan teistä voi väittää et ce,alaba,tai cameron diaz ei oo kauniita?
u guys got no style, just saying ;)- getreal!!
jäi vähän nimi kesken, beyonce*
- fjjfjfj
Höh, sinähän tässä sen ulkomaalaisuuden vedit mukaan. Rasisti.
- ........
Jos sinua hävettää olla suomalainen, koska pidät itseäsi rumana, niin siitä vaan.
Täällä on kuitenkin mainittu paljon myös suomalaisia nimiä . ja ulkomaalaisia tietysti myös, koska heissä on enemmän julkkiksia.
- .......
Emma Watson ja Kristen Stewart. Molemmat on kyllä nättejä, mutta eivät mitään kaunottaria. Liian naapurintyttömäisiä ja pikkutytön näköisiä.
Anna Abreu ja Miley Cyrus. Molemmissa häiritsee liian pallomainen naama, ruma nenä ja lähekkäin olevat silmät. Ylimeikattuja pikkutyttöjä.
Jennifer Aniston ja Sarah Jessica Parker. Aniston on kyllä nätti ja karismaattinen, mutta en käsitä, miten se on voitu niin usein äänestää maailman kauneimmaksi naiseksi. Mun mielestä liian tavis ollakseen maailman kaunein. Kauniimpiakin löytyy. SJP näyttää hevoselta ja hänellä on ruma nenä ja pienet silmät. - getreal!!
en oo rasisti ;))) oon itse puoliks ulkomaalainen, juu haha niin vedin ulkomaalaisuuden mukaan, mitä siitä? :))
- Näillä mennään
Se on totta että ulkoamailta löytyy enemmän niitä todella kauniita ihmisiä, Suomessa on paljon vain näitä perusnättejä, Miss Suometkaan ei ole minkäännäköisiä verrattuna ulkomaalaisiin. Ei meidän geenit ole hääppöiset, minkä sille voi.
- __-
Kristen Stewart. Mitäänsanomaton hiirulainen joka yrittää olla niin ROCK. Näyttelijäntaidot ovat myös aivan surkeat. Kokonaisuudessaan yliarvostettu.
Scarlett Johansson on myös nainen, jonka kauneutta en ole koskaan tajunnut. Tähän listaan voisi vielä lisätä vaikka Saimi Hoyerin ja Britney Spearsin, miksei vaikka Vappu Pimiänkin.- muista samaa mieltä
Scarlettin kauneus on ehkä sellaista viehättävän viehkeää, naapurintyttömäisyyttä ja kissamaisuutta
http://www.google.fi/search?q=scarlett johansson&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=kuZrUeqrN-j34QTY54C4Cg&ved=0CFAQsAQ&biw=1920&bih=951#imgrc=Tn5V-3D2Hr50zM:;yLdAhStmG7O55M;http://4.bp.blogspot.com/-9mpCcWAXQuU/UTXltNcUrJI/AAAAAAAAAJA/Huv7tPbqbE0/s1600/Scarlett johansson pics 1600 x 1200.jpg;http://allbestdesktopwallpapers.blogspot.com/2012/05/32-sexy-scarlett-johansson-wallpapers.html;1279;959 - muista samaa mieltä
muista samaa mieltä kirjoitti:
Scarlettin kauneus on ehkä sellaista viehättävän viehkeää, naapurintyttömäisyyttä ja kissamaisuutta
http://www.google.fi/search?q=scarlett johansson&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=kuZrUeqrN-j34QTY54C4Cg&ved=0CFAQsAQ&biw=1920&bih=951#imgrc=Tn5V-3D2Hr50zM:;yLdAhStmG7O55M;http://4.bp.blogspot.com/-9mpCcWAXQuU/UTXltNcUrJI/AAAAAAAAAJA/Huv7tPbqbE0/s1600/Scarlett johansson pics 1600 x 1200.jpg;http://allbestdesktopwallpapers.blogspot.com/2012/05/32-sexy-scarlett-johansson-wallpapers.html;1279;959Ehkä kissamaisuus on väärä ilmaisu, pitäisi olla pentumaisuutta, sellaista viatonta kauneutta :-)
- justsayin
vappu pimiä on kaunis! :)
- blondi=ruma
megan fox on ihan vitun kaunis!!!
vappu pimiä on ruma.
nicole scherzinger on kuuma. todella kaunis.
mun mielestä ni blondit ovat rumia, ainakin suurin osa blondeista ovat rumia. - Tavisfani
Melkein kaikkien julkkisnaisten. Viehättävämpiä naisia näen kaupan kassoilla joka ikinen päivä.
- sori ny vaan
sori mummot mut mulla on täydellinen mallinkroppa ja en TOSIAAN haluais vaihtaa mihinkää "normaaliin".
- ehhehh
En ymmärrä omaa kauneuttani: se on jotain todella käsittämätöntä.
- 18+18
Olen nainen, mutta tse lisäisin Sarah Jessica Parkerin, Eliza Dushkun, Lady Gagan, Madonnan, Miley Cyrusin yms. listaan mukaan mm.
Jessica Simpson
Anna Nicole Smith (Rip)
Nicole Richie
Paris Hilton
Sarah Michelle Gellar
Christina Ricci
Mariah Carey
Blake Lively
Enkä nyt sano että kukaan heistä ruma olisi, mutta he ovat sellaisia, joiden kauneutta en ole koskaan ymmärtänyt. Erikoisia, persoonallisia kasvoja, mutta en välttämättä sanoisi että kauniita.- 25
Kaikki nuo on hyvännäköisiä. En ymmärrä miksi kauniille ja hyvännäköisyydelle pitää tehdä joku erottelu. Eikös kaunis ole sellainen, joka miellyttää silmää? Nuo miellyttävät silmää, joten ovat kauniita.
- Samoilla linjoilla
Kaikki nuo listassasi mainitut naiset ovat hyvännäköisiä mutta eivät mitään kaunottaria, siitä olen ihan samaa mieltä. Kaunis nainen on jotenkin sykähdyttävä, sellainen josta ei meinaa saada silmiään irti, hyvännäköinen taas on kasvoiltaan miellyttävännäköinen mutta sellaista katsoessa ei tule sitä "vau" fiilistä. Tuo on mielestäni hyvännäköisen ja kauniin ero.
- 1+4
Tapellaan eri ihmisten kauneusihanteista, jee! Eikös se kauneus ole katsojan silmissä? Toki voidaan todeta, että on oikeasti rumiakin ihmisiä mutta pääasiassa tässä ketjussa keskustellut naiset ovat varmasti kaikki ok-näköisiä. Eri ihmiset vain pitävät erilaisista kasvoista ja vartaloista, joten joku saattaa sanoa vaikkapa sitä ketjun alun Kate Mossia kauniiksi ja joku ei. Itse en pidä häntä erityisemmin kauniina, ei siis tarkoita, että hän olisi mielestäni ruma mutta jokin ei vain miellytä.
- Samoilla linjoilla
No saahan makuaisoista keskustella, niistä on turha väitellä, se on typerää. Harvat ihmiset ovat niin rumia kasvoiltaan että kadulla osoitetaan sormella ja tuijotetaan, niin rumia että saavat vain ja ainoastaan negatiivisia kommentteja ulkonäöstään. Kauneus todellakin on katsojan silmissä! Annetaan jokaisen olla sitä mieltä kuin haluaa.
- 00iii
Pidän monia pikemminkin vain nätteinä kaunottarien sijaan. Esimerkiksi Eva Longoria on melko tavallisen näköinen. Britney Spears, Miley Curys ja Ellen Page tulivat myös mieleen. Kauniiksi tekee mielestäni jollakin tavalla persoonallisen näköiset kasvot.
Heitän lusikkani soppaan Kate Mossiin liittyen ja totean että hän on, oli ainakin nuoruudessaan, omaa silmääni miellyttävän näköinen.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/9/2/1314973682612/corinne-day-kate-moss-007.jpg - Ei kuspoja kiitos
En ymmärrä kenenkään naisen kauneutta tai kauheutta. Ei ihmistä voi ymmärtää.
Varsinkaan tätä ulkoisen kauneuden palvontaa en ymmärrä. En itse halua kerätä ympärilleni kauniita ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan mitä sattuu. Ennemmin toisinpäin. - J.R.
Julia Roberts... persoonallisen näköinen, muttei kyllä mitenkään kaunis. Kun hymyilee, niin suupieletkin menevät korviin asti. Nenäkin on oudon mallinen...
- Huoh!!
Mitähän järkeä tässäkin ketjussa oli. Huikea määrä kauniita naisia, joita väitettiin ei-niin-kauniiksi??
- Ilmaisun vapaus
Kuten sanottu, kauneus on katsojan silmissä. Jos joku ei pidä esim. Julia Robertsia kauniina niin sitten ei vain pidä. Eikö jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseensä? Mielestäni on. Joten annetaan jokaisen ilmaista se vapaasti, ilman asiattomuuksia tietenkin. Ihmettelen vain että jos tämä ketju joitakin niin kovasti häiritsee niin miksi luette tätä? Täällähän nimenomaan keskustellaan ihanteista.
- Huoh!!
Taas meni herne nenään ilmaisun vapauden puolesta. Sitä en tarkoittanut rajoittaa.
Keskustelussa ei vain vaikutta järkeä olevan, koska vaikka kauneus on katsojan silmässä, ei se "katseen" ero niin suuri mielestäni ole, että esim. Julia Robertsia voisi väittää ei-kauniiksi. Hän voi olla varmasti vähemmän kaunis tai enemmän kaunis kuin joku toinen, mutta kokonaan hänen "hyvännäköisyytensä" kiistävä vaikuttaa lähinnä huvittavalta. Voisi kysyä, niinkö tosiaan?
Tarkennuksena, että itsekin pidän monia naisia kauniinpana kuin Julia Roberts. Hänen viehättävyytensä perustuu erittäin paljon luonteenpiirteisiin eikä niinkään ulkoiseen olemukseen, missä tosin ei siinäkään minusta ole mitään moittimista. - Hyväksy se
Etkö käsitä ettei kaikki pidä tuota Julia Robertsia edes nättinä? Yritä ymmärtää myös muiden näkökantoja äläkä projisoi omia mielipiteitäsi muille. Ei ole olemassakaan sellaista naista joka olisi kaikkien mielestä kaunis. Tässä ketjussa kysytään että ketkä julkkisnaisista on sellaisia joiden ulkonäön hehekutusta ei ymmärretä. Julia Roberts on yksi heistä ja itseasiassa aika yleinen esimerkki. Monissa muissakin yhteyksissä olen törmännyt siihen ettei ihmiset pidä häntä kovin kauniina. On yleisesti oudonnäköisenä pidetty nainen. Media hehkuttaa kyllä mutta ihmiset eivät ole median kanssa samaa mieltä tämän naisen ns. kauneudesta.
- En ymmärrä sitä
En ymmärrä kauneutta ollenkaan. Maailmassa on niin paljon kauneutta, se kiehtoo minua, esim. perhosten siipikuvioiden yksityiskohdat ja kotiloiden muoto, lumihiutaleiden symmetria.
Ihailen kauneutta, en ymmärrä sitä ollenkaan. - lifemocker
eihän ne mitään kauniita tällöin ole jos mä en niistä tykkää? ;D
- .....
Mikä tahansa maaiman kauneimpien naisten lista, mitkä tahansa missikisat. Yksittäisiä hyvännäköisiä siellä voi olla.
Esimerkiksi tuoreista Miss Suomi-ehdokkaista vain Neea Poutanen on mielestäni kaunis, muita en kahta kertaa katsoisi.
En pysty erittelemään syitä miksi se, mitä muut kauneutena pitävät, jättää minut useimmiten kylmäksi. Pidän siitä mistä pidän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758