jos teillä olis asunto johon olisitte ottaneet asumaan nais-/miesystävänne ja kun tulisitte yllättäen kotiin, olis avopuolisonne sängyssä toisen kanssa? Aika perinteinen kysymys johon jokainen vastaa että "tappaisin molemmat", mutta mitä tekisitte IHAN OIKEASTI? Mitä luulette? Ja kysymys koskee ihan juuri sitä sekunttia kun kävelette sisään ja huomaatte mitä on tekeillä, ei seuraavan päivän toimia.
Tuli mieleen yhdestä leffasta.
Mitä tekisitte
88
178
Vastaukset
- menisin..
sekkaa
Kun järkytykseltäni saisin suuni auki, sanoisin molemmille, että yrittäkäähän saada vaatteet päälle. Kundi ilman suurta draamaa ovesta ulos ja sitten selvittämään, minkälaisella aikataululla mimmi lähtisi perässä.
- zisel
Olipa yllättävä kommentti - oisin luullut että olisit vähän aggressiivisemmin reagoinut :)
zisel kirjoitti:
Olipa yllättävä kommentti - oisin luullut että olisit vähän aggressiivisemmin reagoinut :)
Viimeksi kun tulin petetyksi, niin en minä sille kundille vihainen ollut. Naisystävänihän minua oli pettänyt, eikä naista parane siltikään pataan vetää.
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Viimeksi kun tulin petetyksi, niin en minä sille kundille vihainen ollut. Naisystävänihän minua oli pettänyt, eikä naista parane siltikään pataan vetää.
Olet ihan oikeassa - eihän se toinen mies sua ole pettänyt. Mutta luulin siis että oisit suhtautunut aggressiivisemmin naiseesi, ei niin että oisit lyönyt vaan että oisit sanonut jotain tms.
- zlsel
Ratikkakuski kirjoitti:
Ratikka vaan pesisi kumivaimonsa, turhaa nukkea on lyödä,
menee vaan ratikaan nyrkki ja nukke rikki. zisel kirjoitti:
Olet ihan oikeassa - eihän se toinen mies sua ole pettänyt. Mutta luulin siis että oisit suhtautunut aggressiivisemmin naiseesi, ei niin että oisit lyönyt vaan että oisit sanonut jotain tms.
No totta helvetissä minä olisin sanonut, mutta vasta kun siitä toisesta miehestä olisi ensin päästy eroon. Ja ainakin viimeksi tunsin itseni surulliseksi, ahdistuneeksi ja masentuneeksi, en vihaiseksi. Ihmiset vissiin reagoivat asioihin eri tavoin.
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
No totta helvetissä minä olisin sanonut, mutta vasta kun siitä toisesta miehestä olisi ensin päästy eroon. Ja ainakin viimeksi tunsin itseni surulliseksi, ahdistuneeksi ja masentuneeksi, en vihaiseksi. Ihmiset vissiin reagoivat asioihin eri tavoin.
Onko sua sitten montakin kertaa petetty kun sanoit että "viimeksi kun tulin petetyksi"?
Millä tavoin sä olet syyttänyt itseäsi siitä että sua on petetty? Ei sillä että sä olisit siihen syyllinen mutta kai jokainen petetty miettii miksi tuli petetyksi. zisel kirjoitti:
Onko sua sitten montakin kertaa petetty kun sanoit että "viimeksi kun tulin petetyksi"?
Millä tavoin sä olet syyttänyt itseäsi siitä että sua on petetty? Ei sillä että sä olisit siihen syyllinen mutta kai jokainen petetty miettii miksi tuli petetyksi.Aikuisiällä vain tuon ainoan kerran, mutta sattuihan sitä joskus teininä.
En minä tiedä, etsiikö kaikki vikaa itsestään, mutta eihän se mimmi yksin ollut syyllinen suhteemme väljähtymiseen. Harvapa onnellisessa suhteessa pettämään alkaa. Me oltiin kasvettu yhdessä aikuisiksi ja muututtu rakastavaisista kämppiksiksi. Lisäksi sillä oli suuri tarve etsiä itseään ja kyllä se on viimeiset 15 vuotta etsinytkin. Sitä paitsi minulla menee nykyisin paljon paremmin kuin silloin, joten hyvä näin, vaikka se silloin kirpaisikin.- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Aikuisiällä vain tuon ainoan kerran, mutta sattuihan sitä joskus teininä.
En minä tiedä, etsiikö kaikki vikaa itsestään, mutta eihän se mimmi yksin ollut syyllinen suhteemme väljähtymiseen. Harvapa onnellisessa suhteessa pettämään alkaa. Me oltiin kasvettu yhdessä aikuisiksi ja muututtu rakastavaisista kämppiksiksi. Lisäksi sillä oli suuri tarve etsiä itseään ja kyllä se on viimeiset 15 vuotta etsinytkin. Sitä paitsi minulla menee nykyisin paljon paremmin kuin silloin, joten hyvä näin, vaikka se silloin kirpaisikin.Miten se sen "mimmin" pettäminen tuli sitten ilmi? Pettikö se ihan jatkuvasti vai oliko se joku kerta-juttu? Uskoisin ton sun jutun perusteella että sillä oli joku "sivu-suhde"...
Hyvä sulle kun löysit sellasen naisen joka ei petä (?)
- Senkka nenästä
.
Senkka nenästä
. Varmaan kävelisin ulos. Pistäisin viestin, jossa sanoisin koska tulen kotiin ja neuvoisin, että siihen aikaan mennessä pitää olla poistunut asunnosta ja avaimien löytyä pöydältä.
- zisel
Joo joo, niin varmaan :D
zisel kirjoitti:
Joo joo, niin varmaan :D
Joo oikeasti rukoilisin, että hän ei jättäisi minua ja lähtisi toisen miehen matkaan. No ei, ku ihan oikeasti varmaan kyllä.
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Joo oikeasti rukoilisin, että hän ei jättäisi minua ja lähtisi toisen miehen matkaan. No ei, ku ihan oikeasti varmaan kyllä.
Yllättävä vastaus myös sulta... Jotenkin susta sellanen mielikuva että heittäisit sen naisen rappukäytävään alasti samantien ja vaatteet parvekkeen kautta pihalle.
zisel kirjoitti:
Yllättävä vastaus myös sulta... Jotenkin susta sellanen mielikuva että heittäisit sen naisen rappukäytävään alasti samantien ja vaatteet parvekkeen kautta pihalle.
Semmosen lutkan takia käy tyyliin tappelemaan en...
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Semmosen lutkan takia käy tyyliin tappelemaan en...
Mutta osaatko sä ajatella noin siinä sekunnin murto-osassa? Ei se kerkee vielä siinä kohtaa olee lutka vaan sun avovaimo.
zisel kirjoitti:
Mutta osaatko sä ajatella noin siinä sekunnin murto-osassa? Ei se kerkee vielä siinä kohtaa olee lutka vaan sun avovaimo.
Osaan.
- nikki on jo varattu
Entäs jos ne avaimet ja pöytä kuuluis sille toiselle,eikä sulle?
nikki on jo varattu kirjoitti:
Entäs jos ne avaimet ja pöytä kuuluis sille toiselle,eikä sulle?
No olettaen, että kämppä olisi ollut minun ennen kuin hän muutti sisään, niin olettaisin että hän ei ole ihan niin sairas paska, että yrittäisi jäädä siihen asumaan. Ja sen pöydän saisi myöhemmin ulos.
- sama kuin
hahmiksella: rukoilisin että et lähtis sen matkaan... oikeasti.
- zisel
Te ette nyt tajunnut tätä pointtia. Siis jos te asutte jonkun naisen asunnossa ja se pettää ja jää rysänpäältä kiinni niin kai siinä sillon voikin reagoida noin kuten Ratikka ja Hahmotelma. Mutta kun asunto on TEIDÄN OMA! Jos mä asuisin miehen kämpässä niin varmaan sanoisin jotain "oho" ja lähtisin istuu baariin mutta jos se olis mun asunto niin ihan varmasti kävisin miehen päälle jos se olis luvannut ettei tuo naisia mun kämppään.
"jos teillä olis asunto johon olisitte ottaneet asumaan nais-/miesystävänne "
Ongelma voi tulla jos muija ei suostukaan lähtemään. Silloin on helpompi muuttaa itse, vaikka se väärin onkin.hahmotelma kirjoitti:
Ongelma voi tulla jos muija ei suostukaan lähtemään. Silloin on helpompi muuttaa itse, vaikka se väärin onkin.Siis ei kai tuota väärin voi ymmärtää.
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Ongelma voi tulla jos muija ei suostukaan lähtemään. Silloin on helpompi muuttaa itse, vaikka se väärin onkin."Silloin on helpompi muuttaa itse, vaikka se väärin onkin."
zisel kirjoitti:
"Silloin on helpompi muuttaa itse, vaikka se väärin onkin."
Enpä taida olla en, vaan en kyllä sylkisi miehen päälle joka tassa tilanteessa pistäisi muijaa turpaan. Jotkut asiat on pahempia kuin fyysinen väkivalta ja se mies ei millään muotoa pystyisi pieksemällä tasoihin pääsemään, aiheutetun kivun määrässä.
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Enpä taida olla en, vaan en kyllä sylkisi miehen päälle joka tassa tilanteessa pistäisi muijaa turpaan. Jotkut asiat on pahempia kuin fyysinen väkivalta ja se mies ei millään muotoa pystyisi pieksemällä tasoihin pääsemään, aiheutetun kivun määrässä.
Tiedätkö, jos mä jäisin rysänpäältä kiinni niin mua loukkais se jos sä (jos oisit mun mies) ihan hillityn rauhallisesti toimisit kuin se että rupeisit riehuu. Nerokasta toi sun käytös - saisit naiselle pahan olon myös rauhallisuudellas :)
zisel kirjoitti:
Tiedätkö, jos mä jäisin rysänpäältä kiinni niin mua loukkais se jos sä (jos oisit mun mies) ihan hillityn rauhallisesti toimisit kuin se että rupeisit riehuu. Nerokasta toi sun käytös - saisit naiselle pahan olon myös rauhallisuudellas :)
Ei sulla ois oikeutta loukkaantua tilanteessa.
Leikkisi uhria, niin siinä vois olla jonkinlainen räjähdys lähellä kyllä.
Jos oma hermo vaan pitäisi, niin muutoin ilmi tulleeseen pettämiseen reagoisin järjestämällä itselleni muuton, ilman että antaisin muijan ennen lähtöäni edes tietää, että tiedän.- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Ei sulla ois oikeutta loukkaantua tilanteessa.
Leikkisi uhria, niin siinä vois olla jonkinlainen räjähdys lähellä kyllä.
Jos oma hermo vaan pitäisi, niin muutoin ilmi tulleeseen pettämiseen reagoisin järjestämällä itselleni muuton, ilman että antaisin muijan ennen lähtöäni edes tietää, että tiedän."Ei sulla ois oikeutta loukkaantua tilanteessa"
zisel kirjoitti:
"Ei sulla ois oikeutta loukkaantua tilanteessa"
Toisekseen, mitä väliä sillä toisen reaktiolla on, kun se on exä sillä sekunnilla.
- ziselin miäs
Putsaisin pokan lompsan ja Rolexin, ellei muija ole vielä ehtinyt ja heittäisin äijän rappuun ja hoitelisin panot loppuun tietenkin.
Ehkä Tempun sanoja mukaillen:Naiset, nuo hennot keijukaiset, kun eivät kykene nenukkaan nappaamaan, taitavat jalon selkään puukottamisen taidon :D
Huutaisin niin helkutisti - solkkaisin suustani mitä rumimpia sanoja...
Noh, toiveajattelua. Jähmettyisin kuin teräspatsas silimissään katse jota ei voi unohtaa. Poistuisin sanaa sanomatta paikalta ja itkisin yksinäni jos pystyisin.- Genio,Mente
mutjoo niinhän sä oot aina tehnyt
- zisel
"Poistuisin sanaa sanomatta paikalta ja itkisin yksinäni"
zisel kirjoitti:
Tuossa on vähän ongelma sen "oman" kanssa, sillä ei siellä asuvaa ihmistä itseasiassa kai voi noin vaan pihalle heittää.
- ziselin miäs
zisel kirjoitti:
Juu, kledjut pois vaan ja kimppakivaan.
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Tuossa on vähän ongelma sen "oman" kanssa, sillä ei siellä asuvaa ihmistä itseasiassa kai voi noin vaan pihalle heittää.
Miksei? Ihan hyvin voi. Senkun pistää kamat pihalle vaan. Jos tää avopuoliso soittaa poliisit ulkoakäsin niin näytät paperit että asunto on sun niin poliisit sanoo avopuolisolle että suksi vittuun.
- Kyllä voi
hahmotelma kirjoitti:
.
Kyllä voi
. zisel kirjoitti:
Miksei? Ihan hyvin voi. Senkun pistää kamat pihalle vaan. Jos tää avopuoliso soittaa poliisit ulkoakäsin niin näytät paperit että asunto on sun niin poliisit sanoo avopuolisolle että suksi vittuun.
Ja se sanoo asuvansa siellä ja poliisi sanoo, että avaas ovi tai lähet mukaan?
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Ja se sanoo asuvansa siellä ja poliisi sanoo, että avaas ovi tai lähet mukaan?
Siis jos asunto on sinun ja sä sanot että toi nainen lähtee NYT, niin se myös lähtee. Poliisit voi auttaa naista ottaa kamansa mutta siinä kaikki. Ei yhtäkään asunnon omistajaa/päävuokralaista voi pakottaa pitää avopuolisoa.
zisel kirjoitti:
Siis jos asunto on sinun ja sä sanot että toi nainen lähtee NYT, niin se myös lähtee. Poliisit voi auttaa naista ottaa kamansa mutta siinä kaikki. Ei yhtäkään asunnon omistajaa/päävuokralaista voi pakottaa pitää avopuolisoa.
Siis jos se asuu siellä ja sanoo, että en lähde. Ei asukasta voi ilman syytä heittää ulos koska vaan.
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Siis jos se asuu siellä ja sanoo, että en lähde. Ei asukasta voi ilman syytä heittää ulos koska vaan.
Kyllä asukkaan voi heittää pihalle jos ei ole asunnon haltia tai päävuokralainen. Usko pois.
zisel kirjoitti:
Kyllä asukkaan voi heittää pihalle jos ei ole asunnon haltia tai päävuokralainen. Usko pois.
http://www.hs.fi/asuminen/artikkeli/Poliisi ei voi häätää entistä avopuolisoa/HA20090329SI1FA01j41
Ei voi.zisel kirjoitti:
Usko pois.
zisel kirjoitti:
En epäile sitä yhtään - tuokin ihailtavaa sinussa, joten harmittaa etten itse kykene samaan. Tietenkin odotan, että kuhertajat luikkivat tiehensä niin pian kuin pystyvät. Enkä odottaisi heitä takaisin.
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Usko pois.
Mä en edes avannut tota sun linkkiä koska mä tiedän että jos sulla on avopuoliso - poliisit tulee paikalle ja sä näytät mustaa valkosella että olet päävuokralainen niin se nainen lähtee sillon sieltä jos sanot ettei sillä ole enää mitään asiaa SUN asuntoon. Se on ihan sama mitä sun linkissä lukee - kriisitilanne on ihan toinen.
zisel kirjoitti:
Mä en edes avannut tota sun linkkiä koska mä tiedän että jos sulla on avopuoliso - poliisit tulee paikalle ja sä näytät mustaa valkosella että olet päävuokralainen niin se nainen lähtee sillon sieltä jos sanot ettei sillä ole enää mitään asiaa SUN asuntoon. Se on ihan sama mitä sun linkissä lukee - kriisitilanne on ihan toinen.
Tiedä mitä tiedät, mutta tiedät väärin.
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Tiedä mitä tiedät, mutta tiedät väärin.
Sä olet väärässä.
- mitä tästä opimme
hahmotelma kirjoitti:
http://www.hs.fi/asuminen/artikkeli/Poliisi ei voi häätää entistä avopuolisoa/HA20090329SI1FA01j41
Ei voi.järkyttävää
t. satunnainen ohi- kulkeva -lukija Genio,Mente kirjoitti:
mutjoo niinhän sä oot aina tehnyt
mutjoo, kuka se siellä esiintyy taas genion puolesta? :]
- sessamine
Sxthsense kirjoitti:
mutjoo, kuka se siellä esiintyy taas genion puolesta? :]
dazu on se vaan
mustasukkaisuuttan
- kiristäjä
kerran yllätin muijani vieraan miehen kanssa sängystä omassa kodissamme. Mulla oli kamera joten kuvasin ne naimassa ja ne ei huomannut mua minuuttiin. Asuimme omakotitalossa ja tulin takaovesta sisään terassin kautta. Sit mä heitin akan pihalle ja kirisin siltä rahaa sillä pätkällä.
- zisel
Mitä se nainen olis sitten menettänyt sillä että sulla on pätkä siitä?
zisel kirjoitti:
Mitä se nainen olis sitten menettänyt sillä että sulla on pätkä siitä?
Sukulaisille tuubissa pätkä parisuhdeonnea? :\
- Kamerapätkä:.!%#%?+
.
Voiko sen pätkän esittää täällä kaikelle kansalle
. - pyllyä heti
Sxthsense kirjoitti:
Sukulaisille tuubissa pätkä parisuhdeonnea? :\
sxthsense! :D
- sexthsamine
pyllyä heti kirjoitti:
sxthsense! :D
En kehtoo pyllyvää,
sellut siellä hyllyvää
Luultavasti olisin niin äärimmäisen pettynyt, että menisin täysin toimintakyvyttömäksi.
- zisel
Tiedätkö kun mulle tulee tollanen "yhtäkkiä"- tilanne päälle, niin mulla menee sellanen kylmä aalto olkapäistä sormenpäihin ja sillon alkaa tapahtuu. Jotenkin kummallista että kun käsivarret menee ihan keitetyksi spagetiksi niin niissä on niin iso voima ja vihalla kun alkaa mätkii niin voima on x 10.
Suuttuminen riippuu tilanteesta. Eli, jos olis joku melko tuore ja vielä kiihkeä suhde mulla ja sillä naisella ja olisin kuitenkin jo hetken aikaa epillyt pettämistä ja sitten saisin itse teosta kiinni, niin en pystyisi huumorilla ottamaan. Luultavasti tuossa tilanteessa se kaveri sais pataansa.
Jos taas en olisi osannut epäillä pettämistä etukäteen, tai olis joku pidempään kestänyt ja hiipunut suhde, tai ei niin kiihkeä suhde, siinä ei tapahtuisi sellasta vihanpurkausta, vaan luultavasti lähtisin jopa vittuilulinjalle ja vetäisin huumorilla tilanteen jollain spontaanilla tavalla, tyyliin: "ei kai häiritte, jos laitan telkkarin päälle, kun tulee uutiset? Ja muija keittää sit kahveet, kun hommat on hoidettu, kun on vieraitakin.".- zisel
Jos sä antaisit sille kaverille pataan niin se sua pettänyt nainen olis vähemmän loukkaantunut kuin että sanoisit vaan jotain "aijaa.." ja oisit ihan tyynenä.
zisel kirjoitti:
Jos sä antaisit sille kaverille pataan niin se sua pettänyt nainen olis vähemmän loukkaantunut kuin että sanoisit vaan jotain "aijaa.." ja oisit ihan tyynenä.
Jep, mut todennäköisesti palais hermo, jos olisin olis tuollainen tilanne, että kulissit kunnossa mun suuntaan, epäilys siitä, että kyse on vain kulisseista ja sitten kulissien kaatuminen.
Voi tosin olla, etten vetäis pataan miestä, vaan, että reagoisin, kuten Ratikka, tai hahmotelma.- ,Ratikkakuski
dazu kirjoitti:
Jep, mut todennäköisesti palais hermo, jos olisin olis tuollainen tilanne, että kulissit kunnossa mun suuntaan, epäilys siitä, että kyse on vain kulisseista ja sitten kulissien kaatuminen.
Voi tosin olla, etten vetäis pataan miestä, vaan, että reagoisin, kuten Ratikka, tai hahmotelma.Kun en ole luonollisetikaan vuoskausiinkeskustellut "vaimoni" kanssa ja dementiaki jo painaapiniin, pyytäisin sen miehen toisee huoneeseen ja kysyisin, jospa hän muistaisi vaimoni nimen?
Aika vaikee veikata...yleensä mä tuollaisissa tilanteissa yllätyn itsekin omista reaktiosta. Tuskin tapahtuis mitään väkivaltaista.
Ehkä ma vaan kattelisin sitä touhua ja odottaisin, että kumpi huomaa ensin. Siinä vaiheessa, kun jompi kumpi huomaisin toteaisin, että "älkää antako mun häiritä" tjms. Akka vihaa sitä, kun mä ignoraan sen totaalisesta. Tuon lausetta mä oon käyttänyt sillon ku törmäsin baarissa akkaani tämän suudellessa eksänsä kanssa. Siirryin baaritiskille juomaan olutta ja olin lopun iltaa kuin akka ois ollut näkymätön, sen ruikuttaessa ja selittäessä jotain siinä vieressä.
Oikeastaan mä saattaisin vaikka revetä nauramaan..."nyt mulla on hyvä syy päättää tää kaikki"- zisel
"Akka vihaa sitä, kun mä ignoraan sen totaalisesta"
- Genio.Monte
Pyytäisin miestä poistumaan asunnostani, kävelisin koneelle, avaisin nettiyhteyden, surffaisin palstalle ja raportoisin tapahtuneesta neuvoa kysyen.
- sininen_sitruuna
Mie oisin todennäkösesti niin järkyttävän raivoissani... et ylirauhallisesti sanoisin, että olis kiva jos poistuisitte mun kodistani välittömästi.. -molemmat.
- Sen naisen
haluaisit poistuvan, miehesi et. Tai ainakin nopeasti haikailisit sitä takaisin?
- sininen_sitruuna
Sen naisen kirjoitti:
haluaisit poistuvan, miehesi et. Tai ainakin nopeasti haikailisit sitä takaisin?
Kyllähän mie kiltti olen perusluonteeltani, mut rajansa kaikella... :)
Eksä otti avioeron aikanaan ja takasin ois tullut, mutta oma luonne ei antannu periksi ottaa takaisin. - <3
sininen_sitruuna kirjoitti:
Kyllähän mie kiltti olen perusluonteeltani, mut rajansa kaikella... :)
Eksä otti avioeron aikanaan ja takasin ois tullut, mutta oma luonne ei antannu periksi ottaa takaisin.Voisit tulla minun kanssani KOSTAMAAN
Omalla ukollasi eiolisi varaa valittaa
Sanoisin (ainakin haaveissani) että: no niin, keitetään kahvit!
Sitten kävisin keskustelun oikein pidemmän kaavan mukaan:
-otatteko pullaa myös?
-miten meni, keskeytinkö pahasti?
- oliko kivaa?
-missä ootte tavanneet? Ja mikäs sinua "jormassa" eniten viehättää? entäs sinua jormaa tässä "irmelissä"?
-ootteko häitä jo suunnitellut? Ja perheenlisäystä? Kai minäkin saan kutsun häihin?
-mihinkä ootte meinannu muuttaa? Ja mikä teissä eniten viehätti tässä mun asunnossa, kun tänne päädyitte?
-mikä muuten fiilinki?
Sitten päästäisin "irmelin" menemään. Ja sovittais "jorman" kanssa minkä matkalaukun hän ottaisi nyt lähtiessään ja mihin loput tavarat toimitetaan, mitkä ei laukkuun mahdu.
Jotenkin näin, ehkä. Tai sitten ei?- ybeen Jorma
Jäishän silti se tutuksi jo tullut sormijorma
sormijorma ei ilman ybeensuostumusta Irmeleleitä sorkkisi
- HÄHÄ
Leffasta varmaan niin.
- HÖHÖ
Näi o
- zisel
Jep, kotimaisesta leffasta keksin kysymyksen. En viitti sanoa mikä leffa on kyseessä koska spoilaan muuten sen koko leffan kun monikaan ei varmaan ole sitä vielä nähnyt.
Kaksi vaihtoehtoa
Mikäli kyse omasta vuokra-asunnosta, kysyisin "Pakkatko itse vai autanko?"
Mikäli naisen asunnosta, sanoisin tyyliin "Kerään vain päällimmäiset tavarani ja poistun"
Saattaisin myös sanoa "Olisin kyllä sanomallakin uskonut, että juttumme on ohitse."Vois kysäistä, että meneeks teillä vielä kauan? Mä ajattelin tänään pestä lakanat.
Sitten kai lähtisin hienotunteisesti kalaan pariksi päiväksi. Äijä osais ratkaista ongelman siinä ajassa.- Genio,Mente
"meneekö kauan?"
Kyllä sä sen tiedät kokemuksesta, että joupolla ei onnistu ollenkaan, ei mene lerppu kyrpä ollenkaan kuivaan vittuun Genio,Mente kirjoitti:
"meneekö kauan?"
Kyllä sä sen tiedät kokemuksesta, että joupolla ei onnistu ollenkaan, ei mene lerppu kyrpä ollenkaan kuivaan vittuunOnko sulla joku ongelma?
Kunhan järkytykseltäni saisin suuni auki, pyytäisin vierasta poistumaan ja miehen kanssa sopisin muuttoaikataulusta. Minä puhun, mies kuuntelee ja tekee muistiinpanoja, näin se menee..
Ensin tietysti haukkuisin sen (kirjavin sanakääntein) oikein kunnolla.
Miksi aikuinen mies raahaa pirkkojaan mun kotiini, eikö se löydä vaikka hotellihuonetta hoidoilleen? Täytyy olla aika umpi tyyppi.
Miettisin tarkkaan, miksiköhän edes aloin olemaan sellaisen idiootin kanssa,- Pimp it up
Todellisesta tilanteesta en tiedä, mutta haluaisin reagoida tilanteeseen ottamalla siitä kaiken irti. Kuvan tai videopätkän ottaisin tietysti, jotta voisin laittaa asiasta viestin foorumeille kuten 4chaniin. Joku mainitsi lausahduksen "Älkää antako mun häiritä", käyttäisin mielelläni tätä itsekin. Totta kai vaatisin myös maksun (200e vaikkapa) tältä naiseni "asiakkaalta". Saatuani rahat lähtisin kaverilleni juonimaan jatkoa ja kuluttumaan 200e erinäisiin alkoholituotteisiin tai muuhun hauskaan.
Tosiasiassa olisin varmaankin liian järkyttynyt toimimaan aivan noin rauhallisesti, vaikka hyvin rationaalinen persoona olenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928