no nin olen jonkun aikaa kattonut noitä kittilän sivuja ja mielessäni on että löytyykö kittilästä töitä??????????
Löytyykö kittilästä töitä?????
4
441
Vastaukset
- on kyllä
Kaivokselle tutkimus inssiksi ja eläinlääkärin hommia löytyisi myöskin.
- laaja käsite se työ
Töitä? mikä on sinun lalasi, mikä on koulutuksesi ja mitä osaat töiksesi tehdä?
Huonosti koulutetuille ei juuri hommia löydy. - Työ ei lopu koskhan!
Tule tänne vain, tekevälle löytyy aina töitä. Oman kylän tervejärkiset ja työhaluiset ovat jo töissä. Se on kumma kun työkkäri hyyssää näitä työttömiä, kurssitethan ja piethän nälkäpalkala kunnan töissä. Eikö siinä työkkärin perusohjeessa sanottu, että työttömyyskorvaus on korvaus siitä että haet työtä. Moni ei ole tehny mithän työllistymisensä ethen.
Mulla oli tuttu tuola etelämpänä yhelä kurssila ja siellä oli kouluttaja sanonu suohraan että teilä on neljä yksinkertaista askelta, laitan net tähän jos joku vaikka viisastus:
- Mene töihin
- Jos ei ole töitä, muuta muualle
- Jos muutto ei käy, ala yrittäjäksi jos alala on tarvetta
- Jos sekhään ei kiinnosta, opiskele uusi ammatti
Soli niin hyvin sanonu, että jäi päähän ja olen sammaa mieltä. Jos ei nuo kelpaa, työtön pittää siirtää kortistosta pois ja sosiaalitoimiston elätiksi. Niinhän net tuola etelässä jo tekevät. juu siis olen Rakennusmies koulutukseltani mutta lähinnä olen ollut julkisivu hommissa (Maalaus ja Rappaus kohteissa) .Lauta poikana olen ollut parissa kirvesmies kohteessa ,,,,,ja siinä samassa olen viikonloppuisin soitellut levyjä eri yö-kerhoissa.Lähinnä kiinnostaisi vaihtaa maisemaa... itse maaseudun poikana tuo etelä ei enää kiinnosta mutta jos vaikka kokeilis onneaan pohjosessa :D :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208