Mistä ne pitkät miehet naisille?

mies-kar-pakk.

Tossa olen muutaman kk seuraillut tätä S24 treffi palstaa ja ihmettelen kuinka erikoista porukka siellä on linjoilla.Esim.naiset hyvin usein hakee seuraa pitkistä miehistä vaikka itse ovat selkeästi lyhyempiä,miksi?Mistä ne pitkät miehet Suomessa riittää?Niin ja ne vapaat.Kai se on niin luonnollinen asia naisen hakea ikäänkuin turvaa pikistä miehistä,vaikka feminismin räjähtävää nousu kiitoa Suomessa jo mennäänkin.Luulisi asian olevan jo toisin?

48

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis yli 183cm

      On se vaan noloa kulkea jonkun hukkapätkän kanssa. Miehen pitää olla miehen kokoinen.

      • asdadwafvswgfegergag

        Onko se muuten homoillakin niin, että toisen pitää olla se pidempi?


      • asdadwafvswgfegergag kirjoitti:

        Onko se muuten homoillakin niin, että toisen pitää olla se pidempi?

        Ei tietenkään, vaan miehen on oltava pidempi. Eli homosuhteissa kummankin on oltava toista pidempi, simple as that.


    • En tiiä. En kyllä ole koskaan tämän foorumin ulkopuolella näihin vaateisiin törmännyt. Kaikista vähiten normielämässä, itseasiassa tunnen useita naisia jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä.

      Minun on vaikeaa tehdä itseanalyysiä, sillä lähes kaikki miehet ovat minua pidempiä. En voisi kuvitella seurustelevani 183 senttisen miehen kanssa. Kyllä sitä pitää pusu ylettää antamaan....tai no ehkä hyppäämällä onnistuisi.

      • Niin piti sanomani että olen käynyt kyllä treffeillä sekä minua lyhyemmän, että tuollaisen hujopin kanssa. En minä kummankaan kanssa kyllä pituutta mietiskellyt.


    • fair trade

      No me pitkät miehet viihdymme kauniiden eli hoikkien ja isotissisten naisten seurassa. Sieltä meidät löytää, laudat ei kiinnosta ja läskejä ei lasketa mukaan.

      • lapseton mies

        Näin on. Ja kun se komea mies on lapseton niin tsäänsit vaan paranee.


    • yuuhsiudtyudyu

      Samaa olen itsekkin ihmetellyt, jopa 155cm nainen etsii 182 miestä..
      Ei minulla tuottaisi ongelmaa vaikka nainen olisi pidempi minua.
      Saahan sitä toivoa..
      Sitten taasen ihmettelen itäräjan takaa kun naiset etsivät miestä about 25-60v vaikka itse ovat alle 18-24 Siellä taitaa taas vallita epätoivo.

      • sillitrooli

        Itse suht pätkänä miehenä, olen myös tätä tarkkaillut jo pidempään niistä naisten deitti-ilmoituksista. En ole mihinkään exceliin listannut niitä naisten pituuksia ja pituusvaatimuksia, ehkä joskus pitäisi, mutta näppituntumalla olen tullut siihen tulokseen, että keskipituiset naiset ovat sallivimpia. Siinä 165-170 senttisille naisille käy usein lyhyemmätkin miehet.

        Lyhyet naiset ovat usein pituusfetisistejä, ajattelevat ilmeisesti, että jos eivät ota keskimääräistä pidempää miestä, niin tulee lyhyitä lapsia. Toisaalta myös pitkät naiset ovat pituusfetisistejä. Heillä kyse ei ole sopivasta perimästä, sillä jos pitkä nainen ottaa pitkän miehen, niin lapsista tulee helposti ylipitkiä. Ei, pitkillä naisilla pituusvaatimukset miehille liittyvät siihen, että nainen ei kehtaa erottua kaveriporukastaan ja sukulaisistaan. Nainen on lukenut Cosmosta, että miehen pitää olla pidempi kuin nainen korkkarit jalassa, niin sitten pitkäkin nainen vaatii sitä vähintään 10 senttiä itseään pidempää miestä.


      • just jooo???????????
        sillitrooli kirjoitti:

        Itse suht pätkänä miehenä, olen myös tätä tarkkaillut jo pidempään niistä naisten deitti-ilmoituksista. En ole mihinkään exceliin listannut niitä naisten pituuksia ja pituusvaatimuksia, ehkä joskus pitäisi, mutta näppituntumalla olen tullut siihen tulokseen, että keskipituiset naiset ovat sallivimpia. Siinä 165-170 senttisille naisille käy usein lyhyemmätkin miehet.

        Lyhyet naiset ovat usein pituusfetisistejä, ajattelevat ilmeisesti, että jos eivät ota keskimääräistä pidempää miestä, niin tulee lyhyitä lapsia. Toisaalta myös pitkät naiset ovat pituusfetisistejä. Heillä kyse ei ole sopivasta perimästä, sillä jos pitkä nainen ottaa pitkän miehen, niin lapsista tulee helposti ylipitkiä. Ei, pitkillä naisilla pituusvaatimukset miehille liittyvät siihen, että nainen ei kehtaa erottua kaveriporukastaan ja sukulaisistaan. Nainen on lukenut Cosmosta, että miehen pitää olla pidempi kuin nainen korkkarit jalassa, niin sitten pitkäkin nainen vaatii sitä vähintään 10 senttiä itseään pidempää miestä.

        Nainen voisi ottaa useampia lyhyitä miehiä, niinhän se sadun Lumikkikin teki. Hän seurusteli peräti 7 kääpiön kanssa.


    • Vaikka aloitus on kait provo... niin hyvin meitä pitkiä riittää, meitä on paljon kuitenkin.
      Ehkä vois kysäistä sen että mistä löytää tarpeeksi pitkiä naisia? Kun ei tahdo löytyä kuin selkeesti lyhyitä naisia... ja sit jos ylipäänsä kohtaa pidemmän naisen niin se on yleensä aina varattu.

      Joo et ne kuuluisat nallekarkit ei mee tasan, sanon mä.

    • 11+1

      Siitäpä ihmettelemään, missä ne pitkät miehet ja naiset ovat. Riippuu paljon iästäkin, kuin pitkiä voi todennäköisyyksien mukaan olla tarjolla.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus

      Aiemmille sanoisin vain, että mies saa olla melkoinen ihmepakkaus, että alle 175 senttinen mies saisi minut ihastumaan itseensä. Pituus on selkeä viehättävyystekijä miehessä minulle (157 cm). Tuollainen 180-182 senttiä olisi aika optimi, kun kuitenkin käytän jatkuvasti korkokenkiä. Nyksä on 184 ja hän joutuu jo selvästi kumartumaan, mitä 180 senttisen ei tarvitse tehdä.

      Parisuhde-track record pituuksien suhteen (n. mies per ikävuosi) on kuta kuinkin seuraava:

      Pari 176-senttistä, joista toinen hamassa nuoruudessa, yksi 177 cm ja loput ovat olleet 180-189-senttisiä kaikki. Eniten 183-184-senttisiä selvästi kuitenkin. Otoskoko siis parisenkymmentä.

      • 11+1

        Että tsori vaan, jos olen viemässä pitkiltä naisilta miehiä. :P


      • En voi käsittää mutta perversionsa kullakin.


      • 11+1
        gloriana_demeter kirjoitti:

        En voi käsittää mutta perversionsa kullakin.

        Mulla tuo liittyy paljolti siihen, että lyhyt (siis käytännössä pieni) mies tuntuu menevän rikki ja tunnen itseni miestä vahvemmaksi. Naurettavaahan se on, kun itse painaa vaivaiset 46 kiloa ja aktiiviurheilun lopettamisen jälkeen lihakset eivät ole enää nuoruuskunnossa, mutta siltä se vain tuntuu.

        Kai nuoruudessa jo totuin miesten isompaan kokoon siten, että pienempään en osaa vaihtaa. Tiedättehän, vähän sama juttu, jos on tottunut pitämään yllään vaikka löysyiä vaatteita vuosikausia, niin muutos Tukiais-makkarankuoriin olisi varsin epämiellyttävä.


      • 11+1 kirjoitti:

        Mulla tuo liittyy paljolti siihen, että lyhyt (siis käytännössä pieni) mies tuntuu menevän rikki ja tunnen itseni miestä vahvemmaksi. Naurettavaahan se on, kun itse painaa vaivaiset 46 kiloa ja aktiiviurheilun lopettamisen jälkeen lihakset eivät ole enää nuoruuskunnossa, mutta siltä se vain tuntuu.

        Kai nuoruudessa jo totuin miesten isompaan kokoon siten, että pienempään en osaa vaihtaa. Tiedättehän, vähän sama juttu, jos on tottunut pitämään yllään vaikka löysyiä vaatteita vuosikausia, niin muutos Tukiais-makkarankuoriin olisi varsin epämiellyttävä.

        No joo tuntuvat laihat miehet minusta kissanpennuilta mutta en minä silti ole heihin ihastumatta jos niikseen tulee.
        Mutta kuten sanottu niin sinun mielihalusi ne ovat, eikä kellään ole siihen mitään nipotettavaa.


      • 178

        oho ainakin yksi rehellinen nainen. kummasti monet kiistää tämän. mutta näkeehän kaupungillakin että pariskunnat on usein mies 180-190 cm tai siis jonkun verran mua pidempiä. kun lyhyemmillä on nainen, huomaa heti että miehessä on jotakin erityistä, älyä, komeutta mitä lie.

        hauska juttu mutta pahimmat tuntemani naistennaurattajat on puolestaan mua selvästi lyhyempiä! siis semmoista tyyppiä että iskevät jokaista naista jonka näkevät. varmaan joku pätemisentarve sillä ovat kans hirmumachoja miesten seurassa. (poliitikoissakin on yksi hieman lyhyempi mies jolla on naistenmiehen maine.)


      • 178 kirjoitti:

        oho ainakin yksi rehellinen nainen. kummasti monet kiistää tämän. mutta näkeehän kaupungillakin että pariskunnat on usein mies 180-190 cm tai siis jonkun verran mua pidempiä. kun lyhyemmillä on nainen, huomaa heti että miehessä on jotakin erityistä, älyä, komeutta mitä lie.

        hauska juttu mutta pahimmat tuntemani naistennaurattajat on puolestaan mua selvästi lyhyempiä! siis semmoista tyyppiä että iskevät jokaista naista jonka näkevät. varmaan joku pätemisentarve sillä ovat kans hirmumachoja miesten seurassa. (poliitikoissakin on yksi hieman lyhyempi mies jolla on naistenmiehen maine.)

        Kiitti vitusti :D


      • 11+1
        178 kirjoitti:

        oho ainakin yksi rehellinen nainen. kummasti monet kiistää tämän. mutta näkeehän kaupungillakin että pariskunnat on usein mies 180-190 cm tai siis jonkun verran mua pidempiä. kun lyhyemmillä on nainen, huomaa heti että miehessä on jotakin erityistä, älyä, komeutta mitä lie.

        hauska juttu mutta pahimmat tuntemani naistennaurattajat on puolestaan mua selvästi lyhyempiä! siis semmoista tyyppiä että iskevät jokaista naista jonka näkevät. varmaan joku pätemisentarve sillä ovat kans hirmumachoja miesten seurassa. (poliitikoissakin on yksi hieman lyhyempi mies jolla on naistenmiehen maine.)

        Äläs nyt, juuri naistennaurattajiin viittasin, että miehessä täytyy olla erikoista, jotta häneen ihastuisin ja se on juuri huumorintaju. Elämäni parhaat treffit so far olivat 176-senttisen miehen kanssa. Soul mate!

        MUTTA naistennaurattaja ei tässä tapauksessa tarkoita miestä, joka yrittää iskeä jokaista vastaantulijaa, vaan miestä, joka pystyy naurattamaan naista. Siis olemaan hauska. Se tehoaa minuun kaikkein parhaiten. :)


      • 195 pitkä
        11+1 kirjoitti:

        Mulla tuo liittyy paljolti siihen, että lyhyt (siis käytännössä pieni) mies tuntuu menevän rikki ja tunnen itseni miestä vahvemmaksi. Naurettavaahan se on, kun itse painaa vaivaiset 46 kiloa ja aktiiviurheilun lopettamisen jälkeen lihakset eivät ole enää nuoruuskunnossa, mutta siltä se vain tuntuu.

        Kai nuoruudessa jo totuin miesten isompaan kokoon siten, että pienempään en osaa vaihtaa. Tiedättehän, vähän sama juttu, jos on tottunut pitämään yllään vaikka löysyiä vaatteita vuosikausia, niin muutos Tukiais-makkarankuoriin olisi varsin epämiellyttävä.

        Luulisi että jokainen toivoisi itsensä mittaista kumppania. Kun joskus menee maakuntaan tansseihin ja naisten keskipituus on jotain 155, niin tulee vaivautunut olo. Ihan kuin olisi jossain lastenjuhlissa.
        Käy vähän kateeksi lyhyitä miehiä, kun on enemmän sopivanmittaisia naisia tarjolla.


      • 5ew6jet5kyu
        178 kirjoitti:

        oho ainakin yksi rehellinen nainen. kummasti monet kiistää tämän. mutta näkeehän kaupungillakin että pariskunnat on usein mies 180-190 cm tai siis jonkun verran mua pidempiä. kun lyhyemmillä on nainen, huomaa heti että miehessä on jotakin erityistä, älyä, komeutta mitä lie.

        hauska juttu mutta pahimmat tuntemani naistennaurattajat on puolestaan mua selvästi lyhyempiä! siis semmoista tyyppiä että iskevät jokaista naista jonka näkevät. varmaan joku pätemisentarve sillä ovat kans hirmumachoja miesten seurassa. (poliitikoissakin on yksi hieman lyhyempi mies jolla on naistenmiehen maine.)

        Ei lyhyessä ihmisessä tarvi olla mitään erityistä, ihan samat ominaisuudet niissä voi olla kuin pitkissäkin ja silti olla kiinnostavia.

        Kaikilla ei tule jotain pervon maagista fiilistä jos raajat on 10-20cm pidemmät.

        Kaikkein naurettavinta naisen logiikkaa on että pitkä hintelä mies toisi turvaa, saati sitten että vaikka mies olisi 2 metrinen lihasvuori, olisi hän turvaamassa naista koko ajan.

        Tää palsta vaan on täynnä tätä pinnallista sontaa jossa huonoitsetuntoiset ihmiset luulee pituutensa olevan syy johonkin ongelmaan, vaikka se ongelma on siellä korvien välissä.


      • puppa taas
        195 pitkä kirjoitti:

        Luulisi että jokainen toivoisi itsensä mittaista kumppania. Kun joskus menee maakuntaan tansseihin ja naisten keskipituus on jotain 155, niin tulee vaivautunut olo. Ihan kuin olisi jossain lastenjuhlissa.
        Käy vähän kateeksi lyhyitä miehiä, kun on enemmän sopivanmittaisia naisia tarjolla.

        Missähän gaymansaarilla käyt tanssimassa? Suomalaisten naisten keskipituus on 167,5 cm. Toki siinäkin on vielä pituuseroa melkoisesti.


      • 4+7
        5ew6jet5kyu kirjoitti:

        Ei lyhyessä ihmisessä tarvi olla mitään erityistä, ihan samat ominaisuudet niissä voi olla kuin pitkissäkin ja silti olla kiinnostavia.

        Kaikilla ei tule jotain pervon maagista fiilistä jos raajat on 10-20cm pidemmät.

        Kaikkein naurettavinta naisen logiikkaa on että pitkä hintelä mies toisi turvaa, saati sitten että vaikka mies olisi 2 metrinen lihasvuori, olisi hän turvaamassa naista koko ajan.

        Tää palsta vaan on täynnä tätä pinnallista sontaa jossa huonoitsetuntoiset ihmiset luulee pituutensa olevan syy johonkin ongelmaan, vaikka se ongelma on siellä korvien välissä.

        Eihän se pituus ole ongelma vaan lyhyys.


      • 172n
        195 pitkä kirjoitti:

        Luulisi että jokainen toivoisi itsensä mittaista kumppania. Kun joskus menee maakuntaan tansseihin ja naisten keskipituus on jotain 155, niin tulee vaivautunut olo. Ihan kuin olisi jossain lastenjuhlissa.
        Käy vähän kateeksi lyhyitä miehiä, kun on enemmän sopivanmittaisia naisia tarjolla.

        Haluaisitko todella 195 cm pitkän naisen? Niin pitkät naiset ovat melko kolhon näköisiä.


      • 195 pitkä
        172n kirjoitti:

        Haluaisitko todella 195 cm pitkän naisen? Niin pitkät naiset ovat melko kolhon näköisiä.

        Mitä pidempi nainen, sitä parempi. Tanssilattiallakin voi ottaa pitkää askelta, 47:n kengillä ei kauheesti sipsutella.


    • ominaisuus geeni

      No, olen 175cm pitkä nainen, aikas harteikas ja reitevä kaiken lisäksi, kunto kuitenkin hyvä. Olen seurustellut 2 kertaa ja miehet olivat suunnilleen samanpituisia kuin minä. Lapset tein sen laihemman eli itseäni kevyemmän kanssa.

      Olen siis pitkä nainen mutta mulle käy pienikin mies jos sitä ei mun pituus ja reitevyys haittaa, hyväksyn nimittäin itseni juuri tällaisena ja olen terve ja vahva nainen.

      • mies173

        Oletko siis nim"ominaisuus geeni" vapaalla?Voisin olla sinusta kiinnostunut.


      • sillitrooli

        Miinuksia en anna ollenkaan, ja plussailenkin harvoin, mutta tähän pakko antaa 1.


      • hhhhhhhh

        Minulla ei ole muuten mitään isoja naisia vastaan, mutta pienenä miehenä pidän pienistä naisista, joita pystyn retuuttamaan sängyssä kunnolla.


    • edellinen geeni

      Sinkkuna olen ollut paljolti omasta halusta. Haluutko treffeille? Olen kyllä jo viiskymppinen vai haittaako tuokaan?

      • Mies173

        Hmm.Pitää miettiä hieman,olen hiukka nuorempi,haittaako tuokaan?Laita sposti os jos voit?


    • fr234r23r23r23r2r2r2

      Nainen saa aina. Mutta mistä löytyisi lyhyille miehille kumppani?

      • älkää aina valittako

        No lyhyt mies saa tietysti kumppanin vaikka pidemmästä naisesta jos kantti kestää, kuten tossa edellä.

        On noita lyhytkasvuisiakin pariutunut että silleen.


      • fr234r23r23r23r2r2r2
        älkää aina valittako kirjoitti:

        No lyhyt mies saa tietysti kumppanin vaikka pidemmästä naisesta jos kantti kestää, kuten tossa edellä.

        On noita lyhytkasvuisiakin pariutunut että silleen.

        Nyt kun mainitsit, niin pidempääkin naista on yritetty, pariinkin otteeseen. Mulla riitti pokka, naisilla ei.


      • sillitrooli
        fr234r23r23r23r2r2r2 kirjoitti:

        Nyt kun mainitsit, niin pidempääkin naista on yritetty, pariinkin otteeseen. Mulla riitti pokka, naisilla ei.

        Joo sama täällä, en oikein enää uskalla/ viitsi yrittää pitkiä naisia, kun olen käsittänyt sen, kuinka monella niistä on ongelma hyväksyä oma kokonsa, ja sitä kautta sitten vihaavat lyhyitä miehiä ja haluavat tosi pitkän miehen, jotta näyttäisivät pariskuntana samalta kuin muutkin.

        Ilmeisesti pitkät/ kookkaat naiset joutuvat varsinkin nuorina kaveriporukassa helposti vähän syrjittyyn asemaan, siis toisten naisten syrjimiksi. Moni pitkä nainen sitten yrittää vielä aikuisenakin hakea niiden syrjivien suosittujen naisten suosiota, ja se näkyy niin, että pyritään ottamaan Cosmon suositusten mukainen mies.


      • kehäpäätelmä rocks
        älkää aina valittako kirjoitti:

        No lyhyt mies saa tietysti kumppanin vaikka pidemmästä naisesta jos kantti kestää, kuten tossa edellä.

        On noita lyhytkasvuisiakin pariutunut että silleen.

        Jep, eli mitä tämä kertoo pitkästä miehestä jolla on huomattavasti lyhyempi nainen? Kantti ei riittänyt edes oman pituiseen? :D


    • tavis

      Evoluutiota se vaan on; suurempien oletetaan olevan vahvempia, siis suojelevan paremmin. Ja lyhyelle naiselle pitkä mies on ihan normimittainen mies.

      • Julkkis

        Just näin ja ne lyhyet jotka silti saa naisen, on jotenkin poikkeuksellisen hyviä, kun saavat naisen tästä ilmeisestä heikkoudestaan huolimatta.


      • tavis
        Julkkis kirjoitti:

        Just näin ja ne lyhyet jotka silti saa naisen, on jotenkin poikkeuksellisen hyviä, kun saavat naisen tästä ilmeisestä heikkoudestaan huolimatta.

        Mulla on ollut lyhyitä ja pitkiä, persoona on se, joka merkitsee, vaikka tietenkin on miellytettävä silmääkin.


    • No en minä tiedä mitä väliä sillä on, että lyhyet naiset toivoo pitkää miestä... Niin minunkin ihannenaiseni on lyhyt...
      Sen kai pitäisi häiritä ketään... Jos nyt ei jotain tosi pitkää naista, joka toivoo miehen olevan pitkä, harmita.

      Ei tässä ole feminismillä mitään tekemistä asian kanssa, eikö sen oltua voimakkaimmillaan melkein... miesten kauneus ihanne oli kovin karvainen ja mielellään viiksekäs uros... Tai jotain sinne päin.

      Pitkiähän suomessa riittää. Netissä pistetään rajoja ja niistä pidetään jopa kiinni, vaikka tuolla ulkona ne ovat usein yhdentekeviä kun muuten tutustutaan. Netissä olevan hillitön vlikoima varmaan sekoittaa päätä, en tiiä...

      Piituusero on hieno asia. Vaan itse voisin kyllä kuvitella olevani kimpassa kovinkin pitkän naisen kanssa, jos muut tärkeämmät kriteerit ovat osumia. Oikeastaan en pidä pituutta kriteerinä, vaikka ihanteeni minullakin on.

    • Mies173

      Ominaisuus geeni !! Laita jo viestiä tulemaan!

      • se geeni

        Voi mä repeen tolle omalle nikilleni! Ominaisuus Geeni!

        Mulla on salainen sähköposti: [email protected]

        Olen erittäin kokematon tämmöisissä kontakteissa mutta avoimella mielellä kannattaa olla.


    • Mies173

      Katsotaan.

    • ...

      Pituus kun aiheena kiinnostaa joitain, niin...

      Yhen tutkimuksen mukaan Fortune 500 firmojen pomot on keskimitaltaan 183 settiä ja 30% heistä 188cm tai yli.

      Ei lahjakkuuden takia varmastikaan. Firmojen johtajista alle 170cm on alle 4%.

      Lyhyiden keskipalkka, ainakin maailmalla, on alhaisempi kuin pitkien ja tämä on varmaankin isompi ongelma miehillä, tosin en ole varma.
      ---------------
      Napoleon kompleksi on britti propagandaa... Siis tavallaan. Napoleon oli aikalaistensa joukossa reilusti yli keskipituuden. Ja verrattaen esim. Nelson oli tumppi Napoleonin rinnalla. Kun nähdään lyhyen rähjäävän se huomataan ja noteerataan hassuna, oi kompleksi, kun pitkän nähdään rähjäävän, niin otetaan nopeita askeleita... Tai siis se vaan noteerataan kun pätkä pauhaa...
      ----------------

      Eli heitä syrjitään.

    • sentit

      Itse olen 167 pätkä,korkkareista muutamia senttei lisää..Kivahan se on kurkotella hiukan kun että selkäänsä taivuttais tai nenut vastakkain seistäis ; )

    • Minäkin tiedän muutaman naisen, jotka ovat itse alle 160 cm pitkiä ja haluavat ehdottomasti rinnalleen pitkän miehen. - Eräällä tällaisella naisella on 200 cm pitkä mies ;) Tai... no... nuorena tuon mittainen ollut mies kuitenkin.

      Omasta puolestani voin kertoa, että miehen asenne ratkaisee paljon. - En ehkä pystyisi heikon itsetunnon takia seurustelemaan itseäni 10 senttiä lyhyemmän miehen kanssa (poikkeus vahvistaa säännön ;) mutta noin 5 senttiä lyhyempi menee vielä ihan hyvin. - Tosin ei sen pituista miestä voi erityisen lyhyeksi mainostaa kuitenkaan...

      Mutta siis se asenne. - Vaikka mies olisi aikakin lyhyt (mittapuuni mukaan), voi hänellä silti olla niin suuri ego (hyvässä mielessä), että hän tuntuu ottavan tilan haltuunsa. - Silloin pidempi nainen ei tunne itseään epänaiselliseksi. - Jos taas naista lyhyempi ( tai saman pituinenkin) mies on kovin epävarma itsestään, tarttuu tuo epävarmuus naiseen ja saa hänet tuntemaan olonsa epämukavaksi ja epänaiselliseksi. - Jos ymmärrät mitä tarkoitan ;) ?

      • 195 pitkä

        Xena tarkoittaa että miehen pitäisi olla henkisesti mittava. Toisaalta pieni, hiljainen ja ujo voi olla teoiltaan leijona.


    • 200

      Pikän miehen (itse 2m) kannattaa ottaa normi mittane vaimo (oma 1.70) , niin
      sitte lapsistakin tulee pitkiä, tytär 14v= 180cm, poika 16v 195 cm , näin rotumme kasvaa näyttävän näköiseksi :O)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      173
      3239
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1348
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1052
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      774
    Aihe