Hei lajitoveri, minkä värisiä pitkiä kalsareita käytät mieluiten? Ovatko ne vaimon, äidin vai sinun itsesi hankkimia? Oma garderobini sisältää eniten valkoisia, toiseksi mustia, parit siniset, yhdet harmaat ja marimekon vihreäraitaiset pitkät kalsarit. Hankin itse kaikki kalsarini. Akuankat ja muut riemunkirjavat kauhistavat. Tänään on jalassa Schiesserin valkoiset, joissa harmaat sivukaisteleet. Erittäin miellyttävät.
Pitkien kalsreitten väritrendit
5
126
Vastaukset
- Black is
Mustat, ostan itse.
- ulkotyöläinen
Kaapista löytyy entien sinisen kirjavia ja parit mustat. Vaimo ostaa ne lähinnä lahjaksi, itse oon ostanut yhdet.
- Raappismen
Mä käytän raappahousuja.
- ?????????
Mistä niitä löytää? Onko jokin postimyyntiliike vain onko sinulla niin vanhaa varastoa että on löytynyt lähiosuuskaupan vaateosastolta.
- "Kauris"
????????? kirjoitti:
Mistä niitä löytää? Onko jokin postimyyntiliike vain onko sinulla niin vanhaa varastoa että on löytynyt lähiosuuskaupan vaateosastolta.
Yhdet mustat pitkät alkkarit, mustat Blak horsit, ohuet ihoa myötäilevät, kevyet ja myös lämpimät ulkoillessa. Muut snadilla lahkeella mustia, parit valkeat, ja muutamat hillityllä kuviolla. Pidän ohuesta kevyestä materiaalista valmistetuista pöksyistä, suuremmista Sokoksista löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991126
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36646Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49510Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502- 32500
- 34457
- 41454
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451