Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tyttöystävän jättäminen...

ongelmaa....

Miten jättää tyttöystävä hellävaraisesti? Siis mitä sanoja kandee käyttää, etten loukkaa tai muuta vastaavaa??

Ollaan oltu lähemmäs 2v. yhes, mut ei enää innosta, ko riparil rakastuin yhteen mun luokkalaisee ihanaan tyttöö (Seki ilmeisesti muhu

9

6811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoo

      Sanot vaan ettet haluu olla sen kaa. Sitten voit käydä naimassa muita ja jäädä kiinni, ni se ei tahdo olla sun kaa.

    • Pexi

      Niin,hyvä on.Näin tekisin itse.
      Puhuisin ihan rehellisesti,että rakastan ystävänä ja haluan säilyttää sen ystävyyden enkä koskaan loukata.Kertoisin,että se rakkauden/intohimon ja ensi-innostuksen huuma on jostain syystä niin laantunut,etten kykene vastaamaan toisen tarpeisiin niinkuin hän toivoo.Älä ainakaan rupea puhumaan uudesta rakkauden kohteesta.Jos kysyy,niin sano,ettei uusi suhde ole mahdollista kummallekaan teistä aloittaa hyvissä merkeissä,jos mieltä painaa murhe toisen ihmisen loukkaamisesta.Sano,ettei hän ole verrattavissa kehenkään toiseen.Jokainen on ainutlaatuinen.Sano myös,ettet halua tehdä häntä onnettomaksi jos et pysty tekemään häntä enää yhtä onneliseksi kuin alussa.Korosta että ystävyyden toivoisit jatkuvan.Puhu suoraan sydämestäsi.Jos tyttö suuttuu ja huutaa.Hänellä on siihen oikeus,koska häntä sattuu tuo asia.Lohduta ja ymmärrä.Ystävyyskin voi säilyä jos hän huomaa että olet vilpitön.Itse olen kokenut tämän saman.Olen joutunut hyvästelemään ja tein sen nätisti.Minutkin on jätetty ja vähemmän kauniisti.Siksi en koskaan tee yhtä pahasti toiselle.Se kannattaa.

      • Ooämgee

        No voi vittu mitä paskaa! Jos joku ois tuollainen paskanjauhaja, katuisin varmaan ikinä edes seurustelleeni sellaisen kanssa.


    • henzzi

      no vinkki kerro se mikä on susta oikein ... kerro sille se mix haluut eroon.. sanot näin: esim... et "mä haluun olla sun kanssa vain hyvä ystävä et mee jutust ei enää tuu mitää ja olen kiinnostunu yhestä toisesta" te silti ootte ollu 2v sano tytölles tosi hellävaraisesti koska mä luulen et se tulee olemaa sille aika iso "pala"

      • Ellu

        sano suoraan että et halua olla enää hänen kanssaan. Turhat siirappiset selitykset veks.


      • Totta
        Ellu kirjoitti:

        sano suoraan että et halua olla enää hänen kanssaan. Turhat siirappiset selitykset veks.

        Sano suoraan vaan miten asia on. Niin on loppujen lopuksi paras, usko pois!


      • Anonyymi

        Mene ulkoilmaan. Kävele. Kysy neuvoa. Kesk6stele. Joku työmaa. Meet rohkeesti vaan muiden ihmisten ilmoille ja joukkoon. Joku rakennusprojekti voisi olla sopiva.. sirkkeli. Sinne.


    • Anonyymi

      mulla on tytöystvä joka seurustelle jonkun poikaystävän kanssa

    • Anonyymi

      miten tässä asiassa kanatsin tehdä mun tytöystvä olli kahden poijan kannsa ja ei
      tutulut ja kiussa mun työkaveritta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe