Tyttöystävän jättäminen...

ongelmaa....

Miten jättää tyttöystävä hellävaraisesti? Siis mitä sanoja kandee käyttää, etten loukkaa tai muuta vastaavaa??

Ollaan oltu lähemmäs 2v. yhes, mut ei enää innosta, ko riparil rakastuin yhteen mun luokkalaisee ihanaan tyttöö (Seki ilmeisesti muhu

9

7534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoo

Sanot vaan ettet haluu olla sen kaa. Sitten voit käydä naimassa muita ja jäädä kiinni, ni se ei tahdo olla sun kaa.

• Pexi

Niin,hyvä on.Näin tekisin itse.
      Puhuisin ihan rehellisesti,että rakastan ystävänä ja haluan säilyttää sen ystävyyden enkä koskaan loukata.Kertoisin,että se rakkauden/intohimon ja ensi-innostuksen huuma on jostain syystä niin laantunut,etten kykene vastaamaan toisen tarpeisiin niinkuin hän toivoo.Älä ainakaan rupea puhumaan uudesta rakkauden kohteesta.Jos kysyy,niin sano,ettei uusi suhde ole mahdollista kummallekaan teistä aloittaa hyvissä merkeissä,jos mieltä painaa murhe toisen ihmisen loukkaamisesta.Sano,ettei hän ole verrattavissa kehenkään toiseen.Jokainen on ainutlaatuinen.Sano myös,ettet halua tehdä häntä onnettomaksi jos et pysty tekemään häntä enää yhtä onneliseksi kuin alussa.Korosta että ystävyyden toivoisit jatkuvan.Puhu suoraan sydämestäsi.Jos tyttö suuttuu ja huutaa.Hänellä on siihen oikeus,koska häntä sattuu tuo asia.Lohduta ja ymmärrä.Ystävyyskin voi säilyä jos hän huomaa että olet vilpitön.Itse olen kokenut tämän saman.Olen joutunut hyvästelemään ja tein sen nätisti.Minutkin on jätetty ja vähemmän kauniisti.Siksi en koskaan tee yhtä pahasti toiselle.Se kannattaa.

• Ooämgee

No voi vittu mitä paskaa! Jos joku ois tuollainen paskanjauhaja, katuisin varmaan ikinä edes seurustelleeni sellaisen kanssa.

• henzzi

no vinkki kerro se mikä on susta oikein ... kerro sille se mix haluut eroon.. sanot näin: esim... et "mä haluun olla sun kanssa vain hyvä ystävä et mee jutust ei enää tuu mitää ja olen kiinnostunu yhestä toisesta" te silti ootte ollu 2v sano tytölles tosi hellävaraisesti koska mä luulen et se tulee olemaa sille aika iso "pala"

• Ellu

sano suoraan että et halua olla enää hänen kanssaan. Turhat siirappiset selitykset veks.

• Totta
        Ellu kirjoitti:

sano suoraan että et halua olla enää hänen kanssaan. Turhat siirappiset selitykset veks.

Sano suoraan vaan miten asia on. Niin on loppujen lopuksi paras, usko pois!

• Anonyymi

Mene ulkoilmaan. Kävele. Kysy neuvoa. Kesk6stele. Joku työmaa. Meet rohkeesti vaan muiden ihmisten ilmoille ja joukkoon. Joku rakennusprojekti voisi olla sopiva.. sirkkeli. Sinne.

• Anonyymi

mulla on tytöystvä joka seurustelle jonkun poikaystävän kanssa

• Anonyymi

miten tässä asiassa kanatsin tehdä mun tytöystvä olli kahden poijan kannsa ja ei
      tutulut ja kiussa mun työkaveritta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      97
      4571
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3142
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2889
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      79
      1657
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      40
      1456
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1244
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      987
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      891
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      24
      878
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      864
    Aihe