Vaimon kanssa täällä kotona otetaan uutta vuotta vastaan ihan kahdestaan. Tuopissa mulla on tuossa nyt Bowmannin tummaa olutta. On muuten hyvää. Meillä on lisäksi tuossa pullo shamppanjaa ja pari valkkaria.
Mua vähä ärsyttää se, että enää tällä palstalla ei kukaan koskaan tahdo laittaa ittiänsä likoon niinkuin vanhaan (hyvään?) aikaan. Ennemmin yritetään laittaa muita likoon. Ja siitä ei tuu lasta ei paskaa. Mä en tiedä mitä mieltä te muut ootte asiasta, mutta mä oon tätä mieltä. Olisi perin kummallista jos joku on eri mieltä kanssani.
Ensin teille vähän musiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=wvt4nDD9pJA
Ja vaimokin kyllästyi sitten olemaan pelkkää mielikuvitusta:
http://aijaa.com/003839277160.jpg
Mitä lasissa?
30
133
Vastaukset
- har!
Mihin feikkivauva katosi?
Hieno kuva! ;-)
Ja tölkissä on olutta. Tunnin päästä pitäisi lähetä baariin, ettei joudu jonottamaan koko yötä.relaxed_eyes kirjoitti:
Kiitos ja hauskaa iltaa! t: feikkivaimo ;o) Eiks ollut hienot kengät mulla?
Oikein hienot. Tosin mielikuvitusvaimo on minun yksinoikeuteni palstalla. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Oikein hienot. Tosin mielikuvitusvaimo on minun yksinoikeuteni palstalla. ;-)
Hups, mä en osaa käyttää tätä, mutta joo, tuo kommentti oli sulle joka meni vikapaikkaan, tunnistat varmaan.
Eikä, kyllä mä koen olevani se ainut ja oikea. Meillä on jopa feikkivauva ja sillä feikkivauvalla on feikkimummila. Todennäköisesti meillä on myös feikkikoira, kaksi feikkikissaa ja feikkitalo. Onneksi se talo on sentään lämmin.
Jalkanikin olen ilmeisesti perinyt joltain Richardilta. Ihanan karvattomat ja hyvin muodostuneet mieheksi.
Mutta voihan niitä feikkivaimoja aina olla kaksi. Ei se haittaa, oikeastaan feikkimaailmaan mahtuu kovin monta feikkivaimoa, suorastaan kokonainen haaremi :o)Temple of heaven special chumnee.
- Skumppaa lasis
Ja Hyvää Uutta Vuotta...
http://vocaroo.com/?media=vfmWloqITjUh8RVoE Niin no kun laittaa ittens likoon, sekään ei riitä. Hyvät uuvet vuuet sulle ja sun perhelle kans. Mainio kuva herran seljästä ja rouvan jaloosta. :-)
- Iepikko
Alat lankeamaan tuohon "vain todisteet puhuu" -soopaan,petturi.Täällä ei kuulu olla oikeasti ihminen,joku kamala pissapää vain.
Feikkirikasta uutta vuotta sitten :D Vau. Hyvää alkavaa Uutta Vuotta sinulle ja vaimollesi :)
Lasissa on yhäkin pienestä salkusta Champagne Lanson Black Label Brut, joka oli liian hapokasta juotavaksi. Ehkäpä se Spritellä laimennettuna vielä kelpaisi :\
- oletko joku
Sxthsense kirjoitti:
Lasissa on yhäkin pienestä salkusta Champagne Lanson Black Label Brut, joka oli liian hapokasta juotavaksi. Ehkäpä se Spritellä laimennettuna vielä kelpaisi :\
porvari kuin noinkin kallista juomaa juot, ja vielä haukut makua päälle
- jättikö mies?
oletko joku kirjoitti:
porvari kuin noinkin kallista juomaa juot, ja vielä haukut makua päälle
Vaikuttaisi alkoholistilta, kun juo vielä aamulla.. Toivottavasti lapsi on hoidossa muualla.
- no en minä
jättikö mies? kirjoitti:
Vaikuttaisi alkoholistilta, kun juo vielä aamulla.. Toivottavasti lapsi on hoidossa muualla.
tuosta ole huolissani, mutta kun kaikki palstalaiset juovat niin hienoja viinoja aina, niin se katkeroittaa ja ärsyttää. ja miespalstalaiset ovat niin neitejä
no en minä kirjoitti:
tuosta ole huolissani, mutta kun kaikki palstalaiset juovat niin hienoja viinoja aina, niin se katkeroittaa ja ärsyttää. ja miespalstalaiset ovat niin neitejä
Se oli lahja :) Itse en ostaisi.
- spanish rosée
Mayador siideriä.
- ....
minä en ole epäillyt ettei vaimoasi ole.. toivon vaan ettet pahastunut kun lopetin nikkini..
muutama on epäillyt että olen feikki, että ymmärrän oikein hyvin halun ihmisten näyttää että on totta..
olen kasvanut suhteessani niin paljon että pidän huolen ehkä liikaakin oman identtiteetin säilymiseen ja on kasvanut erittäin paljon..
ukkooni kohtaan lojaalisuus etten enään viatonta frittiäkään pidä hyvänä, että olen tullut tosikoksi.- olet rose.
kirjoitustyylisi huomaa vaikka päällään seisoen.
pidä varasi, ettet vain ala rajoittamaan elämääsi niin paljon, että alkaisit elämään sen toisen kautta .. muuten ihan jees meiningiltä kuulostaa
- ....
temppuilija kirjoitti:
pidä varasi, ettet vain ala rajoittamaan elämääsi niin paljon, että alkaisit elämään sen toisen kautta .. muuten ihan jees meiningiltä kuulostaa
mitä tarkoitat??minä elän jo lasteni kautta..
ei itselläni olisi mitään arvoo jos minulla ei olisi lapsia ja annan heidän rajoittaa elämääni koska heidän vuokseen..
teen mitä tahansa.
missä tahansa riidoissakin, olen pitänyt itteni hengissä ja järkeni vain lasten takia.
paitsi silloin kun kerran lääkäri totesi että olen huono äiti kun en syö lääkkeitä kun odotan vauvaa ja mieliala heitteli kun ukko vaan valehteli...
jolloin olin jo valmiina riistämään hengeni sitä varten koska henkinen kärsimykseni murrettiin.. - ....
olet rose. kirjoitti:
kirjoitustyylisi huomaa vaikka päällään seisoen.
olet hyvä mutta jos riimittelisin lyhyitä.
kukaan ei huomaisi.. 8D .... kirjoitti:
ei itselläni olisi mitään arvoo jos minulla ei olisi lapsia ja annan heidän rajoittaa elämääni koska heidän vuokseen..
teen mitä tahansa.
missä tahansa riidoissakin, olen pitänyt itteni hengissä ja järkeni vain lasten takia.
paitsi silloin kun kerran lääkäri totesi että olen huono äiti kun en syö lääkkeitä kun odotan vauvaa ja mieliala heitteli kun ukko vaan valehteli...
jolloin olin jo valmiina riistämään hengeni sitä varten koska henkinen kärsimykseni murrettiin..jokainen elää omaa elämäänsä niin kuin taitaa ... hyvin näyttää menevän
* jatkakaa *- hee..
.... kirjoitti:
olet hyvä mutta jos riimittelisin lyhyitä.
kukaan ei huomaisi.. 8Dkyllä se ylimääräinen piste, rivinvaihto tai muu erikoisuus paljastaisi roskan 8D
.... kirjoitti:
teen mitä tahansa.
jolloin olin jo valmiina riistämään hengeni sitä varten koska henkinen kärsimykseni murrettiin..Itse sinä sitä kuitenkin elät, vaikka lapsesi ovatkin se ylläpitävä voima. Ey sinä voi ulkoistaa omaa elämääsi kellekään. Hyvää uutta vuotta joka tapauksessa! :-)
- ....
temppuilija kirjoitti:
jokainen elää omaa elämäänsä niin kuin taitaa ... hyvin näyttää menevän
* jatkakaa *8D
- ....
Ratikkakuski kirjoitti:
Itse sinä sitä kuitenkin elät, vaikka lapsesi ovatkin se ylläpitävä voima. Ey sinä voi ulkoistaa omaa elämääsi kellekään. Hyvää uutta vuotta joka tapauksessa! :-)
saat lapsia vähemmän pyytävät mukaasi.
lopetat juomisen, väki vähenee kyselemästä..
lopetat polttamisen sen myötä vähemmän pyytää tupakille..
lopetat ystävillä käymiset(ei ole lapsi ystävällinen ympäristö), lapsesi tuhoavat joka paikan , koska uhmaavat sinua tai ei ymmärrä.
lisää lapsia vähennät kirppareilla käymiset, koska koet olevasi sisarusrattailla tiellä.
ketään et voi pyytää auttaan , kaikki on töissä.
lisäät kasviksia koska koet eläväsi piteempää tervemmällä ruoka valiolla ja lapsetkin saa monipuolisempaa ja terveempää ruokaa..
elän lapseni ehdoilla mutta vain hetken ja jokainen päivä lapsien vuoksi - ....
Ratikkakuski kirjoitti:
Itse sinä sitä kuitenkin elät, vaikka lapsesi ovatkin se ylläpitävä voima. Ey sinä voi ulkoistaa omaa elämääsi kellekään. Hyvää uutta vuotta joka tapauksessa! :-)
niin ja sinullekkin hyvää uutta vuotta 8D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845