Niin vaikeaa...?
Olen kiinnostunut kahdesta naisesta, mistä tiedän kumman haluan oikeasti?
Toinen asuu 15min kävelymatkan päässä ja toinen opiskelee ulkomailla, hän on tulossa suomeen takaisin 2012 kesällä. tykkään molemmista todella paljon, en vain tiedä kumman haluaisin oikeasti :<
Onhan tää aika säälittävää kysyä täältä tätä, mutta menetän tämän takia yöuneni :
Miten tämä voi olla..
miesilmannaista
3
242
Vastaukset
- samassa venheessä
itse mietin samaa mutta päinvastoin kumman kahdesta miehestä haluan.. että muitakin on säälittäviä :D
- umpihetero101
Tuohan ei ole mikään ongelma ainakaan puoleen vuoteen. Alat suhteeseen sen kanssa, joka asuu lähellä ja toista pidät varalla.
Todellinen ongelma taitaakin olla "miten nainen isketään". Alan teoksia löytyy netistä englanninkielisenä vaikka kuinka. Mitään oikotietä onneen ei ole. - miesilmannaista
Ja mikä parasta, lisää vain tulee kiinnostavia naisia vastaan :<
ps. ei ole helppoa olla komea.. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381