Olen pettynyt itseeni

asia selvä

Pakko kait sitä on tuntea syvää pettymystä, kun huomaa, että miehiä ilmeisestikin kiinnostaa minussa vain ja ainoastaan ulkonäköni, ja että minä ihmisenä en ole tutustumisen arvoinen.

Meinaan kun olen lihonut, niin miesten osoittama kiinnostus on hävinnyt lähestulkoon kokonaan. Vain jotkut ympäripäissään olevat (siis humalatila sitä luokkaa,että eivät edes huomaa puhuvatko toiselle ihmiselle vaiko tyhjälle baarijakkaralle) joskus tulevat solkottamaan jotain.

Ja mikä oikeasti on halveksittavampaa, kuin saada huomiota vain ulkonäkönsä takia ?

Nyt kun vielä pystyisin muuttumaan siksi täydelliseksi naiseksi, johon ihastutaan ja rakastutaan hänen ulkonäöstään välittämättä.

10

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • __________

ole meikkaamatta...

• ...

Eihän rumalla naisella kukaan tee mitään.

• gteygte

Tervetuloa miesten maailmaan. Miehethän eivät saa naisilta mitään huomiota mitä eivät työllä ja tuskalla itse hanki.

• Samaa miehenä olen ajatellut - jos nyt toteuttaisin suunnitelmani ja tulisin rikkaaksi & kuuluisaksi ja naiset ihastuisivat minuun, niin tietäisin että se johtuisi vain onnistumisesta ja statuksesta eikä siitä että olen hyvä tyyppi koska sama ihminenhän sitä olisi. Sama jos treenaisin ja bodaisin itseni edes "normaalitasoon". Jos olisin silloin suositumpi, niin se johtuisi vain ulkonäön muutoksesta. Eli kuinka paljon se sisin vaikuttaakaan, välillä masentaa jos sitä rupeaa ajattelemaan...

• ........

Sisintä ei kukaan huomaa. Typerää valittaa, että ihmiset huomaa vain sen minkä näkyvästi muutat itsessäsi (ulkonäkö, elintaso jne.). Maa kutsuu prinsessaa ja prinssiä ja menninkäistä.

• y4aw65aw5w

Piiri pieni pyörii.

• runo jatkuu

Ätmit siinä hyörii.

• mieli selvä

Kehosi on osa sinua.

• Mies1985

Me ihmiset olemme lihasäkkejä. Aivojemme liha määrää ajatusten laadun.

• 6+6

Pitäisikö sinua nyt jotenkin sääliä, itse en ole koskaan saanut naisilta mitään huomiota kun naama ei heitä miellytä niin eivät ole halunneet tutustua minuun henkilönäkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe