minulta meinasi tänään mennä juoma mennä väärään kurkkuun, kun ukrainalainen naispuolinen kaverini väitti kiven kovaa, että Suomesta löytyy maailman komeimmat miehet. omasta mielestäni täällä näkee paljon kalpeita, aneemisen oloisia atk-nörttimiehiä ketkä korkeintaan jumppauttavat sormiaan näppäimistöä käyttäessään, mutta makuja on monia. tietenkin todella pieni prosentti miehistä täälläkin on minunkin mielestä komeita.
Suomessa komeimmat miehet
45
2020
Vastaukset
- russia with love
no aika monen mielestä juuri romanialaiset romani naiset on kauniita.joten kovinkaan moni ei tuollaisen höpönasun mielipidettä alleviivaa. minun mielestäni venäjällä on kauneimmat naiset. komeimmat miehet mitä itse olen huomannut on italiassa, arabimaissa,etelä aasiassa. ah kun hivelee aisteja kauniisti katsoa jotain niin kaunista ja hienoa.kun taas suomalais miestä kun katsoo no jaah..varmaan sanomattakin selvää kaikille :D
- No finnish man!
Nauraa.....Suomessa komeimmat miehet? kukaan ei yhdy tuohon täysissä sielun ja ruumiin voimissa oleva.No toisaalta se ulkonäkökin on sivuseikka siin mielessä,että millainen on ihmisen olemus näin muuten käytös jne..mutta valitettavasti suomalais miehet ovat ällöttävän oloisia myös sillä tavalla,et se ällöttävyys ei rajoitu vain pelkkään ulkonäköön(sorry vaan suomi miehet) ja tämän samaisen on kyllä todennut monet espanjalaiset ystäväni myös.joten jotain vikaahan.näissä miehissä täytyy olla! värittömiä,tylsiä,jne..
- ´´´´´´´´
ei välttämättä. urheilu, terve ruokavalio, tupakoimattomuus, alkoholin vähäinen kulutus, iloisuus, itsestään huolta pitäminen, hiusten muotoilu jne kaikki vaikuttavat ihmisen ulkonäköön eli vaikka suomalaisilla naisilla olisi samahko geeniperimä ei se automaattisesti tarkoita, että me olisimme yhtä rumia. suomalaiset naiset yleensä panostavat ulkonäköönsä paljon miehiä enemmän.
- tunnusta
Sä olet Tuksu Tukiainen. Tunnusta!
- HalooHelssinki
Mieheen tehtävä ei ole olla komea.
- kuuluu olla
Vaihtoehto 1) joko rikas tai sitten 2)vähintään koulutettu ja itsestään huolta pitävä miehinen mies.
- Komeus,.
kuuluu olla kirjoitti:
Vaihtoehto 1) joko rikas tai sitten 2)vähintään koulutettu ja itsestään huolta pitävä miehinen mies.
ei mitenkään liity kyseisiin asioihin.
- pensselitäti
Minä olen nähnyt ja tuntenut montakin komeaa suomalaista miestä.
Riippuu tietenkin siitäkin, millaisissa piireissä liikkuu. Baareissa nuohoavat jokapaikan höylät tapaavat alkoholilla kuntoaan ja ulkonäköään hoitavia ihmisiä. Raitis, kuntoileva ja itsestään huolehtiva ihminen on aina hyvännäköinen, varsinkin nuorena.
Sekin on sanottava, että olen tavannut monia komeita ulkomaalaisia miehiä. Ja sitten niitä vähemmän komeita: ylipainoisia, huonohampaisia, lyhytjalkaisia, vääräsäärisiä, huonoihoisia, rasvatukkaisia, likaisia. Ja haisevia.
Lohdutukseksi niin naisille kuin miehillekin: Kauneus ja komeus on katoavaista, rumuus sen kun lisääntyy. Ja jokainen ihminen on laulun arvoinen.- <<<<<<
niinpä!! Suomessa täytyy liikkua tietyissä piireissä, jotta näkisi komeita suomalaisia miehiä. monissa muissa kaduissa tyylikkäitä treenattuja komistuksia näkee ihan tavalliset tallaajatkin ulkona liikkuessaan.
- <-<<<
<<<<<< kirjoitti:
niinpä!! Suomessa täytyy liikkua tietyissä piireissä, jotta näkisi komeita suomalaisia miehiä. monissa muissa kaduissa tyylikkäitä treenattuja komistuksia näkee ihan tavalliset tallaajatkin ulkona liikkuessaan.
"monissa muissa maissa näkee kaduilla"
- pensselitäti
<-<<< kirjoitti:
"monissa muissa maissa näkee kaduilla"
Näkee varmasti. Mainitsisitko muutaman sellaisen maan?
- esim...
pensselitäti kirjoitti:
Näkee varmasti. Mainitsisitko muutaman sellaisen maan?
Espanija, Ranska, Itävalta, Sveitsi, Ruotsi, Norja jne...
- pensselitäti
esim... kirjoitti:
Espanija, Ranska, Itävalta, Sveitsi, Ruotsi, Norja jne...
Ehkä ne alfaurokset ajavat Suomessa autoilla...
Espanjassa silmään pistävät vaimon silittämässä vitivalkoisessa kauluspaidassa keekoilevat naistenmetsästäjät, jotka pitävät ylimpiä nappeja auki, niin että rintakarvat ja kultaiset ketjut ovat näkyvillä. Jalassa pikkuiset mokkasiinit. Ranskalaisia miehiä en oikein tunne, mutta itävaltalaiset, sveitsiläiset, ruotsalaiset ja norjalaiset muistuttavat aika paljon suomalaisia, hyvässä ja pahassa.
Vaaleahko, leveäharteinen ja muutenkin roteva, 180-senttinen suomalaismies, joka on hyvinvointivaltiossa hoidettu ja ruokittu vastasyntyneestä asti hyvin, joka on saanut liikkua puhtaassa luonnossa, uida, luistella, hiihtää, joka on käynyt "miesten koulun", ja joka siksi liikkuu varmasti ja sulavasti ja joka on saunapuhdas, on ilo monien eri maiden naisten silmille.
Nuoret miehet, pysykää erossa viinaksista ja tupakoista, liikkukaa, eläkää terveesti! Me naiset ihailemme teitä ja toivomme pojistamme samanlaisia kuin te. - hehehe :D
pensselitäti kirjoitti:
Ehkä ne alfaurokset ajavat Suomessa autoilla...
Espanjassa silmään pistävät vaimon silittämässä vitivalkoisessa kauluspaidassa keekoilevat naistenmetsästäjät, jotka pitävät ylimpiä nappeja auki, niin että rintakarvat ja kultaiset ketjut ovat näkyvillä. Jalassa pikkuiset mokkasiinit. Ranskalaisia miehiä en oikein tunne, mutta itävaltalaiset, sveitsiläiset, ruotsalaiset ja norjalaiset muistuttavat aika paljon suomalaisia, hyvässä ja pahassa.
Vaaleahko, leveäharteinen ja muutenkin roteva, 180-senttinen suomalaismies, joka on hyvinvointivaltiossa hoidettu ja ruokittu vastasyntyneestä asti hyvin, joka on saanut liikkua puhtaassa luonnossa, uida, luistella, hiihtää, joka on käynyt "miesten koulun", ja joka siksi liikkuu varmasti ja sulavasti ja joka on saunapuhdas, on ilo monien eri maiden naisten silmille.
Nuoret miehet, pysykää erossa viinaksista ja tupakoista, liikkukaa, eläkää terveesti! Me naiset ihailemme teitä ja toivomme pojistamme samanlaisia kuin te.miehet Tukholmassa, Helsingissä ja Oslossa eivät todellakaan näytä samalta.
- pensselitäti
hehehe :D kirjoitti:
miehet Tukholmassa, Helsingissä ja Oslossa eivät todellakaan näytä samalta.
Niinpä, Tukholmassa ja kaiketi Oslossakin kaduilla pyörii vielä huomattavasti enemmän maahanmuuttajamiehiä kuin Helsingissä konsanaan. Malmösta puhumattakaan. Odotetaan aikaa parempaa.
- onko älyttömämpää
Ei he***tti. Ei voi kuin nauraa.
Kyllä somalaiset on ihan oikeasti yhtä komeita tai rumia kuin minkä muun maan kansalaiset tahansa.
Suomalaisilla on vaan niin he***tin huono itsetunto.
Katsokaa nyt tätäkin viestiketjua. Joku sanoo et suomessa on komeat miehet ja epäilee sitä, niin johan pitää seuraavan vetää et ei ne miehet mutta ompa rumat naiset.
Meidän isä on parempi kuin teidän isä ja meidän äiti tekee parempaa ruokaa kuin teidän äiti.
Menkää lapset leikkimään hiekkalaatikolle, ei ole hyväksi notkua netissä koko ajan.
Sillä eihän aikuiset ihmiset istu täällä väitelläkseen ihmisten ulkonäöstä.
Se joka on naamansa ostanut marketin hyllyltä ja näin saanut itse ulkonäkönsä määrätä, niin pistäppä kuvasi tänne. Katsotaan miltä näyttää kaunis nainen tai komea mies.- 35535
Tismalleen. Pelkästään säälittävää on tässä ketjussa esiintyvä, henkisesti taaperoikäinen kitinä. Eräskin nero tuolla totesi:
"valitettavasti suomalais miehet ovat ällöttävän oloisia myös sillä tavalla,et se ällöttävyys ei rajoitu vain pelkkään ulkonäköön(sorry vaan suomi miehet) ja tämän samaisen on kyllä todennut monet espanjalaiset ystäväni myös.joten jotain vikaahan.näissä miehissä täytyy olla! värittömiä,tylsiä,jne.. "
Nii-in kuulkaa. Mitä tähän enää voi sanoa? Kun ihan kirjoittajan monet epsanjalaiset kaveritkin ovat sitä mieltä. Kyllä se on uskottava, että me suomalaiset ollaan ällöttäviä. Epsanjalaiset tietävät. Eivätkä ole ällöttäviä. Vähänkö meikäkin on kade, etten ole epsanjalainen. No, vakavasti puhuen, jossain kyllä on vikaa, jos tuollaisia viestejä ihan tosissaan kirjoittelee. Mutta syypää tuskin löytyy mistään peilin ulkopuolisesta maailmasta. - no niinpä!
35535 kirjoitti:
Tismalleen. Pelkästään säälittävää on tässä ketjussa esiintyvä, henkisesti taaperoikäinen kitinä. Eräskin nero tuolla totesi:
"valitettavasti suomalais miehet ovat ällöttävän oloisia myös sillä tavalla,et se ällöttävyys ei rajoitu vain pelkkään ulkonäköön(sorry vaan suomi miehet) ja tämän samaisen on kyllä todennut monet espanjalaiset ystäväni myös.joten jotain vikaahan.näissä miehissä täytyy olla! värittömiä,tylsiä,jne.. "
Nii-in kuulkaa. Mitä tähän enää voi sanoa? Kun ihan kirjoittajan monet epsanjalaiset kaveritkin ovat sitä mieltä. Kyllä se on uskottava, että me suomalaiset ollaan ällöttäviä. Epsanjalaiset tietävät. Eivätkä ole ällöttäviä. Vähänkö meikäkin on kade, etten ole epsanjalainen. No, vakavasti puhuen, jossain kyllä on vikaa, jos tuollaisia viestejä ihan tosissaan kirjoittelee. Mutta syypää tuskin löytyy mistään peilin ulkopuolisesta maailmasta.No sinänsä.on esim:espanjalaiset komeimpia kuin esim suomalaiset miehet.jos verrataan vaikka näitä kahta kansakuntaa kä'ytökseltään,että ulkonäötä.suomi pojut jää kyllä 6-0 häviölle.
- ........,,,,,,,,
no niinpä! kirjoitti:
No sinänsä.on esim:espanjalaiset komeimpia kuin esim suomalaiset miehet.jos verrataan vaikka näitä kahta kansakuntaa kä'ytökseltään,että ulkonäötä.suomi pojut jää kyllä 6-0 häviölle.
Missä koulussa muuten opetetaan noin eksoottista välimerkkien käyttöä? Sun viestit tunnistaa aina satavarmasti siitä.
- kohta naimisissa
Onpas harvinaisen älytön ketju. Jos joku ukrainalainen on sanonut suomi-miestä komeaksi, niin epäilisin heti tämä arvion todenperäisyyttä. Haluaako nti pois Ukrainasta, ja virittelikö keskustelua miesten suuntaan kehumalla suomi-miestä? Huhu kertoo että nainen on ihan hurjana suomi-miehiin, ja kas kummaa..kohta jo suomi-miehet kilvan piirittävät neitokaista.
Onnistunut harhautus.- *aloittaja*
siis minun ukrainalainen naispuolinen kaverini sanoi minulle, naispuoliselle henkilölle, että suomalaiset miehet ovat maailman komeimpia. tämä ei siis mitenkään edistä hänen "päämääräänsä" napata suomalaista miestä eikä hän siihen minun apua edes tarvitsisi hänen ulkonäöllään ja luonteellaan.
- fjkghjghj
Mitkä teinit täällä taas kuvittelee, että kumppanin komeus tai kauneus tuo itselle onnen?
- ,.-.,-,.-,.-
minä olen visuaalinen ja esteettisyyttä rakastava nainen joka pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta ja todellakin haluan kumppanini olevan sellainen jota kohtaan tunnen vetoa. fyysinen läheisyys ei ole tärkeintä, mutta silti tärkeää.
- nefer-nefer
,.-.,-,.-,.- kirjoitti:
minä olen visuaalinen ja esteettisyyttä rakastava nainen joka pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta ja todellakin haluan kumppanini olevan sellainen jota kohtaan tunnen vetoa. fyysinen läheisyys ei ole tärkeintä, mutta silti tärkeää.
Niinhän sitä kaikki ollaan visuaalisia ihmisiä etkä vain sinä. Jokainen on omalta osaltaan rakastava ja jokainen pitää itsestään huolta. Ihan typerää ja jonkin verran tyhmän ihmisen puhetta kehuskella itseään erinomaiseksi ja muita paremmaksi ihmiseksi kuten sinä nyt teet. Jokainen, oli minkälainen tahansa, tuntee vetoa sitä ihmistä kohtaan, jonka haluaa olevan kumppani. Kun tuntee vetoa jotakin kohtaan, niin se on yleensä fyysistäkin, jos on normaali.
- ´´´´´´´´´´
nefer-nefer kirjoitti:
Niinhän sitä kaikki ollaan visuaalisia ihmisiä etkä vain sinä. Jokainen on omalta osaltaan rakastava ja jokainen pitää itsestään huolta. Ihan typerää ja jonkin verran tyhmän ihmisen puhetta kehuskella itseään erinomaiseksi ja muita paremmaksi ihmiseksi kuten sinä nyt teet. Jokainen, oli minkälainen tahansa, tuntee vetoa sitä ihmistä kohtaan, jonka haluaa olevan kumppani. Kun tuntee vetoa jotakin kohtaan, niin se on yleensä fyysistäkin, jos on normaali.
en todellakaan tarkoita, että olen muita parempi, vaikka arvostan esteettisyyttä enemmän kuin jotkut muut.
jokainen on omalta osaltaan rakastava, muttei se tarkoita, että haluaisit olla jokaisen kanssa suhteessa ja kaikki eivät todellakaan pidä itsestään huolta.
minä tunnen vetoa tyylikkäitä, komeita, urheilullisia, terveet elämän tavat omaavia ihmisiä kohtaan enkä voisi kuvitella olevani suhteessa miehen kanssa joka ei panostaisi ollenkaan ulkonäköönsä. - e211212
´´´´´´´´´´ kirjoitti:
en todellakaan tarkoita, että olen muita parempi, vaikka arvostan esteettisyyttä enemmän kuin jotkut muut.
jokainen on omalta osaltaan rakastava, muttei se tarkoita, että haluaisit olla jokaisen kanssa suhteessa ja kaikki eivät todellakaan pidä itsestään huolta.
minä tunnen vetoa tyylikkäitä, komeita, urheilullisia, terveet elämän tavat omaavia ihmisiä kohtaan enkä voisi kuvitella olevani suhteessa miehen kanssa joka ei panostaisi ollenkaan ulkonäköönsä."vaikka arvostan esteettisyyttä enemmän kuin jotkut muut. "
Tämä tarkoittaa tietenkin sitä, että sinulla on omat mieltymyksesi, joiden ympärille yrität sitten luooda universalistista hohdetta sanomalla niitä "esteettisyyden arvostamiseksi". Kaikki me ihmiset arvostamme kauneutta. Mutta kauneus ei ole absoluuttista, vaan se todellakin on katsojan silmässä. Se mitä sinä pidät kauniina, ei ole sitä välttämättä minulle. Siltikään en voi sanoa, että arvostan enemmän esteettisyyttä kuin sinä, vaikka sinun estetiikkasi olisikin minulle yhdentekevää tai rumaa. Mutta hienoa kuulla, että olet visuaalinen ihminen. Se tarkoittaa sitä, ettet ole syntymäsokea. - nefer-nefer
´´´´´´´´´´ kirjoitti:
minä tunnen vetoa tyylikkäitä, komeita, urheilullisia, terveet elämän tavat omaavia ihmisiä kohtaan enkä voisi kuvitella olevani suhteessa miehen kanssa joka ei panostaisi ollenkaan ulkonäköönsä.Vaikka itsekkin arvostan esteettisyyttä, en voisi mennä sanomaan, että arvostan sitä enemmän kuin jotkut muut. Tekstissäsi vain valitettavasti huokuu paremmuden esilletuominen, kun arvostaa esteettisyyttä ehkä enemmän kuin jotkut muut ihmiset. Itse taas tunnen vetoa fiksuja ja tunnepuoleltaan terveitä ihmisiä kohtaan, pintapuoliset seikat kuten ulkonäkö ovat sivuseikkoja.
- Pohjanmaan kautta
Soon rumaa kun mies on kaunis !
- joku:))
Noh, olen ulkomaalainen nainen:) Ja minusta kyllä suomalaiset miehet OVAT komeita ja todella!! Siniset silmät, vaaleat tai ruskeat hiukset. Hyvä vartalo...mmm:)).
- Tosi laimeeta juuh
No just joo :D johan vitsin heitit ei vaan tiedetä missä välissä piti nauraa.(Suomalaiset miehet komeita) juuust...Tälläst tällä kertaa.
- joku vaan
Minusta on, en voi mitän sille! Ainakin meille balkanilaisille naisille:)
- eikiitoseikiitos
joku vaan kirjoitti:
Sorry vaan, mutta suomalaisen miehen vartalo on hyvin harvoin hyvän näköinen. Suomalainen vartalomalli on tasapaksu ja suomalaisen miehen lantio on leveä. Eli suomalaiset miehet on isopyllyisiä ja se viehättää hyvin harvoja naisia.
- eikiitoseikiitos
Missä viestissäni luki jotain pikkupojista??
Vertaa esim. ruotsalaisia ja suomalaisia miehiä keskenään. ruotsissa mieht on komeita ja heidän vartalomallinsa on aivan eri kuin suomalaisen miehen, jonka vartalo muistuttaa lähinna naisen vartaloa.
Niin että opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi. - 32342
joku vaan kirjoitti:
Mitä se sinua haittaa, jos joku on sitä mieltä että suomalaiset ovat komeita tai makaronilaatikko hyvää? Makuasioita.
- 5354g
eikiitoseikiitos kirjoitti:
Sorry vaan, mutta suomalaisen miehen vartalo on hyvin harvoin hyvän näköinen. Suomalainen vartalomalli on tasapaksu ja suomalaisen miehen lantio on leveä. Eli suomalaiset miehet on isopyllyisiä ja se viehättää hyvin harvoja naisia.
Suomalainen vartalomalli? Ovatko suomalaiset yhdestä puusta? "Ein reich, ein volk"? Ajattelusi viittaa hieman vääriksi todistettujen rotuoppien puolelle.
- joku vaan
Ehkä ei ole täydellinen, mutta komea..
- päätelmiä...
Eksoottisuus viehättää ?
On aivan yleismaailmallinen asia, että kaikki eksoottinen näyttää usein viehättävämmältä.
Siksi ihmiset tuntevat vetovoimaa uutta kulttuuria ja sen edustajaa kohtaan.
Minusta aasialaiset naiset ovat erittäin kauniita, ja paljon houkuttelevampia kuin suomalaiset naiset. Aivan samoin moni nainen voisi kommentoida mustista "komeista" miehistä, tai vaikkapa latinoista.
Ei mitään uutta auringon alla: ruoho on edelleen vihreämpää aidan toisella puolella. - 56575bjhhg
Komeita miehia loytyy joka maasta. Kuten myos rumia miehia, ja naisia. Makuja on myos onneksi monia, joten eikohan sita jokaiselle loydy sopivan komea mies ja kaunis nainen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559