Olemme ulkomailla asuva perhe ja tyttäremme (9v) olisi menossa ensi kesänä alkeisleirille, kun tulemme Suomeen. Emme tunne talleja, ja netti näyttää olevan paikkoja pullollaan.. Vaikea valita! Kaipaisimme siis kokemuksia! Hyvä alkeisleiri, jossa opetus, majoitus ym asiat kunnossa.
Kiitos!
Hyvä alkeisleiri hakusessa
6
261
Vastaukset
- =)
Sarin talli Rantsilassa ... =)
- (:
Suosittelen Primus Tallia Espoossa. Se on Suomen laatutalli (: Itse olen aloittanut siellä ja käyn edelleen.
- primuksen ridaaja
samoin primus on todellakin laatutalli!ratsastan myös itse siellä käykää nettisivuilla käykää tallilla nii huomaaatte et ihan best paikka
- .-.-.-.-
primuksella on kaikentasoisille ratsastajille leirejä kiltit ponit ja hepat kä katsomassa www.primustalli.fi
- Primus on paras
Primus Tallilla on todella hyvä opetus!! Myös minä käyn siellä!!!! Kannattaa siis katsoa netti sivut!!! www.primustalli.fi
- ratsastaja3
Primuksella ei valitettavasti ole yön yli leirejä, jota tässä haetaan. Itse olen myös etsimässä tyttärelleni kesäleiriä. Löysin suositusten perusteella Huittisten ratsastuskeskuksen, jossa leiri on heti Juhannuksesta. Meille aika ei käy. Kannattaa olla sinne yhteydessä nopeasti, jos asia vielä ajankohtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661