Tuntuu niin pahalta...

---

Moi, olen tällänen 17v mies lukiosta ja n.3kuukautta sitten ihastuin yhteen tyttöön samasta lukiosta. Noh, koska olen aika ujo enkä ole ikinä uskaltanut mennä puhumaan ihastuksille oli tutustuminen tietenkin vaikeaa mutta jostain sain rohkeutta ja tutustuin tähän ja hänkin ihastui minuun.

Minusta meillä meni todella hyvin muutaman viikon ajan ja puhuimme kaikista asioista toisillemme (tunteista jne). Mutta hän epäröi kyllä monesti ja kerran sanoi että haluaa olla pelkkä kaveri kanssani mutta pari päivää tuon jälkeen hän halusikin taas olla kanssani.

Näimme pääasiassa toisiamme vain lukiolla, mutta lähettelimme paljon tekstiviestejä ja näimme melkein päivittäin tietokoneella ja puhuimme kaikesta toisillemme ja meistä tuli todella läheisiä ja hän sanoi että hänellä on vahvoja tunteita minua kohtaan.

Mutta sitten se tapahtui, oli aivan normaali päivä mutta hän vaikutti jotenkin hiljaiselta ja epävarmalta joten kysyin että mitä hän tuntee minua kohtaan ja hän sanoi ettei tiedä eikä saa omista tunteistaan selvää. Tuo sattui todella paljon mutta hän jatkoi vain kanssani joten kuvittelin että eikai hänen tunteet nyt niin pahasti sekaisin ole. Olimme nyt tunteneet jotain 9 viikkoa mutta emme olleet ikinä tavanneet koulun ulkopuolella ja olin kyllä ehdottanutkin hänelle sitä muutaman kerran,mutta hän sanoi aina että ei tiedä tai että ei ole valmis mihinkään ''virallisempaan''.

Tuolloin olisi kai pitänyt hälytyskellot soida, mutta olin niin vahvasti ihastunut etten kiinnittänyt tuohon niin paljon huomiota vaikka se tuntui pahalta. Ja eilen kun puhuimme ehdotin että voisiko hänen luokseen tulla uudeksivuodeksi koska hän oli aivan yksin hän vain sanoi ettei onnistu eikä meidän pitäisi nähdä. Sitten hän sanoi että meidän ei pitäisi enää jatkaa tätä juttua koska se on parempi meille molemmille. Mutta sitten kun kysyin häneltä että tunteeko hän mitään minua kohtaan hän sanoi että tuntee...

En tiedä miksi mutta kysyin häneltä että haluaako hän enää nähdä minua tai olla edes kaveri ja hän sanoi että haluaa, mutta hän ei ole vielä valmis seurustelemaan ja että hän on liian epävarma kaikesta ja meidän pitäisi unohtaa toisemme...

Eilisen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään ja jotenkin sattuu todella paljon, en saanut untakaan kuin vasta 06:00 kun mietin vain tätä. On vain niin paljon kysymyksiä mihin haluaisin vastauksen... Mikään muu kuin hän ei kiinnosta tällä hetkellä, tuntuu etten jaksa tehdä mitään ja haluaisin vain itkeä. Pahinta on että ehdin saada häntä kohtaan todella voimakkaita tunteita...En tiedä ollenkaan mitä tehdä, pitäisikö minun vain yrittää unohtaa hänet kokonaan vai yrittää tehdä jotain?

1

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjflsjlfdj

Itke surusi mutta parhainta tuossa tilanteessa on reippaasti tarttua omaan elämään kun jaksat. Kerro tytölle että sinä et ole jatkossa yhteydessä sen vuoksi että keskityt omaan elämään ja haluat antaa hänelle rauhan, mutta että toivot että tyttö on yhteydessä sinuun jos hän tulee toisiin ajatuksiin eli jos haluaisi ollakin sun kanssa vielä. Näin pääset asiassa eteenpäin ja voit tehdä ratkaisun niin ettei tarvitse miettiä olevansa umpikujassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe