Voiko baarista löytää sen oikean?

minskiläinen25

Olen 25-vuotias nuori nainen ja sinkkuaikaa takana nyt yli kaksi ja puoli vuotta.. tätä ennen seurustelin pitkään, käytännössä koko nuoruuteni yhden ihmisen kanssa. Erottiin tosiaan kaksi ja puoli vuotta sitten ja jostain syystä tässä sitä ollaan edelleen sinkkuna. Halu seurustella on kova, mutta ei ole sellaista ihmistä vain sattunut kohdalle.. mieluummin olen sitten yksin kuin seurustelen "vain jonkun kanssa", tai seurustella vain sen seurustelun vuoksi.

Tässä olen pohtinut, kun välillä tulee baarissa vietettyä iltaa ystävien kanssa.. että millä mielellä ihan normaalit aikuiset miehet siellä ovat? Ajatteleeko kukaan että voisi juuri baarista(kin) löytää sen oikean vai onko se monen mieleen "väärä" paikka tutustua unelmiensa naiseen?

Olen ihan nätti, mukava, ystävällinen, fiksu ja melko sosiaalinen neito, mutta jostain syystä todella vähän minkäänlaisia lähestymisyrityksiä baarissa tulee miehiltä vastaan.. yhden illan jutut ei todellakaan kiinnosta ja aika rennosti baariin ylipäätään pukeudun enkä ole tyrkky tai liian humalassa, mitä sitäkin paljon näkee.. muutama on joskus kommentoinut, että vaikutan siltä että ole varattu, että miettivät tovin viitsivätkö tulla juttelemaan ollenkaan. Jäin miettimään, millainen henkilö sitten näyttää siltä että on varattu? Enkö sitten flirttaile tarpeeksi tai lähesty itse? Muutamia alotteita olen joskus tehnyt itse, kun ajatellut että menenpähän sitten itse juttelemaan kiinnostavan oloiselle tyypille jossei minulle tulla rupattelemaan.. tästä olen ihan positiivista palautetta miehiltä saanut, muttamutta...Mikä siinä on, enkö sitten vain flirttaile tarpeeksi vai mitä ihmettä?

Miehisiä näkemyksiä ja ajatuksia asiaan kaipailisi

34

3273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkaantutkija

      Ja mitat ? Foto olis kiva kans.

      • ap

        Ihan normaalipainoinen/hoikkarakenteinen olen, urheilen aika paljon ja erilaisia lajeja tykkää kokeilla niin ei ole tuota elopainoa niin hirveästi ehtinyt kertyä..
        ulkonäössä ei varmaan mitään häikkää, tai voihan se olla että mun olemus on sitten ihan väärä :D ken tietää.. vai olisikohan mun olemus sitten jotenkin sellainen joka kertoo, että olisin muka varattu? Tai sitten en tosiaan yksinkertaisesti osaa flirttailla.. heh,tällasta sunnuntai-illan pohdintaa oikein parhaimmillaan..


    • täältä löytyy

      mistäspäin neiti on ?

    • täältä löytyy

      Baareista löytyy vaan yhen illan juttuja ja jos viet miehen kotiin baarista niin ne luulee heti saavansa seksiä. Kännissäkään ei suhteet ala kovin hyvin et parempi on tapailla jossain kahvin merkeissä vaikka.

      • vaikka kahville

        Baareista löytyy vaan yhen illan juttuja ja jos viet miehen kotiin baarista niin ne luulee heti saavansa seksiä. Kännissäkään ei suhteet ala kovin hyvin et parempi on tapailla jossain kahvin merkeissä vaikka.

        asiaa :)

        vielä ku löytyis sellaisia naisia jostain


      • tttttttttttt

        Baarista löytyy vain yhden illan juttuja kun itse luokittaa lähtökohtaisesti kaikki aloitteet siihen "yhden-illan-juttu-kategoriaan" tajuamatta, että joku oli oikeasti kiinnostunut.


      • ap
        tttttttttttt kirjoitti:

        Baarista löytyy vain yhden illan juttuja kun itse luokittaa lähtökohtaisesti kaikki aloitteet siihen "yhden-illan-juttu-kategoriaan" tajuamatta, että joku oli oikeasti kiinnostunut.

        Tätä juuri mietin.. että ovatko ihmiset yleisesti siellä sillä "yhden-illan-juttu" -asenteella liikkeellä? Toisin sanoen, eikö ketään oikeastaan oteta siinä ympäristössä tosissaan potentiaalisena kumppaniehdokkaana? Ja jos joku tulee juttelemaan, ajatellaan sen olevan joku yritys saada vain sänkyyn?

        Jotenkin sääli sinänsä kun ajattelee, että kyllähän siellä baarissa toisinaan käy suurin osa nuorista aikuisista. Niin miksei voisi sielläkin tutustua ihan vain tutustumisajatuksella? Eihän minkään tarvitse tarkoittaa sen kummempaa, kunhan menee juttelemaan jos vaikuttaa hyvältä/kiinnostavalta tyypiltä.

        Tiedä sitten, ehkä olen itsekin skeptinen siihen ympäristöön, lähinnä sen humalahakuisen meiningin takia lähinnä kyllä.. olisi vaan mahtavaa löytää joku hyvä tyyppi, ei ole työ/opiskelu/harrastuspiireissä tullut vielä vastaan ja baareissakaan jos ei "tosissaan" voi tutustua ilman mitään taka-ajatuksia, niin missä ihmeessä niitä ihmisiä sitten tapaa? Kesä ja erilaiset tapahtumat toki asia erikseen..ja kavereiden kautta tietysti myös. Ei vaan omalle kohdalle ole sattunut, sitä oikeaa ainakaan.

        Itse jotenkin kun koittaa baareissakin mennä ihan avoimin mielin ja jutella jos joku tulee juttelemaan, ympäristö tutustua erilaisiin ihmisiin se on mun mielestä siinä missä muutkin.


      • lykkyä tykö vain

        Minä olen onnistunut useaan otteeseen tapaamaan baarista kunnon miehiä vuosien mittaan. Nyt kokemuksella sanoisin, että
        -älä juo liikaa
        -älä pukeudu huorahtavasti, laittaudu toksi kauniiksi, mutta mieluummin luonnollisella tyttöystävä-tyylillä
        -jos näet kiinnostavan tapauksen, mene itse moikkaamaan. varsinkin kunnon miehet ovat usein vähän ujoja, eivätkä uskalla lähestyä naisia. jos mies on liian sujuva iskemisessä ja tulee ihmeen rohkeasti juttelemaan, ja on vielä komeakin, niin on luultavasti pelimies
        -älä mene sänkyyn heti, eikä n 3 ekalla treffillä

        Yhtä hyvin baarista voi siis tavata jonkun kunnon tyypin ja saada vakituisen suhteen!


      • Näillämennääntännään
        lykkyä tykö vain kirjoitti:

        Minä olen onnistunut useaan otteeseen tapaamaan baarista kunnon miehiä vuosien mittaan. Nyt kokemuksella sanoisin, että
        -älä juo liikaa
        -älä pukeudu huorahtavasti, laittaudu toksi kauniiksi, mutta mieluummin luonnollisella tyttöystävä-tyylillä
        -jos näet kiinnostavan tapauksen, mene itse moikkaamaan. varsinkin kunnon miehet ovat usein vähän ujoja, eivätkä uskalla lähestyä naisia. jos mies on liian sujuva iskemisessä ja tulee ihmeen rohkeasti juttelemaan, ja on vielä komeakin, niin on luultavasti pelimies
        -älä mene sänkyyn heti, eikä n 3 ekalla treffillä

        Yhtä hyvin baarista voi siis tavata jonkun kunnon tyypin ja saada vakituisen suhteen!

        Komppaan kaikessa,varsinkin tossa vikassa,eli älä mene sänkyyn heti ensimmäisenä iltana jos olet kiinnostunut tutustumisesta/seurustelusta baarituttavuuden kanssa.Ilmaise tämä myös selvästi miehelle,ettei tule väärinkäsityksiä,vaihtakaa mieluusti vaan sposti/puhnro baari-illan päätteeksi.
        Itse tapasin nykysen aviomieheni 10 vuotta sitten baarissa ekoissa opiskelijabileissä mihin ikinä osallistuin. Menin jututtamaan vähän ujoa mutta tosi söpöä miestä ja yhteisellä tiellä ollaan oltu siitä lähtien. Eli voin sanoa kokemuksesta että kannattaa olla itse aloitteellinen,jos olet jostakusta kiinnostunut.
        Ja ulkonäöstä sen verran vaikka varmaan tuttua onkin,että vähemmän meikkiä eikä tekoripsiä/pidennyksiä,ne on kuulemma pelottavan ja feikin näkösiä, ja tyylikkään seksikkäät vaatteet.Korosta joko rintoja tai sääriä mutta älä molempia. Uskosin että miehet suhtautuu baarissakin tyylikkäisiin vaatteisiin pukeutuneisiin naisiin jo alusta kunnioittavammin ja enemmän mahdollisina tyttöystävinä kun lutkahtavamman näkösiiin kanssasisariin(pukeutuminen ei toki siis tarkota et lutka olis).
        Toivottavasti tärppää:).


    • Itse menen baariin vain saadakseni jotain vaihtelua arkeeni ja en ole vielä kertaakaan mennyt seksi prioriteettin numero yksi mielessäni baariin. Jos yhden yön seuraa saa, niin kiva, mutta sen takia en mene sinne. Haluan tavata uusia ihmisiä ja vain pitää hauskaa. Tämä on tuonut minulle jo kämmenellisen uusia kavereita, joista kaikki on vastakkaista sukupuolta ja en ole kenenkään niistä kanssa ollut. Tarkoitan, että on olemassa miehiä, jotka eivät ole Se mielessä siellä. Harvassa on, mutta todennäköisyys ei ole nollassa.

      Kertaakaan en juo itseäni humalaan baareissa, koska haluan olla keskustelu kykyinen koko illan. Plus ei ole krapulaa seuraavana aamuna, mutta se on sivuseikka.

      Kuten edellisessä viestissä mainitaankin, niin kyllä on olemassa tutustumismielessä olevia nuoria ihmisiä. Toinen seikka onkin, että miten voi tunnistaa toisen, joka on samalla ajatuksella liikkeellä? On vaikea reflektoida omaa käyttäytymistä ympäristössä, jossa (kuten aikaisemmin on tullut esille) on paljon "hinkujia", joten on vaikea tunnistaa toinen samaa ajatusperää omaava persoona.

      • tyttönen24

        "Tarkoitan, että on olemassa miehiä, jotka eivät ole Se mielessä siellä. Harvassa on, mutta todennäköisyys ei ole nollassa."

        Tämä riippuu varmaan paljon siitä keneltä kysyy, vaikka tottahan tuo varmasti monen kohdalla on..
        ehä baarissa tosiaan se ongelma, että minkäänlaista "suodatinta" ei ole, toisin sanoen ei ole mitään tiettyä ihmisryhmää jotka olisivat baarissa enemmistönä. Ehkä myös tämän takia monet on siellä niin varpaillaan ja skeptisiä, ei voi tietää ihmisten tarkoitusperiä, taustaa tai ylipäätään mitään, ei voi oikeastaan kuin arvailla missä mielessä joku todella tulee iskemään/juttelemaan. Humala, hämärä ja melu tekevät sitten vielä vähän ekstraa koko siihen tutustumistouhuun.

        Tässä kohtaa sanonta "neula heinäsuovassa" taitaa olla aika kuvaava..


    • SeLöytyy

      Voisin kertoa tässä oman tarinani vaikka en väitäkään että se olisi mikään yleinen totuus ravintoloissa tapaamisesta.

      Eli tapasin aikoinani nykyisen aviomieheni ja lapsieni isän ihan klassisesti baarissa. Päälle päätteeksi olimme molemmat (tapojemme vastaisesti) melko lailla humalassa. Lähtökohta ei siis ollut mitenkään paras mahdollinen. Kaiken huipuksi päädyimme vielä heti ensimmäisenä yönä sänkyyn joka sekin oli molemmille ensimmäinen kerta kuin noin kävi.
      Tästä kaikesta huolimatta taisimme molemmat huomata tuon illan ja yön aikana että tuli tavattua jotain erityistä. Kun mies sitten aamulla pyysi puhelinnumeroani niin annoin sen. Ja heti iltapäivällähän hän soitti ja pyysi "oikeille" treffeille.
      Tästä sitten mentiin eteenpäin vähän perinteisemmin mutta naimisiin aika nopeastikin päädyttiin. Ja nyt siis naimisissa jo kymmenen vuotta ja lapsia kolme. Ja mieheni on nimenomaan vähän alkoholia käyttävä, uskollinen ja luotettava perhekeskeinen mies vaikka ensimmäinen kohtaamisemme olisi antanut odottaa jotain ihan muuta.

      Eli oma perusajatukseni on oikeastaan se että ei ole lopulta mitään väliä missä sen toisen tapaa, kunhan tapaa vain sen oikean. Ja hän voi tulla vastaan missä vain, myös baarissa.

    • onnikka111

      Mulla on ihan samanlainen tarina kun SeLöytyyllä, tosin seurustelua on takana vasta vuoden verran ja häät ja perhe vasta haaveissa. Myös me olimme melko humalassa ja kumpikaan ei koskaan ollut harrastanut yhden illan suhteita. Aamulla pelonsekaisin silmin avasin silmiä, että minkälaisen retaleen luokse olin oikeastaan lähtenytkään. Helpotus oli suuri, kun mies vaikuttikin asialliselta ja oli itsekin hieman nolona tapahtuneesta, etenkin, kun yö ei todellakaan sisältänyt mitään mitä jälkeenpäin muistelisi lämmöllä. Numeronkin annoin lähinnä siksi, että ei ollut varsinaista syytä kieltäytyä, mutta vastoin odotuksia hän pyys mua myöhemmin kahville ja siitä se lähti, hyvä ja onnellinen parisuhde :)

      • ap.

        Ihana kuulla hyvin päättyneitä tarinoita! :) Ja että tosiaan.. ehkä se ei sitten katso aikaa eikä paikkaa, tulee kun on tullakseen.
        Paljon onnea ja tsemppiä suhteillenne, ehkä se omallekin kohdalle sitten napsahtaa kun vähiten odottaa :) koittaa vaan pysyä positiivisena ja omana itsenään, näillä mennään..


    • mööööö!

      Eiköhän suurin osa ihmisistä hae baarista yhden illan panoa, mutta totta kai poikkeuksiakin löytyy ja varmasti moni on löytänyt ihan vahingossa vakavan suhteen baarista. En lähtisi baariin etsimällä etsimään Sitä Oikeaa. Tulee vaan turhaan pettymyksiä. Mutta jos sinkkuna on liikenteessä niin mikäpä estää vaihtamasta numeroita vaikka baarin joka ikisen miehen/naisen kanssa ja katsoa jos joku heistä ottaisi yhteyttä selvinpäinkin. :D tai sitten itse ottaa yhteyttä. Mutta niin :)

    • Mehen mielipide

      En voi painottaa tätä tarpeeksi.

      A: Suurin osa ihmisistä ei etsi baareista mitään vakavaa
      B: On ihmisiä jotka etsivät baarista myös vakavampaa
      C: Älä koskaan sekoita näitä keskenään
      => Älä kuvittele siis että yhden illan jutusta syntyy mitään vakavampaa!

      Jos juttelet illan aikana jollekulle niin mitään vahinkoahan ei tapahdu jos hän pyytää sinun numeroa tai annat numerosi hänelle (kannattaa kokeilla, tekee mieheen vaikutuksen moinen).

      Baarissa on todella hankala ylipäätään tietää kuka on kiinnostunut ja kuka ei aivan kuten muuallakin. Ihmisten katseet kiertävät ja ellei joku tuijota niin mistä sitä tietää?
      Ei oikeastaan mistään.

      Ja jos kaikki on tuijotuksesta kiinni niin silloin esille usein nousee pinnalliset arvot eli ulkonäkö jne. jolla se vaikutus tehdään.

      Siltä pohjalta syntyy mitään vakavampaa suhdettakaan?

      Voit vaikuttaa varatulta eritoten muiden naisten seurassa sekä toisaalta osa naisista vaikuttaa hyvinkin ylpeiltä ja tietyllä tavalla kaukaisilta baarissa.

      Miehelle on todella raskasta alkaa lähteä kapuamaan niitä lähestymisportaita jos tunnelma heti alussa on se että pitää ottaa joku iso uskon hyppy.

      Avoimuus, hymyily, hyväntuulisuus, miehen kohteleminen MIEHENÄ, helppo rupattelu, naisenkin aloitteet, flirtti sekä keskustelun eteenpäinvienti auttaa.

      Itse juttelen baareissa miten milloinkin ja samalla toki katselen jos jonkun kanssa sattuisi kolahtamaan.
      Sen verran sokeaksi on kuitenkin tullut ja kun on saanut myös aika nuivaa/kylmää kohtelua naisilta että edellisen kerran baarissa olleen parikymppisen naisen selkeä flirttailu kun puhuin hänen ja kaverinsa kanssa meni täysin ohi tajunnan.
      Vasta jälkeenpäin tajusin että sehän yritti selkeästi flirtata.

      Joten on hyvä pitää silmät auki, korvat höröllään sekä tuntosarvet koholla jos aikomuksena on löytää joku. Tietysti samalla on tärkeää myös nauttia siitä meiningistä.

      On tullut kuitenkin itsellä takapotkuja naisten kanssa näissä asioissa että olen aika varuillani vaikka muuten avoimesti juttelen joten olen ihmeissäni jos joku nainen tuosta vain osoittaisi kiinnostusta. Yleensä se on niin että mies joutuu alkaa tekemään töitä jotta seuraa löytyisi.

      • ap

        Hmm hyviä pointteja kyllä.. täytyy sanoa että ehkä se siinä onkin,kun ei hakemalla hae sieltä baareista uusia tuttavuuksia, monesti menee sinne jollain tyttöporukalla esim jonkun synttäreitä tai vastaavaa juhlistamaan. Toisaalta uskon, että hakemalla hakeminen ei käytännössä tuota mitään hyvää "tulosta" ja mielestäni rento meiningistä nauttiminen ja omana itsenään oleminen pätee baareissa(kin).

        Tuosta naisten ylimielisyydestä, niin uskoisin että monella on melkoinen kuori ja itsesuojeluvaisto tuollaisessa ympäristössä (baarissa) päällä. Tässäkin kohtaa täytyy muistaa, että se on monesti vain sitä kuorta, jonka alta paljastuu aivan muuta. Ei pidä siis sen ulkokuoren hämätä suuntaan eikä toiseen liikaa.

        Itse olen muutamaan otteeseen mennyt esim jonkun yksinäisen, kiinnostavan oloisen miehen viereen istumaan, tokaisten tyyliin jotain "olit niin yksinäisen oloinen, että ajattelin josko sais liittyä seuraan". Kerran heitin jotain vähän kökköä,kuten että "tää on nyt vähän hassua, mutta vaikutat siltä että sut ois kiva tuntea." Mutta tosiaan, joka kerta on tullut esiin että ko. mies on varattu, ihan joka kerta. Ehkä siinä on se, että nämä miehet eivät ole olleet mitenkään tyrkyllä, eivät tuo itseään liikaa esiin ja tuntuu että ovat omia itsejään enemmän, asiat joka itseeni ainakin vetoavat ehdottomasti enemmän. Turha shown vetäminen ja/tai uhoaminen on kyllä totaalinen turn off, itsevarmuus ja ihan vain omana itsenään olo riittää.


      • Miehen mielipide
        ap kirjoitti:

        Hmm hyviä pointteja kyllä.. täytyy sanoa että ehkä se siinä onkin,kun ei hakemalla hae sieltä baareista uusia tuttavuuksia, monesti menee sinne jollain tyttöporukalla esim jonkun synttäreitä tai vastaavaa juhlistamaan. Toisaalta uskon, että hakemalla hakeminen ei käytännössä tuota mitään hyvää "tulosta" ja mielestäni rento meiningistä nauttiminen ja omana itsenään oleminen pätee baareissa(kin).

        Tuosta naisten ylimielisyydestä, niin uskoisin että monella on melkoinen kuori ja itsesuojeluvaisto tuollaisessa ympäristössä (baarissa) päällä. Tässäkin kohtaa täytyy muistaa, että se on monesti vain sitä kuorta, jonka alta paljastuu aivan muuta. Ei pidä siis sen ulkokuoren hämätä suuntaan eikä toiseen liikaa.

        Itse olen muutamaan otteeseen mennyt esim jonkun yksinäisen, kiinnostavan oloisen miehen viereen istumaan, tokaisten tyyliin jotain "olit niin yksinäisen oloinen, että ajattelin josko sais liittyä seuraan". Kerran heitin jotain vähän kökköä,kuten että "tää on nyt vähän hassua, mutta vaikutat siltä että sut ois kiva tuntea." Mutta tosiaan, joka kerta on tullut esiin että ko. mies on varattu, ihan joka kerta. Ehkä siinä on se, että nämä miehet eivät ole olleet mitenkään tyrkyllä, eivät tuo itseään liikaa esiin ja tuntuu että ovat omia itsejään enemmän, asiat joka itseeni ainakin vetoavat ehdottomasti enemmän. Turha shown vetäminen ja/tai uhoaminen on kyllä totaalinen turn off, itsevarmuus ja ihan vain omana itsenään olo riittää.

        "Ehkä siinä on se, että nämä miehet eivät ole olleet mitenkään tyrkyllä, eivät tuo itseään liikaa esiin ja tuntuu että ovat omia itsejään enemmän, asiat joka itseeni ainakin vetoavat ehdottomasti enemmän. Turha shown vetäminen ja/tai uhoaminen on kyllä totaalinen turn off, itsevarmuus ja ihan vain omana itsenään olo riittää. "

        voi olla.

        Toisaalta ei mieskään aina jaksa olla "itsevarma" ja hyväntuulinen. Ei aina ole hyviä päiviä alla ja sitä saattaa tahtoa baarissa vain tavallaan nollailla itteään (ei juomalla välttämättä).

        Itse olen kyllä sitä tyyppiä joka ei vedä mitään showta ja varmaan olen omissa oloissani tai useimmiten jonkun tyypin kanssa.

        Ongelmani nyt sattuu olemaan se etten ole erityisen hyvän ja seksikään näköinen joten alussa on aika vaikea tai lähes mahdoton tehdä naiseen vaikutusta vaikka jotain katseita saankin. Tiedä sitten mitä katselevat.

        Yritin lähinnä tuoda sitä esille että baarissa on hyvin erilaisia motivaatioita olla liikkeellä ja eihän sille mitään mahda jos moni on siellä varattu.

        Minulle on sanottu sitä että vaikutan varatulta lähinnä kaiketi sen takia kun en kyylää naisia baarissa ja toisaalta olen aika varovainen.

        Mutta ei sitä kautta yhdistettynä tuohon vähemmän vetoavaan ulkonäköön niin saa naisista baarista kuin satunnaisia tuttavuuksia.

        Kyse on puhtaasti tietynlaisesta arvonnasta enkä usko että laskelmoimalla tulet saamaan sen parempaa tulosta aikaiseksi kunhan varmistut noista perusjutuista.
        Ehdottomasti painotan tähän loppuun että älä sekaannu miehiin jotka voisivat olla varattuja äläkä kuvittelee että yhden illan suhteista/seksisuhteista kehittyy mitään vakavampaa.

        Baarisssa on paras vain tutustua lyhyesti ja tavata sitten päiväsaikaan oikeilla treffeillä joissas tutustuu sitten paremmin.

        Baari on vain hengailu ja ihmisten kohtaamispaikka, ei sinällän mikään deittiapajapaikka.


    • PaariMiäs

      Käytsä täällä usein?

    • hhhelenako

      Kyllä niitä seurustelukumppaneita voi baaristakin löytää! 2 kaveriani on löytänyt. Toisella kesti yhen kesän verran suhde, toinen on edelleen yhdessä kyseisen henkilön kanssa (ovat olleet nyt n. vuoden) Se Oikea voi oikeasti löytyä ihan mistä vaan, ei epäilystäkään.

    • Vansoul

      Jos olet suuressa naislaumassa, miehet eivät uskalla lähestyä. Aina käy niin, että jos aloittaa juttelun yhdelle lauman tytöistä, niin muut innostuneina huutavat väliin. Siinä menen itse lukkoon. On muutenkin hankala ympäristö: savua, töniviä ohikulkijoita ja lujalla musiikki. Kun itsellä on henki salpautunut jännityksestä, pitäisi vielä käydä kolmea nokkelaa keskustelua yhtäaikaa. Jos jotenkin pärjää, tytöt vaan laittaa lisää löylyä ja kierroksia. Ei kaikilla miehillä ole talk-show-juontajan sanavalmius. Ei sellaisia hitonmoisia sanavalmius-testejä, kiitos. Malttia, tytöt, pyydän.

      Kun tytöt on kaksistaan, ja lähestyy toista, niin hän saattaa vaikuttaa kiinnostuneelta. Usein käy kuitenkin niin, että ystävätär alkaa "puolustamaan" tyttöä tunkeutujaa vastaan. Hän huitoo käsillään, hätyyttää miestä pois, ja kailottaa että "me emme ole kiinnostuneita". Joskus näkee, että varsinainen lähestymisen kohde on asiasta eri mieltä, mutta ei kehtaa käskeä kaveriaan häipymään. Olisi miehenä ollut ihana toiveiden täyttymyt joskus kokea, että tyttö pyytää hälisevää, kirkuvaa, ärsyttävää kiusankappale-ystävätärtään ystävällisesti jättämään kahden kesken.

      Monet tytöt tekevät aloitteen hauskalla tavalla siten, että tulevat eteen selin seisomaan, ja juomaan drinkkiään. Sen tajuaminen kesti minulla kauan. Aina sanottiin, että kyllä nykyään nuoret naiset tekevät ravintoloissa reippaasti aloitteita. Niin tekevät, mutta he lähestyvät selin ja ovat mykkänä. He haluavat että mies avaa keskustelun selän takaa. Joskus he jopa "vahingossa" peruuttavat aivan syliin, ja jäävät siihen muka huomaamatta. Olen avannut siitä keskusteluja, ja aina on hyvin hunajainen vastaus. Ei koskaan sitä muuten tyypillistä vastausta "näytänkö jotenkin siltä, että kaipaan seuraasi?"

      Itse olen nyt jo 40-vuotias sinkkumies. Lannistuin ja masennuin pahasti töykeisiin tyttöihin 20-vuotiaana, ja lopetin baareissa käynnit yli kymmeneksi vuodeksi. Olin ilman seurustelua yksin ja masentunut pääosan ajasta. Aloin vasta 30 vuotiaana varovaisesti tutkia, miten baareissa toimitaan. Kyllä kai sieltä voi vakavan suhteen saada, mutta ehkä naiset vaativat, että joku omasta naislauma tuntee kandidaatin entuudestaan, eli että on ns. sosiaaliset vakuudet.

      Minä luovutin aikanani. Olen nuorille naisille yhä katkera heidän tylyydestään. Ainakin tähän asti olen jäänyt lapsettomaksi ja rakkaudettomaksi vanhaksipojaksi. En ikinä olisi uskonut, että baarit ovat niin verisen kova maailma, jos ei tunne sääntöjä. En ehtinyt opetella sääntöjä nuorena, koska pelasin jääkiekkoa 6 iltaa viikossa. Yrittäkäähän te pariutua minua paremmin.

      • NtiAnonymous

        Olet ehkä pelottavan oikeassa...kuulosti itse asiassa oman mieheni tilitykseltä nuoruuden katkerista kokemuksista. Enkä minäkään olisi varmaankaan lämmennyt mieheni iskuyrityksille baarissa, ellei moni ystäväni olisi tuntenut miestä jo etukäteen. Mutta mitä opimme tästä, KÄYTTÄKÄÄ KAVEREITA VÄLITTÄJINÄ!


      • "kokemusta on"
        NtiAnonymous kirjoitti:

        Olet ehkä pelottavan oikeassa...kuulosti itse asiassa oman mieheni tilitykseltä nuoruuden katkerista kokemuksista. Enkä minäkään olisi varmaankaan lämmennyt mieheni iskuyrityksille baarissa, ellei moni ystäväni olisi tuntenut miestä jo etukäteen. Mutta mitä opimme tästä, KÄYTTÄKÄÄ KAVEREITA VÄLITTÄJINÄ!

        Niinpä niin. On tosiaan maailman typerin idea olla ihastunut naiseen ja sitten iskeä häntä baarissa, koska nainen torjuu olettaen että haet vain seksiseuraa. Olikin viimeinen kerta ikinä kun iskin ketään.


    • .................

      Väittäisinpä että suomalaisista suhteista suurin osa on saanut alkunsa baarista / yhden illan jutusta. Pienemmissä kaupungeissa baari on juurikin SE paikka, mistä naisseuraa haetaan ja joskus onnistuu ihan suhdemielessäkin. Toivottavasti vastasi kysymykseen.

    • pettyny ja pahasti

      mä luulin että löysin sen toisen puoleni.. koko ilta juteltiin, naurettiin, pidettiin kädestä kiinni.. synkkas aivan mielettömän hyvin. pyysi mua tanssimaa ja siinä sitten ensimmäinen hidas, kaiken pois sulkeva suudelma vaihdettiin. lähdettiin kävelylle, otti mun numeron, käytiin pitsat syömässä, antoi suukon otsalle ja sanoi soittavansa. eipä ole kuulunu :/

    • Ennakkoluulot veks

      Baarista ei löydy vain yhden illan juttuja,itse tapasin fiksun ja ystävällisen miehen jonka kanssa juteltiin tiskillä sulkemisaikaan saakka ja vaihdettiin numeroita ja tälläkin hetkellä seurustellaan onnellisesti.

    • Näinkin voi käydä

      Tapasin viimeisimmän naisystäväni baarissa.
      Pyysin häneltä puhelinnumeroa, että menisimme ulos joskus toiste.
      Noin vuoden seurustelun jälkeen tämä kertoi, että oli tapaamisiltanamme päätynyt toisen miehen kanssa sänkyyn.
      Onneksi emme enää seurustele.

      • Jartsuli

        Juuri noin minullekin kävi! Tosin nainen kertoi siitä "jo" puolen vuoden tapailun jälkeen. Vakuutteli kovasti, kuinka olin spesiaali mies ja tein vaikutuksen jo ensi tapaamisella. No miksi piti sitten mennä bylsimään toisen miehen kanssa? Aika slut! :(


    • lifemocker

      ihan ensinnäkin: mitään OIKEITA EI OLE OLEMASSAKAAN

      on vaan vähemmän sopivia ja suht sopivia!!

      näitä voit löytää. kaikenlaiset ihmiset käyvät baareissa

    • mies35.

      Oon käynyt baareissa 18 vuotiaasta saakka ja en ole koskaan saanut edess numeroa naiselta baarissa. Kai se meikän naama on vaan sellane törkeen ruma et ei kiitos naiset aina sanoo.

    • himasen kalsarit

      Sen minkä baaristä löydät, sen sinne myös kadotat.

    • Oulu

      Melko hankala on ainakin Oulussa löytää baareista seuraa ja varsinkaan . 26vuotias, komea, normaali vartaloinen, tyylikkäästi pukeutuva mies, joka ei tuo itseään liikaa esille ei juuri naisia kiinnosta.

      Tuntuu että pitää olla playeri asenteella, viimeisen päälle sliipattu olemus niin johan löytyy seuraa. Toinen ihmetys miten maahanmuuttaja miehet pyörittävät suomalaisia naisia miten haluaa sormiensa ympärillä ja aina on tarjontaa.

    • alenneetodotukset

      Itseäni ja ystäviäni on lähestyneet vain miehet jotka ovat olleet hyvin alkoholisoituneita ja siinä 20 vuoden ikä eron paikkeilla. Nuorin oli 14 vuotta vanhempi. Tosin yhtä ystäväämme (Filippiiniläis taustaista) on nuo ulkomaalaiset pojat lähetyneet.... Tulemalla suoraan sivelemään tytön poskea. Ei edes moita sanota, kun jo ollaan liian lähellä. Kerran sain hieman nuoremman "tanssimaan" itseni kanssa, mutta tätäkin kysin kun jäi hieman sääliksi kun kaveri jätti hänet keskelle tanssilattiaa yksin. No eipä poika edes koettanut tanssia (heilui kerran pari ja totesi ettei hän tanssi.) ja hieman sammarrellen muutaman kysymyksen jälkeen kysäisi että olenhan täysi-ikäinen ettei myöhemmin tule ongelmia. Alkujaan vaikutti ihan mukavalta kaverilta, rotevampi vatsan puolelta kuin kenen perään oikeasti lähtisin, mutta ajattelin että ulkonäkö voi aina pettää. Ehkä poika olisi persoonaltaan ihan kiva. No, eipä hän ainakaan ollut etsimässä tyttöä jolla olisi "mukava persoona" vaan avonaiset jalat ja lämmin pimppi.

      Kyllähän sitä baariin mennään kavereitten kanssa aina kerran kaksi kuussa alkoholittomana pääosin pitämään hauskaa, sillä salainen toive että joku lähestyisi ja ei olisi pelkästään tortun perään on nykyään melko nollissa. Vanhetessa naiivit toiveet katoavat melko nopeasti. Tosin eipä miehet ole lähestyneet missää muualla kuin baarissa. Ainoan alastoman kullin jonka olen pitkään aikaan nähnyt livenä oli kaupungin kännikalan joka vilautteli keppiään muille kännikaloille keskellä päivää puistossa.

      • lifemocker

        mikäs ihme sua estää lähestymästä?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe