Koukussa playereihinkö?!

Amanda*

Hei onko kellään yksinhuoltajalla vastaavanlaisia kokemuksia???

Erosin n. kolme vuotta sitten..minulla on kaksi lasta. oon nätti vaalea hoikka nuori nainen ja ongelmani on se että tuntuu siltä että kaikki miehet johon ihastun ovat kaikki sellaisia jotka eivät halua sitoutua. Haluavat nähdä kun lapset isällään satunnaisen hauskan pidon merkeissä..nautin näistä hetkistä mutta kuitenkin tulee jälkeenpäin kauhea morkkis ja tunnen itseni vain "panopuuksi"... Oon itse aktiivinen seksissä ja en halua ilmankaan olla ja nämä miehet ketä yleeensä tapailen ovat tosi komeita ja ihania muutenkin minua kohtaan mutta kuitenkin menevät omia menojaan ja minä omiani.
Haluaisin seurustella oikeasti mutta sellainen joka olisi valmis ottamaan minut ja lapset elämäänsä niin eivät taas mua kiinnosta. ulkonäkö ei riitä tai muutenkin liian nössö ym.. jatkan näitä seksisuhteita aina muutaman kuukauden ja sitten kun ihastun ja tajuan ettei homma etene osaan kyllä päästää irti. mutta heti sseuraavana viikonloppuna tapaan jo uuden miehen..tää on kierre josta en pääse irti. ja välissä saattaa olla yhden yön juttujakin..tosin niitä vähemmän kun ne yhden yön jutut jatkuvat kyllä pidempäänkin..mutta aina sama juttu. homma alkaa seksillä ja päättyy seksiin..alkaa tuntua siltä että musta ei oo muuhun kuin seksiseuraksi.
niin ja viikonloppuisin tulee paljon puheluita ja tekstiviestejä eri miehiltä..alussa tää huomion saaminen oli hauskaa mutta enää ei naurata..oon ollut varmaan kolmenkymmenen eri miehen kanssa kolmen vuoden aikana. en muuta haluais kun olla sen yhden kanssa mutta kun sitä ei vaan löydy..
ikuisestiko seksimagneetti ?

9

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''

lutka

• hyh_hyh

nii o

• ............

Miksi joku YTM haluaisi sitoutua sinuun? Tyy omantasoisiisi miehiin. Kyllä sinäkin jonkun kiltin ja asiakaspalveluhaluisen KTM:n saat.

• HAR-mies

ikuisestiko seksimagneetti ?

- Et suinkaan. Kunhan rupsahdat niin lakkaavat miehet vonkaamasta.

• piiiitkä

ja iso peukku!

• Sepä se, kokemusta on. Nainen oli kuin unelma niin pitkään kuin vain biletimme ja panimme. Arki sen sijaan oli aivan kauheaa. Minä en mukautunut lapsiperheen arkeen ja sitähän leidi ymmärrettävästi oli vailla. Ja minähän oikeasti yritin kun olin siihen niin hulluna, mutta kun ei rahkeet riittäneet.

Luulen, että vanhan sanonnan mukaa kameli mahtuu neulansilmästä ennen kuin löydät playerin, joka haluaa paapoa jälkikasvuasi.

• Dazu-Z

Äläs nyt. Kyllä pelimiehet sitoutuvat jossain vaiheessa, kun he kyllästyvät pelailemaan ja alkavat rakentaa kulisseja sosiaalisen statuksen nostamiseksi. Tuskin noista tuon miehistä on muuten edes puolet olleet pelureita. Sillä on vaan jokin pelimiesfantasia, kuten jutuista pystyt lukemaan, tavara ei kostu ilman tuota fantasiaa.
        Mustavalkoisuus miesten jakamisessa pelimiehiin ja nössöihin taas viittaa siihen, että aloittajalta puuttuu minuus ja seksuualikäyttäytymisessä on parantamisen varaa terapian avulla(opettelu sosiaalisempaan seksuaalikäyttäytymiseen).

Tavallaan se on naisen tylsyyttä, ettei pysty seksiin ilman jotain tylsää fantasiaa. Turn off minulle. Jos tietäisin että nainen pitää minua pelimiehenä, tai panomiehenä ja suostuu kanssani sänkyyn vain ja ainoastaan siksi, olis seisokkia täysin mahdotonta saada.

• ;:;

Ompa outoa kun yleinen panopuu tuntee itsensä panopuuksi.,.,,.

• :D

.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11123
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      80
      10241
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      49
      4304
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4007
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      10
      3988
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3786
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3679
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3523
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      53
      3213
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2935
    Aihe