oon soittanu kitaraa n. 1vk ja sattuu iha prkeleest. jote millo ei enää satu?
millo sormien sattuminen loppuu??
6
177
Vastaukset
- mika2
Oletko pitänyt taukoja välillä (nukkunut tms.) :-). Viikko on aika pitkä sessio vetää.
No oikeasti homma mene niin, että sormet pikkuisen parkkiintuu matkan varrella joka omalta osaltaan auttaa. Suurin tekijä on kuitenkin siinä, että tekniikkasi kehittyessä alat huomaamattasi puristaa hiukan vähemmän sitä kitaraa, niin ei sitten niin paljoa satu. Jos sormet menee vereslihalle, niin himmaa ihmeessä hieman. Lyhyempiä harjoitussessioita päivittäin, niin kyllä se siitä.- ibanez1996
niin ja tiluttimen säädöt kohdalleen! aika monella alottajalla näkyy olevan kielet melko korkealla ja muutoinkin "balanssi" hukassa.
- Eimielenkiintoa
No joo. Pari tuntia kerrallaan. Siis harjoituksia Montako kertaa päivässä, se on taas sinun juttusi Sormeni näyttävät kestävän sen pari tuntia päivässä menemättä puhki/rakoille. Siis kuukausia
- Konsti
Voipi kokeilla myös pikaliimakonstia, eli kuorruttaa sormenpäät pikaliimalla. Ei kuitenkaan silloin, jos nahka on pahasti rikki. Mutta treenamalla iho sitten kovenee ja homma rupeaa sujumaan.
- rokkenrollia
Älä helvetissä pidä taukoa, paitsi ehkä nyt kannattaa pari päivää soittaa vähän vähemmän, mutta soita,soita,soita niin ne sormenpäät kovettuu niin saattaa ihoa lähteä ja sitten ne näyttävät kitaristin sormilta poikaseni
- Alussa
Ei koskaan. Ne menee puhki ja homma alkaa alusta. Ja sitten ei satu niin paljon. Ja taas ne menee puhki.Tosin kun olen soittanut nyt vain paria tuntia päivässä, nahka ei tunnu menevän puhki lainkaan. Kuukausiin.
Alussa tulee painettua kitaraa aivan liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437