Monet lapsethan käyvät hoidossa esim. päiväkodissa päivisin ja au pair vie ja hakee ne sinne ja sitten iltapäivällä tarhan jälkeen hoitaa lapsia. Mutta onko täällä sellasia auppareita, jotka hoitavat lapsia kokopäiväisesti eli lapset eivät käy missään muualla hoidossa? Onko sellainen miten rankkaa ja sen päällekin tulee vielä muut kotityöt? Ja mites te muut, toivoisitteko mieluummin, että lapset ovat myös muualla hoidossa vai olisiko teistä mukavampi hoitaa lapsia kokopäivä yksin? Ja siis te, jotka hoidatte lapsia täysipäiväisesti, niin kertoisitteko vielä, että monta lasta on ja minkä ikäisiä? :)
Miten rankkaa hoitaa lapsia kokopäiväisesti?
.....
1
122
Vastaukset
- auppppari
Mä hoidaan perheen 2-vuotiasta poikaa koko päivän aina kun isosisko on päivät koulussa. Mua ei haittaa ollenkaan, aina on ihan supermukavaa ton lapsen kanssa, kyseessä aivan älyttömän ihana ja helppo kaksivuotias! Mulla onkin sitten vaan nelipäivänen työviikko kun tunteja kertyisi muuten liikaa. Perjantaista sunnuntaihin mulla on vapaata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858