liian vaikea tajuta eikä rautalankaa ole nyt mukana mutta jos vaikka annan tässä esim. Keskustelupalstoilla kuin muissakin medioissa ihmiset närkästynennää kommentoivat joidenkin mielipiteitä sanomalla hyvinkin sivistyneesti :) että ei pidä yleistää.
Siinähän itse hän yleistää koska nykyisin ei joka lauseeseen kirjoiteta, sanota. en yleistänyt. Siis kun taas huomauttelet joillekin yleistymisestä niin ajattelitko itse juuri yleistäväsi. Ei pitäisi olla liian vailea.
Tämä voi olla useille
3
<50
Vastaukset
Minun mielestäni pitäisi kommentoinnissa lähteä itsestään ja omista näkemyksistään liikkeelle. Minun mielestäni näkemys voi olla yhtälailla yksittäistä tapausta koskeva tai yleisellä tasolla ko. asiaan liittyvää näkökulmaa, mielipidettä, valottava.
- up.
Siinäpä itse neiti siveys.
- diplomaatin lapsi
Oikeastaan tämä on hyvä aloitus siinä mielessä että on yleensä kahdenlaisia ihmisiä, heitä jotka kestävät mielipiteitä ja heitä jotka eivät. Tietysti riippuu mielipiteistäkin, mutta noin yleensäottaen mikään ei ole ärsyttävämpää kuin keskustelukumppanin mielipiteen teilaaminen sanomalla ettei pidä yleistää.
Ilman että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä ei tule minkäänlaista keskustelua.On tietenkin heitäkin jotka kärjistävät jokaisen pienenkin asian mutta silloin on yleensä enemmänkin haussa huomion hakeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780