█ Nyt alko karppaus █

Rasva%laskuun

Päätinpä minäkin alkaa VHHlaiseksi ja pudottaa vähän rasvaprosenttiani, kun on tuo diaknostiikkavaakakin hankittu millä näkee rasva% ja paljon muutakin kehosta. Nykyistä ruokavaliotani laskeskelin ja totesin että jättämällä oluen pois ja vähentämällä leipää ja maitotuotteita aterioistani niin ollaan reippaasti alle100g.hh/vrk ja sehän jo riittääkin.... saapi nähdä kauanko menee pudotukseen, n 3% olis tarkoitus pudottaa rasvaa, onko kellään kokemusta moisesta touhusta?

11

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liana
    • Mette.

vhh varmaan tehokkain tapa polttaa rasvaa elle sit ala täyspäiväiseksi urheilijaksi..

• Rasva%laskuun

Parisen viikkoa takana karppausta ja diaknostiikka vaakan mukaan rasvaa on lähtenyt 2%, aika hyvä mielestäni. Mikäli tahti jatkuu tämmöisenä asetan itselleni uuden tavoitteen pudotankin 8% alkuperäisen kolmen sijaan:D

• Liana

Hienoa!

Ja anteeksi aiempi tyly vastaukseni, tämä palsta vaan ottaa joskus niin aivoon, kun oikeasti apua hakevia ihmisiä pilkataan ja ohjataan harhaan kaikenmaailman turhilla ja ilkeillä kommenteilla! Tai jos kertoo omasta tilanteestaan, niin leimataan oitis valehtelijaksi!

Itse olen VHH:lla ollut vuodesta 2002 ja aioin olla vastakin. Jos välillä sorrun joulusuklaaseen, niin en pidä sitä edes sortumisena, vaan ansaittuna. Ei tämä karppaus ole vankila, vaikka elämäntapa onkin.

Laihduttaessa tietysti pitää olla tarkempi hiilihydraatien määrässä, mutta huomaat pian missä kulkee oma rajasi niiden suhteen ja milloin olo on hyvä.

• Rasva%laskuun
        Liana kirjoitti:

Hienoa!

Ja anteeksi aiempi tyly vastaukseni, tämä palsta vaan ottaa joskus niin aivoon, kun oikeasti apua hakevia ihmisiä pilkataan ja ohjataan harhaan kaikenmaailman turhilla ja ilkeillä kommenteilla! Tai jos kertoo omasta tilanteestaan, niin leimataan oitis valehtelijaksi!

Itse olen VHH:lla ollut vuodesta 2002 ja aioin olla vastakin. Jos välillä sorrun joulusuklaaseen, niin en pidä sitä edes sortumisena, vaan ansaittuna. Ei tämä karppaus ole vankila, vaikka elämäntapa onkin.

Laihduttaessa tietysti pitää olla tarkempi hiilihydraatien määrässä, mutta huomaat pian missä kulkee oma rajasi niiden suhteen ja milloin olo on hyvä.

Kolmas viikko takana ja rasvaa sulanut jo 2,5%... Hiilarit on ollut alle sata eikä rasvallakaan ole hirmusti mässäilty, mutta hyvin on silti syöty... Katotaan taas viikon päästä mitä aparaatti näyttää...

• Tervetuloa karppaajien joukkoon. Minulla lähti kahdeksas vuosi käyntiin ja pois en vaihda. On tämä sen verran hyvä ja terveellinen ruokavalio.

• Rasva%laskuun

Kuukausi takana karppausta ja alkuperäinen tavoite 3% rasvaa sulanut viisi prossaa vielä uuteen tavoitteeseen. Vyötäkin voi jo kiristää seuraavaan reikään. Ei nälkää väsymystä eikä lipsumisia ole kiusana ollut vaikka hiilarit on ollut jatkuvasti alle sata. Katsotaan taas viikon päästä mitä aparaatti näyttää sillolin.

• Rasva%laskuun

Kohta seitsemän viikkoa takana hiilihydraattien rajoitusta ja rasvaprosentti on laskenut 4%.... Saman verran vielä lisää niin tavoite on täyttynyt:D

• Rasva%laskuun

Taas on aikaa vierähtänyt liki kolme kuukautta "karpatessa" ja tulokset näkyy jo selvästi. Aparaatin mukaan 6% rasvaa sulanut.

• jatkoja

hauskaa lukea onnistujista.

• Rasva%laskuun

Heh viikonlopun iltapäivälehdessä oli juttua kevyt karppauksesta ja totesin et toihan on just liki se mitä mä noudatan ja tuntuu toimivan. Mulla siis menossa karppaus ilman liiallista rasvausta maistuu ja toimii......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe