Lähteminen vähin äänin...

Rider

Mitäs mieltä ootte siittä jos yhden yön heila livahtaa mitään sanomatta omille teillensä?

7

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happens

Mun mielestä ihan okei. Mitä sitä turhaa jäädä ryystämään jotain aamukahvia kiusaantuneessa tunnelmassa. Itsekin harrastanut livahtamista. Mut mikäs siinä jos haluaa aamulla vielä yhessä aikaa viettää, kukin taplaa tyylillään.

• haydene

Mä kyl tykkään jos jätkä jää yöks niin voi aamulla ottaa uusiks :) ja aamulla voi sit vaihtaa numeroita jos haluaa potentiaalisen fuck buddyn. Mutta ei siinäkään mitään jos haluaa häipyä saman tien, ei siinä silleen mitään häviäkää ;P

• Nautitaan uudestaan?

Komppaan tota, mut eipä mulle mikään tarve oo aamukahveja juoda paitsi jos vakikaveri ehdokas ois kyseessä :) Parempihan se sellainen on kun selvinpäin kaikki on kuitenkin hauskempaa ja toimivampaa ja yhdenillan tarinat valitettavan usein alkaa baarissa..

• mieleen tulisi

livahtikohan mukaan lompakko ja läppäri

• Rider

Haha :)
      Itte oon lähteny pari kertaa vähin äänin, ihan käytännön syistä :D Toinen poju kuorsas kovasti, niin en saanut nukuttua ja toisessa paikassa alko ahistaa ko ei ollu omaa peittoa saatika tyynyä.... :D Muuten ois voinu aivan hyvin jäähä, mukavia pojuja.
      Itte varmaan ottasin siitä vähän itseeni, jos petikaveri ois aamulla poissa...

• mies täysi-ikäinen

Yhdesti nainen on lähtenyt,... kun hänellä känny piipas koko ajan .. kai oli ukko kotona,.. muuten aina kyllä tehdään kivaa illasta aamuun,.. nukahdetaan ja taasen kun alkaa hyssäämäään,.. ;) niin hellästi vain liki toista niin tekee tosi nannaa,.. ;))

Miten ihanaa se onkin kun nätti nainen on kainalossa lämmittänyt nautinnot,.. ;))

• Näin täällä

Itse olen joskus toivonut, että hoito lähtisi ennen kuin herään. Joskus olen tahallaan näytellyt nukkuvaa tavallista pidempään, mutta nainen on silti jäänyt pyörimään kämpille. Sitten täytyy vaan keksiä jotain menoa, tai sanoa suoraan että voisitko jo lähteä kotia kohti.

Ei minua yhden illan jutuissa se loukkaa jos nainen livahtaa vähin äänin pois, mutta lähinnä huolestuttaisi, että varastiko nainen jotain tms. Siksi en enää harrastakaan noita juttuja, kun järjen ääni alkoi voittamaan. Ei kannata paljon nukkua, jos on ventovieras ihminen kämpillä. Siinä voi lähteä kaikki arvokas irtaimisto mukana, varsinkin jos sattuu olemaan joku narkkari tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe