Eikö se nyt ole ihan selkeää ihastuneen käytöstä, jos mies
- tekee aina aloitteen suuteluun
- "hipsuttelee" vähän väliä ohi mennen ( = rapsuttelee/hipelöi/silittelee vaatteiden päältä kaikkialta muualta paitsi tisseistä tai pimpsasta, ns. viatonta koskettelua)
- jää koko ajan tuijottelemaan silmiin ja vaan hymyilee
- halailee ja ottaa kainaloon
ilman, että em. läheskään joka kerta johtaisivat seksiin. Itse asiassa meillä ei varmaan edes olisi ollut seksiä, ellen minä ois tehny aloitteita :)
Parina päivänä siis nähtiin, joka kerta jäin miehen luo yöksi. Ollaan oltu kavereita 4-5v, mutta juteltu ei olla ties kuinka moneen vuoteen... Juttu luistaa ja hauskaa on, yhteisiä mielenkiinnon kohteitakin löytyy.
Ja sitten hän ilmoittaa haluavansa olla pelkkä kaveri.
Välimatkaa tietysti löytyy muutama sata kilometri, mutta voisikohan olla mahdollista, että mies koittaa estää juuri siitä johtuen itseään ihastumasta enempää ja siksi haluaa pitää välit vain kaverillisella tasolla? En vaan pysty käsittämään, että mun tutka olisi ollut näin väärässä... Olisin voinut lyödä vaikka vetoa, että mies on ainakin jollain tasolla ihastunut minuun. Ei kai nyt panokaveriakaan ihan noin lämpimästi kohdella.
Turha kai mainitakaan, että olen aika ulapalla tosta käytöksestä.
Mies antaa ymmärtää toista, mutta väittää ihan muuta. WTF?
N89
3
359
Vastaukset
- passsssff
Minulla on järkyttävä tilanne myös menossa.
Mies joka selvästi pitää minusta ja minä pidän siitä ihan kauheasti myös. Mutta molemmat vältetään toisiaamme kuin ruttoa. Miksi pitää olla näin vaikeeta? kännissä suudellaan sit karataan toisistamme. - N89
Joo ei noista miehistä ota selvää sitten millään...
- wh6je6k7r68k
No eihän panokaveria tarvi tylysti kohdella :D
Jos haluaa olla vain kaveri ja nussii sinua, niin silloin ei pitäisi olla vaikeaa yhdistää näitä kahta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213307
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402681Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2082212Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521461- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621201Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174