Jjoo ajattelin tässä, kun ei nyt uni tule niin kirjoitella huvikseen tänne vähän elämästäni :
Elikkä olen 20 v mies ja olen muuttanut nyt syksyllä pienemmltä paikkakunnalta suurempaan ja muuttaessani ajattelin, että kun muutan nii, naisia tulee ovista ja ikkunoista, mutta niiiiin,.... :D
Olen hiukan varautunut uusien ihmisten seurassa ja jännitän todella paljon ihmiskontakteja, mutta kun juttu alkaa luistaa, niin se luistaa hyvin :p
Niiin... Kysyisin etenkin naiset miten teihin saataisiin kontaktia? Missä ja miten? Baarista ei huvita mitään panoseuraa joka kävelee aamulla ulos ennnen kuin herään...
Sori sekava aloitus, mutta ehkä tuost jotain tolkkua saa :)
Kumppania kainaloon?
2
177
Vastaukset
- Hei sait kontaktin!
Itse mietin välillä aivan samaa, mutta täältä toisesta päästä.... eli olen itse 21-vuotias nainen ja ilmeisesti yhtä uneton kuin sinäkin. x3
Itse en taasen ole (silleen terveellisesti kuitenkin) järin varautunut vaan kykenen helpostikin puhumaan ventovieraille niitä näitä hännänpäitä, mutta silti hieman ujo mitä nyt tulee kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei ole niin paljoa kokemusta, että uskallus riittäisi....
Omalta osaltani suurimpina ongelmina nyt ovat ne aikasen loogiset; en käy missään (koska baareilu ei iske) ja en harrasta mitään (ainakaan sellaista jossa olisi toisenkin sukupuolen edustajia) eikä kiinnostakaan. En toisaalta ole myöskään niin "tyttömäinen", että herättäisi kaikissa miehissä ihastusta. Ulkoisissa piirteissä keskeistä kaiketi on sellainen kauhea kirosana kuin ylipainoisuus (joka on työnalla) ja sitten se, että meikkiä en käytä enkä muutenkaan kummemmin laittaudu kuin perushygienian osalta. Hiukset värjään ja leikkaan, kun siltä tuntuu (ja keksii mitä näille tekisi.....) Käytän mustia huppareita ja farkkuja, en siedä hameita. Olen sisäisestikin vähän öööm.... äijämäinen? On tiettyjä naisellisia juttuja joista pidän ja teen ja muodostun, mutta sitten taas näitä miesmäisiä mukavuuksia joita ilman tuskin kykenen elämään. Julma tosiasia se kai on, että valtaosa herroista vain tahtoo sen sievän, pirtsakan pörröpään jota voi kanniskella paikasta a paikkaan b. xD
Mutta mitä tulee itse kysymykseesi ennen vuodatustani niin vähän se on sattuman kauppaa jota koetellaan erheen ja yrityksen kautta. Yleensä jo kontaktia saa sillä, että puhuu jotain, ihan mitä tahansa tilanteeseen sopivaa. Valtaosassa tapauksissa se ei johda mihinkään, ei ehkä edes vastaukseen, mutta jos likka kääntyy edes katsomaan niin hei, olet saanut kontaktin! Siitä sitten vaan rohkeasti eteenpäin jos tilanne ja tunne antavat myöten.
Hyviä paikkoja ovat ne missä itse tunnet olosi luontevaksi tai sitten klassisesti kirjastot, kaupat, netti ja ne baaritkin... - T
Hei, kiitos!
Itsestä vaan tuntuu tyhmältä mennä juttelee esim kaupassa ihmiselle, jota ei tunne, tulee sellainen tunne "anteeksi kun olen olemassa" :D mutta niin noin kai sitä saisi kontaktia ainaki jotenkin :),
Pitääpä yrittäää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926