Olen aika kohtelias ja juttelenkin helposti ihmisten kanssa
mutta minua jotenkin vältellään mielummin
Toisaalta olen jo elänyt ja nähnyt paljon kun mittarissa on 56-vuotta
Testailin muuten vaan ja aikani kuluksi erilaisia deitti-palveluja ja olin oikein mukava kaikille vastanneille mutta silti olen yksin aina vaan.
Ulkomailta tulee postia myös ja siellä kyllä arvostetaan rehellistä suomalaista miestä :)
Olenkin miettinyt että pitäisi kai muuttaa jonnekin huitsin nevadaan täältä Suomesta :)
Mikähän on vialla ?
2
158
Vastaukset
- yks kottarainen
Olen samanikäinen akka ja saan olla yksin kun köyhä työtön ei kelpaa kuin korkeintaan petiseuraksi. Olen myös kokeillut noita deittipalveluja ja sain viestejä ainoastaan varatuilta seksinvonkaajilta. Kai mulla tuo ulkonäkökin jo suojelee, kun en välitä hirveesti meikata ja jo harmaatakin pukkaa, mut so what, itselleni kelpaan, muille ei tarvii kelvatakaan :))
- dsgfgsdfsfsfsdgs
Hei teitähän on kaksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672