"Rumat naiset eivät aina ole tyhmiä, mutta kateellisia, aina, ja kostavat pärstänsä ja perseensä muodottomuuden toisille naisille. Ja tietysti sitten miehille, jotka avioituvat heidän kanssaan siitä syystä, että ruma pysyy varmasti kotona. Mutta siinä miehet erehtyvät, sillä naimisissa oleva rumakin nainen vastaa hyvin vapaata kaunista naista. Vapaa kaunis nainen on aina petollinen, koska ei oikeasti ole vapaa, ainakaan kahdesta tai useammasta suhteesta, ja estii koko ajan vain parempaa."
http://www.juorukello.fi/22-juorun-vapaus/
Juska Paarma pistää
6
838
Vastaukset
- Lisää hyvää tavaraa
" Miljonäärit tuottavat naiselle vain tuskaa valitsemalla heidät heidän kauneutensa vuoksi. Ei heidän itsensä takia. Köyhällä miehellähän ei muuta mahdollisuutta onneen olekkaan. Ja kuulisitpa mitä miljonäärit puhuvat naisista. Olen kuullut monen rikkaan ja ruman miehen puhuvan naisista huorina ja vain huorina. Ja tämä siitä syystä, etteivät he olisi saaneet kaunista naista vaimokseen ilman omaisuuttaan. Tämän tosiasian täytyy tuntua miehestä julmalta ja johtaa usein väkivaltaan avioliitossa. Ostetun saa särkeä."
- jos olisin
Rikas niin yrittäisin kaikin mahdollisin keinoin peitellä rikkauteni, koska muuten pettäisin vain itseäni jos uskoisin Naisen olevan minun itseni takia suhteessa.
- anna mun nauraa
jos olisin kirjoitti:
Rikas niin yrittäisin kaikin mahdollisin keinoin peitellä rikkauteni, koska muuten pettäisin vain itseäni jos uskoisin Naisen olevan minun itseni takia suhteessa.
siis prinssille morsian-tyyliin...... kaikkeen satuun tekin uskotte.
- ..........
Parviaisen ajatuksia naisista pitäisi opettaa jo peruskoulussa!
- Juska on
väärinymmärretty nero!
- Etsi harrastus, hus!
Tämä on jo säälittävää: surkimukset ovat löytäneet itselleen surkimuksen idoliksi. Palstan ruikuttajat pitävät sankarinaan miestä, joka toitottaa surkeuttaan kaikilla mahdollisilla foorumeilla eikä osaa kehittyä sen vertaa, että pystyisi pitämään naisen luonaan muutamaa viikkoa kauempaa. Ja kun ei sankarikaan muuta voi, hän etsii vikoja tutuista ja tuntemattomista naisista, kirjoittaa yökaudet häväistysjuttuja ja itkee naistaan takaisin, vaikkei tarjottavana ole mitään muuta kuin roskalehtien julkisuutta.
Luuserien sankari on kyllä aikoinaan osannut ohjata, opettaa ja joskus jopa kirjoittaa, mutta siitä ei palvojalauma ole tietääkseenkään. Vain ikiomasta surkeudesta kumpuava naisviha kelpaa.
Olisiko jo aika etsiä jokin muu harrastus kuin naisten perään huutaminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756