to be or not to be

melissa84..

ollaan miehen kanssa tässä puolisen vuotta tapailtu.
kun olemme yhdessä, kaikki sujuu loistavasti. meillä synkkaa hyvin ja meillä on samanlainen ajatusmaailma. tunteemme ovat voimakkaita toisiamme kohtaan.

kuitenkin, mies on sanonut parikin kertaa että ei osaa seurustella ja tämä on johtanut siihen että emme ole nähneet vähään aikaan. sitten kun taas näemme, se rakkauden määrä on käsinkosketeltavan valtava.

tässä taannoin mies sanoi taas että ei pysty tähän ja sanoi myös että ei ole enää kiinnostunut minusta. tämä johti siihen että emme ole nyt nähneet..

kunnes juttelimme ja sovimme että oltaisiin vain ystäviä. sovimme että näemme seuraavana päivänä. menin hänen luokseen ajatuksena, että vaikka hänestä välitänkin, me emme saa enää suudella tms lähen tyä.
siksi ihmettelinkin, kun ituessani hänen viereensä hän otti käteni käteensä ja siitä sä lähti. emme pystyneet olemaan vain ystäviä ja huomasin että ei hänen kiinnostuksensa mihinkään ollut hävinnyt.

mitä minun pitäisi tehdä? en halua painostaa häntä kysynällä missä mennään, mutta toisaalta tämä on puuduttavaa kun ei tiedä mitä tapahtuu.
anannko vain ajan kulua ja katson kuinka tämä etenee ja olen jatkuvasti varpaillani, koska hän taas sanoo että tämä onki ohi vai lopetanko tämän itse?

en haluaisi lopettaa, koska hän on kaikkea sitä mitä haluan ja hän on sanonut minulle samaa. eikä ole mitään syytä olettaa, etteikö tämä pitäisi paikkaansa. ketään toista kummallakaan ei ole.

en kaipaa tähän mitään tylyjä jätä se-, tai se ei rakasta sua-kommentteja. vaan neuvoja, viisaita neuvoja.
kiitos

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tobeornot

Hän haluaa syödä kakun ja säästää sen. Eli pitää itsellään vapauden olla myös muiden kanssa. Jos jälkeen päin vaadit häntä siitä tilille niin hän voi vastata, ettei ole luvannut sinulle mitään.

Jos tuo riittää sinulle niin jatka kaikin mokomin.

• Daddy Cool

Samaa mieltä edellisen kanssa. Mies on haluton tai kykenemätön sitoutumaan. Eli sitoumukseton suhde on enintä mihin hän pystyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe