Mistäköhän alottaisin.. Olen seurustellut VASTA 2 kuukautta ja tyttöystäväni sanoi tänään että on kyllästynyt minuun vähäsen ja että se kyllä menee ohi kohta. Olemme nähny melkein joka päivä seurustelusuhteen ajan ja rakastan tätä naista enemmän kuin mitään ja olisin valmis uhraamaanki mitä vain.
Tyttöystäväni sanoi joskus että hän on seikkailuhaluinen ja olenkin yrittänyt keksiä kaikkea mahdollista tänä aikana. Ruotsissa käyty, mökeillä käyty, uusia tuttavuuksia jne.. Itse en tykkää kokoajan olla vauhdissa ja välillä vaan rauhassa kahdestaan mutta tyttöystäväni ei niinkään.
Mutta jos tyttöystävä kyllästyy jo tässä vaiheessa, onko suhteella oikeasti tulevaisuutta?
Kyllästyminen JO NYT
3
209
Vastaukset
- Rampepige
Heh, miks kysyt edes!
Ei tuollainen suhde TODELLAKAAN tule kestämään!
Mutta semmoista on elämä. Yks juna menee toinen tulee. Se "oikea" löytyy jos on löytyäkseen, eikä hänen takiaan tarvitse koko ajan olla keksimässä sitä tai tätä
viihdykettä ja kynsin hampain yrittää roikkua kun toista ei nyt kuitenkaan kiinnosta! - sanotaan näi
Eipä taida olla vielä valmis vakavempaan seurusteluun?
'Mutta semmoista on elämä. Yks juna menee toinen tulee'
Höpö höpö, sellaista on nuoruus ja kypsymättömyys. - Rampepige
"Höpö höpö, sellaista on nuoruus ja kypsymättömyys."
Niinpä niin! Niin se nuorella pitääkin olla!
Elä, koe, näe, äläkä sitoudu ennen kuin olet siihen kypsä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027