Minkä tyyppinen vartalo näistä miellyttää eniten? ja kysymys siis suunnattu miehille :)
1.Sporttinen tai jopa hieman fitness-tyylinen vartalo (Yleisurheilijat tai vaikkapa Elina Tervo)
2. Muodokas (mm. salkkareiden Isabella)
3. Tavallinen, normaali (tyyliin se naapurin vaimo?)
4. Tavallinen, hoikka (tyyliin se naapurin tyttö?)
5. Hoikka, mallimainen (mm. Adriana Lima yms. )
6. Pieni ja siro (Alle 160cm/kokoa XS mm. Kylie Minogue)
Miehet, Minkä vartaloista valitsisit?
8
534
Vastaukset
- Kiinteä on pop
Varmaan ottaisin sen sporttisen. Ennen himoitsin isoja rintoja, mutta vanhemmiten se kropan kiinteys on mennyt ihanteena rintojen edelle. Pienet ja sirot ovat toki myös kiinteitä, mutta kun itse olen 190 cm niin ei sellainen miniatyyrinainenkaan oikein sovi.
- kkomeamies28v
Ottaisin: tavallinen, hoikka joka olisi lisäksi muodokas, isot rinnat, kapea vyötärö, vähän lantiota..
- kkomeamies28v
mutta jos noista pitää valita niin 4.
- ..........
4, 5 ja 6 kuulostaa hyvältä.
- M43 10+19=?
Hmmm, en tiedä olenko poikkeava vai mitä. Mutta mulle kyllä kelpaisi kaikki noista!
Mulle tärkeää on vaaleat pitkät hiukset, iloinen elämän asenne, lapsirakkaus, uskollisuus jne ja mikä tahansa yllä olevista. Ja tietty naisellisen sopivasti "suojelua kaipaava". (No niin, joku nainen vetää tuosta porot sieraimiin arvaan jo. Eihän itsellinen nainen tietenkään oikeasti kaipaa suojelua, mutta tuollaiset fiilikset mulle herää :) )
Kovin xl-kokoista en huolisi, enkä ehkä l-kokoistakaan, mutta eipä noista kukaan taida olla edes sitä kokoa. (Kurkkasin jopa tuota Salkkareiden Isabellaa ja kuvista näyttää ihan norminaiselta. Ehkä hiukan tavanomaista isommat tisukat, mutta ne kasvaa ja pienenee elämän kuluessa)
Parikymmentä vuotta olen viettänyt aidon blondin kanssa 160cm/48-55kg. Mukavasti muotoja, mutta myös sporttinen. Itse 183cm/84kg, sporttinen, tumma ja kiihkeä asiassaan.
Summasummarum, ulkomuoto merkkaa aluksi paljon ja myöhemminkin paljon, mutta ei niin paljon, kunhan pysyy jossain rajoissa. Tärkeämpää on, että arvot ja huumorintaju osuvat yksiin, jos meinaa pidempään olla kimpoissa. - mikkihiirimies
Sanotaan 4 tai 3. Itse olen kolmekymppinen normaalivartaloinen/hoikahko mies, ei vararengasta muttei kovin paljon lihastakaan, ja samankaltaiset naiset on yleensä muhun eniten vedonneet. Mutta monenlaista vartaloa pidän viehättävänä, poislukien lähinnä ääripäät (anorektinen, kauhean pullea, kehonrakentaja).
Tyttöystävä kuitenkin on yllättävän sporttisessa kunnossa, ensimmäisen kerran kun vaatteet lähti hämmästyin miten nuorelta kolmekymppinen nainen voi näyttää kaulasta alaspäin... pienet kiinteät rinnat, selluliititon sileä vaalea iho, kiinteät pakarat... olisin hyvin voinut kuvitella alastoman vartalon perusteella alle kakskymppiseksi ellei kasvot paljastaisi ikää. Neljä kertaa viikossa kuntosalilla näkyy. Harmittaa, etten ole itse ihan yhtä ilo silmälle, kun on kuntoilu jäänyt vähemmälle viime aikoina, mutta komeaksi tuo vielä mua väittää. - en ole hirviän pikä
miuat saa syttymään pienet naiset. edellinen oli 157cm ja xs, kyllä se pelkkä ässäkin kelpais.
- jioå
Tavallinen, normaali = on se naapurin vaimo
Tavallinen, läski = se oma vaimo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1393458Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1121027
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837