Moikka!
En oikein tiennyt mille osastolle olis pitäny laittaa, mutta kyse on siis siitä, että haluaisin tilata lahjaksi avomiehelleni puolialastonkuvan itsestäni.Onko turvallista tilata sellaisia ihan nettikaupoista kuten ifolorin sivuilta?
Alastonkuvista!
9
337
Vastaukset
- sexy lady
Hieno idea, mutta en tiedä vastausta. Itse olen ajatellut painattaa alastonkuvani lakanaan lahjaksi miehelleni.
- nainen_92
Niin mustakin on kiva idea,mutta oon miettiny onko se turvallista ja ettei kuvat vaan leviä mihinkään....?
- 342
Varmasti leviävät.
- miksei
Miksei kokoalaston kuvaa?
- 5+18
Kannattaa ehkä ottaa ifolorin asiakaspalveluun yhteyttä asian tiimoilta.
En tiedä tarkkoja lakeja, mutta käsittääkseni siihen liittyy tiettyjä lakeja jotka rankaisee (Varmasti aika vähän), jos kuvaasi levitellään. He eivät sitä markkinointi tarkoituksessa varmasti käytä, ellet onnistu antamaan siitä lupaa.
On tietysti mahdollisuus, että siellä on joku finninaama, jonka mielestä muiden alastonkuvien levittely laittomasti on jotenkin koomista...Siitä mainittakoon, että jos joku kuvasi nettiin päätyy...Se varmasti siellä pysyy :) Ota ennemmin alastonkuva, jossa peitto peittää olennaisimmat osat. Tai lakana. Sillai sillä ei ole niin paljon merkitystä, vaikka leviäisikin. Ja voi olla kuva vaikka näkyvillä. Sopivan pehmeä valo... Jotain sellaista.
- lifhkjfhkjuh
Käsittääkseni tällaiseen on olemassa myös ammattilaisia, ja tulisi varmaan paremmat kuvatkin. Katselepa hääsivustoilta ja niiden keskusteluista, aika usein morsmaikut antavat tällaisia miehilleen huomenlahjaksi.
Jos siitä kuvan leviämisestä olet huolissasi niin sinuna miettisin ensisijaisesti kuinka hyvin tunnet miehesi. Erojakin tapahtuu. - 12
En tiedä, mutta ainakin teet ifolorin äijät tyytväisiksi :))
- faktaa
Ei ne sieltä mihinkään leviä, mutta tiedät varmaan että ne henkilöt siellä näkevät kuvasi. Ja eihän se vakavaa ole, ellei töissä ole tuttuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770