Mies ei puhu, osaanko tulkita häntä oikein?

Tulkinnan vaikeus

Olen kaksi kertaa ollut oluella sellaisen miehen kanssa, johon tunnen suunnattoman suurta fyysistä vetoa. Välillämme on todellakin sähköä, jo pieni hipaisu saa aikaan niin paljon... Vaikea selittää, mutta jotain todella todella intensiivistä. Olemme samankaltaisia ihmisiä, meillä on paljon yhteistä.

MUTTA...

Hän ei puhu.
Facebookissa kun viestitellään, hänellä saattaa mennä kolme päivää ennen kuin vastaa viestiin - VAIKKA olisin vaan esittänyt yhden simppelin kysymyksen. Ja VAIKKA on kuitenkin jokapäivä online... Kun hän viimein sitten vastaa, on vastaus tosi lyhyt, tyyliin "joo".

Kun näemme, saatamme istua lähekkäin TUNTEJA ja vain katsoa toisiamme silmiin, puhumatta.. Hän ei puhu, mutta silittää, koskettelee, hipaisee, katsoo, huomioi kokoajan. Välillä on olo että hän jumaloi, palvoo, todella paljon pitää minusta. Kaikki ilmeet, eleet ja kosketukset kertovat mulle noin. Ja tuo tuntien lähekkäin olo - se tosiaan saattaa olla ihan vain lähekkäin oloa, eikä hän pyri määrätietoisesti kohti vaatteiden riisumista tai seksiä. Keskustelun (jos on alkaakseen) aloitan aina minä. Ja jos kysyn jotain, hän vastaa hyvin lyhyesti ja jatkaa silmiin katsomista ja koskettelua ja silittelyä. Elokuvista (joiden katsomista hän harrastaa) hän kyllä puhuu, ja pisimmät keskustelumme onkin käyty juuri leffoista. Mutta heti jos keskustelu käy jotenkin intiimiksi, tai siihen liittyy tunteista puhuminen tai vastaava.. niin hän mykistyy.

Kaipaisin hiukan näkemystä muiltakin kuin itseltäni..

Pitääkö hän minusta? Onko hän kiinnostunut minusta?
Millainen hän on.. en oikein ota selvää..?
Onko tuo jotenkin miehille, tai tietynlaisille miehille, ominaista käytöstä? Vai jotain pelimieskäytöstä..?

Vaikeaa tulkita!

11

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä ruoki trollia

      "Kun näemme, saatamme istua lähekkäin TUNTEJA ja vain katsoa toisiamme silmiin, puhumatta." xD xD

      Tääon taas joku miehen keksimä provo.

    • Tulkinnan vaikeus

      Miksi tää ois provo..? Miksi noin ei voisi tehdä tai käyttäytyä, tai mikä siitä tekee epäuskottavan? Noin se asia kuitenkin on. En ole provo enkä mies.

      • qwertyuiopåölkjhgfds

        Saattaa se olla ihan tarkoituksellistakin taktiikkaa, mutta ei välttämättä niin. En minäkään koskaan nuorena naisille mitään tunteistani puhunut, vaikka heidän sängyssään öitä olin. Mutta kyllä nainen sen saattoi huomata nonverbaalisen käyttäytymisenikin perusteella josko hänestä kiinnostunut olin.


    • Selvä tapaus

      Kyseessä on ns. Ihmemies-MacGyver -tyyppi, joka on kuin elävä avainkoodi, joka pitää purkaa haaroihisi kätketyllä koodiavaimella. Kun liemenne sekoittuvat keskenään ja huokausten rytmi löytää saman sävelen, arvoitus ratkeaa. Onnea matkaan.

    • suu auki

      no ei se ole sosiaalinen ja sen takia ei puhu. Varmaan kukaan ei ole ennen ollut kiinnostunut siitä ja siksi ei tiedä mitä naiselle sanoa. Eikä oikein osaa kysyäkkään mitään. Varmaan tekis mieli puhua mut ei vaan tule sanoja suusta. Itsekkin olen vähän sellanen. Kyllä mä puhun mut olen kans välillä aika hiljainen kun ei ole vuosiin ollut ketään kenen kaa puhua.

    • ATM=pohjasakkaa

      Kyseinen mies on ihme-ATM joka on saanut naisen jollakin ihmeen konstilla. se myös paljastuu ajan mittaan suhteessa. Varsinkin viimeistään kun jätät sen niin alkaa sun terrorisointi ja itsariuhkaukset. Ts. ripustauminen.

    • Tuppisuu = turn-off

      Ilmeisesti mies on vähän hidasälyinen ja tylsä. Hän ei keksi mitään puhuttavaa.

      Lyön vaikka vetoa, että ensi-ihastumisen mentyä ohi pidät itsekin häntä pitkästyttävänä ja haluat lopettaa suhteen.

      • tge3wsawqtwq

        Tämä todistanee että suurin osa naisista on hidasälyisiä ja tylsiä koska odottavat aina että miehet tulevat viihdyttämään jutuillaan eivätkä itse saa suutaan auki.


    • 5

      Ammattimies, ammattimies, näkeehän sen jo reaktioistasi.
      Osaa hommansa ;)

    • Jaa a, itte käyttäytyisin kyl lähes vastaavalla tavalla. Mutta siis että pitääkö? Niin totta kai, ei hän varmaan muuten tuolla tavalla tekis en ainakaan itte.

      "Onko tuo jotenkin miehille, tai tietynlaisille miehille, ominaista käytöstä? Vai jotain pelimieskäytöstä..?"
      Jeppis, ainakin mulle ominaista. Itte en tykkää mistään nopeudesta vaan hitaasti ja rauhallisesti se hyvä tulee. Mut kaikille tää tyyli ei sovi, nimittäin vaatii naiselta et on riittävän kärsivällinen.

    • ap

      Kiitos kommentistasi.
      Ehkä tämä tästä. :-)

      Vaikka onkin ollut kovin hiljainen, ja lyhyesti vastaillut, niin kyllä se hymiöitäkin viljelee viestien lomaan välillä. Ja vastaa kuitenkin, vaikka hiukan kestääkin.. Jos se ei pitäisi, niin kaipa se yrittäs feidata mut jotenkin?

      Mutta kärsivällisyyttä tämä tosiaan vaatii...
      Olen kuitenkin valmis hidastamaan, hiljentymään itsekin ja etenemään hänen tahtiinsa. Rauhassa tutustuen.

      Voisiko olla että jo läsnäoloni on hänelle mielihyvää aiheuttava asia, eli ei tarvitsisi pahemmin jutustella edes..? Ainakin jostain luin että jotkut miehet noin ajattelevat. Että jo se että nainen on siinä vierellä, on hyvä asia. Muu sitten tulee luonnostaan, jos on tullakseen.

      Yritän vaan hengitellä syvään ja olla kärsivällinen. Mä kuitenkin pidän hänestä aivan suunnattomasti.. hmm, ehkä osittain just ton salaperäisyyden takia - tai etten osaa tulkita häntä. Mysteeri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe