Tyhmä vai lihava?

liputu

a. tyhmä kuin vasemman jalan saapas, mutta täydellinen vartalo ja täydelliset kasvot ja täydelliset hiukset jne.

vai.

b. lihava, mutta viisas ja mukava.

ja molemmat siis rakastavat sinua täysillä ja vilpittömästi.

24

352

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirvospena

      c. Kombinaatio noista, arvaa millainen?

      • Pakollinen

        Sopusuhtainen.


    • 16+16

      Jos on kaunis ja alistuva niin saa olla tyhmäkin. Sen sijaan tyhmää päällepäsmäriä ei katsele kukaan vaikka olisi miten kaunis.

    • Jos numerot vaikutta

      Saa olla vähän tyhmäkin, kunhan muuten on sopivasti lihava

    • vxcvvvcxvvv

      A panemista varten ja asumme eri asunnoissa.

      Lihavaa naista en halua, olen mieluummin ilman naista.

    • B. Kyllä se mikä siellä pään sisällä on merkkaa eniten.

    • Sovinistisikako

      B, lihavan saa aina normaaliksi, mutta järkeä ei voi lisätä :)

    • lakjas

      Valitsen lihavan ja tyhmän.

    • Mies.,---

      Tyhmä mies valitsee tyhmän naisen, viisas viisaan.

    • M25 Tre

      B

    • dsfsgagfgdfgdag

      A

      En halua lihavaa lehmää jota minun pitää ruokkia

    • markkix

      Tietysti B.

    • 20+8

      Lihava!!

    • A!

      A, vaikka olisi kuinka tyhmä niin voihan se kuitenkin olla mukava jne. Jos nyt ei ole painanut kaikkia vuosilukuja historian tunnilla päähän, ja kertolaskuhin käyttää mielummin laskinta kuin päätään niin mitä se minua haittaa? Mutta jos nainen on lihava niin se häiritsee. En haluaisi harrastaa lihavan kanssa seksiä, ja seksi mielestäni kuuluu parisuhteeseen.

    • slaiss

      Jos tuossa vaihtoehdot, niin sinkkuna jatketaan :)

    • tyhmä yäk.

      b

    • Jätkä 26

      Vastaus: Miksi valita kumpaakaan noista, kun on olemassa noitten yhdistelmiäkin(jos siis tiedätte minkälaisia)? Ulkonäöstähän toki aina voi joustaa jonkun verran, kun se luonnehan on loppujen lopuksi se kaikkein tärkein. Mutta kyllä siinä ulkonäössäkin vaan pitää olla jotain. Pitäähän seksuaalisenkin puolen olla jollain tapaa toimiva. Miksi ottaa itselleen sen näköistä jota ei välttämättä jaksa muutaman uoden päästä enään katsella? Eli ei pelkkä luonne tai ulkonäkökään, vaan siis se kokonaisuus.

    • Valintojen maailma

      c. fiksu ja muodokas enkeli

      Aika ääripäätä ajatellaan, koska itse en kykene olemaan tyhmien ihmisten kanssa tekemisissä, koska se vaan alkaa ärsyttämään, etenkin silloin, kun joutuu selittämään yksinkertaisiakin asioita uudelleen ja uudelleen.

      Ja sitten tuohon ulkonäköön näkökulmaa, eli ruusu ja tulppaani. Molemmat ovat kauniita, mutta toinen on linjakas ja toisen kauneus perustuu muotoihin. Mikä siis on täydellinen vartalo?

      Itselläni on vaimo, joka on älykäs ja viisas. Hänellä on kauniit kasvot, upeat "enkelin vaaleat" hiukset ja muhkeat rinnat. Vartaloltaan hän on "ruusu", jossa muodot tekevät hänestä täydellisen näköisen.

      Ja kyllä, hän rakastaa minua täysillä ja vilpittömästi.

    • Jamppa¨¨

      Ehdottomasti vaihtoehto A

    • hehehheee

      Kerropa kumpi itse olet. Hoikka ja kaunis vai lihava ? Minä olen hoikka, kroppa on kiinteä, olen kaunis jne. Mutta olen myös mukava ja älykäs, mensan tasoa.

    • Itseäni selvästi fiksummat naiset ovat aina olleet kompastuskiveni. Tyhmyyskin on siedettävää, mutta taas typeryys ei. Typeryys on vähän kuin sitä että ei tajua kenkiensä olevan väärissä jaloissa - vaikka kuinka koskee ja puristaa.

    • dark wind

      Siis tuollaista tilannetta ei tule käytännössä vastaan, joten vastausta ei tarvitse miettiä. Olen nainen, mutta voin näin teoriassa miettiä. Itse olen hoikka, pitkä ja tietääkseni aikalailla fiksukin.

      Jos olisin valitsemassa naista itselleni, hän voisi olla myös fiksu, kaunisvartaloinen ja kasvoiltaan persoonallisesti kaunis, ei mikään elovenatyttö. Ja muut ominaisuudet: luovaa ajattelua, henkisesti fleksiibeli, hyvä huumorintaju, leikkisä, rehellinen, sensuelli.... Varmaan viihtyisin.

    • Näin yksinkertaista

      A.

      B:llä ei ole mitään mahdollisuuksia koska ei voi olla kovin viisas jos on lihava.

      Eikä A:n tarvitse olla täydellinen todellakaan, kunhan vain ei ole lihava ja valitsen B:N aina.

      B:tä en valitse koskaan vaikkei A:ta olisi olemassakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe