Tapasin erään miehen viime syksynä ja nyt olemme jutelleet facebookin kautta, koska hän asu toisessa kupungissa. Olen ollut alusta asti kiinnostunut miehestä. Olin muutama päivä sitten innoissani kun mies ensimmäisen kerran alkoi flirttailla minulle. Hän sanoi minua kauniiksi, vahvaksi naiseksi ja että hän ihailee minua. Ja kun puhuimme elokuvista hän vihjasi, että ehkä meidän pitäisi katsoa elokuvia joskus yhdessä. Otin tietenkin kaiken flirttinä ja olin jopa innoissani, mutta nyt kun yritän flirttailla takaisin hän vain naurahtaa asialle ja puhuu välillä kuinka surkeasti hänellä menee naisrintamalla ja hän yrittää kalastaa tyttöystävää ystäväpiiristään. Oliko nuo "flirttilauseet" vain kohteliaisuuksia, vai mitä pelleilyä tämä tällainen on? Olen hiukan pää pyörällä asiasta? Miten voisin korjata tilanteen?
Tykkääkö vai eikö tykkää?
5
180
Vastaukset
- petsanimal
Omalla kokemuksella, voin sanua että mies taitaa vaan haluta pelkää seksiä.Itse tapasin kans 1.5 vuotta sitten miehen joka flirttaili ja puhu kaikkea ihanaa.No aluksi en ottanut puheita tosissani,kaverit kyllä sano että ku se on nuin selvää flirttailua ja puhuu tuommosta,kyllä se on tosissaan kiinnostunut susta. No tässä on nyt viimesen 8 kk aikana tullut selväksi, että pelkkää seksiä se on vaan vailla.Itse oon sanonu suoraan, että haluaisin seurustella sen kans, mutta vastaus on aina sama että se haluaa vaan pelkkiä seksisuhteita harrastaa ainakin pari vuotta. Anteeksi jos oli kovin masentava kommentti, mutta tuli vaan oma tapaus tässä mieleen.Kyllä ihteänikin ärsyttää, että miksi antaa sitten tekojen ja puheiden antaa toiselle osapuolelle turhaa toiveenkipinää niistä!
- taatusti näin
niin just. Haluaa seksiä. ensin kehuu ja silleen ja sit kun itse flirttailet niin mies tietää et olet suhteen perässä kun mies haluu itse seksiä.
- 1
Meilläpäin tuollaista kutsutaan pillunvonkaamiseksi.
- erur4sus
Huomio kiintyi lähinnä tuohon viimeiseen lauseeseen: "Miten voisin korjata tilanteen?"
Hmm... Korjata mitä? Haluaisit kaiketi syventää tuttavuuttanne, miehestä vaan ei ota selvää? Enpä panisi hänen höpinöilleen paljoa painoarvoa - vaikuttaa tyypiltä, joka heittelee siimojaan vesille siinä toivossa, että jossain kohtaa nappaisi. Vihjauksillaan yrittää kuitenkin teeskennellä vaikeasti saatavaa... Pah, ei vetoa ainakaan meikäläiseen tuollasiset tyhjänjauhajat.
Tietysti voit suoraan kysyä, mitä miehellä on mielessä? Sillähän se selviää... - petsanimal
kannatta kyllä kysyä suoraan, mutta sieltä taitaa vaan vastaukseksi tulla "älä esitä nuin vaikeita kysymyksiä" nykyajan miehet on kyllä ärsyttäviä ainakin 20-26 vuoteen asti, ei haluta mitään vakavaa vaan pelkkää seksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760