palstamiesten kanssa.
Mikset lähtisi treffeille?
13
101
Vastaukset
- tittai
Mielestäni paremminkin vois kysyä, miksi joku lähtisi treffeille palstan miehen kanssa?
- tehtehesnsn
Sulla on asennevika.
- Vilkaisin
eilen illalla palstaa, ja ihmettelin vähän miksi palstan atm:t näyttävät olevan kuin tavallista enemmän pois tolaltaan: spontaania ns.mölinää ihan useamman ketjun kaupalla. Arvelin, että katson nyt, mutta ylläpidon luuta on näköjään lakaissut, niin taitaa jäädä alkusyy piiloon :)
Varmaan hyvä näin, toinen puoli on vaan, että satunnaislukija voi saada turhan hyvän kuvan tasosta, jos lukee siivoamisen jälkeen... :P - tittai
tehtehesnsn kirjoitti:
Sulla on asennevika.
Mulla ei oo asennen vikaa.
- joskus myös parittai
Naisena vastaan että jostain syystä täällä vallitsee luottamuspula itseni ja palstalaisten kesken. Huomaan täällä lukevani kuin omasta suusta kirjoitettuja esseitä joten välillä kyseenalaistan palstalaisten aitouden ja motiivit. Moniin näihin kirjoituksiin voi samaistua ja samanlaisia kohtaloita riittää.
Treffit kyllä kiinnostaa vaihtelun vuoksi ja ennenkaikkea seuran vuoksi.- sfbdft
"Treffit kyllä kiinnostaa vaihtelun vuoksi ja ennenkaikkea seuran vuoksi."
Oikea asenne! Kerro vielä ikäsi ja missä päin Suomea asut, niin ehkä täältä löytyy joku treffiseuraksi. :) - Asenne kohdilleen
sfbdft kirjoitti:
"Treffit kyllä kiinnostaa vaihtelun vuoksi ja ennenkaikkea seuran vuoksi."
Oikea asenne! Kerro vielä ikäsi ja missä päin Suomea asut, niin ehkä täältä löytyy joku treffiseuraksi. :)Älähän naurata. Tai toisaalta, kaikki extreme on nykyään muodissa ja useampi mieskin on varmaan kokeillut kaikkea, sisko mukaan lukien, joten ei kai se Korkeasaaressa käyntiä pahempi kokemus voi olla.
- pus pus
Keksihän omat nikkisi.
- pus pus
Olen sanonut pus pus jo päiväkodissa. Ei se ole sinulle varattu.
- hus hus
pus pus kirjoitti:
Olen sanonut pus pus jo päiväkodissa. Ei se ole sinulle varattu.
Pidä hyvänäsi. Tarkoitinkin vain että tuolla nikillä sinä et antanut palautetta INTJ-miehelle.
..koska deittailen vain naisia. =P
- HerkulesMan
Missä tavataan?
- Susku
Kuis vain.........riippuu tietysti palstan suuruudesta...........................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760