Kielikorun ottamisesta on jo pari vuotta, mutta minua on jo alusta asti häirinnyt sen vinous. Monesta paikkaa olen lukenut, kuinka lävistys tehdään tarkoituksella vinoon, mutta eikös sen silloinkin pitäisi olla kielen yläpuolella keskellä kieltä. Kyseessä ei nyt ole mikään pieni heitto, vaan ihan oikeasti pallo on reilusti vasemmalla, ainakin puoli senttiä. Alapuolen pallo on paljon keskempänä.
Lävistys ei ole missään vaiheessa näyttänyt hyvältä, mutta mieheni nautinnon takia en ole lävistyksestä luopunut. Lähinnä tuo vino lävistys hävettää itseäni..
Onko kenellekään muulle käynyt näin? Ilmeisesti turhaa näin jälkikäteen kenellekään asiasta valittaa, mutta oikeasti... Onko tällainen jälki ammattilaisen aikaansaannosta?
Vino kielilävistys
kristallinkirkas
1
129
Vastaukset
- ...
Ammattilaisen tulisi tehdä lävistys suoraan. se on ihan perusjuttuja. Olisit voinut lävistyksen ottamisen jälkeen valittaa kyseiselle lävistäjälle ja saanut rahat takaisin tai lävistäjä olisi tehnyt kielilävistyksen uudestaan. Tässä vaiheessa ei auta muu kuin teettää uusi jos haluat suoran. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770